daarom moeten we ook terug naar staatsbedrijvenquote:Op maandag 20 november 2006 08:05 schreef Kogando het volgende:Bedrijven zullen Nederland verlaten
In combinatie met de volgende regeling vind ik dit een slechte. Ik vind dat het marginale tarief nooit hoger dan 50% mag zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 08:05 schreef Kogando het volgende:Hoogste belastingschijf omhoog van 52 naar 55 procent, de eerste schijf met 0,75 procent omlaag.
Vind ik zwak. Schaf dan de aftrek geheel af.quote:Hypotheekrente-aftrek wordt beperkt tot 42 procent met maximum van 350.000 euro
Eensch.quote:Pensioenpremies worden beperkt aftrekbaar (tot anderhalf keer modaal)
De woorden 'kapitaalvlucht' en 'deelnemingsvrijstelling' lijken de SP vreemd te zijn.quote:De lasten voor het bedrijfsleven gaan met 4,4 miljard euro omhoog (onder meer door verlaging vennootschapsbelasting van 29,1 naar 25,5 procent terug te draaien), die voor gezinnen 5,6 miljard euro omlaag
Als het voor de werkenden is: goed plan. Voor de uitkeringstrekkers: slecht plan.quote:Sociaal minimum moet 10 procent omhoog
Bizar dat het bestaansminimum verder omhoog zou moeten dan het minimum, daarmee maak je de impuls om te werken minder.quote:Minimumloon moet 5 procent omhoog
In rotterdam zie ik de jeugd nooit betalen.quote:Buiten de spits gratis openbaar vervoer voor ouderen en kinderen
quote:Meer geld voor ontwikkelingssamenwerking (0,6 miljard extra)
Eensch.quote:Geen ingrepen in de AOW
Wie moet dat betalen ?quote:Wettelijk recht op betaald ouderschapsverlof van zes maanden tegen 70 procent van het minimumloon
Wel ja, waarom zou je mensen ook motiveren om te werken.quote:Uitkeringen voor WAO, Wajong omhoog van 70 procent naar 75 procent
Goed plan. Het is belachelijk dat ik net zo veel krijg als iemand die van het minimum rond moet komen.quote:Belastingkorting voor mensen met een laag inkomen
[quote]Kinderbijslag wordt inkomensafhankelijk
Dat is 'ie al.quote:Zorgpremie wordt inkomensafhankelijk
Goed plan.quote:Afschaffing no-claim in de zorg
Slecht plan.quote:Inkomenseis voor partners uit het buitenland omlaag naar 100 procent (is nu 120 procent)
Goed plan.quote:Bezuiniging Defensie (2,5 miljard euro, 40 procent van de totale begroting)
quote:Generaal pardon asielzoekers die onder oude Asielwet vallen
Deze verbaast me wel een beetje, ik dacht altijd dat de SP erop tegen was om mensen binnen te laten waarvan bij voorbaat al duidelijk is dat ze in een lastige situatie terechtkomen.quote:Inkomenseis voor partners uit het buitenland omlaag naar 100 procent (is nu 120 procent)
Sinds wanneer ben je in Nederland in een lastige situatie als je ruim 1200 euro per maand verdient?quote:Op maandag 20 november 2006 08:35 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Deze verbaast me wel een beetje, ik dacht altijd dat de SP erop tegen was om mensen binnen te laten waarvan bij voorbaat al duidelijk is dat ze in een lastige situatie terechtkomen.
Weet je uberhaupt wat Wajong inhoud?quote:Op maandag 20 november 2006 08:29 schreef _-rally-_ het volgende:
Wel ja, waarom zou je mensen ook motiveren om te werken.
dat is al 3x zoveel als ik per maand binnenkrijg dus.quote:Op maandag 20 november 2006 08:41 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je in Nederland in een lastige situatie als je ruim 1200 euro per maand verdient?![]()
Je stufi oid... Denk dat je het punt een beetje mist.quote:Op maandag 20 november 2006 08:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat is al 3x zoveel als ik per maand binnenkrijg dus.
Jij moet dus nooit verlieft worden tijdens je vakantiequote:Op maandag 20 november 2006 08:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Welke vakantiequote:Op maandag 20 november 2006 09:19 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Jij moet dus nooit verlieft worden tijdens je vakantie![]()
Wat een geblaat....quote:Op maandag 20 november 2006 09:13 schreef BasEnAad het volgende:
Ik snap niet dat mensen die Wilders en LPF afzeiken, wel met volle overtuiging op de SP kunnen stemmen. De SP is een ondemocratische conservatieve partij waar Marijnissen het al jaren alleen voor het zeggen heeft. Ze hebben zelfs tegen euthanasie gestemd. Een stem voor de SP is er een voor een overheersende overheid met weinig vrijheid voor burgers. Nog even los van het feit dat de SP niet met (ons) geld om kan gaan. Als je dan toch links wil stemmen kies dan voor GroenLinks, die hebben tenminste geen enge bijbedoelingen.
Trap er alsjeblieft niet in!
Goed ideequote:Op maandag 20 november 2006 09:33 schreef Genverbrander het volgende:
![]()
Misschien een idee om één centraal SP-bashtopic voor Telegraaflezers te maken?![]()
ach.. afwisseling van spijs enzoquote:Op maandag 20 november 2006 09:33 schreef Genverbrander het volgende:
![]()
Misschien een idee om één centraal SP-bashtopic voor Telegraaflezers te maken?![]()
Wat ik niet snap is dat iedereen vind dat extra geld mooi is en leuk meegenomen. Maar op het moment dat er men vraagt waar we het vandaan gaan halen, ze niets anders uit kunnen brengen dan........eeeh weet ik niet of eeeeh bij de rijken.quote:Op maandag 20 november 2006 09:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Goed idee
En nu een slop op dit kankertopic
'tuurlijk weet ik dat. Maar het feit dat je niet in staat bent geld te verdienen is voor mij geen legitimatie om dan maar net zo veel te krijgen als iemand die het wel kan verdienen.quote:Op maandag 20 november 2006 08:46 schreef BaajGuardian het volgende:
Weet je uberhaupt wat Wajong inhoud?
eens met 2de puntquote:Op maandag 20 november 2006 10:01 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
'tuurlijk weet ik dat. Maar het feit dat je niet in staat bent geld te verdienen is voor mij geen legitimatie om dan maar net zo veel te krijgen als iemand die het wel kan verdienen.
Wel vind ik dat iemand die geheel of gedeeltelijk niet in staat is te werken *alle* kosten die daarmee verband houden vergoed moet krijgen.
Als je dit uit je vingers kunt krijgen...volgens mij heb jij zelf het programma nieteens gelezen.quote:Op maandag 20 november 2006 09:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. afwisseling van spijs enzo
Bovendien doet de SP zelf ruim voldoende om zich zo onsterfelijk belachelijk te maken dat bashen niet eens nodig is. Jammer dat zo weinig mensen het verkiezingsprogramma lezen en alleen afgaan op de "sympathieke jongen uit de fabriekshal die het wel eens eventjes komt regelen" -kop van Marijnissen
quote:Op maandag 20 november 2006 08:05 schreef Kogando het volgende:
het broze herstel van de economie wordt in de knop gesmoord en Nederland wordt het Albanië van West-Europa.
Terecht, je doet toch ook geen reet?quote:Op maandag 20 november 2006 08:48 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb het helemaal gelezen en om een heleboel punten smakelijk gelachen. Als iedereen die een stem op de SP overweegt dat programma zou lezen, zouden de peilingen een heel stuk minder rooskleurig zijn. (quote:Op maandag 20 november 2006 10:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als je dit uit je vingers kunt krijgen...volgens mij heb jij zelf het programma nieteens gelezen.
Als er een partij zich NIET belachelijk maakt is het de SP wel.
ook klinkt, het slaat natuurlijk helemaal nergens op. Niets is zo veranderlijk als de publieke opinie. Als ik door de waan van de dag geregeerd zou willen worden, stemde ik wel op Wilders ofzo.quote:Een ‘terugroepreferendum’ moet mogelijk worden. Daarmee kunnen kiezers vervroegde verkiezingen afdwingen op het moment dat de regering het vertrouwen van de bevolking kwijt is.
Ben ik nu niet blij dat ik net genoeg geld heb om te eten?quote:Op maandag 20 november 2006 10:34 schreef Eightball het volgende:
[..]
Terecht, je doet toch ook geen reet?
Je mag blij zijn dat je nog wát krijgt.
Mag dat dan ook voor de VVD? beetje selectieve verontwaardiging genquote:Op maandag 20 november 2006 09:33 schreef Genverbrander het volgende:
![]()
Waar stem jij eigenlijk op dan.quote:Op maandag 20 november 2006 10:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mag dat dan ook voor de VVD? beetje selectieve verontwaardiging gen
ik neem overigens even aan dat de SP kiezers ook dit stukje kennen:quote:Op maandag 20 november 2006 10:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als je dit uit je vingers kunt krijgen...volgens mij heb jij zelf het programma nieteens gelezen.
Als er een partij zich NIET belachelijk maakt is het de SP wel.
Toegegeven: staat niet in het verkiezingsprogramma dit jaar... wel in de kernvisie...quote:Een eerlijk delende maatschappij
Alleen wanneer iedereen kan meedelen in de welvaart, kan de kwaliteit van het leven duurzaam worden verbeterd. Daarom dienen netto-inkomens niet alleen aan een wettelijk minimum, maar ook aan een maximum te worden gebonden. Ongelimiteerde inkomens dienen immers geen redelijk belang en leggen ten onrechte beslag op geld dat beter gebruikt kan worden in de samenleving.
er wordt een topic met een normale vraag dichtgegooid om de wellus niettus reden wat hier ook gebeurt... daarom optiefen met dit topic, het is weer onzinnig gebash in de ruimte....quote:Op maandag 20 november 2006 09:46 schreef sledge5hammer het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat iedereen vind dat extra geld mooi is en leuk meegenomen. Maar op het moment dat er men vraagt waar we het vandaan gaan halen, ze niets anders uit kunnen brengen dan........eeeh weet ik niet of eeeeh bij de rijken.
Geen idee nog eigenlijk, zat te denken aan de LibDem maar begin een beetje het idee te krijgen dat dit zonde is. Andere mogelijkheden zijn PvdD, VVD en D66quote:Op maandag 20 november 2006 10:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waar stem jij eigenlijk op dan.
In de vorige kernvisie (Handvest 2000) was nog opgenomen dat het maximuminkomen driemaal het minimuminkomen mocht zijn. Volgens mij is dat verhoogd naar vijfmaal, maar of ze zich nog steeds op dergelijke normen vastleggen weet ik niet.quote:Op maandag 20 november 2006 10:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik neem overigens even aan dat de SP kiezers ook dit stukje kennen:
[..]
Toegegeven: staat niet in het verkiezingsprogramma dit jaar... wel in de kernvisie...
Stem maar D66 dan.quote:Op maandag 20 november 2006 10:58 schreef Chewie het volgende:
[..]
Geen idee nog eigenlijk, zat te denken aan de LibDem maar begin een beetje het idee te krijgen dat dit zonde is. Andere mogelijkheden zijn PvdD, VVD en D66
Het staat niet in het partijprogramma dus waar haal jij vandaan dat het waar is?quote:Op maandag 20 november 2006 11:01 schreef teamlead het volgende:
ik zie zo snel geen norm erbij staan voor een maximum inkomen. Die kernvisie toont overigens prima aan dat de SP het verkiezingsprogramma dit jaar bewust "salonfahig" heeft gemaakt, maar nog steeds een aantal vertrouwde punten nastreeft
Ik vind overigens als het waar is, het zo verkeerd nog niet.quote:Op maandag 20 november 2006 11:01 schreef teamlead het volgende:
ik zie zo snel geen norm erbij staan voor een maximum inkomen. Die kernvisie toont overigens prima aan dat de SP het verkiezingsprogramma dit jaar bewust "salonfahig" heeft gemaakt, maar nog steeds een aantal vertrouwde punten nastreeft
bron: http://www.sp.nl/partij/theorie/kernvisie/kernvisie3.stmquote:Op maandag 20 november 2006 11:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik vind overigens als het waar is, het zo verkeerd nog niet.
tegenvraag: waarom niet? Ik heb het niet over "oud geld" ofzo, maar als ik gestudeerd heb en me de pestpokken werk, waarom zou ik daar dan niet voor beloond mogen worden? Waarom zou ik gestraft moeten worden voor het feit dat ik wel moeite gedaan heb?quote:Waarom moeten mensen zichzelf (i.e.) 10 autos kunnen verloorloven terwijl andere mensen amper nogeten kunnen kopen wegens geldgebrek?
Geef daar eens een goeie reden voor.
Ik begrijp je punt.quote:Op maandag 20 november 2006 11:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
bron: http://www.sp.nl/partij/theorie/kernvisie/kernvisie3.stm
[..]
tegenvraag: waarom niet? Ik heb het niet over "oud geld" ofzo, maar als ik gestudeerd heb en me de pestpokken werk, waarom zou ik daar dan niet voor beloond mogen worden? Waarom zou ik gestraft moeten worden voor het feit dat ik wel moeite gedaan heb?
Er is imho helemaal niets eerlijks aan de "eerlijke verdeling" die de SP voor staat
Dit is niet het juiste topic voor deze discussie maar in die spotjes zie ik ze niet liegen, als dat al liegen is doet de SP dat namelijk net zo goed. De grootste politieke leugen is namelijk dat het goed zou zijn als de overheid overal een antwoord op zou hebben.quote:Op maandag 20 november 2006 11:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Stem maar D66 dan.
pvdd is leuk maar krijgt toch geen zegje in de kamer
en VVD moet het van slappe leugens hebben (zie hun spotje) en belachelijke gezinsleven vernielende ideeen als het "kinderen maar elders onderbrengen zodat de moeder aan de bak kan" grapje van rutte.
(en tja..... Rita verdonk is ook niet dol op waarheid.)
Ik bedoelde niet te zeggen dat mensen die in een klotebaantje zitten dat per definitie aan zichzelf te danken hebben. Soms hebben mensen nu eenmaal niet meer kwaliteiten, soms doen ze gewoon het werk dat ze leuk vinden en nog vaker zijn ze al blij dat ze werk hebben en sommige banen worden door de samenleving schandalig ondergewaardeerd.quote:Op maandag 20 november 2006 11:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt.
Maar hoe hard werk je dan als ik vragen mag? Ben ik wel benieuwd naar.
Het gaat er ook niet om dat je geen geld mag verdienen. Gaat er om dat er ook mensen zijn met verschillende kutbaantjes die zich OOK kapot werken, maar er weinig voor terug zien.
Het is zo oppervlakkig en dom om te denken dat moeite doen betekent dat je goed in je geld zit en vice versa.
Er zijn ook mensen die die mogelijkheden niet hebben (omdat ze nu eenmaal niet zo verschrikkelijk slim zijn als jij) en ook zijn er mensen die ziek of invalide zijn. Dat jij in de bloei van je leven bent is allemaal mooi, maar op het moment dat er iets met je gebeurd, heb ook jij niets meer.quote:Op maandag 20 november 2006 11:12 schreef teamlead het volgende:
tegenvraag: waarom niet? Ik heb het niet over "oud geld" ofzo, maar als ik gestudeerd heb en me de pestpokken werk, waarom zou ik daar dan niet voor beloond mogen worden? Waarom zou ik gestraft moeten worden voor het feit dat ik wel moeite gedaan heb?
Er is imho helemaal niets eerlijks aan de "eerlijke verdeling" die de SP voor staat
Ben ook niet zo gecharmeerd van een maximum, en zeker niet zo laag. Maar ik vind het prettig dat ze kritisch kijken naar beloningen.quote:Op maandag 20 november 2006 11:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet te zeggen dat mensen die in een klotebaantje zitten dat per definitie aan zichzelf te danken hebben. Soms hebben mensen nu eenmaal niet meer kwaliteiten, soms doen ze gewoon het werk dat ze leuk vinden en nog vaker zijn ze al blij dat ze werk hebben en sommige banen worden door de samenleving schandalig ondergewaardeerd.
Ikzelf heb de keuze gemaakt om me niet de pestpokken te werken en een "normale" fulltime baan te hebben. Dat ik door het bijstellen van mijn ambities ook in een functieniveau terechtkom waar een topsalaris nou niet bepaald veel voorkomt is een consequentie die ik heb meegenomen in mijn overweging. Door die keuze houd ik echter wel meer tijd over voor "een leven".
En natuurlijk gun ik iedereen een behoorlijk inkomenIk vind alleen niet dat er een maximum gesteld moet worden aan het salaris. Want wat gebeurt er als iemand dat maximum bereikt heeft? Gaat hij of zij dan echt nog een stap harder lopen dan absoluut noodzakelijk? Zal iemand nog proberen om door te groeien naar een functie met meer verantwoordelijkheid?
absoluut niet!quote:Op maandag 20 november 2006 11:31 schreef ioko het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die die mogelijkheden niet hebben (omdat ze nu eenmaal niet zo verschrikkelijk slim zijn als jij) en ook zijn er mensen die ziek of invalide zijn. Dat jij in de bloei van je leven bent is allemaal mooi, maar op het moment dat er iets met je gebeurd, heb ook jij niets meer.
We hebben gewoon een andere beeld bij eerlijk. Jij wil de rotte appels (die er zeker zijn, en dat moet worden aangepakt) straffen door het hele systeem maar op de helling te zetten?
Dat dus.quote:Op maandag 20 november 2006 11:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet te zeggen dat mensen die in een klotebaantje zitten dat per definitie aan zichzelf te danken hebben. Soms hebben mensen nu eenmaal niet meer kwaliteiten, soms doen ze gewoon het werk dat ze leuk vinden en nog vaker zijn ze al blij dat ze werk hebben en sommige banen worden door de samenleving schandalig ondergewaardeerd.
Ikzelf heb de keuze gemaakt om me niet de pestpokken te werken en een "normale" fulltime baan te hebben. Dat ik door het bijstellen van mijn ambities ook in een functieniveau terechtkom waar een topsalaris nou niet bepaald veel voorkomt is een consequentie die ik heb meegenomen in mijn overweging. Door die keuze houd ik echter wel meer tijd over voor "een leven".
En natuurlijk gun ik iedereen een behoorlijk inkomenIk vind alleen niet dat er een maximum gesteld moet worden aan het salaris. Want wat gebeurt er als iemand dat maximum bereikt heeft? Gaat hij of zij dan echt nog een stap harder lopen dan absoluut noodzakelijk? Zal iemand nog proberen om door te groeien naar een functie met meer verantwoordelijkheid?
De overheid moet zich niet bemoeien met de markt. Punt.quote:Op maandag 20 november 2006 11:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ben ook niet zo gecharmeerd van een maximum, en zeker niet zo laag. Maar ik vind het prettig dat ze kritisch kijken naar beloningen.
Weet je wat ik oneerlijk vind? Dat mensen met grote verantwoordelijkheden zoals ministers, vele malen minder verdienen dan popsterren, voetballers of andere artiesten/atleten. Wat kan er mis gaan als een minister iets fout doet, en wat kan er mis gaan als een voetballer iets fout doet...quote:Wat mij betreft mag de overheid zich wel degelijk bemoeien met topmanagers die 5% pakken terwijl ze 500 man de laan uitsturen. Dat soort misstanden bestaan.
Ik zie eerder een andere kentering: het blijven hameren dat marktwerking niet zou werken, dat marktwerking ziek zou zijn en de balans zou verstoren. Die kentering zie ik, vooral door links, aangestuurd worden.quote:Daarnaast is er in Nederland duidelijk een kentering in het denken. 'De markt' is plots heilig verklaard en wordt neergezet als een zelfregulerend instrument dat alles als vanzelf oplost. Wie dat werkelijk gelooft droomt natuurlijk... Maar we hebben nog wel mensen nodig die dat gewoon durven zeggen. Kijk, naar mij luisteren ze niet
na woensdag zal het wel weer minder wordenquote:Op maandag 20 november 2006 11:45 schreef DarkManta het volgende:
Het houdt niet op he, lol.
Iedere keer proberen mensen andere mensen te overtuigen van wat ze beter wel of niet kunnen stemmen.
Welles. Punt.quote:Op maandag 20 november 2006 11:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De overheid moet zich niet bemoeien met de markt. Punt.
Heel goed punt.quote:Weet je wat ik oneerlijk vind? Dat mensen met grote verantwoordelijkheden zoals ministers, vele malen minder verdienen dan popsterren, voetballers of andere artiesten/atleten. Wat kan er mis gaan als een minister iets fout doet, en wat kan er mis gaan als een voetballer iets fout doet...
Zolang dat soort onzinnige misstanden er nog zijn moet je je als overheid niet actief gaan bemoeien met topmanagers die een topsalaris verdienen maar daar ook verantwoordelijkheid voor dragen.
Marktwerking is niet slecht. Maar dat wordt het wel wanneer we alles maar overlaten aan de markt. Daar moet je gewoon voorzichtig mee zijn. Voor sommige zaken is het beter geschikt als voor andere zaken.quote:Ik zie eerder een andere kentering: het blijven hameren dat marktwerking niet zou werken, dat marktwerking ziek zou zijn en de balans zou verstoren. Die kentering zie ik, vooral door links, aangestuurd worden.
Dus hard werken wordt nóg zwaarder belast?quote:Op maandag 20 november 2006 08:05 schreef Kogando het volgende:Hoogste belastingschijf omhoog van 52 naar 55 procent, de eerste schijf met 0,75 procent omlaag.
goed punt, ik zie de HRA meer als een soort huursubsidie en vind niet dat iedereen daar gebruik van moet maken. Desnoods schaffen ze het geheel af (en ja ben zelf ook huizenbezitter)quote:Hypotheekrente-aftrek wordt beperkt tot 42 procent met maximum van 350.000 euro
mjaquote:Pensioenpremies worden beperkt aftrekbaar (tot anderhalf keer modaal)
Nog meer lasten voor het bedrijfsleven? wil je nog meer bedrijven de vernieling in helpen?quote:De lasten voor het bedrijfsleven gaan met 4,4 miljard euro omhoog (onder meer door verlaging vennootschapsbelasting van 29,1 naar 25,5 procent terug te draaien), die voor gezinnen 5,6 miljard euro omlaag
alleen voor mensen die niet KUNNEN werken, door dat ze bv een aandoening hebben of ziek zijn.quote:Sociaal minimum moet 10 procent omhoog
nee, zie hierboven. Mensen aan het werk trappen dus en bv de bijstandsuitkeringen niet teveel laten stijgen (wederom behalve voor mensen die daadwerkelijk niet kunnen werken)quote:Minimumloon moet 5 procent omhoog
Dus de werkende mens mag betalen voor OV en de rest mag gratis.quote:Buiten de spits gratis openbaar vervoer voor ouderen en kinderen
Eerst maar eens bekijken waar het geld blijft voordat je nog meer geld nutteloos weggeeft.quote:Meer geld voor ontwikkelingssamenwerking (0,6 miljard extra)
ja en nee. Vind wel dat je de tijd moet nemen voor je kind / baby maar vind niet dat je dan een half jaar!!! zomaar even geld kan trekken van een bedrijf.quote:Geen ingrepen in de AOW
[quote]
eensch
[quote]Wettelijk recht op betaald ouderschapsverlof van zes maanden tegen 70 procent van het minimumloon
eenschquote:Uitkeringen voor WAO, Wajong omhoog van 70 procent naar 75 procent
quote:Belastingkorting voor mensen met een laag inkomen
onterecht. iedereen hetzelfde. Kinderen krijgen = eigen verantwoording, OOK financieel.quote:Kinderbijslag wordt inkomensafhankelijk
wordt de zorg ineens duurder als je meer verdient?quote:Zorgpremie wordt inkomensafhankelijk
niet mee eens. Gebruik je iets niet (ook al is het zoiets waar je niks aan kunt doen) dan mag je best wat terugkrijgen of een premieverlaging ofzo. Lekker in stand laten dusquote:Afschaffing no-claim in de zorg
importeren maar! (niet dus!)quote:Inkomenseis voor partners uit het buitenland omlaag naar 100 procent (is nu 120 procent)
Roerend mee eensquote:Bezuiniging Defensie (2,5 miljard euro, 40 procent van de totale begroting)
wellichtquote:Generaal pardon asielzoekers die onder oude Asielwet vallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |