abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43854698
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:14 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ben ook benieuwd, in mijn optiek is een aanspeelpunt voorin erg belangrijk.
Zeker als je kijkt naar de topwedstrijden waar weinig tot niks gecreeert wordt. (ajax, Liverpool)
Jup, en daar zou Kluivert prima voor zijn. Maar als we eerlijk zijn en kijken naar zijn blessureleed de afgelopen 2 jaar moet je gewoon vaststellen dat de kans levensgroot is dat zijn lichaam het niet meer trekt. Bij de 1 is alles op zijn 36e nog alles in orde, bij de ander liggen de gewrichten, pezen en spieren al op z'n 28e dermate dwars dat voetballen op topniveau niet meer gaat.

Hopen op een klein medisch wondertje dus maar.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_43857625
Wat waren we toch weer lief bezig tegen Cruijff, eigenlijk vooral tegen van Gelder maar dat was net voor dit stuk
http://www.upitus.com/download.php?file=63688df9
.
pi_43874846
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 18:03 schreef XAVI het volgende:
Wat waren we toch weer lief bezig tegen Cruijff, eigenlijk vooral tegen van Gelder maar dat was net voor dit stuk
.
Ik vond het een beetje triest
pi_43875404
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van vi.nl:
[..]

Ik ben benieuwd. Als hij nu tot aan de winterstop heel blijft wordt het misschien nog iets, mocht er weer binnen een paar weken een terugslag zijn denk ik dat we gerust mogen zeggen dat de carriere van Patje in het topvoetbal voorbij is.
Toch heeft PSV wel een goede aankoop gedaan vind ik. Ik bedoel: transfervrij en salaris gekoppeld aan het aantal gespeelde wedstrijden.

Goeie inschatting.
pi_43876186
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 18:03 schreef XAVI het volgende:
.
Wat zingen ze ?
pi_43876402
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:00 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Toch heeft PSV wel een goede aankoop gedaan vind ik. Ik bedoel: transfervrij en salaris gekoppeld aan het aantal gespeelde wedstrijden.

Goeie inschatting.
Dat het salaris afhangt van het aantal gespeelde wedstrijden klopt volgens mij niet hoor....
Patat Friet
pi_43876489
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:50 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Dat het salaris afhangt van het aantal gespeelde wedstrijden klopt volgens mij niet hoor....
Ik kan zo 1-2-3 geen berichtgeving erover vinden, maar Westerhof bevestigde dat destijds ook in Studio Voetbal. Het slaris is gekoppeld; het is niet zo dat hij na 0 wedstrijden te hebben gespeeld, geen loon krijgt he.
pi_43876609
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:54 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Ik kan zo 1-2-3 geen berichtgeving erover vinden, maar Westerhof bevestigde dat destijds ook in Studio Voetbal. Het slaris is gekoppeld; het is niet zo dat hij na 0 wedstrijden te hebben gespeeld, geen loon krijgt he.
Ochja Westerhof heeft wel meer dingen gezegd
Patat Friet
pi_43876693
Ze hebben juist gezegd dat Patje géén prestatiecontract heeft. Maar hij verdient gewoon een stuk minder dan bij Valencia, wat niet meer dan logisch is.
pi_43876707
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:54 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Hij heeft dat volgens mij juist ontkend in SV. Kluivert zou een normaal contract hebben.
We sure are cute for two ugly people.
pi_43877320
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:00 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ochja Westerhof heeft wel meer dingen gezegd
Klopt. Nou ja, er stond mij echt iets van mij in ieder geval. Toevallig kwam het laatst nog ter sprake in één der voetbaltafelprogramma's.

Maar goed, vanavond Utrecht over de knie leggen. Heb d'r zin an. Ben benieuwd of Patje er in zijn invalsbeurt 3 in gaat tikken.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 25 november 2006 @ 13:43:10 #262
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_43877386
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:39 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Klopt. Nou ja, er stond mij echt iets van mij in ieder geval. Toevallig kwam het laatst nog ter sprake in één der voetbaltafelprogramma's.

Maar goed, vanavond Utrecht over de knie leggen. Heb d'r zin an. Ben benieuwd of Patje er in zijn invalsbeurt 3 in gaat tikken.
Ho ho ho zo makkelijk gaat het niet tegen Utrecht ja
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_43877797
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:43 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Ho ho ho zo makkelijk gaat het niet tegen Utrecht ja
Wanneer heeft FC Utrecht voor het laatst een competitie duel gewonnen tegen PSV? En wanneer voor het laatst in Eindhoven?

Moet wel zeggen dat PSV in de competitie gelukkig wel kansen weet te creeeren itt in de CL.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 25 november 2006 @ 14:15:10 #264
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_43877998
Utrecht wint gewoon vandaag
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_43878055
We gaan gewoon weer verder met waar we tot afgelopen woensdag gebleven waren .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_43878109
Het zou me erg verbazen wanneer Utrecht vanavond gaat winnen, je weet natuurlijk nooit, maar PSV MOET thuis gewoon winnen van Utrecht. Elk ander resultaat is gewoon slecht. No offence tegen Utrecht, maar zo liggen de verhoudingen nu eenmaal.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_43878507
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Utrecht wint gewoon vandaag
pi_43880485
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:22 schreef Bos81 het volgende:
Het zou me erg verbazen wanneer Utrecht vanavond gaat winnen, je weet natuurlijk nooit, maar PSV MOET thuis gewoon winnen van Utrecht. Elk ander resultaat is gewoon slecht. No offence tegen Utrecht, maar zo liggen de verhoudingen nu eenmaal.
Dat geldt eigenlijk voor elke thuiswedstrijd in de Eredivisie. Toch zitten er elk jaar wedstrijden tussen die niet gewonnen worden. Utrecht zou zomaar eens zo'n wedstrijd kunnen zijn, al verwacht ik dat de spelers wel op scherp staan vandaag.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_43880559
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat geldt eigenlijk voor elke thuiswedstrijd in de Eredivisie. Toch zitten er elk jaar wedstrijden tussen die niet gewonnen worden. Utrecht zou zomaar eens zo'n wedstrijd kunnen zijn, al verwacht ik dat de spelers wel op scherp staan vandaag.
Denk dat het kampioenschap dan ook mede beslist gaat worden door dit soort wedstrijden, ik bedoel Ajax was thuis opzich iets beter dan PSV maar bleek het kwaliteits verschil dit jaar tussen beide zo goed als weg te zijn (eindelijk ).

PSV kan dit jaar dus niet zommaar ervan uitgaan dat ze van Ajax, AZ en bijv Twente in de thuis wedstrijden kunnen winnen
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_43880740
Ik weet niet of dit stukje hier al een keer gepost is, maar ik kwam gister thuis en dan liggen er wel eens wat krantenknipsels op m'n bureau, het gaat over de derde prijs in enkele weken die Theo Maassen al weer krijgt uitgereikt. ik citeer even een stukje:

quote:
En weer een prijs voor Theo Maassen

[.....] Maassen zelf kon niet bij de uitreiking aanwezig zijn, omdat hij momenteel door de VS toert om zijn show voor groepen Nederlanders op te voeren.
Telefonisch laat hij weten 'keitrots' te zijn. "Nu PSV het nationale voetbal al twee decennia domineert en nu ook alle theater- en cabaretprijzen richting Eindhoven gaan, wordt het onderhand een beetje vreemd dat Amsterdam nog steeds als de hoofdstad van Nederland gezien wordt. Leve Eindhoven!" [.....]

zaterdag 25 november 2006 @ 16:44:38 #271
11102 knep
Mountainfreak
pi_43881365
  zaterdag 25 november 2006 @ 16:58:27 #272
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43881697
pi_43881769
Theoooooo
pi_43884379
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Alex, Da Costa, Salcido, Simons, Cocu, Mendez, Afellay, Koné en Farfán.
Wissels: Moens, Reiziger, Kluivert, Addo, Lamey, Fehér en Tardelli.

Erg verassend
Patat Friet
pi_43884589
whehe Theo

Hoop trouwens niet dat Alex er al na een kwartier ofzo af moet.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')