Dat kunnen ze beter met Oud & Nieuw doen.quote:Op zondag 19 november 2006 18:11 schreef Boomstam het volgende:
nee deze kerst wordt de kerst van bin laden met aanslagen
Nee, volgens de majakalender e.d. zouden zij ons gaan helpen met het proces naar 2012 toe.quote:Op zondag 19 november 2006 18:00 schreef Biancavia het volgende:
Zijn ze dan niet zes jaar te vroeg?
Secrets of the Mayan Calender - deel 1quote:Op zondag 19 november 2006 18:27 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Nee, volgens de majakalender e.d. zouden zij ons gaan helpen met het proces naar 2012 toe.
Ik riep niks, ik quote.quote:Op zondag 19 november 2006 21:58 schreef Kiteless het volgende:
Word je zelf nou nooit moe van dit geneuzel ?
"Ze komen met kerst !!!"
Afijn, er gebeurt niks.
"Met pasen starten de illuminati de 3e wereldoorlog !"
Wederom, niks gebeurt.
"Einde van de wereld met pasen ?"
Verrassing, iedereen heeft een fijne paas.
"Komen de aliens met kerst..???"
...hey wacht eens, riep je dat verleden jaar niet ook ?
quote:Op zondag 19 november 2006 21:58 schreef Kiteless het volgende:
"Ze komen met kerst !!!"
Afijn, er gebeurt niks.
Wederom, niks gebeurt.
Dus telkens als een voorspelling niet blijkt te kloppen gaan figuren zoals jou helemaal door het lint?quote:Op zondag 19 november 2006 21:58 schreef Kiteless het volgende:
"Ze komen met kerst !!!"
Afijn, er gebeurt niks.
Wederom, niks gebeurt.
Zegt degene met een aluminium-folie hoedjequote:Op zondag 19 november 2006 22:20 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Ik riep niks, ik quote.
Ik ben pas 4,5 maand bij Fok!, check ur facts.![]()
Verder alles goed met je???![]()
Ik wil niet vervelend doen maar je komt een beetje verward over.![]()
Als je succesvol afzeikerig wilt doen, leer dan de juiste woorden te gebruiken.quote:Op maandag 20 november 2006 10:41 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Zegt degene met een aluminium-folie hoedje
Wikipedia!quote:Op maandag 20 november 2006 10:39 schreef CoolGuy het volgende:
Dus, definieer '1st contact'. ?
Ik spreek nederlands, al was het alleen maar omdat de illuminati op slinkse wijze proberen de nederlandse taal te verloederen via de introductie van engelse termenquote:Op maandag 20 november 2006 11:15 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Als je succesvol afzeikerig wilt doen, leer dan de juiste woorden te gebruiken.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Tin_foil_hat
Er zal hoogstwaarschijnlijk niets gebeuren.quote:Op maandag 20 november 2006 00:19 schreef V.en.A het volgende:
Waarom met kerst en niet op een saaie dinsdagochtend in Juni? Zijn die aliens christelijk?
Aluminiumfolie hoedje is een engelse term die direct vanuit het engels naar het nederlands is vertaald.quote:Op maandag 20 november 2006 11:33 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik spreek nederlands, al was het alleen maar omdat de illuminati op slinkse wijze proberen de nederlandse taal te verloederen via de introductie van engelse termen
ouwe snuivertquote:Op maandag 20 november 2006 12:46 schreef huupia34 het volgende:
naar mijn mening is er duizenden jaren geleden al first contact geweest.
maar een moderne versie met kerst zou mooi zijn ( als ze ons goed gezind zijn )
met gesjennelde informatie heb ik trouwens vrij weing , dromen idem dito
en die witte kerst komt er 100% zeker bij mij![]()
Waar hij terecht op doelt is dat dat soort voorspellingen nooit is uitgekomen en dat je er na de tijd helemaal niets meer van hoort omdat de voorspeller hoopt dat met zijn blunder snel zal vergeten - wat hij zelf ook het liefste doet.quote:Op zondag 19 november 2006 22:20 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Ik riep niks, ik quote.
Ik ben pas 4,5 maand bij Fok!, check ur facts.![]()
Verder alles goed met je???![]()
Ik wil niet vervelend doen maar je komt een beetje verward over.![]()
inkoppertje voor de sceptici.... " jullie zijn toch zo van het toeval" ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:45 schreef mgerben het volgende:
[..]
Waar hij terecht op doelt is dat dat soort voorspellingen nooit is uitgekomen en dat je er na de tijd helemaal niets meer van hoort omdat de voorspeller hoopt dat met zijn blunder snel zal vergeten - wat hij zelf ook het liefste doet.
Een andere tactiek is om na een grote gebeurtenis te melden dat je een uiterst sterk en gedetailleerd voorgevoel had.
Heel even een klein kritisch vraagje: Nog niet de helft van de mensen hangt het kristendom aan. Waarom zou Kerstmis voor Aliens belangrijk zijn?
Dat wou ik nog postenquote:
Nee, meer van de kansberekening.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
inkoppertje voor de sceptici.... " jullie zijn toch zo van het toeval" ?
toeval dus.
Aan de andere kant geldt weer dat er op een gegeven moment wel een voorspelling uitkomt. Waarom zou het dan niet deze zijn?quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:11 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nee, meer van de kansberekening.
En aangezien alle vorige uitspraken in deze trend niet zijn uitgekomen, is de kans dat het nu wel waar is....?
Precies
quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Aan de andere kant geldt weer dat er op een gegeven moment wel een voorspelling uitkomt. Waarom zou het dan niet deze zijn?
Omdat je dat de vorige 281 keer ook dacht, en toen bleek het ook niet zo te zijn ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Aan de andere kant geldt weer dat er op een gegeven moment wel een voorspelling uitkomt. Waarom zou het dan niet deze zijn?
Nee. Ik merk dat je mijn postgeschiedenis hier niet zo kent.Verder niet erg hoor, maar ik zit hier in het 'sceptische' kamp. Wat dan niet per se betekent dat ik het altijd eens ben met andere sceptici.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:21 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Omdat je dat de vorige 281 keer ook dacht, en toen bleek het ook niet zo te zijn ?
Ja, maar als ik elke dag voorspel; 'morgen komt er een blauw busje voorbij rijden als ik om 12.00 uur naar buiten kijk', dan zal dat op een gegeven moment heus wel gebeuren, ook al moet ik het 282 dagen achter elkaar zeggen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:21 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Omdat je dat de vorige 281 keer ook dacht, en toen bleek het ook niet zo te zijn ?
Dat je stelt dat iets in theorie zou kunnen gebeuren is geen reden om dan maar gelijk te stellen "dus als ik zeg dat het morgen gaat gebeuren geloof ik daar dan ook gelijk in !"
Jij snapt 'mquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, maar als ik elke dag voorspel; 'morgen komt er een blauw busje voorbij rijden als ik om 12.00 uur naar buiten kijk', dan zal dat op een gegeven moment heus wel gebeuren, ook al moet ik het 282 dagen achter elkaar zeggen.
Ik kan er vaak wel een beetje om grinneken.quote:Op zondag 19 november 2006 21:58 schreef Kiteless het volgende:
"Ze komen met kerst !!!"
Afijn, er gebeurt niks.
Wederom, niks gebeurt.
Geweldig.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, maar als ik elke dag voorspel; 'morgen komt er een blauw busje voorbij rijden als ik om 12.00 uur naar buiten kijk', dan zal dat op een gegeven moment heus wel gebeuren, ook al moet ik het 282 dagen achter elkaar zeggen.
Aha!quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Ze komen pas als niemand zich voorbereidt erop. Als er nogmaals 100,000 valse berichten komen en iedereen is zo teleurgesteld dat ze niet meer willen geloven op een first contact dan komen ze eraan.
Ze staan al klaar met hun space-crafts, maar ze willen niet komen wanneer mensen klaar staan met de koffie.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:53 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Aha!
Dus als het aan mij zou liggen zouden ze hier vanmiddag nog op de stoep staan,
maar door de schuld van al die [TRUTH]'ers moeten we er nog heeel lang op wachten !
Stelletje vuillaks
We wonen in een achterstands-buurt in de kosmosquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:27 schreef Megumi het volgende:
Ze komen niet. Omdat we te er af zitten van het centrum van de melkweg. We zitten in een uithoek.
the Galactic-Ghettoquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
We wonen in een achterstands-buurt in de kosmos
We leven massaal in een ghetto
quote:
De Indianen voordat de blanke mens in Amerika was hadden ook volgens mij contact met buitenaardsen, maarja die mensen leefden in harmonie met de natuur en stonden spiritueel vele malen hoger op de ladder, dat kun je van ons niet zeggen. Dus het gaat niet per se om hoe ver een cultuur qua technologie er voor staat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Ze willen in moderne tijden contact, ze willen niet op een 10e rangs planeet contact. Ze vinden ons gewoon waardeloos.
Goh, nou weer volgend jaar ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:49 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog wel. Wat die spreker zei over de Maya Kalender was dat we volgend jaar contact maken met "our neighbours" omdat ons bewustzijn er dan pas klaar voor is. Met de jaren groeit ons bewustzijn totdat we rijp genoeg zijn om galactische reizigers te accepteren.
Ik vind het trouwens wel hoog tijd dat ze iets van zich laten horen. Met een beetje geluk maakt dit feit onze planeet een stuk socialer door te beseffen dat WIJ allemaal op hetzelfde klootje zitten.
Moet je niet aan mij vragen maar aan die spreker over de Maya Kalender.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:46 schreef Kiteless het volgende:
Maar laat me raden, dat gebeurt allemaal volgend jaar, right..?
bronquote:WISCONSCIN - Woensdag zijn boven Wisconscin vreemde ronde gaten in het wolkendek gezien. Wat de oorzaak van deze gaten is, is niet met zekerheid te zeggen.
Samantha Weise zag op de campus van de Wisconsin University iets vreemds aan de hemel. Grote gaten, alsof er een rond object recht omhoog doorheengevlogen was, of zich daar onzichtbaar bevond. "Ik woon in Stevens Point op de University of Wisconsin Campus, toen ik erg vreemde gaten in het wolkendek zag.". Ze nam onder andere de volgende foto:
Een theorie is dat het door vliegtuigen kan komen. Het condensspoor zou de wolken opzij drukken. Echter, er is nergens een spoor van een condensspoor te zien, en vliegtuigen vliegen normaalgesproken niet loodrecht naar boven door het wolkendek.
Elders werden soortgelijke gaten aangetroffen. Alsof er een enorm rond object verticaal doorheengevlogen is, of daar onzichtbaar hangt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |