Dat kunnen ze beter met Oud & Nieuw doen.quote:Op zondag 19 november 2006 18:11 schreef Boomstam het volgende:
nee deze kerst wordt de kerst van bin laden met aanslagen
Nee, volgens de majakalender e.d. zouden zij ons gaan helpen met het proces naar 2012 toe.quote:Op zondag 19 november 2006 18:00 schreef Biancavia het volgende:
Zijn ze dan niet zes jaar te vroeg?
Secrets of the Mayan Calender - deel 1quote:Op zondag 19 november 2006 18:27 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Nee, volgens de majakalender e.d. zouden zij ons gaan helpen met het proces naar 2012 toe.
Ik riep niks, ik quote.quote:Op zondag 19 november 2006 21:58 schreef Kiteless het volgende:
Word je zelf nou nooit moe van dit geneuzel ?
"Ze komen met kerst !!!"
Afijn, er gebeurt niks.
"Met pasen starten de illuminati de 3e wereldoorlog !"
Wederom, niks gebeurt.
"Einde van de wereld met pasen ?"
Verrassing, iedereen heeft een fijne paas.
"Komen de aliens met kerst..???"
...hey wacht eens, riep je dat verleden jaar niet ook ?
quote:Op zondag 19 november 2006 21:58 schreef Kiteless het volgende:
"Ze komen met kerst !!!"
Afijn, er gebeurt niks.
Wederom, niks gebeurt.
Dus telkens als een voorspelling niet blijkt te kloppen gaan figuren zoals jou helemaal door het lint?quote:Op zondag 19 november 2006 21:58 schreef Kiteless het volgende:
"Ze komen met kerst !!!"
Afijn, er gebeurt niks.
Wederom, niks gebeurt.
Zegt degene met een aluminium-folie hoedjequote:Op zondag 19 november 2006 22:20 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Ik riep niks, ik quote.
Ik ben pas 4,5 maand bij Fok!, check ur facts.![]()
Verder alles goed met je???![]()
Ik wil niet vervelend doen maar je komt een beetje verward over.![]()
Als je succesvol afzeikerig wilt doen, leer dan de juiste woorden te gebruiken.quote:Op maandag 20 november 2006 10:41 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Zegt degene met een aluminium-folie hoedje
Wikipedia!quote:Op maandag 20 november 2006 10:39 schreef CoolGuy het volgende:
Dus, definieer '1st contact'. ?
Ik spreek nederlands, al was het alleen maar omdat de illuminati op slinkse wijze proberen de nederlandse taal te verloederen via de introductie van engelse termenquote:Op maandag 20 november 2006 11:15 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Als je succesvol afzeikerig wilt doen, leer dan de juiste woorden te gebruiken.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Tin_foil_hat
Er zal hoogstwaarschijnlijk niets gebeuren.quote:Op maandag 20 november 2006 00:19 schreef V.en.A het volgende:
Waarom met kerst en niet op een saaie dinsdagochtend in Juni? Zijn die aliens christelijk?
Aluminiumfolie hoedje is een engelse term die direct vanuit het engels naar het nederlands is vertaald.quote:Op maandag 20 november 2006 11:33 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik spreek nederlands, al was het alleen maar omdat de illuminati op slinkse wijze proberen de nederlandse taal te verloederen via de introductie van engelse termen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |