Bronquote:Op maandag 20 november 2006 00:03 schreef Malibu-06 het volgende:
Feijenoord schijnt interesse te hebben in Wilfred Bouma.
Mooi stukjequote:Op zondag 19 november 2006 23:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Leuk stukje btw: http://www.ad.nl/sport/article823618.ece
Mijn god, ik mag toch hopen van niet zeg......quote:Op maandag 20 november 2006 00:03 schreef Malibu-06 het volgende:
Feijenoord schijnt interesse te hebben in Wilfred Bouma.
jij vind Bouma goed?quote:Op maandag 20 november 2006 09:40 schreef denthemen het volgende:
frituurpan bouma? Het is te hopen dat het niet waar is..
Ben benieuwd of hij naar PSV gaat en of hij daar wel kan aantonen dat hij meer dan een enkele wedstrijd goed kan spelen. Ik denk persoonlijk dat zijn gedrag/ego/karakter hem teveel in de weg zal staan...quote:'PSV wil én mag Leonardo in winter halen'
20/11/2006 11:21
Als Leonardo wil, voetbalt hij vanaf januari in het shirt van PSV. De Eindhovense club heeft zich bij NAC Breda en de Braziliaanse aanvaller gemeld voor een tussentijdse transfer. 'Het is nu aan hem een beslissing te nemen', vertelde PSV's technisch manager Stan Valckx in Het Eindhovens Dagblad.
Volgens deze krant sprak Leonardo vorige week met de leiding van de Eindhovense club. Valckx heeft van de raad van commissarissen toestemming gekregen om de transfer af te ronden. Voor 750.000 euro mag Leonardo weg bij NAC Breda.
'Leonardo is er nog niet uit', reageerde Hans Coret, de belangenbehartiger van Leo. 'Het gaat ook allemaal zo snel. Hij weet ook nog niet of hij in de winterstop of in de zomer verkast.' De speler zelf houdt zich eveneens op de vlakte: 'Ik heb geen haast. Ik zou niet weten wanneer ik kan nadenken over mijn toekomst, want ik ben volledig bezig met NAC en de competitie is net begonnen.'
PSV-coach Ronald Koeman liet onlangs weten dat hij op zoek is naar versterking voor de aanval, omdat hij erg krap zit in zijn offensieve spelers. Maar Koeman is niet de enige die op Leonardo aast. Ook Ajax zou belangstelling hebben getoond, terwijl Tottenham Hotspur volgens Engelse media al een akkoord zou hebben met de rebelse speler.
Tenslotte deed zijn huidige club NAC vorige week nog een poging Leonardo over te halen zijn in juli aflopende contract te verlengen. 'Niet geschoten is altijd mis', legde technisch directeur Earnest Stewart uit. 'We hopen dat hij in elk geval tot het einde van het seizoen blijft.'
Ik vrees van wel, Alex en Gomes kunnen op hem letten, misschien luistert hij naar ze.quote:Op maandag 20 november 2006 11:57 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij naar PSV gaat en of hij daar wel kan aantonen dat hij meer dan een enkele wedstrijd goed kan spelen. Ik denk persoonlijk dat zijn gedrag/ego/karakter hem teveel in de weg zal staan...
Dat was Van Persie ook.quote:Op maandag 20 november 2006 12:07 schreef Luni het volgende:
Heb uit betrouwbare bron wel vernomen dat het bij Feyenoord al die jaren een arrogant tering jong was.
Nee, op Haverkort die Feyenoord weer eens bevoordeelde vanwege zijn Ajax-achtergrond.quote:Op maandag 20 november 2006 12:51 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat was Van Persie ook.
Doelde Borst gister nou op die scheids tegen W2? Die een onterechte pingel gaf, een onterechte rode kaart en een doelpunt onterecht afkeurde?![]()
Ja maar hij had het over de 2e x dat Feyenoord werd bevoordeeld.quote:Op maandag 20 november 2006 13:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, op Haverkort die Feyenoord weer eens bevoordeelde vanwege zijn Ajax-achtergrond.
Ofzo.
En Bouma
Sparta misschien? Ik heb het verder helemaal niet gezien ofzo, maar daarin hadden we natuurlijk wel wat voordeel.quote:Op maandag 20 november 2006 13:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja maar hij had het over de 2e x dat Feyenoord werd bevoordeeld.
Ik zal Fredje wel ff opzoeken in Birmingham![]()
Geinig stukkie uit het AD.quote:Feyenoord legt nieuw fundament
Door MAARTEN WIJFFELS
ROTTERDAM - De slotfase van Feyenoord – AZ (3-2) leverde zaterdag ook buiten de lijnen een scala...
...aan intrigerende beelden op. Reserve-spits Pierre van Hooijdonk stond tijdens het warmlopen te schreeuwen en te wijzen alsof hij de nieuwe assistent van hoofdcoach Erwin Koeman was. Op de tribune floot de geschorste middenvelder Danny Buijs even hartstochtelijk de tegenstander uit als alle fans om hem heen. En de geblesseerde verdediger Ron Vlaar, ex-AZ, schreeuwde van blijdschap toen zijn collega Bahia de bal de eerste ring in roste bij de laatste Alkmaarse aanvalsgolf.
Vrienden zullen sommige spelers bij Feyenoord nooit worden, maar in een bewogen seizoen groeit een aanvankelijk verdeelde groep wel zichtbaar naar elkaar toe. Er was een afgang tegen Ajax voor nodig, een bekerdeceptie tegen RKC. Een confronterend interview van Van Hooijdonk en een i-pod verbod van de trainer. Maar stilaan lijkt iedereen door te krijgen waar het om gaat. Het leidt tot een nieuwe sfeer in de trant van: kampioen zal dit Feyenoord niet worden, maar als we elkaar helpen, valt er toch wat van te maken.
AZ was in de kolkende Kuip de veel beter voetballende ploeg. Toch won Feyenoord, omdat het onverzettelijkheid paarde aan meer effectiviteit voor het doel. De gasten, met de sierlijke middenvelder Maarten Martens als uitblinker, kregen acht puntgave mogelijkheden om te scoren. Oog in oog met de sterke Feyenoord-doelman Henk Timmer benutten ze er slechts twee.
Het Feyenoord van vechtjas Nick Hofs peurde drie treffers uit vier halve en hele kansen. De 1-0 van Hofs viel uit een vrije trap die hij sinds kort dagelijks met Van Hooijdonk oefent. Na zijn treffer rende Hofs meteen naar zijn leermeester in de dug-out om de voorsprong te vieren. Het publiek zag het enthousiasme en pakte het op.
Ook het optreden van Royston Drenthe was in deze sprekend. In het gevecht om de 3-2 vast te houden, corrigeerde de 19-jarige middenvelder met felle tackles diverse missers van ploeggenoten. Na het laatste fluitsignaal sprintte hij meteen 50 meter naar het vak met de fanatiekste Feyenoord-fans. De tiener trok zijn shirt uit en ging voor even op in de juichende menigte. Nog een paar van dit soort optredens en het Legioen heeft er een cultfiguur bij.
Theo Lucius heeft die status al verworven. Hij speelde zaterdag weer de rol van aanjager. De ongecompliceerde aanvoerder pakte in de uren voor de wedstrijd drie pillen (niet-hormonale ontstekingsremmers) en verbeet voor de zoveelste keer de pijn in zijn lies. Lucius besloot toch weer te spelen toen duidelijk was dat De Guzman het niet zou halen.
,,Toen Jona afhaakte, zei ik tegen mezelf: Theo, dan jij per se wel. Zie het als een signaal. Zolang ik nog kan lopen, zal ik er staan voor het team.’’ Dat Lucius eigenlijk dringend rust moet nemen, verried zijn eerste schot op doel. ,,Ik hield inderdaad in. Als ik zo’n bal meteen vol neem, scheur ik alles af.’’
Voor Feyenoord is dit een geweldig resultaat, oordeelde trainer Erwin Koeman, die zijn opstelling vooraf wel drie, vier keer had moeten wijzigen door blessures. Uiteindelijk kwam hij uit op een 3-4-3-tactiek, met voor zijn spelers de opdracht zoveel mogelijk duels met AZ te maken.
Koeman: ,,Op ons middenveld stonden vanavond drie jonge spelers die normaal gesproken al om 11 uur op bed moeten liggen. Drenthe, Derijck, Tiendalli; ze zijn druistig, verliezen nog geregeld het overzicht, maar ze hebben alles gegeven. Dit werkt enorm motiverend.’’
Vijf zeges op een rij brengen Feyenoord half november vast in de top-vijf, op slechts drie punten van het dit seizoen al zo vaak geprezen AZ. Het is de charme van voetbal dat succes er op meerdere manieren kan komen. Toch lijkt het onwaarschijnlijk dat Feyenoord kan blijven aanklampen op basis van een ijzeren wil alleen.
Dat besef leeft ook bij Lucius: ,,Als buitenstaander viel het me de afgelopen twee jaar op dat Feyenoord na de winterstop ver terugviel. Nu ik hier zelf speel, kan ik dat verval plaatsen. Je moet zo veel geven om aan te haken, dat de tank gaandeweg het seizoen leeg raakt. Je zult heel veel spelers nodig hebben om het op basis van strijd en inzet vol te houden. Nou is onze kern niet erg groot, dus zullen we ook ons voetbal moeten verbeteren.’’
Wat lucius daar zegt is natuurlijk wel zo, maar ik denk dat onze jongens alles gaan geven om ook na de winterstop dit heerlijke voetbal te laten zien en onze mooie reeks voort te zettenquote:
Doet geloof ik elke engelse club...quote:Op zondag 19 november 2006 19:46 schreef MarkNMGN het volgende:
Zin in donderdag
Hopelijk lekker veel engelsen in de stad 's middags, niet dat ze weer de hele dag in a'dam rond gaan hangen (welke club was dat nou?)
Wat is daar zo raar aan?quote:
Tijd zat, ik las net dat er nog 16.000!!! kaarten beschikbaar zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 18:31 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Doet geloof ik elke engelse club...
Moet mn kaartje nog kopen voor donderdag..![]()
theo lucius is wel raar jaquote:
vind je het gek, 1 kaartje per (s)cc.quote:Op maandag 20 november 2006 18:38 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Tijd zat, ik las net dat er nog 16.000!!! kaarten beschikbaar zijn.
niet erg slim gedaan neequote:Op maandag 20 november 2006 18:46 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
vind je het gek, 1 kaartje per (s)cc.
Komen er joden mee ofzo, bij dat blackburn![]()
viel mij ook op dat er idd meer beleving isquote:
Dat is pas sfeer, Mijn Feyenoord !quote:Op maandag 20 november 2006 19:10 schreef Doornenburg het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6041723657834134909&q=feyenoord+az
Van die dingen die ook de boeren gebruiken voor het verjagen van de vogels?quote:Op maandag 20 november 2006 19:29 schreef Doornenburg het volgende:
Elektronisch vuurwerk in de Kuip
Het zal de bezoeker van de Kuip opgevallen zijn dat voor aanvang van de wedstrijd en tijdens de doelpunten die Feyenoord scoort luidde knallen hoorbaar zijn. Dit is geen echt vuurwerk maar zijn op afstand bediende elektronische knallen. Deze apparaten zijn speciaal ontwikkeld voor het Tifo-team en geven door middel van lucht het effect van vuurwerk.
Zoals u bekend mag er geen echt vuurwerk tijdens wedstrijden in de Kuip worden afgestoken. Als dit wel gebeurt, krijgt de club een berisping van de KNVB en een geldboete. Indien een supporter getraceerd wordt als afsteker krijgt deze van de KNVB een langdurend stadionverbod en hierop volgend een geldboete. Tevens zal de KNVB dan ook de elektronische knallen gaan verbieden. Wij willen daarom vragen, aan de supporters, om het afsteken van echt vuurwerk achterwege te laten zodat de elektronische knallen voortaan bij elke wedstrijd gebruikt kunnen worden.
[afbeelding]
Ik dacht altijd dat het echt vuurwerk was. Wat gaan die dingen rete hard zeg!
ik dacht dat het een bandje wasquote:Op maandag 20 november 2006 19:29 schreef Doornenburg het volgende:
Elektronisch vuurwerk in de Kuip
Het zal de bezoeker van de Kuip opgevallen zijn dat voor aanvang van de wedstrijd en tijdens de doelpunten die Feyenoord scoort luidde knallen hoorbaar zijn. Dit is geen echt vuurwerk maar zijn op afstand bediende elektronische knallen. Deze apparaten zijn speciaal ontwikkeld voor het Tifo-team en geven door middel van lucht het effect van vuurwerk.
Zoals u bekend mag er geen echt vuurwerk tijdens wedstrijden in de Kuip worden afgestoken. Als dit wel gebeurt, krijgt de club een berisping van de KNVB en een geldboete. Indien een supporter getraceerd wordt als afsteker krijgt deze van de KNVB een langdurend stadionverbod en hierop volgend een geldboete. Tevens zal de KNVB dan ook de elektronische knallen gaan verbieden. Wij willen daarom vragen, aan de supporters, om het afsteken van echt vuurwerk achterwege te laten zodat de elektronische knallen voortaan bij elke wedstrijd gebruikt kunnen worden.
[afbeelding]
Ik dacht altijd dat het echt vuurwerk was. Wat gaan die dingen rete hard zeg!
Vanuit X en S had je het natuurlijk kunnen zien. Vanaf W1 niet.quote:Op maandag 20 november 2006 19:39 schreef jorienvdherik het volgende:
wist al lang dat neppe knallen waren
TIFO team maakt zichzelf gewoon belachelijk met dit soort dingen.quote:Op maandag 20 november 2006 19:37 schreef Staanplaats het volgende:
Elektronisch vuurwerk..kan het nog suffer?
Van mij mag dat hele TIFO de kuip uit, als ik eerlijk ben. Zie de toegevoegde waarde er niet (meer) van in..quote:Op maandag 20 november 2006 20:07 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
TIFO team maakt zichzelf gewoon belachelijk met dit soort dingen.![]()
Ik vond ze ook een aantal jaar geleden beter. Nu komen ze steeds met dezelfde soort acties, zit weinig variatie in.quote:Op maandag 20 november 2006 20:15 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Van mij mag dat hele TIFO de kuip uit, als ik eerlijk ben. Zie de toegevoegde waarde er niet (meer) van in..
Echt vuurwerk is tof ja. Een machine die vuurwerkgeluiden maakt is gewoon een lachertje.quote:Op maandag 20 november 2006 20:20 schreef Tomasso het volgende:
Ach kom op, als je dit niet wist had je nog steeds gedacht dat het echt vuurwerk was en had je het tof gevonden... Nu opeens zitten te schelden op TIFO...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |