anti-GKL campagne gaat gewoon door hoorquote:Op zondag 19 november 2006 16:33 schreef zevenkamp het volgende:
Zo gaat het altijd bij Feijenoord. Als ze verliezen loopt men te kankeren op het bestuur, maar als ze weer een tijdje winnen is er niks aan de hand.
Door dezelfde groep ja. De massa is het allang weer vergeten.quote:Op zondag 19 november 2006 16:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
anti-GKL campagne gaat gewoon door hoor
quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 17:52 schreef MarkNMGN het volgende:
Zag ik nou Buijs gisteren meefluiten?![]()
![]()
Niet dus. Om die 3-2 kan ik nog steeds verdrietig worden, de 0-4 niet. Toen was Feyenoord gewoon bagger en verloren ze terecht, bij de 3-2 was dat wel anders.quote:Op zondag 19 november 2006 18:58 schreef RayMania het volgende:
Lijkt mij pijnlijker om vernederd te worden met 4-0 dan schlemielig te verliezen in blessuretijd.
Idem.quote:Op zondag 19 november 2006 18:57 schreef TC03 het volgende:
De 0-4 tegen Ajax was schandalig, maar ik vond hem lang niet zo pijnlijk als de 2-3 in De Kuip twee seizoenen terug. Hebben jullie dat ook?
was die zwarte piet niet op tv te zien ?quote:Op zondag 19 november 2006 19:44 schreef Keltie het volgende:
Gehe.. Zag gister op Vak X wel Zwarte Piet, maar net kwam op Talpa ook nog een Sinterklaas in beeld
Nee, hoezo? Was jij dat dan?quote:Op zondag 19 november 2006 19:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
was die zwarte piet niet op tv te zien ?
gelukkig maar dan..
Ja. De 0-4 was gewoon een wanprestatie, maar niet onverwacht.quote:Op zondag 19 november 2006 18:57 schreef TC03 het volgende:
De 0-4 tegen Ajax was schandalig, maar ik vond hem lang niet zo pijnlijk als de 2-3 in De Kuip twee seizoenen terug. Hebben jullie dat ook?
laat ze daar maar lekker soa's verspreidenquote:Op zondag 19 november 2006 19:46 schreef MarkNMGN het volgende:
niet dat ze weer de hele dag in a'dam rond gaan hangen
Wel een totale vernedering, je wordt gewoon voor lul gezet in eigen huis.quote:Op zondag 19 november 2006 20:08 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Ja. De 0-4 was gewoon een wanprestatie, maar niet onverwacht.
iig 2400 [+100quote:Op zondag 19 november 2006 20:16 schreef mister_popcorn het volgende:
hoeveel van die engelsen komen dan?
quote:Blackburn wil meer kaarten van Feyenoord
De 2500 beschikbare kaarten voor fans van Blackburn Rovers, tegenstander van Feyenoord in de UEFA Cup, waren binnen 5 dagen uitverkocht. Inmiddels heeft Blackburn een verzoek aan Feyenoord gedaan voor extra kaarten. Feyenoord geeft waarschijnlijk een dezer dagen een antwoord aan Blackburn.
Altijd maar naar Ajax kijken hequote:
Tis Jorien zelf met die tattooquote:Op zondag 19 november 2006 20:50 schreef Keltie het volgende:
[afbeelding]
Hoe zou hij zich tegenwoordig voelen?![]()
Dat valt echt wel mee. Elke keer als een Feyenoorder iets anti-Ajax zegt, zijn er meteen twintig Ajacieden om te zeggen hoe triest het is als je je zoveel met de rivaal bezig houdt. Ik vraag me dan af wie er triest is en wie zich zoveel met de rivaal bezig houdt.quote:Op zondag 19 november 2006 20:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Altijd maar naar Ajax kijken he![]()
TC03, wrom reageer je er zo serieus op?quote:Op zondag 19 november 2006 20:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee. Elke keer als een Feyenoorder iets anti-Ajax zegt, zijn er meteen twintig Ajacieden om te zeggen hoe triest het is als je je zoveel met de rivaal bezig houdt. Ik vraag me dan af wie er triest is en wie zich zoveel met de rivaal bezig houdt.
dat rechter handje omhoogquote:Op zondag 19 november 2006 18:43 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=KMWHtcYlPJE
sfeerrrr gister
Kneuzenliedquote:Op zondag 19 november 2006 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
heeeeeeee van de herik grote kale leugenaar, heeeeeeeeeee van de herik rot maar lekker op
lalalala hehehehe lalalaa
Jaquote:Op zondag 19 november 2006 17:52 schreef MarkNMGN het volgende:
Zag ik nou Buijs gisteren meefluiten?![]()
![]()
Pfffffff moeten ze echt mee ophouden...quote:Op zondag 19 november 2006 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
heeeeeeee van de herik grote kale leugenaar, heeeeeeeeeee van de herik rot maar lekker op
lalalala hehehehe lalalaa
quote:Op zondag 19 november 2006 23:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Pfffffff moeten ze echt mee ophouden...
Kutlied
Leuk stukje btw: http://www.ad.nl/sport/article823618.ece
quote:Vervolgens zou AZ schitteren en scoren en zou het Legioen het verlies accepteren en het clublied aanheffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |