De 0-3quote:Op zondag 19 november 2006 16:13 schreef APK het volgende:
Wat was de reden dat de ADO-aanhang het veld op ging
quote:
Censuurquote:Op zondag 19 november 2006 16:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toch maar Talpa aan vanavond dan. Mits ze de beelden uitzenden naturlijk.
Wil ik ook weten iddquote:Op zondag 19 november 2006 16:25 schreef Roi het volgende:
Nu weer ADO -Vitesse re-live, hoe laat begint het gekut?
Staat er nog iemand op Midden Noord dan? Dacht dat ze allemaal aan t rellen warenquote:Op zondag 19 november 2006 16:27 schreef LosMillonarios het volgende:
Had net iemand aan de lijn die op Midden Noord staat, en het bestuur schijnt flink te worden aangevallen. Evacuatie via helikopters zijn die gozer![]()
Hmm er is in de 66e minuut nog gescoort zie ik op Teletekst.quote:
Ik probeer je toe te voegen op MSN. Lukt me niet kun jij het proberen ?quote:
Ik heb msn niet aanstaan maar ik zal hem wel aanzetten..quote:Op zondag 19 november 2006 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik probeer je toe te voegen op MSN. Lukt me niet kun jij het proberen ?
4 wedstrijden zonder publiek denk ikquote:Op zondag 19 november 2006 16:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Normaal wilt de KNVB met Ado altijd een voorbeeld stellen...
En waar was die van plan te landen?quote:Op zondag 19 november 2006 16:27 schreef LosMillonarios het volgende:
Had net iemand aan de lijn die op Midden Noord staat, en het bestuur schijnt flink te worden aangevallen. Evacuatie via helikopters zijn die gozer![]()
Bron: Blik op Nieuwsquote:ADO-Vitesse voortijdig gestaakt
De wedstrijd ADO Den Haag-Vitesse is in de 66e minuut bij een 0-3 voorsprong voor de Arnhemmers gestaakt vanwege supportersrellen. Nadat Esajas de 0-3 op de borden had gezet, was het de supporters van de thuisploeg welletjes. Zij bestormden het veld, wat arbiter Bossen ertoe noopte het duel te staken.
Dat er onheil in de lucht hing, was voor de wedstrijd al voelbaar. De fans hadden de ingang van de businessclub dichtgekit uit onvrede over de magere resultaten. Een nakend verlies tegen Vitesse was de druppel die de emmer bij de fans deed overlopen.
De frustratie begon al vroeg in het duel toen Pascal Bosschaart na twaalf minuten de doorgebroken Fred Benson wilde achterhalen en daarbij volgens Bossen een overtreding nodig had. Het leverde de linksback rood op en Vitesse een penalty, die door Lazovic werd benut. Met de vroege voorsprong op zak leunde de ploeg van Aad de Mos rustig achterover en liet het ADO het spel maken. Daar had de hekkensluiter in de Eredivisie grote moeite mee, waardoor Vitesse nauwelijks in de problemen kwam.
Direct na rust volgde de knock-out voor ADO. Anduele Pryor bekroonde een assist van Benson. Met een van richting veranderd schot maakte Etienne Esajas de malaise voor de residentieclub compleet.
Dit hoort niét bij voetbalquote:Op zondag 19 november 2006 16:37 schreef TC03 het volgende:
Waarom is iedereen hier nou zo anti-ADO. Ja, de supporters zijn debielen, maar willen jullie dan het liefst 18 clubs met Heerenveen-supporters? Nee, dat is leuk. Dit hoort gewoon bij het voetbal.
quote:Op zondag 19 november 2006 16:37 schreef TC03 het volgende:
Waarom is iedereen hier nou zo anti-ADO. Ja, de supporters zijn debielen, maar willen jullie dan het liefst 18 clubs met Heerenveen-supporters? Nee, dat is leuk. Dit hoort gewoon bij het voetbal.
Ach ja, en zo dreigend was het helemaal niet. Vitessespelers stonden nog gewoon op het veld.quote:Op zondag 19 november 2006 16:37 schreef TC03 het volgende:
Dat kun jij niet loserquote:Op zondag 19 november 2006 16:39 schreef SCH het volgende:
Als journalist ga ik dan over een paar maanden wel eens controlen of zo'n dertienjarig jongetje dat een cornervlag in het Vitessevak gooit een stadionverbod voor het leven heeft gekregen en of dat ook wordt nageleefd.
Ja, zo mag je dit wel noemen hoor. Rellen hoeven niet perse tegen een andere aanhang te zijn, al was dat hier ook deels het geval.quote:
Okay, wat jij wilquote:Op zondag 19 november 2006 16:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Slechte journalist ben je trouwens als je puur afgaat op de woorden van een opgefokte sensatie commentator.
Je weet niet wie het was, je weet niet of het uberhaupt waar was. Bovendien heb jij niet de middelen en bevoegdheden om dit te controleren.quote:Op zondag 19 november 2006 16:42 schreef SCH het volgende:Wat loop je nou te schelden. Maar waarom zou dat niet kunnen?
Nee, ik zou dan eerst ook controleren of het waar is inderdaad en dat laatste is niet juist.quote:Op zondag 19 november 2006 16:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je weet niet wie het was, je weet niet of het uberhaupt waar was. Bovendien heb jij niet de middelen en bevoegdheden om dit te controleren.
Vanwege je voorkeur voor mannen denk ikquote:Op zondag 19 november 2006 16:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik zou dan eerst ook controleren of het waar is inderdaad en dat laatste is niet juist.
Maar waarom noem je mij meteen een loser en reageer je op deze manier? Vind je dit soort gedoe wel okay ofzo?
Zou ik niet weten.quote:Op zondag 19 november 2006 16:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En waar was die van plan te landen?
Ik wil SCH daar wel bij helpen hoorquote:Op zondag 19 november 2006 16:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je weet niet wie het was, je weet niet of het uberhaupt waar was. Bovendien heb jij niet de middelen en bevoegdheden om dit te controleren.
Huilliequote:Op zondag 19 november 2006 16:39 schreef SCH het volgende:
Als journalist ga ik dan over een paar maanden wel eens controlen of zo'n dertienjarig jongetje dat een cornervlag in het Vitessevak gooit een stadionverbod voor het leven heeft gekregen en of dat ook wordt nageleefd.
Stond laatst in de krant dat ie nooit meer bij Ajax kwam / mocht komen.. en dat ie nog steeds bezig is met afbetalen van de boete(s) die hem zijn opgelegdquote:Op zondag 19 november 2006 16:50 schreef Robocock het volgende:
[..]
Huillie![]()
Zelfs de staaf-gooiende Ajacied heeft nog gewoon een seizoenskaart
Ja inderdaad...quote:Op zondag 19 november 2006 16:52 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Stond laatst in de krant dat ie nooit meer bij Ajax kwam / mocht komen.. en dat ie nog steeds bezig is met afbetalen van de boete(s) die hem zijn opgelegd![]()
Wazig,bij een interview op At5 vertelden ze dat ie gewoon een seizoenskaart heeft.quote:Op zondag 19 november 2006 16:52 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Stond laatst in de krant dat ie nooit meer bij Ajax kwam / mocht komen.. en dat ie nog steeds bezig is met afbetalen van de boete(s) die hem zijn opgelegd![]()
Sja het blijft natuurlijk de media.. waarheid zal wel ergens in het midden liggen ofzoquote:Op zondag 19 november 2006 16:54 schreef Robocock het volgende:
[..]
Wazig,bij een interview op At5 vertelden ze dat ie gewoon een seizoenskaart heeft.![]()
Ja zielig zo'n jongetje dat het veld oprent en dingen in het uitvak gooit, echt heel zielig dat ik daar iets van zeg.quote:Op zondag 19 november 2006 16:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Het gaat mij in deze niet om het gedrag zelf, maar om de hetze die jij in dit topic opvoert tegen (ADO) supporters en in dat specifieke bericht tegen een 13 jarig kindje.
Het is me wat inderdaadquote:Op zondag 19 november 2006 16:53 schreef zevenkamp het volgende:
Altijd anti-ado gezeik.
Idd... ik heb liever één Roda en 17 Ado'squote:Op zondag 19 november 2006 16:37 schreef TC03 het volgende:
Je moet de kern aanpakken en niet een belhameltje van 13 jaar.quote:Op zondag 19 november 2006 16:56 schreef SCH het volgende:
Ja zielig zo'n jongetje dat het veld oprent en dingen in het uitvak gooit, echt heel zielig dat ik daar iets van zeg.
Wie voert hier nou trouwens een hetze? Zijn dat niet vooral deze ADO-supporters zelf?
Ik denk dat die vriend van me dat ook als beeldspraak gebruiktequote:Op zondag 19 november 2006 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is nu dus rustig in het Zuiderpark dus alle andere roddels over helicopters e.d. zijn onzin.
ADO zal niet in de media gaan roepen dat het een geweldadige actie wasquote:Op zondag 19 november 2006 17:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je moet de kern aanpakken en niet een belhameltje van 13 jaar.
Bij ADO hebben ze het over een vredelievende actie en de spelers hebben zich niet bedreigd gevoeld.
Waarom niet? De gevolgen hiervan zullen niet mals zijn.quote:Op zondag 19 november 2006 17:04 schreef Eilanden het volgende:
ADO zal niet in de media gaan roepen dat het een geweldadige actie was![]()
Iddquote:Op zondag 19 november 2006 17:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom niet? De gevolgen hiervan zullen niet mals zijn.
Uit een soort 'damage control' ... als je het zelf ook erger gaat maken, dan krijgt men er in de publiciteit misschien wel dubbel van langs, wat misschien weer de tuchtcommissie beinvloedtquote:Op zondag 19 november 2006 17:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom niet? De gevolgen hiervan zullen niet mals zijn.
quote:Op zondag 19 november 2006 17:02 schreef Jayhawk het volgende:
ADO Den Haag heeft volgend seizoen het mooiste stadion van de eerste divisie.
![]()
Hierbij past maar 1 reactie:quote:Op zondag 19 november 2006 17:07 schreef Backdoorman het volgende:
Net terug, klasse actie was het!!! eerst via Zuid naar binnen maar dat lukte niet...toen via 2 hekken achter west langs en zo door het deurtje het veld op om laffe Frans duidelijk te maken dat ie op moet kankere en aan de spelers dat we het niet meer pikken zonder inzet wedsrijden voetballen.
Daarna ff naar het vitas-vak waar uiteraard iedereen wegstormde en een veilig heenkomen zocht ;-)
Wat mij betreft een duidelijk punt gemaakt en hopelijk leidt dit tot het vertrek van laffe Frans. Zo niet, volgen er meer acties.
quote:Op zondag 19 november 2006 17:07 schreef Backdoorman het volgende:
Net terug, klasse actie was het!!! eerst via Zuid naar binnen maar dat lukte niet...toen via 2 hekken achter west langs en zo door het deurtje het veld op om laffe Frans duidelijk te maken dat ie op moet kankere en aan de spelers dat we het niet meer pikken zonder inzet wedsrijden voetballen.
Daarna ff naar het vitas-vak waar uiteraard iedereen wegstormde en een veilig heenkomen zocht ;-)
Wat mij betreft een duidelijk punt gemaakt en hopelijk leidt dit tot het vertrek van laffe Frans. Zo niet, volgen er meer acties.
Flapdrol, praat niet mee over zaken waar je geen weet van hebt....quote:Op zondag 19 november 2006 17:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je moet de kern aanpakken en niet een belhameltje van 13 jaar.
Bij ADO hebben ze het over een vredelievende actie en de spelers hebben zich niet bedreigd gevoeld.
Waarom zit je niet in de gevngenis tyfus kneus, jullie verzieken het voetbalquote:Op zondag 19 november 2006 17:07 schreef Backdoorman het volgende:
Nou hoe zou het komen dat mensen gaan zeiken zeg, wat een IQ daar in die kk stadquote:Op zondag 19 november 2006 16:53 schreef zevenkamp het volgende:
Altijd anti-ado gezeik.
Ze zouden dit al veel eerder moeten doen. Heel dat bestuur + technische stad deugt niet daar.
Die maken de club kapot, niet de supporters.
Ik heb het gestaafd. Het bleek om een tienertourkaart te gaan.quote:Op zondag 19 november 2006 16:50 schreef Robocock het volgende:
[..]
Huillie![]()
Zelfs de staaf-gooiende Ajacied heeft nog gewoon een seizoenskaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |