Wedstrijden worden tegenwoordig uitgespeeld ipv opnieuw gespeeld...quote:Op zondag 19 november 2006 16:05 schreef -Hans- het volgende:
Ik neem aan dat de wedstrijd niet overgespeeld gaat worden en dat de thuis spelende ploeg heeft verloren? Het zou toch te gek zijn als ze besluiten dat de wedstrijd over gespeeld (+ zonder supporters) moet worden.
Normaal wilt de KNVB met Ado altijd een voorbeeld stellen...quote:Op zondag 19 november 2006 16:12 schreef Robocock het volgende:
Straf zal wel meevallen gok ik, ben benieuwd.
Aadje Mansveldquote:Op zondag 19 november 2006 16:13 schreef arneaux het volgende:
Heeft Ado óóit wel eens iets goed voortgebracht?
Jawel, maar ik ben Spartaanquote:Op zondag 19 november 2006 15:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
subtopper
gewone suporters betsaan niet in denhaag
Aadje Mansveld.quote:Op zondag 19 november 2006 16:13 schreef arneaux het volgende:
Staan onderaan. Hun beste speler is bijna 43. En stonden met 0-3 achter.quote:Op zondag 19 november 2006 16:13 schreef APK het volgende:
Wat was de reden dat de ADO-aanhang het veld op ging
Voor Sparta dit jaar wel/quote:Op zondag 19 november 2006 16:13 schreef arneaux het volgende:
Theo van Geffen niets voor Ado?quote:Op zondag 19 november 2006 16:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Staan onderaan. Hun beste speler is bijna 43. En stonden met 0-3 achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |