Mag toch hopen van wel.quote:Op zondag 19 november 2006 15:53 schreef Urquhart het volgende:
Hier zie je dus vanavond niks van
huilliequote:Op zondag 19 november 2006 15:52 schreef SCH het volgende:
Wat een tiefuszooi.
Dit kan niet langer. Jammer maar helaas.
ADO
Precies. En eens echte maatregelen treffen.quote:Op zondag 19 november 2006 15:56 schreef Toewan het volgende:
HAAGS KWARTIERTJE!! Dat ze het gewoon nu eens echt stilleggen ipv weer gewoon verder spelen alsof de neus bloedt.
Hoezo huilie ? Het is altijd raak bij die kutclubquote:
subtopperquote:Op zondag 19 november 2006 15:57 schreef AminBen het volgende:
ADO moet erin blijven, absoluut. 3e stad van het land. Volksclub. Met dat nieuwe stadion zal ADO zeker meer 'gewone' supporters trekken. In potentie is ADO een subtopper.
Beleid daar is gewoon kut.
quote:Op zondag 19 november 2006 15:59 schreef borisz het volgende:
848972894897289747924 punten aftrek
en dat moet over een paar jaar gaan werkenquote:Op zondag 19 november 2006 16:00 schreef Black-Death het volgende:
whaha een dertien jarige ging er met de corner vlag vandoor
Wedstrijden worden tegenwoordig uitgespeeld ipv opnieuw gespeeld...quote:Op zondag 19 november 2006 16:05 schreef -Hans- het volgende:
Ik neem aan dat de wedstrijd niet overgespeeld gaat worden en dat de thuis spelende ploeg heeft verloren? Het zou toch te gek zijn als ze besluiten dat de wedstrijd over gespeeld (+ zonder supporters) moet worden.
Normaal wilt de KNVB met Ado altijd een voorbeeld stellen...quote:Op zondag 19 november 2006 16:12 schreef Robocock het volgende:
Straf zal wel meevallen gok ik, ben benieuwd.
Aadje Mansveldquote:Op zondag 19 november 2006 16:13 schreef arneaux het volgende:
Heeft Ado óóit wel eens iets goed voortgebracht?
Jawel, maar ik ben Spartaanquote:Op zondag 19 november 2006 15:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
subtopper
gewone suporters betsaan niet in denhaag
Aadje Mansveld.quote:Op zondag 19 november 2006 16:13 schreef arneaux het volgende:
Staan onderaan. Hun beste speler is bijna 43. En stonden met 0-3 achter.quote:Op zondag 19 november 2006 16:13 schreef APK het volgende:
Wat was de reden dat de ADO-aanhang het veld op ging
Voor Sparta dit jaar wel/quote:Op zondag 19 november 2006 16:13 schreef arneaux het volgende:
Theo van Geffen niets voor Ado?quote:Op zondag 19 november 2006 16:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Staan onderaan. Hun beste speler is bijna 43. En stonden met 0-3 achter.
De 0-3quote:Op zondag 19 november 2006 16:13 schreef APK het volgende:
Wat was de reden dat de ADO-aanhang het veld op ging
quote:
Censuurquote:Op zondag 19 november 2006 16:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toch maar Talpa aan vanavond dan. Mits ze de beelden uitzenden naturlijk.
Wil ik ook weten iddquote:Op zondag 19 november 2006 16:25 schreef Roi het volgende:
Nu weer ADO -Vitesse re-live, hoe laat begint het gekut?
Staat er nog iemand op Midden Noord dan? Dacht dat ze allemaal aan t rellen warenquote:Op zondag 19 november 2006 16:27 schreef LosMillonarios het volgende:
Had net iemand aan de lijn die op Midden Noord staat, en het bestuur schijnt flink te worden aangevallen. Evacuatie via helikopters zijn die gozer![]()
Hmm er is in de 66e minuut nog gescoort zie ik op Teletekst.quote:
Ik probeer je toe te voegen op MSN. Lukt me niet kun jij het proberen ?quote:
Ik heb msn niet aanstaan maar ik zal hem wel aanzetten..quote:Op zondag 19 november 2006 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik probeer je toe te voegen op MSN. Lukt me niet kun jij het proberen ?
4 wedstrijden zonder publiek denk ikquote:Op zondag 19 november 2006 16:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Normaal wilt de KNVB met Ado altijd een voorbeeld stellen...
En waar was die van plan te landen?quote:Op zondag 19 november 2006 16:27 schreef LosMillonarios het volgende:
Had net iemand aan de lijn die op Midden Noord staat, en het bestuur schijnt flink te worden aangevallen. Evacuatie via helikopters zijn die gozer![]()
Bron: Blik op Nieuwsquote:ADO-Vitesse voortijdig gestaakt
De wedstrijd ADO Den Haag-Vitesse is in de 66e minuut bij een 0-3 voorsprong voor de Arnhemmers gestaakt vanwege supportersrellen. Nadat Esajas de 0-3 op de borden had gezet, was het de supporters van de thuisploeg welletjes. Zij bestormden het veld, wat arbiter Bossen ertoe noopte het duel te staken.
Dat er onheil in de lucht hing, was voor de wedstrijd al voelbaar. De fans hadden de ingang van de businessclub dichtgekit uit onvrede over de magere resultaten. Een nakend verlies tegen Vitesse was de druppel die de emmer bij de fans deed overlopen.
De frustratie begon al vroeg in het duel toen Pascal Bosschaart na twaalf minuten de doorgebroken Fred Benson wilde achterhalen en daarbij volgens Bossen een overtreding nodig had. Het leverde de linksback rood op en Vitesse een penalty, die door Lazovic werd benut. Met de vroege voorsprong op zak leunde de ploeg van Aad de Mos rustig achterover en liet het ADO het spel maken. Daar had de hekkensluiter in de Eredivisie grote moeite mee, waardoor Vitesse nauwelijks in de problemen kwam.
Direct na rust volgde de knock-out voor ADO. Anduele Pryor bekroonde een assist van Benson. Met een van richting veranderd schot maakte Etienne Esajas de malaise voor de residentieclub compleet.
Dit hoort niét bij voetbalquote:Op zondag 19 november 2006 16:37 schreef TC03 het volgende:
Waarom is iedereen hier nou zo anti-ADO. Ja, de supporters zijn debielen, maar willen jullie dan het liefst 18 clubs met Heerenveen-supporters? Nee, dat is leuk. Dit hoort gewoon bij het voetbal.
quote:Op zondag 19 november 2006 16:37 schreef TC03 het volgende:
Waarom is iedereen hier nou zo anti-ADO. Ja, de supporters zijn debielen, maar willen jullie dan het liefst 18 clubs met Heerenveen-supporters? Nee, dat is leuk. Dit hoort gewoon bij het voetbal.
Ach ja, en zo dreigend was het helemaal niet. Vitessespelers stonden nog gewoon op het veld.quote:Op zondag 19 november 2006 16:37 schreef TC03 het volgende:
Dat kun jij niet loserquote:Op zondag 19 november 2006 16:39 schreef SCH het volgende:
Als journalist ga ik dan over een paar maanden wel eens controlen of zo'n dertienjarig jongetje dat een cornervlag in het Vitessevak gooit een stadionverbod voor het leven heeft gekregen en of dat ook wordt nageleefd.
Ja, zo mag je dit wel noemen hoor. Rellen hoeven niet perse tegen een andere aanhang te zijn, al was dat hier ook deels het geval.quote:
Okay, wat jij wilquote:Op zondag 19 november 2006 16:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Slechte journalist ben je trouwens als je puur afgaat op de woorden van een opgefokte sensatie commentator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |