Het probleem ligt er meer in dat je ze eerst kwijt moet zien te geraken. Je zal toch een normale prijs voor ze moeten krijgen op de transfermarkt.quote:Op zondag 19 november 2006 17:38 schreef twi het volgende:
Mitea, De Mul en Rosales wegsaneren en Van der Meyde halen. Dan heb je het probleem al voor een groot deel opgelost.
Hoe moeilijk is het nu om een paar hokjes aan te vinken?quote:Op zondag 19 november 2006 17:38 schreef Bos81 het volgende:
Even stoppen nu (opschoning on the way)
Ga heen met je van der Meyde. Die was matig toen hij bij Ajax zat en is geen fluit beter geworden. Laat maar lekker zitten waar hij zit.quote:Op zondag 19 november 2006 17:38 schreef twi het volgende:
[..]
Mitea, De Mul en Rosales wegsaneren en Van der Meyde halen. Dan heb je het probleem al voor een groot deel opgelost.
Van der Meyde, Rosenberg en Manucharyan op rechts, Babel, Perez en Manucharyan op links.
Huntelaar speelde goed, alleen was er geen aansluiting vanaf het middenveldquote:Op zondag 19 november 2006 17:47 schreef Rossoneri het volgende:
Huntelaar moet beginnen te voetballen!!!![]()
Dat is niet moeilijk. Maar ik meld het eerst voor dat ik aan de slag ben gegaan.quote:Op zondag 19 november 2006 17:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het nu om een paar hokjes aan te vinken?
Er is helaas geen goed alternatief voor zijn positie.quote:Op zondag 19 november 2006 17:53 schreef Rossoneri het volgende:
Idd maduro is meer een RodaJC voetballer, met alle respect.
Dus daarom gewoon met een 10 gaan spelen, zal Huntelaar ook ten goede komen.quote:Op zondag 19 november 2006 17:56 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Er is helaas geen goed alternatief voor zijn positie.
Bovendien zullen Perez en Sneijder dat ook leuk vinden.quote:Op zondag 19 november 2006 17:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus daarom gewoon met een 10 gaan spelen, zal Huntelaar ook ten goede komen.
Van mensen als jou word ik schijtziek, we zijn pas net bezig.quote:Op zondag 19 november 2006 17:42 schreef SoA-Holic het volgende:
En weer geen kampioen dit jaar. Weer die lakse houding in de 1e helft van het komt allemaal wel weer goed.
Ik word er een beetje schijtziek van op het moment. En heeeelll snel die maduro bij ajax cape town droppen ofzo. Wat een hoop drama is die jongen geworden in 1,5 jaar tijd.
je bent boos hequote:Op zondag 19 november 2006 17:48 schreef denthemen het volgende:
als Twente had gewilt had het gewonnen, maar die nsb ploeg bleef met 9 man achter de bal, ajax kon (wéér) geen vuist maken en kwam er niet doorheen, Huntelaar speelde redelijk goed in de kaats, maar heeft geen kansen gehad, MaduroPerez
De Mul
![]()
... Stam speelde alleen de 2e helft goed, Vermaelen érg goed ingevallen, Johnny ging er geblesseerd uit helaas.. Sneijder mooie goal, verder niet gezien vandaag, emanuelson wéér erg goed, was een goed idee van HTC op hem de 2e helft op het middenveld te zetten.. Verder vond ik het nogal apart om te zien hoe vaak ajacieden tegen elkaar opliepen en dergelijke, het leken wel clowns godverdomme
Verder mogen al die nsb'ers op de eretribune de kogel krijgen wat mij betreft, de helft stond te juichen bij de 0-1
Feyenoord wint ook weer eens een belangrijke wedstrijd en dan zie je hem weerquote:
1 troost, jij zit weer in de mooiste stad van Nederlandquote:Op zondag 19 november 2006 18:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
PURE BAGGER.
Wat een slechte pot. De Mul, ga eens dat duel in als een kerel, niet als een wijf! Verder geen enkele bal goed geraakt, op z'n tackle van achteren na. Perez de hele eerste helft compleet niet gezien, Huntelaar is het compleet kwijt. Die bleef maar ballen richting de Mul spelen met als dieptepunt een steekbal die bijna in de tweede ring belandt
De enige die redelijk speelde waren Urbyen Grygera
. De rest mag zich diep en diep schamen. Wat deden ze bij die eerste goal? He-le-maal niets, vrije bal, vrij aannemen, heerlijk binnengeschoten (dat wel) en Stekelenburg stond er ook weer lekker bij te kijken.
Zo kan je 5 punten los staan van PSV, zo sta je er 3 achter![]()
![]()
0-4.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |