Hij is tenminste lang, en sterk aan de bal wat je wel kan gebruiken in de slotfase.quote:Op zondag 19 november 2006 21:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kanu is niet echt een forceerder, hoewel ik hem eeuwig dankbaar ben voor zijn invalbuurt in Wenen![]()
Ik had na die 0-1 al het gevoel dat we niet zouden winnenquote:Op zondag 19 november 2006 21:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Als Ajax de lange bal gaat hanteren dan weet je dat het niks meer wordt.
Same here, had zelfs het idee dat we niet zouden scoren.quote:Op zondag 19 november 2006 21:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik had na die 0-1 al het gevoel dat we niet zouden winnen![]()
Jonge jonge wat een doelpunt!!!quote:Op zondag 19 november 2006 22:01 schreef jna het volgende:
Jammer dat Finidi al is gestopt
Inderdaad. Volledig uit het Ajax-jargon halen dat gedoe.quote:Op zondag 19 november 2006 21:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Als Ajax de lange bal gaat hanteren dan weet je dat het niks meer wordt.
quote:
Wat?quote:Op zondag 19 november 2006 22:20 schreef Nashje het volgende:
Van Geel denkt dus wel aan buitenspelers
Dat mag ook wel.quote:Op zondag 19 november 2006 22:20 schreef Nashje het volgende:
Van Geel denkt dus wel aan buitenspelers
quote:Op zondag 19 november 2006 22:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sikora en Soetaers schijnen terug te komen.
quote:Op zondag 19 november 2006 22:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sikora en Soetaers schijnen terug te komen.
ik word alleen maar droevig bij deze gedachtequote:
Goed voor de verkoop van sleutelhangers hoorquote:Op zondag 19 november 2006 22:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik word alleen maar droevig bij deze gedachte
Nou, Soetaers gaf vandaag paar mooie voorzetjes die ik Rosales en de Mul nog niet heb zien gevenquote:Op zondag 19 november 2006 22:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik word alleen maar droevig bij deze gedachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |