Ik ben 25 en ga straks voor de zesde keer de boeken lezen.. niets kinderachtig aan (behalve boek 1 danquote:Op zondag 19 november 2006 13:28 schreef IHVK het volgende:
Ik vond alleen film 3 leuk, film 4 heeft het hele beeld (en fantasie) van het boek voor mij verpest en daarom twijfel ik of ik naar 5 wil gaan.
Ohja en iedereen die HP kinderachtig vind, het is gewoon iets wat begonnen is toen ik 11 was en ik vind het nog steeds leuk, dus...
Ok, de mensen die ik ken vinden het kinderachtig, dus mijn beeld was dat het kinderachtig is.quote:Op zondag 19 november 2006 13:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben 25 en ga straks voor de zesde keer de boeken lezen.. niets kinderachtig aan (behalve boek 1 dan)
De Engelse versie kwam uit in 22 juli. (langste dag van het jaar zodat je extra lang met natuurlijk licht kon lezenquote:Op zondag 19 november 2006 13:46 schreef hallo_mensen het volgende:
laatste keer dat er een nieuw boek uitkwam was vorig jaar november
wanneer komt er weer een boek?
ook de vertalingen?quote:Op zondag 19 november 2006 13:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Alle boeken (en de vertalingen) komen op de 7e van de 7e in 2007
Dat is nog niet bekend. Waarschijnlijk ergens volgend jaar.quote:Op zondag 19 november 2006 13:46 schreef hallo_mensen het volgende:
laatste keer dat er een nieuw boek uitkwam was vorig jaar november
wanneer komt er weer een boek?
Ik vind Harry Potter de enige serie waarbij iedere keer het nieuwe deel de oudere delen overtreft.quote:Op zondag 19 november 2006 13:28 schreef IHVK het volgende:
Ik vond alleen film 3 leuk, film 4 heeft het hele beeld (en fantasie) van het boek voor mij verpest en daarom twijfel ik of ik naar 5 wil gaan.
Ohja en iedereen die HP kinderachtig vind, het is gewoon iets wat begonnen is toen ik 11 was en ik vind het nog steeds leuk, dus...
Da's toch slechts een gerucht? Lijkt me marketingtechnisch niet echt logisch, gezien de film van tOotP op 15 juli in premiere gaat...quote:Op zondag 19 november 2006 13:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Alle boeken (en de vertalingen) komen op de 7e van de 7e in 2007
Waarschijnlijk op die datumquote:Op zondag 19 november 2006 13:52 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Da's toch slechts een gerucht? Lijkt me marketingtechnisch niet echt logisch, gezien de film van tOotP op 15 juli in premiere gaat...
Dat heeft ze bij eerdere boeken ook nooit gedaan, dus ik betwijfel het dat ze dat nu bij boek 7 wel zou gaan doen.quote:Op zondag 19 november 2006 13:50 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Volgens mij heetf JK Rowling besloten om ALLE vertalingen op dezelfde dag uit te brengen, anders weet bijvoorbeeld heel Engeland al hoe het afloopt terwijl wij het allemaal nog moeten lezen en dan krijg je hele grote spoilers op internet
Ik ga sowieso niet meer surfen op HP-sites nadat het boek uitkomt.quote:Op zondag 19 november 2006 13:50 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Volgens mij heetf JK Rowling besloten om ALLE vertalingen op dezelfde dag uit te brengen, anders weet bijvoorbeeld heel Engeland al hoe het afloopt terwijl wij het allemaal nog moeten lezen en dan krijg je hele grote spoilers op internet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat terwijl ik gewoon de Engelse versie ging lezen, maar ik hem een paar dagen later pas had. Was errug dom. En een erg irritante spoiler ook.
Lijkt me juist niet, gezien het risico dat er wat uitlekt als het manuscript ver van tevoren naar vertalers wordt gestuurd.quote:Op zondag 19 november 2006 13:50 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Qua boeken wel, maar film 4 vond ik gewoon slecht.quote:Op zondag 19 november 2006 13:51 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik vind Harry Potter de enige serie waarbij iedere keer het nieuwe deel de oudere delen overtreft.
Ja dat dacht ik dus ook al.quote:Op zondag 19 november 2006 13:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Lijkt me juist niet, gezien het risico dat er wat uitlekt als het manuscript ver van tevoren naar vertalers wordt gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |