Goedemorgen ....quote:Op zondag 19 november 2006 08:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik zei 'goedemorgen'!
[afbeelding]
Is het in Limburg Noord al weer zondag?quote:Op zondag 19 november 2006 08:20 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Goedemorgen ....
Btw het is Zondag de meeste mensen liggen nog in bed![]()
![]()
Ja wij lopen voor op de rest van NLquote:Op zondag 19 november 2006 08:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Is het in Limburg Noord al weer zondag? [afbeelding]
Oke, dus als ik het goed begrijp schrijft iedereen in de toekomst de dagen van de week weer met hoofdletters?quote:Op zondag 19 november 2006 08:57 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Ja wij lopen voor op de rest van NL![]()
![]()
![]()
![]()
Als je dat belangrijk vind .....quote:Op zondag 19 november 2006 09:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oke, dus als ik het goed begrijp schrijft iedereen in de toekomst de dagen van de week weer met hoofdletters?![]()
Goedemorger! ook voor de Limbos.![]()
Nee, vind ik niet echt belangrijk maar in Brabant doen we dat allang niet meer.quote:Op zondag 19 november 2006 09:05 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Als je dat belangrijk vind .....
Ik heb andere prioriteiten op zondag als je het niet erg vind ....![]()
over 50 jaar komt het weer terugquote:Op zondag 19 november 2006 09:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet echt belangrijk maar in Brabant doen we dat allang niet meer.![]()
Klonen doen wij niet.quote:Op zondag 19 november 2006 09:19 schreef Oohdie het volgende:
Wat doen jullie niet meer in Brabant en was dat jullie eigen idee?
quote:Op zondag 19 november 2006 09:08 schreef Frederiqueske het volgende:
goeie morgen deze morgenkonnie eerder op internet omdat de laptop bij mijn zus op de kamer lag en de rest heeft voorlopig geen internet meer door de verbouwing...
dus het is ff behelpen nu hoe irritant ook
maar ondanks dat het zolaat is toch nog een goeie morgen
![]()
![]()
![]()
Je hebt een zus?quote:Op zondag 19 november 2006 09:08 schreef Frederiqueske het volgende:
goeie morgen deze morgenkonnie eerder op internet omdat de laptop bij mijn zus op de kamer lag en de rest heeft voorlopig geen internet meer door de verbouwing...
dus het is ff behelpen nu hoe irritant ook
maar ondanks dat het zolaat is toch nog een goeie morgen
![]()
![]()
![]()
Boeiendquote:Op zondag 19 november 2006 11:57 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Sicko..Het is nog geeneens middag!
![]()
ok danquote:Op zondag 19 november 2006 12:01 schreef seekfaM het volgende:
Het is nu middag..
Iedereen kan aan het bierquote:Op zondag 19 november 2006 12:01 schreef seekfaM het volgende:
Het is nu middag..
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 19 november 2006 12:34 schreef Asics het volgende:
joehoe !!! vandaag zijn mijn schatje en ik twee jaar getrouwd!
![]()
Ik zei toch dat hij klein was?quote:
Haha je zei test.quote:Op zondag 19 november 2006 12:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zei toch dat hij klein was?
Dat is positief, net als maikuuul's HIV-test.
2,5 uur noem ik niet bijnaquote:Op zondag 19 november 2006 15:19 schreef seekfaM het volgende:
(bijna) avond
een kwartiertjequote:Op zondag 19 november 2006 15:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Wat noem jij wel bijna gitarenman?![]()
Ja maar dat is gekeken over een heel jaar, en dit is over een hele dagquote:Op zondag 19 november 2006 15:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, dus mensen die zeggen dat ze bijna jarig zijn die liegen meestal.![]()
Ja, laatst gooide ze wel even mooi een topic van mij dicht. Maar even het goedemorgen topic sluiten is er tegenwoordig niet meer bij. Maar ik begrijp het wel, met dat ze het land in moeten en onder het volk zijn enzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |