?quote:
anderen waren me steeds voorquote:
ik ben zieligquote:
ben bescheidenquote:
gewoonquote:Op zondag 19 november 2006 01:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat heeft dat er mee te maken?
quote:
Turken met tattoo's zijn nepturkenquote:Op zondag 19 november 2006 02:57 schreef ClioSporT het volgende:
ik heb lekker een tattoo![]()
oh jah, waarom sta ik nog steeds niet in die lijst van jullie![]()
waarom wel? ik geloof dat jij mij uitscholdquote:Op zondag 19 november 2006 02:57 schreef ClioSporT het volgende:
ik heb lekker een tattoo![]()
oh jah, waarom sta ik nog steeds niet in die lijst van jullie![]()
Roen!quote:Op zondag 19 november 2006 11:48 schreef Jero het volgende:
Ik sta er ook niet in hoor.
hoe is het?quote:
quote:
kan het nog korter?quote:
ook net thuis..aah romantischquote:Op zondag 19 november 2006 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
vast wel
Ben ook net thuis, maar goed
tegelijk thuisquote:
misselijk?quote:
ik ga om 23 uur van werk weg hequote:
ik ben lang onderwegquote:Op zondag 19 november 2006 23:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik iets vroeger, en met de auto
werk niet leuk??quote:
Koop een autoquote:Op zondag 19 november 2006 23:50 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben lang onderwegopenbaar vervoer
ach dat magquote:
ben armquote:
ohja?quote:
zei jij niet dat je meer verdiende dan ik?quote:
Jij werkt meer.quote:Op zondag 19 november 2006 23:54 schreef Emel het volgende:
[..]
zei jij niet dat je meer verdiende dan ik?![]()
4 dagen maarquote:
Ik weet ook waar mijn geld naar toe gaatquote:Op zondag 19 november 2006 23:55 schreef Emel het volgende:
ik weet waar mijn geld naar toe gaat: gisteren 2 paar schoenen gekocht![]()
Dat is ook zo'n vrouwenkwaal hè. Geef ze een creditcard en voor je het weet hebben ze 20 paar schoenen gekochtquote:Op zondag 19 november 2006 23:55 schreef Emel het volgende:
ik weet waar mijn geld naar toe gaat: gisteren 2 paar schoenen gekocht![]()
vertelquote:Op zondag 19 november 2006 23:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet ook waar mijn geld naar toe gaat
haha echt welquote:Op zondag 19 november 2006 23:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n vrouwenkwaal hè. Geef ze een creditcard en voor je het weet hebben ze 20 paar schoenen gekocht![]()
materiequote:Op zondag 19 november 2006 23:57 schreef Emel het volgende:
[..]
haha echt wel
tassen, schoenen en sieraden![]()
![]()
PM danquote:
zeur nietquote:
nee, mag ook volgende weekquote:
Ik ga ook nooit meer met een vrouw shoppen, die verleiden je weer om dure kleren te kopenquote:Op zondag 19 november 2006 23:57 schreef Emel het volgende:
haha echt wel
tassen, schoenen en sieraden![]()
![]()
ik wil er mooi en verzorgd uitzien!quote:
shoppen met vrouwenquote:Op zondag 19 november 2006 23:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ga ook nooit meer met een vrouw shoppen, die verleiden je weer om dure kleren te kopen![]()
Maar ik moet eerlijk bekennen dat een Armani pak erg chique is![]()
wil je dat ik in slobberkleding rondloop?quote:Op maandag 20 november 2006 00:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En daar heb je materie voor nodig?
puur natuurquote:Op maandag 20 november 2006 00:01 schreef Emel het volgende:
[..]
wil je dat ik in slobberkleding rondloop?
vind je me dan nog aantrekkelijk denk je?quote:
waarom nie?quote:Op maandag 20 november 2006 00:02 schreef Emel het volgende:
[..]
vind je me dan nog aantrekkelijk denk je?
Ik heb gezondigdquote:
Dat heeft me een rib uit het lijf gekostquote:armani pakken![]()
ok jongen, jij gaat me in slobberkleding zienquote:
ik zeg puur natuurquote:Op maandag 20 november 2006 00:03 schreef Emel het volgende:
[..]
ok jongen, jij gaat me in slobberkleding zien
vrouwen hebben smaak hoor. Niets mis meequote:Op maandag 20 november 2006 00:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb gezondigd![]()
[..]
Dat heeft me een rib uit het lijf gekostMaar de vrouwen vinden dat inderdaad
![]()
![]()
slobber!!quote:
doen!quote:Op maandag 20 november 2006 00:06 schreef Emel het volgende:
[..]
slobber!!
ben benieuwd of je me dan nog aantrekkelijk vindtik trek wel zo'n joggingbroek aan wat 16jarigen nu buiten dragen en een grote shirt...en nike air sportschoenen.
dat meen je nietquote:
het hangt er vanaf wie het aan heeftquote:Op maandag 20 november 2006 00:07 schreef Emel het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
nu weten we waar jij op valt![]()
ik niet iigquote:Op maandag 20 november 2006 00:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
het hangt er vanaf wie het aan heeft
Dure smaak ja. Wat is er mis met casual. Vrouwenquote:Op maandag 20 november 2006 00:04 schreef Emel het volgende:
vrouwen hebben smaak hoor. Niets mis mee
Dat is ook maar heel zelden. En om nou chikkies te versieren op een Turkse bruiloft om vervolgens te rampentampen, terwijl de ouders haar aan het zoeken zijn....... neahquote:nu heb je vrouwen achter je aan met je Armani pak![]()
forget it.quote:
jawelquote:Op maandag 20 november 2006 00:12 schreef Emel het volgende:
[..]
forget it.
ik ga mijn kledingstijl niet veranderen
quote:ik trek wel zo'n joggingbroek aan wat 16jarigen nu buiten dragen en een grote shirt...en nike air sportschoenen.
quote:Op maandag 20 november 2006 00:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dure smaak ja. Wat is er mis met casual. Vrouwen![]()
[..]
Dat is ook maar heel zelden. En om nou chikkies te versieren op een Turkse bruiloft om vervolgens te rampentampen, terwijl de ouders haar aan het zoeken zijn....... neah![]()
Neequote:
goedzoquote:
quote:
quote:
Behalve in Turkije dan hèquote:Op maandag 20 november 2006 00:13 schreef Emel het volgende:
mooie kleding is gewoon duur. Dat is eenmaal zo.
wow dat doe je goedquote:Op maandag 20 november 2006 00:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Behalve in Turkije dan hèMijn neef in Istanbul weet echte merkkleding rechtstreeks uit de fabrieken op te snorren, waardoor ik ze soms voor een spotprijs kan kopen
![]()
relaxedquote:
Nee Emel nee, denk aan je centen!quote:Op maandag 20 november 2006 00:20 schreef Emel het volgende:
wow dat doe je goedin Istanbul kun je zo goed shoppen
ik moet een weekendje heen ofzo. Binnenkort ga ik naar Barcelona, ik koop daar wel wat.
quote:
beterquote:
nu ik half weekendje werk, is het veel beterquote:Op maandag 20 november 2006 00:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja maar, is het wel voor jou echt weekend als je moet werken
nu maandag nog werken en zondag vrijquote:Op maandag 20 november 2006 00:25 schreef Emel het volgende:
[..]
nu ik half weekendje werk, is het veel beter
daar streef ik naarquote:Op maandag 20 november 2006 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nu maandag nog werken en zondag vrij
Het is vriendelijk groeten.quote:Op maandag 20 november 2006 02:12 schreef Da_Ripper het volgende:
avond mense,
weet iemand toevallig wat de precieze betekenis is van de hand naar je hart brengen na het schudden van de hand van iemand?
Ik heb een plaats voor je in mijn hartquote:Op maandag 20 november 2006 02:12 schreef Da_Ripper het volgende:
avond mense,
weet iemand toevallig wat de precieze betekenis is van de hand naar je hart brengen na het schudden van de hand van iemand?
quote:Op maandag 20 november 2006 11:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb een plaats voor je in mijn hart
quote:
merhaba kardesquote:
iyilik, seni sormali? capkinquote:
Ja gaat wel, overdatum salade gekocht geloof ik vandaag, beetje misselijk.quote:
Hassan checkquote:Op maandag 20 november 2006 16:52 schreef saban het volgende:
[..]
Ja gaat wel, overdatum salade gekocht geloof ik vandaag, beetje misselijk.
Hey ik ben geen capkin![]()
agossiequote:Op maandag 20 november 2006 16:52 schreef saban het volgende:
[..]
Ja gaat wel, overdatum salade gekocht geloof ik vandaag, beetje misselijk.
Hey ik ben geen capkin![]()
Hassan Huseyinquote:Op maandag 20 november 2006 16:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hassan check
http://video.google.nl/videoplay?docid=6607997205231967051&q=anadolu+atesi
Die ken ik al Aliquote:Op maandag 20 november 2006 16:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hassan check
http://video.google.nl/videoplay?docid=6607997205231967051&q=anadolu+atesi
hou je mondquote:Op maandag 20 november 2006 16:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Reageer eens inhoudelijk op mijn link![]()
quote:
aaaaaaaahh wat liefquote:
wat zei ik nou: laat mn familie en vrienden met rustquote:
sen bana inandırdınquote:Op maandag 20 november 2006 17:25 schreef Emel het volgende:
[..]
wat zei ik nou: laat mn familie en vrienden met rust
je houdt maar niet op hequote:Op maandag 20 november 2006 17:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sen bana inandırdın
helal olsun. sana soruyorum.şimdi mutlumusun..mutluysan hadi
durma çal oyna.aşkımız bitti sonunda..biliyorum ağlamazsın gülersin buna
aptallık bende nasıl inandım sözlerine laflarına.ne yapayım dayanamıyorum
o güzel bakışlarına.ellerimi nasıl tuttuğun halen aklımda.
Mooie woorden, staat er gevlei in dan?quote:Op maandag 20 november 2006 17:29 schreef Emel het volgende:
[..]
je houdt maar niet op he
het is voorbij tussen ons.
ik trap niet meer in die mooie woorden van je...nee ik trap er niet meer in...laat me nu met rust..ga weg![]()
laatste zin is wel liefquote:Op maandag 20 november 2006 17:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mooie woorden, staat er gevlei in dan?
hahaha okquote:Op maandag 20 november 2006 17:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, zo bedoelde ik dat niet
wil je dat ik maanden weer niets tegen je zeg?quote:Op maandag 20 november 2006 17:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar wat dan nog als het jouw vrienden zijn![]()
sinds wanneer ben jij op een dreigende tour?quote:Op maandag 20 november 2006 17:33 schreef Emel het volgende:
[..]
wil je dat ik maanden weer niets tegen je zeg?
sinds ik met jou omga?quote:Op maandag 20 november 2006 17:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij op een dreigende tour?
quote:Op maandag 20 november 2006 17:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, zal ik ook maar lekker mee doen dan.
quote:
hey skipquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 19:51 schreef saban het volgende:
Krijg ik net een e-mail of ik een solliciatie gesprek wil voor morgen. Komen ze ook mee op tijd zeg..
goed begin?quote:Op maandag 20 november 2006 20:30 schreef saban het volgende:
[..]
Nee, geen RIAGG.
Om 17.30, maar ik ga niet.
ik dacht alquote:Op maandag 20 november 2006 20:30 schreef saban het volgende:
[..]
Nee, geen RIAGG.
Om 17.30, maar ik ga niet.
nee preciesquote:Op maandag 20 november 2006 21:09 schreef saban het volgende:
[..]
Een afspraak plan je niet 1 dag van te voren in.
ik wel!!quote:Op maandag 20 november 2006 22:13 schreef Jero het volgende:
Hee Saban, nog interesse in een leuke IT support baan?
ik zal mijn werk goed doen!!quote:Op maandag 20 november 2006 22:19 schreef Jero het volgende:
Sorry, maar dat kan ik niet aan hoor.
hey!quote:
Het is geen Call2 hequote:Op maandag 20 november 2006 22:13 schreef Jero het volgende:
Hee Saban, nog interesse in een leuke IT support baan?
Het is over 2 weken december ablaquote:Op dinsdag 21 november 2006 07:39 schreef Emel het volgende:
was het maar december, kon ik op vakantie![]()
is het wel denk ikquote:Op dinsdag 21 november 2006 07:39 schreef saban het volgende:
[..]
Het is geen Call2 he![]()
Wat is het? Mogelijk interesse hier
duurt me te lang, ik wil wegquote:
Foontjes beantwoorden vind ik niet erg hoor, maar het moet wel niveau hebbenquote:Op dinsdag 21 november 2006 07:40 schreef Emel het volgende:
[..]
is het wel denk ikfoontjes beantwoorden
![]()
Bel met Call2quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:51 schreef Megumi het volgende:
Ik zoek ook zulk werk.
* saban interesse heeftquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:21 schreef Jero het volgende:
Saban : inderdaad een interne helpdesk. Verder een geweldig bedrijf met leuke collega's
bevestiging van ontvangst?quote:
ik de jouwe ookquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hey Em, heb je antwoord ontvangen
ik ben liefquote:
ik vind jou liefquote:
weet je het zeker?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:30 schreef Emel het volgende:
maar jij was het niet dusjammer
ik keek hem aan, hij keek mij aan![]()
ja ik weet het zeker..quote:
jij was het!quote:
ik wist bijna zeker dat jij het was.quote:
maar?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:38 schreef Emel het volgende:
[..]
ik wist bijna zeker dat jij het was.
je ontkent hetquote:
jou jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je weet toch wel wat je hebt gezien
quote:
wie zat naast jou?quote:
kom opquote:
Ik zeg toch, ik zeg niets, ik laat jou maar bepalen of ik het wel of niet wasquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:45 schreef Emel het volgende:
[..]
kom op
effe kijken of je me niet voor de gek houdt
niet dusquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zeg toch, ik zeg niets, ik laat jou maar bepalen of ik het wel of niet was
jij je zinquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:47 schreef Emel het volgende:
[..]
niet dus
je was het niet
okook goed
ik heb geen zin in vage shit
primaquote:
quote:
hoiquote:
Jep. Het is doorgestuurd naar Planning en Control. Bu afdeling ne yapiyorki?quote:
Ja pff, is er geen website waar alle standpunten van de partijen staan?quote:Op woensdag 22 november 2006 07:39 schreef Emel het volgende:
ik neem mijn stemkaart maar mee, kijken of ik onderweg naar werk ergens kan stemmen.
Wellicht heb je misschien hier wat aan?quote:Op woensdag 22 november 2006 07:46 schreef saban het volgende:
[..]
Ja pff, is er geen website waar alle standpunten van de partijen staan?
Ik wil zowiezo geen links stemmen, ook geen rechts maar CDA of VVD wil ik ook niet. Wat blijft er over?
plannen en controlerenquote:Op woensdag 22 november 2006 07:45 schreef saban het volgende:
[..]
Jep. Het is doorgestuurd naar Planning en Control. Bu afdeling ne yapiyorki?
Iyide, doet de personeelszaken dat niet, mevrouw M. die daar overgaat?quote:
misschien is het een onderdeel van P&O.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:43 schreef saban het volgende:
[..]
Iyide, doet de personeelszaken dat niet, mevrouw M. die daar overgaat?
Ik moet ook nog stemmen.. PvdA & CDA = coalitie![]()
ohjee, moet je ook niet doen hequote:Op donderdag 23 november 2006 07:31 schreef Megumi het volgende:
Tja ik ben nog bezig met wakker worden. Was te laat naar bed gegaan.
ik begin om 8.30 uurquote:Op donderdag 23 november 2006 07:34 schreef Megumi het volgende:
Ik zit al op het werk nu.
dat noem ik geen uitslapenquote:
capkinquote:Op donderdag 23 november 2006 21:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen mutsen praten?
sapikquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
geen woorden maar smileysquote:
quote:
Nog 2-3 uurtjes en dan een weekje vrijquote:Op vrijdag 24 november 2006 07:47 schreef Megumi het volgende:
Goedemorgen nog een paar uur en dan weekeinde
geniet ervan!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:38 schreef saban het volgende:
[..]
Nog 2-3 uurtjes en dan een weekje vrij![]()
Weekje vrij!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:28 schreef Emel het volgende:
weekend!
heerlijkquote:
Turken begrijpen niet waar je dat kan lezen enzoquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:00 schreef IHVK het volgende:
En alle Turken die op SP hebben gestemd, moeten hun vreemdelingstandpunten maar eens lezen.
Die komen wel in de buurt van Wilders namelijk.
Ik vond Mark Rutte vooral sterk in het debat na de verkiezingen tegen Wilders.quote:
Helaas dan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:30 schreef saban het volgende:
[..]
Turken begrijpen niet waar je dat kan lezen enzo![]()
Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Helaas dan.![]()
Nee maar echt, als het de mensen alleen maar gaat om het vreemdelingenbeleid, dan zou ik D66/GL adviseren.
Maar (vanaf hier mijn persoonlijke mening), als ze daar ook nog een goede toekomst bij willen hebben met een duurzame economische groei, dan zou je eigenlijk hieruit een keuze moete maken PvdA/VVD/CDA.
SP en WIlders=populisten=![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |