goedzoquote:
quote:
quote:
Behalve in Turkije dan hèquote:Op maandag 20 november 2006 00:13 schreef Emel het volgende:
mooie kleding is gewoon duur. Dat is eenmaal zo.
wow dat doe je goedquote:Op maandag 20 november 2006 00:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Behalve in Turkije dan hèMijn neef in Istanbul weet echte merkkleding rechtstreeks uit de fabrieken op te snorren, waardoor ik ze soms voor een spotprijs kan kopen
![]()
relaxedquote:
Nee Emel nee, denk aan je centen!quote:Op maandag 20 november 2006 00:20 schreef Emel het volgende:
wow dat doe je goedin Istanbul kun je zo goed shoppen
ik moet een weekendje heen ofzo. Binnenkort ga ik naar Barcelona, ik koop daar wel wat.
quote:
beterquote:
nu ik half weekendje werk, is het veel beterquote:Op maandag 20 november 2006 00:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja maar, is het wel voor jou echt weekend als je moet werken
nu maandag nog werken en zondag vrijquote:Op maandag 20 november 2006 00:25 schreef Emel het volgende:
[..]
nu ik half weekendje werk, is het veel beter
daar streef ik naarquote:Op maandag 20 november 2006 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nu maandag nog werken en zondag vrij
Het is vriendelijk groeten.quote:Op maandag 20 november 2006 02:12 schreef Da_Ripper het volgende:
avond mense,
weet iemand toevallig wat de precieze betekenis is van de hand naar je hart brengen na het schudden van de hand van iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |