* saban interesse heeftquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:21 schreef Jero het volgende:
Saban : inderdaad een interne helpdesk. Verder een geweldig bedrijf met leuke collega's
bevestiging van ontvangst?quote:
ik de jouwe ookquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hey Em, heb je antwoord ontvangen
ik ben liefquote:
ik vind jou liefquote:
weet je het zeker?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:30 schreef Emel het volgende:
maar jij was het niet dusjammer
ik keek hem aan, hij keek mij aan![]()
ja ik weet het zeker..quote:
jij was het!quote:
ik wist bijna zeker dat jij het was.quote:
maar?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:38 schreef Emel het volgende:
[..]
ik wist bijna zeker dat jij het was.
je ontkent hetquote:
jou jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je weet toch wel wat je hebt gezien
quote:
wie zat naast jou?quote:
kom opquote:
Ik zeg toch, ik zeg niets, ik laat jou maar bepalen of ik het wel of niet wasquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:45 schreef Emel het volgende:
[..]
kom op
effe kijken of je me niet voor de gek houdt
niet dusquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zeg toch, ik zeg niets, ik laat jou maar bepalen of ik het wel of niet was
jij je zinquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:47 schreef Emel het volgende:
[..]
niet dus
je was het niet
okook goed
ik heb geen zin in vage shit
primaquote:
quote:
hoiquote:
Jep. Het is doorgestuurd naar Planning en Control. Bu afdeling ne yapiyorki?quote:
Ja pff, is er geen website waar alle standpunten van de partijen staan?quote:Op woensdag 22 november 2006 07:39 schreef Emel het volgende:
ik neem mijn stemkaart maar mee, kijken of ik onderweg naar werk ergens kan stemmen.
Wellicht heb je misschien hier wat aan?quote:Op woensdag 22 november 2006 07:46 schreef saban het volgende:
[..]
Ja pff, is er geen website waar alle standpunten van de partijen staan?
Ik wil zowiezo geen links stemmen, ook geen rechts maar CDA of VVD wil ik ook niet. Wat blijft er over?
plannen en controlerenquote:Op woensdag 22 november 2006 07:45 schreef saban het volgende:
[..]
Jep. Het is doorgestuurd naar Planning en Control. Bu afdeling ne yapiyorki?
Iyide, doet de personeelszaken dat niet, mevrouw M. die daar overgaat?quote:
misschien is het een onderdeel van P&O.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:43 schreef saban het volgende:
[..]
Iyide, doet de personeelszaken dat niet, mevrouw M. die daar overgaat?
Ik moet ook nog stemmen.. PvdA & CDA = coalitie![]()
ohjee, moet je ook niet doen hequote:Op donderdag 23 november 2006 07:31 schreef Megumi het volgende:
Tja ik ben nog bezig met wakker worden. Was te laat naar bed gegaan.
ik begin om 8.30 uurquote:Op donderdag 23 november 2006 07:34 schreef Megumi het volgende:
Ik zit al op het werk nu.
dat noem ik geen uitslapenquote:
capkinquote:Op donderdag 23 november 2006 21:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen mutsen praten?
sapikquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
geen woorden maar smileysquote:
quote:
Nog 2-3 uurtjes en dan een weekje vrijquote:Op vrijdag 24 november 2006 07:47 schreef Megumi het volgende:
Goedemorgen nog een paar uur en dan weekeinde
geniet ervan!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:38 schreef saban het volgende:
[..]
Nog 2-3 uurtjes en dan een weekje vrij![]()
Weekje vrij!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:28 schreef Emel het volgende:
weekend!
heerlijkquote:
Turken begrijpen niet waar je dat kan lezen enzoquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:00 schreef IHVK het volgende:
En alle Turken die op SP hebben gestemd, moeten hun vreemdelingstandpunten maar eens lezen.
Die komen wel in de buurt van Wilders namelijk.
Ik vond Mark Rutte vooral sterk in het debat na de verkiezingen tegen Wilders.quote:
Helaas dan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:30 schreef saban het volgende:
[..]
Turken begrijpen niet waar je dat kan lezen enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |