Aegirvrees? ik geloof dat het eerder slaat op aegiragitatie. Aegir heeft er nogal een handje van zich onsportief te gedragen zo nu en dan. En als je ze dan terugbetaalt dan zetten ze een zuur gezicht op. * ocf81 denkt terug aan de Phocas regiodag 2004quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:43 schreef Pluizel het volgende:
[..]
Nóg een euroid met aegirvrees kan ik best aan hoor![]()
...
ik heb t jaar dat ik wedstrijd wilde roeien, en héb wedstrijdgeroeid, ook nogal geworsteld met pfeiffer, astma en bronchitis. *ik heb patent op sportdrama's*
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:36 schreef ocf81 het volgende:
[..]
Aegirvrees? ik geloof dat het eerder slaat op aegiragitatie. Aegir heeft er nogal een handje van zich onsportief te gedragen zo nu en dan. En als je ze dan terugbetaalt dan zetten ze een zuur gezicht op. * ocf81 denkt terug aan de Phocas regiodag 2004
Over je patentaanvraag: ik dien protest in. Laten we zeggen dat je zeker niet de enige bent die problemen heeft met de sportbeoefening vanwege ziekten en ongemakken.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:51 schreef duncannn het volgende:
[..]
wie ben jij![]()
ik ook in de OP, als willem III'er
Ben de oudste van J16.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:25 schreef horney_dorney het volgende:
Aan jouw profiel te zien ben je jeugdroeier?![]()
Vooral het laatstequote:Op zondag 26 november 2006 14:12 schreef cryforhelp het volgende:
Te droog, te koud, te nat, te warm of te traag?
Extreem zuurquote:Op zondag 26 november 2006 23:33 schreef ocf81 het volgende:
Mijn hel hield na 2 km al op : rigger gebroken(en dat terwijl ik net op gang kwam na een wat moeizame start)
kapotte rug, speelt nu nog zo af en toe parten - lang traject voor herstel, ook omdat het niet helemaal duidelijk is wat nou de oorzaak is.
knie die overbelast is geweest - par weekjes fysio
ontstoken kuiten doordat vies bosbaanwater toch in mijn afgeplakte slidingschaafplekjes was gekomen, bij ons ook wel bekend als bosbaan typhus - 2 wk antibiotica md season
Oh was jij dat! nu weet ik wie je bent, haha.quote:Op zondag 26 november 2006 23:33 schreef ocf81 het volgende:
Mijn hel hield na 2 km al op : rigger gebroken(en dat terwijl ik net op gang kwam na een wat moeizame start)
kapotte rug, speelt nu nog zo af en toe parten - lang traject voor herstel, ook omdat het niet helemaal duidelijk is wat nou de oorzaak is.
knie die overbelast is geweest - par weekjes fysio
ontstoken kuiten doordat vies bosbaanwater toch in mijn afgeplakte slidingschaafplekjes was gekomen, bij ons ook wel bekend als bosbaan typhus - 2 wk antibiotica md season
Was dat een boot van de Euros road company die eraf is gedonderd? Dat is helemaal nieuw voor mij. Damn, ik moet morgen maar even wat mensen aan een kruisverhoor gaan onderwerpen om over het laatste verenigingsnieuws op de hoogte te zijn.quote:Op maandag 27 november 2006 16:23 schreef Pluizel het volgende:
[..]
Oh was jij dat! nu weet ik wie je bent, haha.
Ik vroeg me al af waarom je ineens aan de overkant roeide en niet bepaald hard. (ik fietste mee met een verenigingsgenootje van je, dus ik heb je wel zien roeien)
Wel balen zeg, al die blessures. Ook niet een al te stevige rigger dattie zomaar breekt. Nouja, het was iig niet jóuw boot die van de botenwagen af is gevallen op de snelweg, haha. Is die overigens al weer opgehaald enzo?
Denk dat ik daar dan ook ongeveer m'n zinnen op moet zetten, we doen nu met de training steeds 3x 10 minuten. Dat doe ik dan met een gemiddelde van 1.51. Omgerekend dus 7:40 als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:41 schreef duncannn het volgende:
16 december NKIR, 2km....
gister nog een 2k test gedaan en twas 7:40 min....
nog ff wat meer trainen zodat ik onder de 7:30 kom![]()
Wow! En dat met je rug? Wat had je in je EJZ8?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:27 schreef ocf81 het volgende:
Sommigen van Euros TJZ/OJZ gaan er heen, maar de anderen moeten het thuis doen in diezelfde week. Ik zie wel hoe het gaat, als voorbereiding gaan we een training doen met een aantal keer hard ergometeren, maar de afstanden wisselen steeds, en hij word ook steeds maar uitgesteld. ik zou liever een 2k willen doen als oefening. het gevoel weer tegurkrijgen en dan gaan knallen, maar dat zit er niet meer in lijkt het.
streeftijd is 6:15-ish
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |