Potver ik schrok me even wild! Dacht dat ik het AKQ ding had volgeluld en dat ik een nieuwe moest openenquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:07 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ik wilde ook al een nieuwe openen.
Nesle, open jij een nieuw AKQ topic, of is iemand anders dat al aan het doen?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:56 schreef Soempie het volgende:
taai en eigenwijs ook zo te horen, die oma van jou, Nes. Sterkte in ieder geval.
Dat "moet" eigenlijk ook. Maar aangezien Sheep je nu voor was, krijg jij gewoon 10 strafpuntenquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:11 schreef Nesle het volgende:
Potver ik schrok me even wild! Dacht dat ik het AKQ ding had volgeluld en dat ik een nieuwe moest openen
Jojoortje was de laatste poster in het vorige topic wycciequote:Op zaterdag 18 november 2006 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat "moet" eigenlijk ook. Maar aangezien Sheep je nu voor was, krijg jij gewoon 10 strafpunten
Kan jij dat moment terug vinden? In mijn beleving heb ik nog nooit iemand van google beschuldigdquote:Ik ben beschuldigd van google door jayhawk ooit, langgeleden
Ik heb het een tijdje geleden voor het eerst gedaan. Was schijtsbenauwd dat er al 3 voor mij waren en dat ik dan het 4e nieuwe topic had gemaakt, maar ik heb het gedaan als eerste! Voelde best goedquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:40 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb nog nooit een AKQ topic geopend![]()
Ik hoop dat ik er ooit klaar voor benquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:43 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje geleden voor het eerst gedaan. Was schijtsbenauwd dat er al 3 voor mij waren en dat ik dan het 4e nieuwe topic had gemaakt, maar ik heb het gedaan als eerste! Voelde best goed![]()
![]()
Ik hou van de donderdagavond!quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:50 schreef Jayhawk het volgende:
Ben gisteren geweest, misschien vanavond nog even. Vind de zaterdagavond toch altijd wel minder..
idd, op de zaterdagavond hangt er altijd zo'n agressieve sfeer (ten minste als je de donderdagen gewend bent)quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hou van de donderdagavond!De meeste wel hier in Hengelo. Iedereen zit vrijdag altijd zo suf bij de colleges
Donderdagavond is ook zo'n studentenavond. Gewoon lekker met leeftijdsgenoten onder elkaar! Op zaterdagavond zie je heel veel jonkies. Opzich niet zo erg, maar je ziet heel vaak jonge meisjes die al heel veel alcohol op hebben en dan aandacht vragen aan mijn vrienden!quote:Op zondag 19 november 2006 00:00 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
idd, op de zaterdagavond hangt er altijd zo'n agressieve sfeer (ten minste als je de donderdagen gewend bent)
het is inderdaad wel scooravond, maar ik vraag toch altijd maar even naar de leeftijd voor de zekerheidquote:Op zondag 19 november 2006 00:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Donderdagavond is ook zo'n studentenavond. Gewoon lekker met leeftijdsgenoten onder elkaar! Op zaterdagavond zie je heel veel jonkies. Opzich niet zo erg, maar je ziet heel vaak jonge meisjes die al heel veel alcohol op hebben en dan aandacht vragen aan mijn vrienden!![]()
Ik heb het nog niet gevonden, maar ben dingen terug aan het lezen en het is zo grappigquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:41 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Kan jij dat moment terug vinden? In mijn beleving heb ik nog nooit iemand van google beschuldigd
Wat is je minimum dan!?quote:Op zondag 19 november 2006 00:14 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
het is inderdaad wel scooravond, maar ik vraag toch altijd maar even naar de leeftijd voor de zekerheid
Dat doe ik wel eens. Dan kom je nog leuke dingen tegen!quote:Op zondag 19 november 2006 00:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gevonden, maar ben dingen terug aan het lezen en het is zo grappig
Kwam Irakeez ook weer tegen![]()
![]()
Kom ik volwassen over denk je?quote:Op zondag 19 november 2006 00:26 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
20/21
maar als ze 18-20 en volwassen overkomen wil ik er nog wel over nadenken
Is leuk voor later!quote:Op zondag 19 november 2006 00:30 schreef Soempie het volgende:
kunnen jullie dit niet beter naar msn verplaatsen?
Edit: Onee, meelezen hoe zich dit ontwikkelt is ook wel leuk
voor de kleinkinderenquote:
quote:
Soempquote:Op zondag 19 november 2006 00:45 schreef Jojoortje het volgende:
Toen ik 16 werd, was ik ook helemaal blij!![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 00:45 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ben je al wel volwassen dan? Moet haast wel als je studeert in Groningen.
Vond het al idd al raar aangezien je fotoboek op Hengelo stondquote:Op zondag 19 november 2006 00:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
Ik studeer niet in Groningen haha. Ik ga er alleen heel veel uit! Ben 2e jaars PABO studente in Hengelo!
Ben 26 en voel me begin 20 en hoop dat gevoel nog lang te houdenquote:Op zondag 19 november 2006 00:51 schreef Soempie het volgende:
Ik voel me oud![]()
Met 16, 18 en 21 was ik ook superblij.![]()
Maar nu komt die 25 wel heel dichtbij. Een kwart eeuw!![]()
Voor ik het weet zit ik in m'n midlifecrisis![]()
na je 18e gaat het wel in een keer hard dus Nesle geniet nog van je jaartjes totdat je 18 bentquote:Op zondag 19 november 2006 00:54 schreef Jojoortje het volgende:
25 is ook nog jong
Mijn moeder is over de 50 en voelt zich nog erg jong van geest... Daar gaat het om!
en?quote:Op zondag 19 november 2006 00:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gevonden, maar ben dingen terug aan het lezen en het is zo grappig
Oh! Ik zal genieten!quote:Op zondag 19 november 2006 00:56 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
na je 18e gaat het wel in een keer hard dus Nesle geniet nog van je jaartjes totdat je 18 bent![]()
Ik weet 100% zeker dat je iemand lukraak en onterecht hebt lopen beschuldigen van google.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:41 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Kan jij dat moment terug vinden? In mijn beleving heb ik nog nooit iemand van google beschuldigd
Niets gemist dusquote:Op zondag 19 november 2006 19:35 schreef Neleos het volgende:
Het domino record is verbroken.
En?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:55 schreef Nesle het volgende:
[..]
250 euro + cadeaus
Laptop, mobiel etc
quote:Op 19-11-2006 20:06 schreef Nesle
[..]
Heleboel kado's! Wel zo'n 28973258931598016746 en heul veul geld
Een riem, boxers, hempjes, sjaal, pyama, schoudertas, horloge, geld, geld, geld, zakgeldverhoging, kleedgeldverhoging, dvd the davinci code, memroycard voor in mn foon, HM bon, kartbon, ennnnnnnn heeeel veeeel zoentjesquote:Op zondag 19 november 2006 19:57 schreef Soempie het volgende:
Hee Nes,wat heb je allemaal gekregen?![]()
[..]
En?
Nouja, ik heb al een stukje taart in een houdbaarheidsdoosje voor haarquote:Op zondag 19 november 2006 20:20 schreef Soempie het volgende:
Lief van je.
Stukje taart brengen naar je oma? [afbeelding]
Of is het allemaal al op?
Zoltan says: "I forsee sibling rivalry"quote:Op zondag 19 november 2006 20:14 schreef Nesle het volgende:
Volgende week is er een laptop in de aanbieding en dan krijgen men zus en ik waarsch eentje samen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn zus en ik zijnquote:Op zondag 19 november 2006 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoltan says: "I forsee sibling rivalry"
Ben wel blij dat ik niet het hele jaar door die kitscherige dingen om me heen hebquote:Op zondag 19 november 2006 21:36 schreef Jayhawk het volgende:
Het is wel een gezellige tijd alleen mag dit wel het hele jaar door.
Als een vraag te moeilijk blijkt, moet je een beetje soepel zijn. Bijv.: je verzint een paar gepaste hints om mensen naar het antwoord toe te leiden. Dat kon bij deze vraagstelling amper. Ik had 't laten vallen.quote:Op zondag 19 november 2006 21:39 schreef Jayhawk het volgende:
Hetzelfde gedonder krijg je met precieze data van gebeurtenissen, misschien iets voor de OP. Suggesties in de slowchat?
quote:Op zondag 19 november 2006 21:20 schreef Soempie het volgende:
Kwam ook alleen even Sheep bedanken voor z'n muzieksmaak![]()
dat was idd het probleem, volgende keer ga ik daar rekening mee houden.quote:Op zondag 19 november 2006 21:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als een vraag te moeilijk blijkt, moet je een beetje soepel zijn. Bijv.: je verzint een paar gepaste hints om mensen naar het antwoord toe te leiden. Dat kon bij deze vraagstelling amper. Ik had 't laten vallen.
Dat is inderdaad echt een rotmoment iedere ochtendquote:Op zondag 19 november 2006 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ik hou niet zo van de winter. Dan word je 's ochtends wakker en dat is het nog helemaal donker. Als je eenmaal de dekens van je af doet, is het onmeeeunig koud!
quote:Op zondag 19 november 2006 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
is het onmeeeunig koud!
Ik weet wel wat het betekend.quote:
geef de vertaling maarquote:Op zondag 19 november 2006 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
Alleen de laatste 3 woorden gebruik ik
kan ookquote:Op zondag 19 november 2006 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
Oh ik dacht de eerste: Deer als in deer'n. Dus wicht of meid
correctquote:Op zondag 19 november 2006 22:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Droadnoagel = draadnagel = spijker?
quote:Op zondag 19 november 2006 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
Tijd voor serieus business:
[afbeelding]
Dat ben jij, neem ik aan.quote:Op zondag 19 november 2006 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
Tijd voor serieus business:
[afbeelding]
Wat? Die van jouw zijn niet paars?quote:Op zondag 19 november 2006 23:13 schreef wyccie het volgende:
Damn, zie die tieten! Ik ben jaloers.
Nee, ze zijn een beetje verkleurd. En dat gele randje heb ik al helemaal niet.quote:Op zondag 19 november 2006 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
Wat? Die van jouw zijn niet paars?
quote:Op zondag 19 november 2006 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ze zijn een beetje verkleurd. En dat gele randje heb ik al helemaal niet.
Balen..quote:Op zondag 19 november 2006 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze heeft geen gele randjesquote:Op zondag 19 november 2006 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe is 't met 'm? Waarom doet hij niet meer mee in AKQ?quote:Op zondag 19 november 2006 23:35 schreef Jojoortje het volgende:
Jullie krijgen de groetjes van: Stanley_Climbfall!
![]()
Hij zit nu in Zandvoort! Hij heeft het er erg naar zijn zin gelukkig! Dinsdag komt hij terugquote:Op zondag 19 november 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe is 't met 'm? Waarom doet hij niet meer mee in AKQ?
Wat lief.quote:Op zondag 19 november 2006 23:46 schreef wyccie het volgende:
Jojoortje, heb je al eens een topic geopend, of moet ik het voor je doen?
zal ik de punten tellen dan?quote:Op zondag 19 november 2006 23:46 schreef wyccie het volgende:
Jojoortje, heb je al eens een topic geopend, of moet ik het voor je doen?
Okee.quote:Op zondag 19 november 2006 23:48 schreef Jayhawk het volgende:
zal ik de punten tellen dan?
Hoezo, Jojoortje kan toch prima tellen? Anders kan Stanley wel even bijspringen..quote:
Stanley komt dinsdag pas weer terug, zei ze net.quote:Op zondag 19 november 2006 23:50 schreef macondo het volgende:
Hoezo, Jojoortje kan toch prima tellen? Anders kan Stanley wel even bijspringen..
Ja, sorry. Ik was jullie bijna vergeten. Dat korte termijngeheugen van me begint gebreken te vertonen.quote:
Jij mag een nieuwe vraag stellenquote:Op zondag 19 november 2006 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil idd best tellen hoorVolgens mij is ze al bezig...
Oooo okequote:Op zondag 19 november 2006 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ze? Ik ben niet aan het tellen, en jayhawk is geen 'ze'.
Dat is nooit bewezenquote:Op zondag 19 november 2006 23:53 schreef wyccie het volgende:
en jayhawk is geen 'ze'.
Oh een supermarktterm. Zoiets als Lipo, maar dan andersom.quote:Op zondag 19 november 2006 23:55 schreef Gooitzen het volgende:
En waar staat fipo dan wel voor?
Dat is volgens mij fifo (first in first out). Je weet wel, waar je je biertje op zaterdag mee verdiende toen je veertien was.quote:Op zondag 19 november 2006 23:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh een supermarktterm. Zoiets als Lipo, maar dan andersom.
quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 23:58 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Dat is volgens mij fifo (first in first out). Je weet wel, waar je je biertje op zaterdag mee verdiende toen je veertien was.
nee, maar wel een echte manquote:Op maandag 20 november 2006 00:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Een kerel lijkt het in ieder geval niet te zijn..
Kan je dat laatste ook iedereen aanraden dan? (of aanraden om er in ieder geval aan te beginnen)quote:Op maandag 20 november 2006 00:15 schreef Gooitzen het volgende:
Ik heb trouwens dit weekeinde Eline Vere van Couperus uitgelezen, dat kan ik iedereen aanraden (of je begint er in ieder geval aan). En gisteren natuurlijk te veel gedronken.
Natuurlijk kan ik je dat aanraden. Alleen niet op het afstudeerfeestje van je zus, als je op den duur haar vriendinnen gaat lastigvallen.quote:Op maandag 20 november 2006 00:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kan je dat laatste ook iedereen aanraden dan? (of aanraden om er in ieder geval aan te beginnen)
En? Kom op, ik ben een vrouw. Ik wil dit soort dingen graag weten.quote:Op zondag 19 november 2006 23:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hebben Jojoortje en Stanley een relatie ofzo?
quote:Op maandag 20 november 2006 00:25 schreef Gooitzen het volgende:
Natuurlijk kan ik je dat aanraden. Alleen niet op het afstudeerfeestje van je zus, als je op den duur haar vriendinnen gaat lastigvallen.
Shit, ik dacht: Ze is het vergeten!quote:Op maandag 20 november 2006 00:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En? Kom op, ik ben een vrouw. Ik wil dit soort dingen graag weten.
quote:Op maandag 20 november 2006 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
Shit, ik dacht: Ze is het vergeten!![]()
Nieuwsgierig aagje!![]()
Dat ook. Dat vooral.quote:Op maandag 20 november 2006 00:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik dacht dat dat een extra bevestiging was dat ik daadwerkelijk nieuwsgierig ben.
quote:Op maandag 20 november 2006 00:25 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik je dat aanraden. Alleen niet op het afstudeerfeestje van je zus, als je op den duur haar vriendinnen gaat lastigvallen.
Vooral niks zeggen tot de bruiloftquote:Op maandag 20 november 2006 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Shit, ik dacht: Ze is het vergeten!![]()
Nieuwsgierig aagje!![]()
Sssst!quote:Op maandag 20 november 2006 00:38 schreef Supersheep het volgende:
Vooral niks zeggen tot de bruiloft![]()
![]()
Ik ga maar eens een nieuwe slaappoging wagen trouwens![]()
Cool!quote:Op maandag 20 november 2006 00:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet morgen om 7 uur opstaan en dan heb ik het 1e uur 'Dans'Wel leuk!
Doe ik morgen welquote:Op maandag 20 november 2006 00:55 schreef Nembrionic het volgende:
Laat je Joost nog even weten dat 'ie een prutser is?
de mijne zijn paars met gele randjesquote:Op maandag 20 november 2006 03:50 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Laat jij jou tieten even zien dan.
jij zou naar bedquote:
Klopt..maar een circus is gewoon niet compleet zonder clownquote:
Dan zou ik even naar de huisarts gaan morgen, hoorquote:Op maandag 20 november 2006 03:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
de mijne zijn paars met gele randjes![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 03:57 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dan zou ik even naar de huisarts gaan morgen, hoor.
ik vind ze wel mooi zoquote:Op maandag 20 november 2006 03:57 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dan zou ik even naar de huisarts gaan morgen, hoor.
Als je kijkt moet je ook posten.quote:Op maandag 20 november 2006 04:10 schreef wyccie het volgende:
Hehe, en toch heb ik ook even gekeken.
Ach, ik ben toch altijd de anonieme Fokker, dus niemand heeft het door. Behalve nu dus.quote:Op maandag 20 november 2006 04:11 schreef Nembrionic het volgende:
Als je kijkt moet je ook posten.
Slaap lekker.quote:Op maandag 20 november 2006 04:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch altijd de anonieme Fokker, dus niemand heeft het door. Behalve nu dus.
Ik ga maar eens een keer slapen. Ik moet gewoon om half 8 opstaan.
Jammer, ik had het wel verwacht hoorquote:Op maandag 20 november 2006 04:09 schreef Soempie het volgende:
in m'n fotoboek staan m'n tieten niet hoor Jedi
![]()
Ook goedquote:Op maandag 20 november 2006 15:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goed hoor en hoeist met jou?
Veel succesquote:Op maandag 20 november 2006 15:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook goed![]()
vanavond weer een volleybalwedstrijd.![]()
Heb er zin in
Dat kunnen we wel gebruiken. We moeten tegen de nummer 1quote:
toevoeging: vooral het richten op mensen aan de andere kant van het net was leukquote:Op maandag 20 november 2006 16:03 schreef Supersheep het volgende:
Heb ook nog een tijdje gevolleybald. Ik was alleen niet zo goed in t opslaan
Aan t net staan vond ik dan wel weer leuk
we leren de quizers wel kennen in dit topicquote:Op maandag 20 november 2006 16:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
toevoeging: vooral het richten op mensen aan de andere kant van het net was leuk![]()
Doe ik ook alleen maar bij diegenen die zo'n mep aankunnen hoorquote:Op maandag 20 november 2006 16:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
we leren de quizers wel kennen in dit topic![]()
auwquote:Op maandag 20 november 2006 17:39 schreef Etcetera het volgende:
ik was handballer
tot m'n knie stuk ging
dat mag met 'in het echt' nietquote:Op maandag 20 november 2006 17:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
auw
ben 2x topscoorder geweest met handballen op sportdagen. Stond alleen maar voorin, kreeg de bal steeds toegespeeld en bleef ze netjes in de goal schieten
quote:
Ik heb nog nooit 'in het echt' gehandbaltquote:Op maandag 20 november 2006 17:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat mag met 'in het echt' niet
ben ook wel 's topscoorder geweest, was echt gaaf. vooral sprinten, iemand eruit lopen![]()
maar m'n kruisband is kaduuk, m'n eigen schuld hoor, had meer rust moeten nemen
feli!quote:Op maandag 20 november 2006 17:52 schreef Jojoortje het volgende:
Hey mensen!![]()
Ik kom net van school en ik had een hele belangrijke toets! Ik heb hem gehaald!! Heb (minimaal) een 7.6!!![]()
Woehoeeee!
Omdat je honger hebt...quote:Op maandag 20 november 2006 18:55 schreef Soempie het volgende:
waar heb ik dat lammetje aan te danken?
fijn, zo'n mals stukje lamsvleesquote:
ik ben een arme student..ik leef al de hele week op droog brood en water.quote:Op maandag 20 november 2006 19:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een paartientallen kilo's extra hč
En je hebt gezellig een dood huisdierquote:Op maandag 20 november 2006 19:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik ben een arme student..ik leef al de hele week op droog brood en water.
Met zo'n vet schaap kan ik weer een tijdje door![]()
Dus jij vindt schapen niets?quote:Op maandag 20 november 2006 19:13 schreef Soempie het volgende:
dit gaat weer helemaal nergens over
ik ga. Dag Sheepie![]()
![]()
Lijkt alleen maar zo. Een tijdje geleden is er een vraag gesteld over 1 specifiek station. Toen zijn er nogal wat stations gepasseerd. Bank (het betreffende antwoord) zou ik zelf niet hebben geweten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:45 schreef Jojoortje het volgende:
Wyccie heeft verstand van metrostations!![]()
Hoe typisch idd...Dan duik ik mijn nest maar inquote:Op dinsdag 21 november 2006 02:47 schreef Don_Tom het volgende:
Hoe ontzettend tongesque!
Maak jij nieuw topic aan dan? vorige topic heb ik me ook opgeworpen als topic-openaar ivm met weigeraarquote:Op dinsdag 21 november 2006 02:51 schreef Don_Tom het volgende:
Letterlijk dan...
Natuurlijk moet je de hofjes bekijken, Pelstergasthuis, Rode Weeshuis. Verder inderdaad de Martini, Aa kerk, broerstraat (RUG) en omgeving. Provinciehuis is ook erg mooi. Als je echt veel tijd hebt moet je even door het Oosterpark lopen of door de Noorderplantsoenbuurt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:36 schreef erkel het volgende:
Groninger hier! uuhm niet zo veel bijzonders of je moet van kerken houden. Dan kun je de AA Kerk en de Martinikerk bekijken, allebei int centrum. Gewoon beetje rondneuzen in het centrum, Grote Markt, Vismarkt en dan ben je er zo doorheenNeh, is wel leuk hoor Groningen, maar misschien moet iemand anders je maar ff vertellen wat must-sees zijn
![]()
Dat is ook wel aardig ja, wanneer wordt de boel daar nu op de schop genomen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:56 schreef Soempie het volgende:
En even de Korenbeurs (AH) inlopen en kijken naar de polonceauspanten
En even dat Zwitserse Chalet bekijken achter het Feithuis. Dat heeft ene meneer Quintus in 1864 voor zijn ongeneeslijk zieke dochtertje laten bouwen![]()
Maargoed, dat bedoelde je vast niet![]()
wat, waar? Wat gaan ze doen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:32 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Dat is ook wel aardig ja, wanneer wordt de boel daar nu op de schop genomen?
Je duitse boekquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ben ook lekker bezig ik zat nog zo te denken dat ik mijn boek van duits in mijn tas moet doen. Dus ik kom op school en wat ben ik vergeten![]()
dat herstelt nooit meerquote:Op maandag 20 november 2006 18:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gescheurd? Wil t wel een beetje herstellen?
[..]
que??quote:polonceauspanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |