Als het 6 jonge gasten waren zat jij ook tequote:
You make my dayquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik vond ze ook superleuk
Wat Marianne na de auditie tegen hun zei, iets in het engels zou ook een goeie naam zijn, maar ik ben et ff vergeten :p, kijk wel als de auditie op internet staat. En ik denk dat ze ook allemaal 20+ zijn
Wat let jequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:54 schreef amaranta het volgende:
Waar is het bedenk hier een naam topic?
quote:Naamloos zestal beurt jury op
De jury van X FACTOR was redelijk teleurgesteld in het niveau van de acts in onze hoofdstad. Zes meiden zorgden ervoor dat de jury toch met een goed gevoel naar huis ging.
Groep Zonder Naam
Het zestal -bestaande uit Roos, Amber, Danielle, Loïs, Sanne en Ryanne- heeft geen groepsnaam bedacht om mee te doen aan X FACTOR. De dames hebben daar toch echt alle tijd voor gehad, omdat ze al heel lang een vriendinnenclub zijn, en ze al zes jaar een zanggroep vormen.
Muzikaliteit
Sanne is degene die hen als groep heeft aangemeld voor X FACTOR. Daniëlle: “En dat had ze van tevoren niet met de rest besproken.” Sanne blijkt bij navraag een voortrekkersrol te vervullen binnen de zanggroep. Zij is ook degene die zich het meest met zingen bezighoudt. Dat neemt niet weg dat de meiden stuk voor stuk muzikaal zijn. “We bespelen ook allemaal een instrument, van viool tot dwarsfluit, en van saxofoon tot gitaar”, geeft Roos aan.
Echtheid
Tijdens de audities in Amsterdam krikken de zes meiden het niveau van de audities flink op. Hun optreden zorgt ervoor dat de juryleden opveren, na een eindeloze reeks minder goede audities. Marianne van Wijnkoop reageert uitgelaten: “You made my day!” Volgens de meiden zelf bestaat hun X Factor uit het feit dat ze "een nuchtere groep vriendinnen zijn.” Henkjan sluit zich daarbij aan: “Echtheid en muzikaliteit… helemaal goed!”
Maar ze lijken allemaal 16....quote:Op zondag 19 november 2006 00:00 schreef BVO het volgende:
Weet je hoe oud ze zijn?
-edit: "en ze al zes jaar een zanggroep vormen" Zal dus wel 21 zijn ofzo?
Echt waar? Ik schatte ze niet ouder dan een jaar of 18 in! Vond het ook al zo stom 'we zijn al sinds ons 15e bezig, blabla alsof ze idd al heel lang bezig waren.' Maar dat was dus echt zo.quote:Op zondag 19 november 2006 00:14 schreef FunkY-FrankY het volgende:
hahaha nee ze zijn rond de 22/23 jaar
(edit.. mn collega is nu net 23 en ik gloof dat zij een jaar jonger is 22 dus)
quote:Roos, Amber, Danielle, Loïs, Sanne, Ryanne (nog geen naam voor hun groep):
Roos: “Ik heb een hekel aan Ozzy Osbourne. Ik vind echt niets mooi aan zijn muziek. En hij is ook nog eens een verafschuwing om naar te kijken.”
Amber: “Ik word niet blij van keiharde hardcore, zoals bijvoorbeeld van het Rotterdam Terror Corps. Ik heb ook een hekel aan clips waar naakt, of gescheld in voorkomt. Dan wordt er een boodschap uitgedragen waar ik niet achter sta.”
Daniëlle: “Ik houd niet van Slipknot. Ze zijn eng, er is niets moois te ontdekken aan hun muziek en ik mis de positieve boodschap.”
Loïs: “De muziek van Frans Bauer vind ik veel te simpel. Ik vind dat echt totaal oninteressant.”
Sanne: “Ik vind Marilyn Manson vrij walgelijk. Waarom zou je schreeuwen met je stem? Hij drijft ook de spot met het geloof en daar sta ik niet achter.”
Ryanne: “Ik heb echt een schurfthekel aan K3. Die neppe vrolijkheid, daar krijg ik echt de kriebels van. Daarnaast heb ik ook niet zoveel op met dat Vlaamse accent van die meiden. Nee, mijn ding is het niet.”
Wie dan?quote:Op zondag 19 november 2006 19:52 schreef twetwe het volgende:
Was leuk om mijn vriendin op tv terug te zien (L)
Hoe weet jij nou hoe oud ik benquote:Op zondag 19 november 2006 20:04 schreef Maisnon het volgende:
Je vriendin van 6 jaar ouder
Ze zijn 23 ofzo, je zet jezelf alleen maar voor lul zoquote:Op maandag 20 november 2006 18:10 schreef twetwe het volgende:
[..]
Ja en das dus 1 jaar ouder dan haar, kneus![]()
Het tweede gedeelte (If you wanne be somebody, if you wanna go somewhere) komt in elk geval uit Sister Actquote:Op zondag 19 november 2006 22:31 schreef SayDay. het volgende:
Ik heb wel enkele working titles voor het groepie:
- the SixFactor
- de kerkgangsters (snappie? gangsters)
Welk nummer zongen ze eigenlijk? Weet iemand dat?
quote:
Ik voel me zeer gevleid met deze grapquote:Op zondag 19 november 2006 19:52 schreef twetwe het volgende:
Was leuk om mijn vriendin op tv terug te zien![]()
Misschien uit een of andere nachtmerriequote:Op dinsdag 21 november 2006 16:11 schreef Nouk het volgende:
Die linksboven de linker komt me echt bekend voor. Maar weet ff niet waarvan.
Ja, idd!quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:12 schreef BVO het volgende:
Ze lijkt op die actrice uit Rozengeur en Wodkalime geloof ik.
Ja dat idd ook, op die blonde.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:12 schreef BVO het volgende:
Ze lijkt op die actrice uit Rozengeur en Wodkalime geloof ik.
Ik vind het een leuke meidquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:24 schreef Nouk het volgende:
[..]
Het is wel de minst leuke van allemaal.
Ah neh!quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:08 schreef Svensational het volgende:
Ik vind haar op Nora lijkenVan PTR
Welk ene?quote:Op donderdag 23 november 2006 16:59 schreef superhero87 het volgende:
Mijn favoriet tot nu toe![]()
Behalve dat ene meisje![]()
Ja, haar vond ikookal een beetjequote:Op donderdag 23 november 2006 22:00 schreef superhero87 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Meisje rechtsboven.. brrrr
Ja, dat zei ik ook nog tijdens de uitzending! Dacht al dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:12 schreef sbientje het volgende:
die 3e van rechts (tijdens het zingen) komt me ook erg bekend voor...
Ze komt mij iig niet bekend voorquote:Op donderdag 23 november 2006 22:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook nog tijdens de uitzending! Dacht al dat ik de enige was
Heeft ze ook meegedaan met Idols3?
zegt me echt niksquote:Op donderdag 23 november 2006 22:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook nog tijdens de uitzending! Dacht al dat ik de enige was
Heeft ze ook meegedaan met Idols3?
anders verzinnen wij ff een leuke naam voor zequote:Op maandag 27 november 2006 14:21 schreef buzzer het volgende:
dat was inderdaad een geweldig optrden. Ik hoop dat ze ver gaan komen
Wordt in Het grote -bedenk hier een naam voor die 6 meiden- topic goed gebrainstormd op namenquote:Op maandag 27 november 2006 15:18 schreef superhero87 het volgende:
[..]
anders verzinnen wij ff een leuke naam voor ze![]()
quote:Naamloos zestal wil vooral genieten
Iedere deelnemer aan X FACTOR wil ver komen in het programma. Zo ook de naamloze groep van zes meiden. Toch is iets anders voor hen het belangrijkste.
Welk jurylid hadden jullie het liefst gehad voor de zanggroepen?
Amber: “Daar waren de meningen nogal over verdeeld. Ryanne en Loïs hadden een voorkeur voor Marianne. De anderen neigden meer naar Henkjan.”
Ryanne: “Marianne heeft natuurlijk een musicalachtergrond, en dat heeft bij de meesten van ons toch een soort van passie. Waar we het wel over eens waren is dat we allemaal liever niet Henk als begeleider zouden krijgen. Hij was het minst enthousiast over onze auditie. Daarnaast kennen we hem verder ook niet.”
Zijn er zanggroepen die jullie ver zien komen?
Ryanne: “Er zitten wel wat goede groepen tussen, bijvoorbeeld Hearts en Three Times a Lady. Maar als ik heel eerlijk ben had ik méér verwacht van de kwaliteit. Maar dat kan ook met zenuwen bij de andere groepjes te maken hebben.”
Hoe schatten jullie je eigen kansen in?
Roos: “Dat ligt eraan hoe we ons gaan ontwikkelen. Wat we van Marianne hopen te leren is dat we ons mannetje staan en dat uit te stralen. Zij, als sterke vrouw, kan belangrijk voor ons zijn. Het lijkt erop alsof zij eerlijk en dichtbij zichzelf blijft.”
Ryanne: “Ze heeft al tegen ons gezegd: blijf jezelf.”
Sanne: “Voor ons is dat ook een hoofdmotto. We willen vooral genieten en knallen. Dat zeggen we wel 100 keer tegen elkaar.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |