Getverdemme Fles, heb je wel een theezeefje, of gaat 'ie meteen door de gootsteenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ja, ik heb wel een zeef idd, ben ik ook al mee aan het klooien geweest, maar 1: fles 2: zeef 3: camera.... ik kom een hand tekortquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Getverdemme Fles, heb je wel een theezeefje, of gaat 'ie meteen door de gootsteen.
Tuurlijk nietquote:
Heb ik ook weleens last van. Constructiefout naar mijn meningquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel een zeef idd, ben ik ook al mee aan het klooien geweest, maar 1: fles 2: zeef 3: camera.... ik kom een hand tekort
Da's dan (denk ik) een onverwachte meevallerquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
De wijn op zich is nog best goed te doen trouwens
Hmm toch eens door R&D naar laten kijken danquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens last van. Constructiefout naar mijn mening.
Door wiequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm toch eens door R&D naar laten kijken dan
Nou ja, ik wist dat die fles pas een jaar of 2 geleden aan iemand cadeau gegeven was. TOEN was hij ook al 16 jaar oud, dus het mocht best goed spul wezen. Dat komt niet op 2 jaar. Collega heeft de tent inmiddels verlaten, en die wijn stond daar nog... Maar toen ik het loodje eraf haalde vond ik al een soort wit kristallijn poeder op de kurk, soort zout of suiker denk ik. En die kurk zelf bleek dus helemaal verdord te zijn...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's dan (denk ik) een onverwachte meevaller.
Aha, maar dan dachten we toch zo'n beetje aan hetzelfdequote:
Waar een wil is, is een wegquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, ik heb wel een zeef idd, ben ik ook al mee aan het klooien geweest, maar 1: fles 2: zeef 3: camera.... ik kom een hand tekort
Goed bezig zoquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg
[afbeelding]
Ik laat me niet graag verslaan door "omstandigheden"quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg
[afbeelding]
In een groot stevig breed Hoegaarden-glas, maar dat paste niet meer op de fotoquote:
Wat heb je gegetenquote:
Een theezeefje en een wijnglas waren te minquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In een groot stevig breed Hoegaarden-glas, maar dat paste niet meer op de foto
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:56 schreef es70 het volgende:
Een theezeefje en een wijnglas waren te minniet aanwezig in de boedel van de vrijgezelle man van tegenswoordigs.
Ik ga zo een hoegaarden drinkenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat niet lastig overgieten weer?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op je verlanglijstje zettenquote:
Ik kan ook wijn uit een bierglas drinkenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
Is dat niet lastig overgieten weer?
Past bij mijn stemmingquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat niet lastig overgieten weer?
@es waarom heb je je oude avatar met mes weer?
quote:
Zo'n decolleté is niet mis, om te beginnenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:00 schreef es70 het volgende:
Past bij mijn stemming.
En ik vind 'm tof.
heb ik alquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zijn peper en zoutstelletjes, dat weet iedereen.
Geen echte wijnproever dus.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan ook wijn uit een bierglas drinken
ojee, wie wil je in stukjes hakken?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Past bij mijn stemming.
En ik vind 'm tof.
Wat maakt 'm zo handigquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb ik al
en wel super handige ook
Je moet niet alles voorzeggen...quote:
Sinterklaasquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ojee, wie wil je in stukjes hakken?
Is zeer zeker tof.
Ditquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:04 schreef es70 het volgende:
Wat maakt 'm zo handig.
Volgens mij hebben we er hier nog ergens een stuk of 30 liggen, en er is er niet een handig.
Da's een ukkiequote:
Voor als je alleen bent wel (of weinig zout gebruikt zoals ik).quote:
Dacht dat je al klaar was voor sinterklaas.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Sinterklaas. Neh, 't is meer het 'don't mess with me' gevoel dat ik er bij krijg
.
Maar ik blijf natuurlijk gewoon een watje.
Ik ben ook al klaar voor sinterklaas hoor, 't was alleen de eerste die in me opkwam toen je vroeg wie ik wilde spiezenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht dat je al klaar was voor sinterklaas.Heb je nog zoveel te doen dan?
Deed hier nooit zoveel, kleinigheidje en wat in de schoen. Geen dure sjit.
zeker niet als ze met kerst ook wat krijgen.
En je komt zo stoer over.![]()
I'm on a ride, on a ride, I'm a passengerquote:
'T is denk ik net wat je gewend bent, bij ons was het zout vroeger op de bon (mijn moeder had/heeft hoge bloeddruk), dus nu is iets me al snel te zout.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus
Nee dit ding is voor de geboren reiziger (zo voel ik me)
Zout en peper bij de hand is okeeen je hebt nooit veel nodig
Dit dingetje kostte me geloof ik anderhalve euro bij een buitensportzaak
Hoe oud is zequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:21 schreef Bengeltje het volgende:
Even de space van mijn nichtje beken, ze heeft nu een kamer in Utrecht.
veel roze.wel schattig.
Ik hoop dat er binnenkort nog een kamer vrij komt in Utrechtquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:21 schreef Bengeltje het volgende:
Even de space van mijn nichtje beken, ze heeft nu een kamer in Utrecht.
veel roze.wel schattig.
Wil je kopen Fles, of hurenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat er binnenkort nog een kamer vrij komt in UtrechtHet zou best een mooie kamer zijn, ook
Ik zit te denken aan eerst even iets huren voor een jaar of 3 of zo, en dan kopenquote:
Is er daar geen wachtlijst van 10+ jaar, of wil je niet persé in Utreg blijvenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan eerst even iets huren voor een jaar of 3 of zo, en dan kopen
18 is ze. Best een serieus typetje, maar ook weer een die veel lol maakt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe oud is ze.
Ik kan ook 'spees' krijgen als ik wil, ik weet alleen (nog) niet wat ik ermee moet. Bloggen wil ik niet
.
Ik ben nergens aan gebondenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Is er daar geen wachtlijst van 10+ jaar, of wil je niet persé in Utreg blijven.
Laat ik me maar even offeren voor alle puberfappertjes hier: FOOTOO!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
18 is ze.
Mooie meid om te zien ook nog.![]()
Zal voor je duimen dat je snel iets vindt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat er binnenkort nog een kamer vrij komt in UtrechtHet zou best een mooie kamer zijn, ook
ik ga toch niet zonder haar toestemming een foto plaatsen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat ik me maar even offeren voor alle puberfappertjes hier: FOOTOO!
Neuh, weet ik ook welquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik ga toch niet zonder haar toestemming een foto plaatsen.![]()
![]()
Snurk ze liefquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:42 schreef Bengeltje het volgende:
Ik duik mijn warme bedje weer in, en ga wat tv staren![]()
Da's eerder regel dan uitzondering tegenwoordigquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
Maar wel heel erg stil hier
Das ook weer jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's eerder regel dan uitzondering tegenwoordig.
Denk je dat de broeders van de GG&GD hier mee komen posten als ze je komen halenquote:
Neuh, die kennen mequote:Op zaterdag 18 november 2006 23:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Denk je dat de broeders van de GG&GD hier mee komen posten als ze je komen halen.
Zal een heel werk zijn...quote:Op zondag 19 november 2006 03:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz dan moet ik heel ver terug kijken denk ik*M.A.T doorzoekt*
![]()
Kom jij aan met kleine 308quote:
Even bekijken in relatie met registratiedatum....en voor de rest interesseert het me geen fuck...quote:
Ow...verspillen we daar zoveel tijd aan ?.....quote:Op zondag 19 november 2006 05:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zeik niet hoorje moet het niet zo serieus opvatten
Hoe zie je datquote:
ik was gewoon moequote:Op zaterdag 18 november 2006 19:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's dan weer overdreven rielekst.
quote:
Damn, dan is het echt raak en viel toch nog mee.quote:Omdat groot alarm was gegeven, kwamen diverse ambulances uit de regio's Dordrecht, Den Haag en Leiden naar het Erasmus MC. De ambulances stonden op de Westzeedijk waar ze voor alle zekerheid achter de hand werden gehouden, voor het geval er toch patiënten moesten worden geëvacueerd. Rond 10.00 uur mochten ze vertrekken.
Op tijd de stukken ijs eruit halen dus,quote:Op zondag 19 november 2006 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
en dat verloopt best voorspoedigZat niet eens heel veel in, maar toch gauw een centimeter aan beide zijkanten en het plafonnetje
Toch wel een paar liter water dus...
Het hoort iig niet dat ijs erin. Of hij beter vriest weet ik niet, ijs is toch ook bevroren.quote:Op zondag 19 november 2006 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, zonder ijs erin vriest hij ook veel beter toch?
Alleen bevriest het ijs ook de producten weer die je erin stopt, dus compenseert dat weer watquote:Op zondag 19 november 2006 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar ijs isoleert wel, dus hij moet veel harder vriezen om je spul koud te krijgen, zoiets
Ja, wel weer iets natuurlijk, maar ik denk toch dat het beter is om hem ijsvrij te hebbenquote:Op zondag 19 november 2006 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen bevriest het ijs ook de producten weer die je erin stopt, dus compenseert dat weer wat
Het zal absoluut beter zijn, anders hadden die dingen wel standaard ijs erin zittenquote:Op zondag 19 november 2006 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, wel weer iets natuurlijk, maar ik denk toch dat het beter is om hem ijsvrij te hebbenAl was het maar omdat er aan alle kanten ook weer 2 cm meer ruimte ontstaat
Lekkerquote:Op zondag 19 november 2006 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is maar schraal weer buitenik ga 2 kipkrokantschnitzels bakken met een eitje eroverheen
Hoiquote:Op zondag 19 november 2006 14:51 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens beginnen werken
Ging ik 5 uur geleden ook al doen, maar toen las ik net een topic over Harry Potter.. domme zet
Heb je de boeken ooit al gelezen?quote:Op zondag 19 november 2006 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Harry Potter![]()
Nou ja, de vuilniszakken en de flessen dus
Neequote:Op zondag 19 november 2006 15:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heb je de boeken ooit al gelezen?
Ja kut hequote:Op zondag 19 november 2006 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
Oh wat heb ik weer een goedlopend topic geopend
Dat weet je toch ookquote:Op zondag 19 november 2006 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kut he
ik moet mn pa nog bellenheb vrijdag office 2003 geinstalleerd en nou synct outlook niet meer met zijn mobiel. En ik doe iets met computers dus ik weet ALLES van IEDER voorwerp wat maar half ruikt naar knopjes, draadjes of schermpjes
Misschien valt het mee en weet je het iddquote:
Ik bel hem wel ff, dan heb ik dat ook maar weer gehad, anders blijf ik er weer tegenaan zitten hikkenquote:Op zondag 19 november 2006 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien valt het mee en weet je het idd
Dan heb je het iig geprobeerdquote:Op zondag 19 november 2006 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bel hem wel ff, dan heb ik dat ook maar weer gehad, anders blijf ik er weer tegenaan zitten hikken
K-k-koudquote:
*zoekt elektrisch warmte kussen voor esquote:Op zondag 19 november 2006 16:18 schreef es70 het volgende:
[..]
K-k-koud. Ik heb geen gevoel meer in mijn achterwerk
.
quote:Op zondag 19 november 2006 16:17 schreef leonieke het volgende:
In een sneltempo alles verbeterd
Dit voelt goed![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 16:18 schreef es70 het volgende:
[..]
K-k-koud. Ik heb geen gevoel meer in mijn achterwerk
.
Nee hoor, nog even voorbereiden voor volgende week. Ik heb onlangs vastgesteld dat ik nog een hoop leerstof moet zien in het vierde jaarquote:
Dan hoef je je iig niet te vervelenquote:Op zondag 19 november 2006 16:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee hoor, nog even voorbereiden voor volgende week. Ik heb onlangs vastgesteld dat ik nog een hoop leerstof moet zien in het vierde jaar![]()
Ik denk 't (uiteindelijk) vanzelf wel weer opwarmt, en oververhit achterste lijkt me ook niet fijnquote:Op zondag 19 november 2006 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
*zoekt elektrisch warmte kussen voor es
Wordt mijn achterwerk daar weer warm vanquote:
Daarom ook elektrisch, kan je zelf de warmte instellenquote:Op zondag 19 november 2006 16:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk 't (uiteindelijk) vanzelf wel weer opwarmt, en oververhit achterste lijkt me ook niet fijn.
En de leerlingen ook niet want die krijgen een hoop huiswerkquote:Op zondag 19 november 2006 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan hoef je je iig niet te vervelen
Dat vinden ze vast aardig van jequote:Op zondag 19 november 2006 16:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
En de leerlingen ook niet want die krijgen een hoop huiswerk
Neenee, de leerstof moet gezien zijn tegen de komende examens (nog 2.5 weken dusquote:Op zondag 19 november 2006 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vinden ze vast aardig van je
Of meer, jouw opvolger
Das jouw afscheidskado aan je klas dus. Je maakt ze nog even helemaal gekquote:Op zondag 19 november 2006 16:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Neenee, de leerstof moet gezien zijn tegen de komende examens (nog 2.5 weken dus). Eigenlijk probeer ik het op die manier gewoon makkelijker te maken voor mijn opvolger. Ik word de 'ambetante' en mijn opvolger zal dus direct geliefd zijn
(wat een hele prestatie is in die klas waar ik ook behoorlijk wat tijd heb moeten insteken
een cadeautje van mij dus
![]()
)
Neenee, eerder een verwelkomingscadeau voor mijn opvolgerquote:Op zondag 19 november 2006 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das jouw afscheidskado aan je klas dus. Je maakt ze nog even helemaal gek
Met slagroomquote:Op zondag 19 november 2006 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen melk in huis
Anders kon ik warme chocomel maken
Ik heb hier nog wel watquote:Op zondag 19 november 2006 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen melk in huis
Anders kon ik warme chocomel maken
Zo zal je opvolger dat wel zien, maar de klas niet de komende wekenquote:Op zondag 19 november 2006 16:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Neenee, eerder een verwelkomingscadeau voor mijn opvolger![]()
De leerlingen krijgen op het einde van het trimester nog een film te zien, laat dit maar mijn cadeau zijn dan
quote:
Het is maar twee weken meer en ik 'koop ze wel om' met een filmquote:Op zondag 19 november 2006 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo zal je opvolger dat wel zien, maar de klas niet de komende weken
Das de instelling idd, omkopen de boelquote:Op zondag 19 november 2006 16:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is maar twee weken meer en ik 'koop ze wel om' met een film
Bottigquote:
Mager?quote:Op zondag 19 november 2006 16:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Bottig(da's zeker weten niet in een woordenboek te vinden
, schonk wel overigens
).
Ja, dat natuurlijk ook, maar het is meer het gebrek aan vlees waardoor je knuffelt met een zak stenen ofzo.quote:
Daar heb je toch die kinderen voorquote:Op zondag 19 november 2006 16:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, dat natuurlijk ook, maar het is meer het gebrek aan vlees waardoor je knuffelt met een zak stenen ofzo.
Begrijp me niet verkeerd, hij is lief enzo, maar geen lekker zacht knuffelmateriaal.
quote:Op zondag 19 november 2006 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
2 posts op 242 reacties,
ik open nog eens een topic hier
Mijn kinderen hebben ook geen spekkiesquote:Op zondag 19 november 2006 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb je toch die kinderen voor
quote:Op zondag 19 november 2006 16:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, dat natuurlijk ook, maar het is meer het gebrek aan vlees waardoor je knuffelt met een zak stenen ofzo.
Begrijp me niet verkeerd, hij is lief enzo, maar geen lekker zacht knuffelmateriaal.
Het is weekend, niemand die het ziet nuquote:Op zondag 19 november 2006 17:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben ook geen spekkies. Bovendien vinden ze zich al te oud om door hun moeder geknuffeld te worden (zeker als het in het zicht is).
Dat denk ik ookquote:
Ik gluurde ook zonder te posten, hoewel het 'wat wil ik later als ik groot ben worden' gevoel best herkenbaar is.quote:
We zijn weer thuis, alles fladdert weer een kant opquote:Op zondag 19 november 2006 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is weekend, niemand die het ziet nu
Daar had ik altijd één simpel antwoord op, zelfs toen ik 10 jaar was en zo'n vriendenboek moest invullen: Een lieve omaquote:Op zondag 19 november 2006 17:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik gluurde ook zonder te posten, hoewel het 'wat wil ik later als ik groot ben worden' gevoel best herkenbaar is.
bron: nu.nlquote:Opnieuw tbs'er ontsnapt
Uitgegeven: 19 november 2006 16:15
Laatst gewijzigd: 19 november 2006 17:06
SITTARD - Opnieuw is er in Limburg een gevaarlijke tbs'er ontsnapt. Dit meldde de politie zondag. De 53-jarige Herman Marinus Hilhorst wist zaterdag tijdens een familiebezoek in Sittard aan zijn twee begeleiders te ontsnappen.
Hij is veroordeeld voor onder meer een aantal brandstichtingen. De kans bestaat dat hij zich hier weer schuldig aan zal maken, aldus de politie in een opsporingsbericht.
Volgens een woordvoerder van het landelijk parket van het Openbaar Ministerie zat Hilhorst inmiddels tien jaar in een tbs-kliniek en is hij destijds veroordeeld tot een jaar celstraf en tbs. De man werd behandeld in de Oostvaarderskliniek in Utrecht, een van de drie rijks tbs-klinieken. Justitie hoopt met tips van het publiek Hilhorst snel te kunnen opsporen.
Heerlen
Het is de tweede tbs-ontsnapping binnen een paar dagen. Woensdag ontsnapte de tbs'er Hendrik Muller tijdens een bezoek aan een begraafplaats in Heerlen aan het toezicht van zijn begeleiders. Hij zat vast in de particuliere tbs-instelling De Kijvelanden in Poortugaal. Ook in dit geval verspreidde de politie een opsporingsbericht. Muller is nog steeds spoorloos.
Nadat in oktober ook al een andere patiënt van De Kijvelanden de benen had genomen tijdens een begeleid verlof, besloot de directie van de inrichting na de ontsnapping van Muller alle verloven van tbs'ers voor onbepaalde tijd in te trekken.
Deze maatregel is niet ingevoerd voor de Oostvaarderskliniek, aldus een woordvoerder van het ministerie van Justitie. Hij benadrukt dat het aantal onttrekkingen van tbs'ers de afgelopen jaren is afgenomen. In 2004 ging het om 101 gevallen, vorig jaar om 73 en dit jaar ligt het aantal ontsnappingen tot nu toe lager dan vorig jaar om deze tijd.
het valt me meer op dat er zoveel mensen posten zonder te reageren. Het antwoord is moeilijk blijkbaar en de vraag nog moeilijker want er staan zelfs geen 'lollige' posts in ofzo, die normaal wel in een r&p topic terug komen.quote:Op zondag 19 november 2006 17:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik gluurde ook zonder te posten, hoewel het 'wat wil ik later als ik groot ben worden' gevoel best herkenbaar is.
Prettige avond nogquote:Op zondag 19 november 2006 17:12 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens afsluiten![]()
Alles opruimen en dan inpakken om straks weer onze 100km te rijden![]()
over 12,5 uur alweer opstaanquote:Op zondag 19 november 2006 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is pas half zesen al helemaal donker
Het is ál half 6, werkelijk geen moer uitgevoerd vandaag behalve steenkoud wordenquote:Op zondag 19 november 2006 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is pas half zesen al helemaal donker
Dan draai ik me mooi nog een keertje of 80 omquote:Op zondag 19 november 2006 17:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik moet morgen vroeg om 5 uur ook alweer op
Dan hoop ik toch al aan het werk te zijnquote:
Ja jij kan lekker uitslapenquote:Op zondag 19 november 2006 17:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan draai ik me mooi nog een keertje of 80 om. Uitslapen
.
Nou ja zeg, die arme armquote:Op zondag 19 november 2006 17:33 schreef es70 het volgende:
Romek heeft zijn arm er bijna afgezwaaid.
[afbeelding]
Hoop jequote:Op zondag 19 november 2006 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch al aan het werk te zijn![]()
Ik denk dat heel veel mensen het gevoel wel herkennen...quote:Op zondag 19 november 2006 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
het valt me meer op dat er zoveel mensen posten zonder te reageren. Het antwoord is moeilijk blijkbaar en de vraag nog moeilijker want er staan zelfs geen 'lollige' posts in ofzo, die normaal wel in een r&p topic terug komen.
het was niet mijn bedoeling om er iemand persoonlijk op aan te spreken
Morgen spierpijnquote:
Oow goedquote:Op zondag 19 november 2006 17:33 schreef es70 het volgende:
Romek heeft zijn arm er bijna afgezwaaid.
[afbeelding]
Was die wet over strafverdubbeling voor geweld tegen hulpverleners er al door?quote:KLAZIENAVEEN - De politie heeft twee inwoners uit Klazienaveen aangehouden die ervan worden verdacht in de nacht van zaterdag op zondag twee ambulancemedewerkers te hebben mishandeld en bedreigd. Dat meldde de poltie zondag. Het gaat om een 15-jarige jongen en een 21-jarige man.
De twee medewerkers van UMCG Ambulancezorg gaven in een woning in de Drentse gemeente medische zorg aan een onwel geworden 24-jarige man. De twee verdachten bevonden zich ook in het huis.
Zij bedreigden de hulpverleners en schopten en sloegen hen. Ook werd de ambulance beschadigd.
Gasletsquote:Op zondag 19 november 2006 19:03 schreef es70 het volgende:
De kinderen hebben hun schoen gezet. Nina heeft een briefje voor sinterklaas geschreven.
Beste Sinterklaas,
Er zijn maar een paar dingen die ik graag wil. Dat is: de tottaly spies gaslets (noot van Esther: gadgets zijn dat), winx-i-danser, playmobil poppenhuis en de sims 2 huisdieren. Al u niet aan mijn wens voldoet Is dat niet erg dan zal ik vast andere mooie dingen krijgen.
Groeten van de dochter van es
Sletten aan het gasquote:
Je bent ze zat die sletten? Of Nina vindt dat geen nette meisjes?quote:
"Groeten"?quote:
Ik denk het laatste, zolang ze me niet in de weg staan boeien sletten me nietquote:Op zondag 19 november 2006 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent ze zat die sletten? Of Nina vindt dat geen nette meisjes?
Terecht, straks zit ze ook met schimmel tussen haar benenquote:Op zondag 19 november 2006 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Groeten"?
Zoent ze niet met oudere mannen?
Ze heeft iets tegen mannen met baardenquote:Op zondag 19 november 2006 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Groeten"?
Zoent ze niet met oudere mannen?
Dat komt nog wel als je zoons wat ouder zijnquote:Op zondag 19 november 2006 19:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk het laatste, zolang ze me niet in de weg staan boeien sletten me niet.
Helaas nog welquote:
quote:Op zondag 19 november 2006 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht, straks zit ze ook met schimmel tussen haar benen
Tof. Da's dan een cultuur waar wij respect voor moeten hebbenquote:TEHERAN - Een student in de Iraanse stad Sabzevar is doodgestoken door een medestudent, omdat hij bij een bushalte met zijn vrouw praatte. Dat heeft het Iraanse persbureau ISNA zondag bericht.
De dader zag de twee in het openbaar met elkaar praten en vroeg hen naar de aard van hun relatie. Hierdoor ontstond een handgemeen, waarbij de verdachte een mes pakte en toestak.
Tegenover de politie verklaarde de dader dat zijn religieuze gevoelens gekwetst waren toen hij zag dat twee mensen van het andere geslacht met elkaar praatten.
Tegen die tijd geef ik ze wel condoomsquote:Op zondag 19 november 2006 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat komt nog wel als je zoons wat ouder zijn
quote:Op zondag 19 november 2006 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht, straks zit ze ook met schimmel tussen haar benen
quote:Op zondag 19 november 2006 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hosteltje in Budapest geboekt
weet alleen nog niet of ik die dagen vrij krijg van mijn werk
Werk zat de komende 6 weken, misschien wel teveelquote:Op zondag 19 november 2006 19:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Helaas nog weldus je wilt graag werken he
nou dan mag je voor mij dit jaar nog wel even werken
heb ik vakantie
![]()
Neuhquote:Op zondag 19 november 2006 19:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Is dat dan niet een beetje de verkeerde volgorde.
2e kerstdag ben je er toch nog wel ?quote:Op zondag 19 november 2006 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh
Officieel gaat men na de kerst toch al niet meer uit van mijn aanwezigheidEN de treintickets had ik 3 weken geleden al geboekt. Het is al heel lang onomkeerbaar zeg maar
Ik ben niet gecharmeerd van de combi meisje van 10 / schimmel tussen je benen. Eigenlijk ben ik van geen enkele combi met schimmel gecharmeerdquote:
Wat is er 2e kerstdag danquote:Op zondag 19 november 2006 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2e kerstdag ben je er toch nog wel ?
Daarom moet ze dus geen oude mannen zoenen zeg ik toch ookquote:Op zondag 19 november 2006 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben niet gecharmeerd van de combi meisje van 10 / schimmel tussen je benen. Eigenlijk ben ik van geen enkele combi met schimmel gecharmeerd.
Dan wil ik nog steeds een anti-kerst meet gaan houdenquote:
Ze moet zoenen voorlopig maar ff helemaal uit haar hoofd laten, of het nou een ouwe man of een jonge knul isquote:Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom moet ze dus geen oude mannen zoenen zeg ik toch ook
Dat ook nogquote:Op zondag 19 november 2006 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze moet zoenen voorlopig maar ff helemaal uit haar hoofd laten, of het nou een ouwe man of een jonge knul is.
Okayquote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ook nog
en ik bedoelde het echt goed hoor
Mag je mijn werk erbij doenquote:Op zondag 19 november 2006 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werk zat de komende 6 weken, misschien wel teveel
Jaquote:Op zondag 19 november 2006 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die weermeter zit goed verkeerd he
Lekker de hele avond klooien en klungelen, en aan het eind van de avond heb je pas ECHT hongerquote:
nee, ik ga zo meteen slapenquote:Op zondag 19 november 2006 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker de hele avond klooien en klungelen, en aan het eind van de avond heb je pas ECHT honger
nou graar, hier is het ook behoorlijk maandagochtendquote:Op maandag 20 november 2006 09:51 schreef Frutsel het volgende:
wat een klote ochtend zeg...
(qua werk dan.. wat een gezeik zeg)
koffie iemand?![]()
graar?quote:Op maandag 20 november 2006 09:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
nou graar, hier is het ook behoorlijk maandagochtend
Blergh
Mag ik niet gewoon een kopje ciaankali ofzo?quote:Op maandag 20 november 2006 09:51 schreef Frutsel het volgende:
wat een klote ochtend zeg...
(qua werk dan.. wat een gezeik zeg)
koffie iemand?![]()
Zullen we samen autorijdenquote:Op maandag 20 november 2006 11:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag ik niet gewoon een kopje ciaankali ofzo?
Tallyquote:Op maandag 20 november 2006 11:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Zullen we samen autorijden
Ik weet nog wel een leuke afslag
aan wie geef je dat?quote:Op maandag 20 november 2006 11:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag ik niet gewoon een kopje ciaankali ofzo?
quote:Op maandag 20 november 2006 11:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Zullen we samen autorijden
Ik weet nog wel een leuke afslag
We nemen gewoon een afslag die er nog niet isquote:Op maandag 20 november 2006 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tally
Is goed, gaan we wel hard die afslag af dan
Dat is eigenlijk voor persoonlijk gebruikquote:
nou ik zou zeggen: go for itquote:Op maandag 20 november 2006 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk voor persoonlijk gebruik![]()
Dus je longen hebben nog 20 jaar?quote:Op maandag 20 november 2006 11:55 schreef es70 het volgende:
Mijn lung age is: Less than 20 years.
Gevolg: geen griepprik.
Nu maar een afspraak gemaakt om morgen ruzie te gaan maken met de dokter daarover.
Gezelligquote:Op maandag 20 november 2006 11:35 schreef Tally het volgende:
[..]
We nemen gewoon een afslag die er nog niet is
Hmz... ik hoop eigenlijk dat ze nog wat langer meegaan dan 20 jaarquote:Op maandag 20 november 2006 12:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dus je longen hebben nog 20 jaar?![]()
Beter essie, vertel ut hem maar
mogguh trouwens![]()
quote:
Hoe weet jij dat?quote:
Je had al weg moeten zijn johquote:Op maandag 20 november 2006 12:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah, mijn aflossing
eejjjjjjjj Z
en tot later
Dat wens ik hem gewoon toe jaquote:Op maandag 20 november 2006 12:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
En had je hem dat vanmorgen niet al kunnen vertellen, had hem vandaag de moeite bespaard
quote:Op maandag 20 november 2006 12:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz... ik hoop eigenlijk dat ze nog wat langer meegaan dan 20 jaar.
Huisarts kan mijn kont kussen, ik val in een risicogroep, dus ik wil die prik gewoon. Dat mijn longfunctie okay was zegt niet zo bijster veel, cortico's moet je 14 dagen voor een longfunctie mee stoppen, en ik mocht 'm gewoon tot gisteravond gebruiken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |