Gekke Belgenquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leo
Dat is wel weer eens anders,
de meeste mensen kijken daar gewoon een film,
maar jullie dus niet
Huh? Die mis ik evenquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent de M ergens kwijtgeraakt ofzo.
Oh...ik wilde weer veel te ver doordenken. Die afkortingen begreep ik nog wel..quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik veronderstel ff:
BD = BeeDee
s = es
Het komt van Fles, je leert het wel hoor van niet te ver door te denken als hij iets zegtquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oh...ik wilde weer veel te ver doordenken. Die afkortingen begreep ik nog wel..![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het komt van Fles, je leert het wel hoor van niet te ver door te denken als hij iets zegt
(@ fles
)
Oh, gewoon ff pimpen met een trein..quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het komt van Fles, je leert het wel hoor van niet te ver door te denken als hij iets zegt
(@ fles
)
Never mindquote:
Dat heb ik nog nooit hoeven te doen om hem gelukkig te makenquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oh, gewoon ff pimpen met een trein..![]()
quote:
Rare jongens en meisjes die belgenquote:
Wel, er is eigenlijk geen enkele film die mij aanspreekt momenteel...quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rare jongens en meisjes die belgen
Welke film gaan jullie zien?
Boejje welke film, je gaat toch 2 uur lang in een stil donker hoekje liggen zoenen, waar is een bioscoop anders voor?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:53 schreef leonieke het volgende:
Wel, er is eigenlijk geen enkele film die mij aanspreekt momenteel...
Dag Es..quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:52 schreef es70 het volgende:
Er wachten (wit)brood en speculaasjes op me, tot later
.
Smak ze Esjequote:Op zaterdag 18 november 2006 17:52 schreef es70 het volgende:
Er wachten (wit)brood en speculaasjes op me, tot later
.
En dat is nu iets wat ik nog nooit heb gedaanquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boejje welke film, je gaat toch 2 uur lang in een stil donker hoekje liggen zoenen, waar is een bioscoop anders voor?
Have funquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:10 schreef BeeDee het volgende:
Ik ga ervandoor. Fijne avond iedereen !![]()
Oh ja wacht, ik ook niet, trouwensquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dat is nu iets wat ik nog nooit heb gedaan![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja wacht, ik ook niet, trouwens
Ik geef dan weer niks om filmsquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wel, maar t is zonde van je film hoor
Dan is het een goede mogelijkheid iddquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geef dan weer niks om filmsZou best een goed idee kunnen zijn dus
sorryquote:
Gewoon, zoquote:
Oh okeequote:Op zaterdag 18 november 2006 19:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Gewoon, zo. Kinderen liggen in bed te lezen, mijn avond is begonnen
.
Dan mogen wel meer mensen dat gaan doen, anders komt er weinig van rieleksenquote:
Da's dan weer overdreven rielekstquote:
Have funquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:02 schreef Sjowhan het volgende:
Tsjemig, heb het laatste uur niet gezeten. Afwas, opruimen en nu gelijk door naar de sporthal
. Ben er weer rond 23uur ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |