Ja ok want ik zit nu bijna tegen de 9000 aan en ik vind nu al dat hij voor 5mp niet echt meer denderende pics maakt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]het is net als met alles volgens mij, troep slijt gewoon. Ik doe met een digitale compact gemiddeld zo'n 15.000 foto's, dan is het beste er wel af
Naja de pics worden niet echt scherp en bij pics van rijdende voertuigen kan hij zich regelmatig niet scherpstellen waardoor er dus geen foto wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is er mis mee dan?
Ik geloof dat ik niet bij de juiste opticien zitquote:
Een watte?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ja daar zie ik niks aan flappie
zo ziet hij er op zich voldoende scherp uit, maar dat kan ook komen doordat je hem verkleind hebt. DOe eens een life-size crop?
quote:
Ja, wel gewoon een witbalans verhaalquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:15 schreef BeeDee het volgende:
Niet gewoon een witbalans verhaal, J ?![]()
Jij apprecieert mijn struisvogel ook nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Die vond jij niet okay idd.
Maar ja, ik heb weleens eerder commentaar gehad op een avatar, een elfje op een champignon () scheen ook niet iedereen te kunnen waarderen
.
Ja die was cool!quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jij apprecieert mijn struisvogel ook niet![]()
![]()
Die is niet thuis vanavondquote:
Goedemiddagquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hey, Marc !!!!!
![]()
![]()
Hoestie nou !!!!!!.............zo goed ?
![]()
Mag niet klagen. Ik ga straks een bierbrouwerij onveilig maken.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goedemiddag
Alles goed hier hoor
En met jou?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:31 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mag niet klagen. Ik ga straks een bierbrouwerij onveilig maken.![]()
EN die brouwerij niet alleenquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan gaat die bierbrouwerij dus wel klagen straks
Halloquote:
Welke brouwerij?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN die brouwerij niet alleen
Als er leveringsproblemen ontstaan, dan weet ik je te vinden![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan gaat die bierbrouwerij dus wel klagen straks
Zal wel ff kijken of ik wat heb.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
mwoa, dat lijkt me meer een witbalans-verhaal, die laatste twee. Maar voor scherpte moet ik echt een foto zien 1:1. En dan niet de hele 5mp foto posten, maar gewoon een klein stukje, ZONDER TE VERKLEINEN. Een life-size crop dus, voor de mensen die de Engelse taal enigszins machtig zijn, dus. Boer
Lekker zacht ben jijquote:
Een pitta? Is dat net zoiets als een broodje shoarma?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:37 schreef leonieke het volgende:
Wij gaan vanavond waarschijnlijk naar de bioscoopOm een pitta te eten
![]()
![]()
Leef je maar uit dan, daar drinken we toch geen bier vanquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:36 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Emmelisse in Kamperland....maken Zeeuws speciaalbier....![]()
Je bent de M ergens kwijtgeraakt ofzoquote:
Yupsquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een pitta? Is dat net zoiets als een broodje shoarma?![]()
Leoquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:37 schreef leonieke het volgende:
![]()
![]()
Ja idd, ik dacht eerst aan Deventer, maar het is idd Haarlemquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:37 schreef Jaguarized het volgende:
Haarlem?
Ik kijk altijd film in de bioscoop, ga je dat ook nog doenquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:37 schreef leonieke het volgende:
![]()
![]()
Jaja, het eten is erna... Maar de reden dat we naar de cinema gaan is voor hetgeen erna zal gebeurenquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd film in de bioscoop, ga je dat ook nog doen.
Jezus mens hoe oud BEN je nou?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:38 schreef leonieke het volgende:
Maar mijn ma zou het niet zo graag hebben dat ik <bla bla>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |