Over het paard getild? Ik vond m juist vertederend verlegen!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Klonk wel aardig, maar nu al over 't paard getild.
Met z'n opmerkingen over het in een Amerikaanse studio zitten. 'ja, ik heb niet met hen gezongen, maar ze wel over de gang zien lopen. 'quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:12 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Over het paard getild? Ik vond m juist vertederend verlegen!
Hm, dat heb ik even gemist.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Met z'n opmerkingen over het in een Amerikaanse studio zitten. 'ja, ik heb niet met hen gezongen, maar ze wel over de gang zien lopen. '
Ah joh, hij vond het gewoon een eer om in diezelfde studio te mogen zijn, niks over het paard getilds aan. Als hij over het paard getild was, had hij heel blasé verteld dat hij in diezelfde studio is geweest.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met z'n opmerkingen over het in een Amerikaanse studio zitten. 'ja, ik heb niet met hen gezongen, maar ze wel over de gang zien lopen. '
Ja, ik loop ook over een aardkloot waar Britney ook ergens verblijft....
Idd. Is echt niks arrogants aan, zoek maar even eerst op in het woordenboek wat het precies inhoudt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:16 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Ah joh, hij vond het gewoon een eer om in diezelfde studio te mogen zijn, niks over het paard getilds aan. Als hij over het paard getild was, had hij heel blasé verteld dat hij in diezelfde studio is geweest.
Zo kwam 't wel een beetje over ...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:16 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Ah joh, hij vond het gewoon een eer om in diezelfde studio te mogen zijn, niks over het paard getilds aan. Als hij over het paard getild was, had hij heel blasé verteld dat hij in diezelfde studio is geweest.
Blijkbaar alleen op jouquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo kwam 't wel een beetje over ...
Eensch.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:16 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Ik was toch niet de enige ...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:36 schreef PeRi het volgende:
Tot ie zn mond open trok en niet kon ophouden met vertellen waar ie gewerkt had en met wie, hij wilde niet opscheppen maar wel Justin T blablabla. So far voor bescheidenheid siert de mens.
Arrogant misschien niet, maar wel opschepperig. Vond ik.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:38 schreef BVO het volgende:
Joh, die jongen vind het leuk wat hij heeft meegemaakt, vertel z'n ervaringen. Arrogant was het echt totáál niet.
Mwah, je weet niet wat voor vragen hem gesteld zijn, hoe lang het gesprek heeft geduurd e.d. Het zal vast niet het eerste zijn wat 'ie gezegd heeft.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Arrogant misschien niet, maar wel opschepperig. Vond ik.
Nee was ook niet het eerste, maar het leek of ie niet kon ophouden toen ie erover begon. Ik hoop dat we verder een beter beeld van 'm zullen krijgen, ik vermoed dat hij wel door de volgende ronde zal komen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mwah, je weet niet wat voor vragen hem gesteld zijn, hoe lang het gesprek heeft geduurd e.d. Het zal vast niet het eerste zijn wat 'ie gezegd heeft.
Als je minpunten in de details moet zoeken, zegt dat genoegquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij moet alleen geen dingen in zijn broekzak hebben, dat ziet er stom uit.
quote:
Leeftijd : 24 jaar
Beroep of opleiding: Verkoopvertegenwoordiger voor een groothandel in kinderartikelen
Favoriete boek: De alchemist
Favoriete film: Ik ben echt een filmfreak: Pulp Fiction, American Beauty, X-men 2, Finding Neverland, Dumb & Dumber, Scream, The Lion King en heel veel andere
Favoriete cd: Op dit moment luister ik veel naar Justin Timberlakes nieuwe CD
Favoriete artiesten: Luther, Stevie, Mariah, Beyonce, Pharrell en de Michael van vroeger
Favoriet vakantieland: Frankrijk en Italië
Favoriete eten: Surinaams, Italiaans, Chinees, Thais, Mexicaans, Frans, Vietnamees.... hehe ik merk nu pas wat een vreetzak ik eigenlijk ben.... oh en koekjes, heel veel koekjes
Hobby’s: Muziek luisteren, schrijven en zingen, concerten live of op dvd kijken, naar de film en uitgaan
Goede eigenschappen: Sociaal, eerlijk, uhm.... het komt een beetje nep over als ik dit allemaal over mezelf zeg.
Slechte eigenschappen: (Ik probeer er echt aan te werken) perfectionistich en verlegen, ik heb er echt een hekel aan als ik mezelf hier dus op betrap. Verder ben ik vaak laat.
Levensmotto en/of lijfspreuk: "Probeer van elke situatie het beste te maken. Ervaringen, goed of slecht, geven je een bepaald gevoel, dat gevoel maakt je leven interessant. Als je niks meer voelt, ben je dood. (maar ik ben verder geen depri persoon hoor)"
Waarom doe je mee aan X FACTOR? Kijken hoe ver ik kom, maar eigenlijk heb ik het beste antwoord hierop bij de vorige vraag al gegeven.
Wat is jouw X Factor? Ik weet dat ik mezelf ben. Verder mogen andere mensen het beantwoorden. Ik ben benieuwd...
Sid!quote:Op zondag 19 november 2006 12:24 schreef rashudo het volgende:
Hij lijkt op die luiaard van ice age!
[afbeelding]
Ja hahaha dat is 'm iddquote:Op zondag 19 november 2006 12:24 schreef rashudo het volgende:
Hij lijkt op die luiaard van ice age!
[afbeelding]
Ik vind hem ook erg sympathiek overkomenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:12 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Over het paard getild? Ik vond m juist vertederend verlegen!
quote:Richy:
Richy weet geen artiest te noemen die hij irritant vindt. Zo zegt hij: “Ik ben niet zo haatdragend. Misschien geef ik ze ook wel geen kans, dan zap ik gewoon weg."
quote:Naam: Richy
Leeftijd: 24 jaar
Beroep of opleiding: Verkoopvertegenwoordiger voor een groothandel kinderartikelen / Kassa van een museum in Amsterdam
Favoriete boek: De alchemist
Favoriete film: Ik ben echt een film freak: Pulp Fiction, American Beauty, X-men 2, Finding Neverland, Dumb & Dumber, Scream, The Lion King en heel veel andere
Favoriete cd: Op dit moment luister ik veel naar Justin Timberlake z'n nieuwe CD
Favoriete artiesten: Luther, Stevie, Mariah, Beyoncé, Pharrell, Michael vroeger
Favoriete vakantieland: Frankrijk en Italië
Favoriete eten: Surinaams, Italiaans, Chinees, Thais, Mexicaans, Frans, Vietnamees.... he, ik merk nu pas wat een vreetzak ik eigenlijk ben.... oh en koekjes, heel veel koekjes
Hobby’s: Muziek luisteren schrijven en zingen, concerten live of op dvd kijken, naar de film, uitgaan
Goede eigenschappen: Sociaal, eerlijk, uhm.... het komt een beetje nep over als ik dit allemaal over mezelf zeg
Slechte eigenschappen: (Ik probeer er echt aan te werken...). Perfectionistisch en verlegen. Ik heb er echt een hekel aan als ik mezelf hier dus op betrap. Verder ben ik vaak laat
Levensmotto en/of lijfspreuk: Probeer van elke situatie het beste te maken. Ervaringen, goed of slecht, geven je een bepaald gevoel, dat gevoel maakt je leven interessant. Als je niks meer voelt, ben je dood. (maar ik ben verder geen depri persoon hoor)
Waarom doe je mee aan X FACTOR? Kijken hoe ver ik kom, maar eigenlijk heb ik het beste antwoord hierop bij de vorige vraag al gegeven.
Wat is jouw X Factor? Ik weet dat ik mezelf ben. Verder mogen andere mensen het beantwoorden. Ik ben benieuwd....
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk echt dat hij gaat winnen... Ik heb zo'n gevoel! Had ik ook bij Boris![]()
Dat is iedereen.. Dat was vorig jaar ook bij idolsquote:Op zondag 10 december 2006 16:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Meh, ik vond m de eerste keer op tv knapper dan op die foto
Geen idee. Vlg het nooit. Alleen de eerste rondesquote:Op zondag 10 december 2006 17:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat is iedereen.. Dat was vorig jaar ook bij idols
Hij kan idd goed zingen.quote:Op zondag 10 december 2006 18:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Geen idee. Vlg het nooit. Alleen de eerste rondes![]()
Maarja, hij kan goed zingen dus![]()
DIk heb alleen de eerste auditie gezienquote:Op zondag 10 december 2006 18:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hij kan idd goed zingen.
Maar hij overtreft zijn auditie niet vind ik
Bij z'n auditie was hij wel een beetje zohohowowowoooohooowooowowowowo.quote:Op zondag 10 december 2006 18:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hij kan idd goed zingen.
Maar hij overtreft zijn auditie niet vind ik
Ik heb even gekeken, maar slecht vond ik t niet hoorquote:
Dit was ook duiderlijk zijn bestequote:Op zondag 10 december 2006 19:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
DIk heb alleen de eerste auditie gezien![]()
Vond het heel goed juistquote:Op maandag 11 december 2006 16:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar slecht vond ik t niet hoor
Ken je hem ook persoonlijk of dat weer nietquote:Op woensdag 13 december 2006 18:05 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb hem als vriend in mijn hyves!![]()
Ja maar dan liedjes die nog niet vaak zijn gezongen met idols.quote:Op zondag 17 december 2006 21:43 schreef BVO het volgende:
Hij mag vaker Stevie Wonder zingen.
lelijkquote:Op maandag 18 december 2006 00:49 schreef LoveProfusion het volgende:
een vrij lelijk iemand die door middel van styling er wat van probeert te maken...vind zijn tanden nepper dan nep, de vorm van zijn hoofd is raar en dat hele verlegen gedoe..fuck off..wel ok zanger..niet briljant.
LoveProfusion vindt iedereen lelijkquote:Op maandag 18 december 2006 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lelijkIk vind hem helemaal niet lelijk... Ik vind die Christian juist lelijk....
Maar goed smaken verschillen
oooooooooooooow het ligt dus aan haarquote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
LoveProfusion vindt iedereen lelijk.
Man volgens z'n profiel, ben heel benieuwd hoe hij er zelf uitziet.quote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oooooooooooooow het ligt dus aan haar(hem
)
quote:Richy vertelt!
Is hij nog vrijgezel? En waarom drinkt hij suikerwater? Is hij eigenlijk cameraschuw?
Ben je single?
Yes ladies, Richy (24) is nog vrijgezel. Hij heeft net een relatie van drie jaar achter de rug, vertelt hij: “Zij zat in New York, waar ik ook heb gewoond. Toen ik weer terug naar Nederland kwam, hebben we het nog even geprobeerd. Maar dat ging niet meer. Ik ben nu niet echt op zoek naar iets serieus. Ik wacht gewoon tot ik iets tegenkom.”
Zat je in New York voor je carrière?
"Jep, puur voor mijn carrière. Ik dacht: ik ga vet popster worden! Ik had ook al connecties, maar op een gegeven moment merk je dat het gewoon niet werkt. Je wordt een beetje voor de gek gehouden. Ik had ook een manager, maar er is dus niet veel gebeurd. Ik ging er op mijn 18e of 19e heen. Twee jaar geleden ben ik teruggekomen."
Hoe lang ben je al bezig met muziek?
"Ik ben zeker al vijf jaar bezig om een ster te worden. En ik zing al mijn hele leven. Toen ik zes was, zong ik bij mijn oom in de band. Twee of drie keer per jaar hadden we een optreden. Vanaf mijn twaalfde zong ik in de kerk en was ik leadzanger van het kinderkoor. Daarna ben ik gaan schrijven en heb ik geld gespaard om liedjes op te nemen. Muziek is mijn leven."
Wat is je thuissituatie?
"Richy woont sinds 1,5 jaar in zijn eigen appartement. Hij heeft een gelukkige jeugd gehad. “Mijn ouders komen allebei uit Suriname. Mijn zus en ik zijn hier geboren. Twee jaar geleden zijn we pas voor het eerst naar Suriname gegaan. Ik heb me daar nog nooit zo Nederlands gevoeld. Hier in Nederland ben je vaak een Surinamer.”
Moet je nog steeds wennen aan de camera?
"Het is allemaal nieuw voor me. Door de camera kom ik af en toe een beetje afstandelijk over. Ik ben bewust van het feit dat ik goed en leuk op televisie wil overkomen, vandaar dat ik in het begin best moeite had met interviews. Ik was bang wat anderen van me zouden zeggen als ze me op tv zien."
Wat vond je van de andere kandidaten tijdens De Ultieme Test?
"Het was een heel leuke groep. Ik ben nog hechter met de mensen geworden dan bij de vorige ronde. Het is heel spannend, iedereen is heel getalenteerd. Ik vind het heel moeilijk om zo meteen afscheid te nemen. Want we zijn wel echt vrienden geworden."
Met wie kun je 't het beste vinden?
"Met Christian heb ik in de tussentijd al veel gechat. Maruja is een leuk meisje, daar hou ik ook graag contact mee. Sharon kende ik al van vóór X FACTOR, dus dat contact blijft ook wel."
Wie was de grappenmaker tijdens De Ultieme Test?
"Jeroen komt af en toe heel grappig uit de hoek."
Jij drinkt suikerwater, waarom?
"Dat is tegen de zenuwen. Ik denk dat dat iets Surinaams is. Dat moest ik ook altijd van mijn oma als ik een toets had ofzo."
quote:Wist je dat …
...Richy in New York gewoond heeft om te proberen daar een muzikale carrière op te bouwen?
...Richy daar ook als studiotechnicus heeft gewerkt?
...Richy vrijgezel is?
...Richy samen met Sharon op de Lion King School zat?
...Richy aan niemand had verteld dat hij zou gaan meedoen aan X FACTOR?
...Richy kinderartikelen aan kinderdagverblijven verkoopt?
...Richy niet verwacht had dat de jury unaniem enthousiast over hem zou zijn tijdens de Audities?
...Richy feesten organiseert in bijvoorbeeld The Mansion?
...Richy niet dol is op camera’s?
Komt denk ik door het licht hoor.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:16 schreef PeRi het volgende:
Hebben ze nou zn (voor ons) rechterkant dat al in de schaduw staat, geblurd/gesoept, en de rest niet?
Christian en Richy was mij ook opgevallen maar nu door jou de rest ookquote:Op donderdag 28 december 2006 19:22 schreef PeRi het volgende:
Nu zit ik dus echt op neuzen te letten..
quote:Richy
“Het is volkomen terecht dat Dorine die Wildcard heeft gewonnen. Ik denk ook wel dat ze ver kan gaan komen in het programma.”
Ging niet altijd even goed, maar complimenten dat het hem over algemeen goed afging. Maar ik hoor toch liever wat meer zijn normale stem.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar ik hoor toch liever wat meer zijn normale stem..
Stem ik helemaal mee inquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:07 schreef SpecialGuest het volgende:
Leuke kerel met een vriendelijke, warme persoonlijkheid. Hij is de enige man die ik het echt gun om ver te komen.![]()
Zeker weten. Dat zullen niet veel mensen hem kunnen nadoen, (maar Shayne!quote:Op zondag 31 december 2006 00:20 schreef Natalie het volgende:
Wat een lef om zulke hoge noten te zingen tijdens de eerste liveshow!
Voor hetzelfde geld was 't misgegaan. Respect! (en geweldig om naar te kijken en naar te luisteren)
quote:De danscoach
Tim Noble geeft zijn mening over de Jonge Solisten.
Richy:
“Hij groeit heel snel uit van een jongen naar een man. Hij heeft een fantastische stem en is erg intelligent. Hij vraagt veel en beschikt over een bepaalde openheid, zonder naïef te zijn.”
X6 ookquote:Op zondag 31 december 2006 21:24 schreef Rnnz het volgende:
Richie, Sharon & Anja zijn de enige met star quality.
quote:Op zondag 31 december 2006 21:24 schreef Rnnz het volgende:
Richie, Sharon & Anja zijn de enige met star quality.
Nouja, wat scheelt het.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:42 schreef BVO het volgende:
Laat hem maar een toffe soulklassieker doen.
quote:Het thema van de tweede Liveshow is Top 2000. Ook de acts die meedoen aan X FACTOR hebben natuurlijk hun favoriete liedjes aller tijden. De internetredactie vroeg hen naar hun lijstjes.
De top 3 van Richy:
1. 'Endless love' van Luther Vandross en Mariah Carey
2. 'Like I love you' van Justin Timberlake
3. 'Drop it like it's hot' van Snoop Doggy Dog & Pharrell Williams
quote:Richy:
"Het is ten eerste echt een heel, heel mooi lied. Daardoor had ik wel heel veel spanning van tevoren. Maar na drie regels had ik wel het gevoel dat ik 'in' het lied zat. Ik probeerde het lied echt te brengen, op een gegeven moment voelde ik me wel op mijn gemak. Vanaf toen ging het dan ook echt lekker."
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Afgezien van die paar valse noten vond ik het erg goed. Heel prettige stem.
Ben het met je eens. Richy toont lef door juist bepaalde noten/uithalen wél te doen. Dat mis ik bij Melanie, die ook een prachtige stem en een enig snoetje heeft. Maar het komt er niet uit bij haar. Ze durft het niet, en dat is jammer. Dan gaat er maar een uithaal mis, denk ik dan. Dan heb je het geprobeerd, en dat zien de kijkers ook.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:01 schreef Jojoortje het volgende:
Super goed gezongen. Die 'valse' noten vergeef ik hem meteen!![]()
Ik heb liever dat je echt gaat uitpakken met hier en daar wat risico en dan wat valse noten zingt, dan dat je heel erg ingetogen gaat zingen en de hoge noten niet durft te zingen!![]()
Richy ontroert het publiek met een Nederlandse klassieker: ‘They don’t play our lovesong anymore’ van Anita Meijer. In eerste instantie kende Richy dit nummer niet en wilde hij het ook niet zingen. Nu hij er zijn eigen draai aan geeft, zingt hij het nummer alsof hij nooit iets anders gedaan heeft.
Bezieling
Na afloop toont de jury zich dan ook tevreden. Henkjan: “Ondanks de zenuwen die ik af en toe terughoorde ging het goed. Je dook echt in de tekst en zong het lied bezield.”
Henk: “Hier en daar een slippertje, maar verder vond ik het zó overtuigend.”
Marianne : “Ik hoop dat Anita Meijer dit gehoord heeft… wat zou ze trots geweest zijn!”
quote:Op maandag 8 januari 2007 07:32 schreef Cee het volgende:
Hij mompelde het hele liedje. Hij kan wel mooi mompelen hoor. En meestal toonvast. Maar ik verstond er geen reet van.
quote:Op maandag 8 januari 2007 07:32 schreef Cee het volgende:
Hij mompelde het hele liedje. Hij kan wel mooi mompelen hoor. En meestal toonvast. Maar ik verstond er geen reet van.
Het moet niet gekker worden met jouquote:Op maandag 8 januari 2007 18:15 schreef Andiyan het volgende:
Ik heb er eigenlijk helemaal niets mee.![]()
De kleding wordt gesponsord en dus moet alle kleding tot in detail worden gefotografeerd zodat wij overenthousiast ervan raken en de kleding kopenquote:Op maandag 8 januari 2007 12:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Briljant genomen foto's.
Zijn ze verkeerd gesized ofzo?
Zo afwijkend is die mening nou toch ook weer niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
. Dat jij nu zo'n rare afwijkende verkeerde mening hebt.
![]()
Best wel ja, lulligquote:Op maandag 8 januari 2007 20:00 schreef SpecialGuest het volgende:
Bij die fragmenten voor het bellen/smsen hadden ze voor hem wel een héél ongunstig stuk uitgekozen.
Er staat toch een streep door.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:00 schreef --Globe-- het volgende:
Zo afwijkend is die mening nou toch ook weer niet.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:11 schreef Mr.Trelawney het volgende:
(...) en afgelopen zaterdag was het hier en daar zo vals als een fluit met aangekoekt kwijl in de luchtbuis. (...)
Zal ik eens eventjes mijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:51 schreef sharonfactor het volgende:
wat zijn we weer positivo
Doe ik wel mee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Zal ik eens eventjes mijnuiten over Richy?
![]()
Afgezien van die uithalen was het echt niet slecht.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:58 schreef Lynx666 het volgende:
De laatste keer was ie gewoon bar slecht bezig.
Melanie had geen valse noot in haar nummer (volume kon wel meer), maar Richy had een paar pijnlijk valse momenten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het klonk mij iig tien keer lekkerder in mn oren dan dat angstige gepiep van Melanie.
Ja, en dit is dus waar ik mij aan erger. Als ik kan kiezen tussen een vlak, emotieloos, saai optreden dat volledig in toon is of een passievol, mooi, boeiend optreden waar dan toevallig 2 slippertjes inzitten, dan ga ik voor het tweede.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Melanie had geen valse noot in haar nummer (volume kon wel meer), maar Richy had een paar pijnlijk valse momenten.
Uh ja, dat dusquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, en dit is dus waar ik mij aan erger. Als ik kan kiezen tussen een vlak, emotieloos, saai optreden dat volledig in toon is of een passievol, mooi, boeiend optreden waar dan toevallig 2 slippertjes inzitten, dan ga ik voor het tweede.
Zingen, performen is niet iets waarin je moet proberen zo min mogelijk vals te zingen, maar om mensen zoveel mogelijk te raken.
Richy durft tenminste uit te halen, waar jij altijd bij Melanie voor aan het pleiten bentquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Melanie had geen valse noot in haar nummer (volume kon wel meer), maar Richy had een paar pijnlijk valse momenten.
Dat komt gewoon omdat jij Richy minder smakelijk vindt dan Melaniequote:Op donderdag 11 januari 2007 19:08 schreef Lynx666 het volgende:
Das verder een kwestie van smaak. Ik heb prima van Melanie's optreden kunnen genieten en wist me goed te boeien. Richy durft wel meer op het podium, dat wel, maar naast die foutjes (wat imo erg afbreuk deed aan zn optreden) boeit hij me ook een stuk minder.
Dat klopt, helemaal gelijk in, dat zal ik niet ontkennenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:07 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Richy durft tenminste uit te halen, waar jij altijd bij Melanie voor aan het pleiten bent
Zo simpel ligt het nou ook weer nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat jij Richy minder smakelijk vindt dan Melanie.
.
Dat moment wil ik ook meemaken, maar als ze dat niet heel erg snel gaat doen dan mag ze wieberen, dan heb ik liever mensen die op dit moment wél weten te knallen en een zelfverzekerde goede preformance neer weten te zetten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat klopt, helemaal gelijk ik, dat zal ik niet ontkennen. Wat Melanie tegenhoudt is puur een zelfvertrouwenskwestie, al kwam ze zondag wel wat losser. Ik geloof dat zodra ze wat zelfverzekerder wordt en eenmaal uit gaat halen het ook waanzinnig kan. En dat moment wil ik graag meemaken.
.
waarom kom je dan in dit topic?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:39 schreef MyMilkshake het volgende:
ik ben afgehaakt, volg dat hele x factor niet meer.
mee eensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:35 schreef m-materazzi het volgende:
Melanie was gewoon slecht, en Richy was wel goed.
Klopt. Richy zong ook niet hard, maar wel zuiver en goed. Dat is het grote verschil. Richy zong met gevoel, ik vond het echt geweldig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:34 schreef SpecialGuest het volgende:
En dan zeggen ze dat Melanie zacht zong.![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:34 schreef SpecialGuest het volgende:
En dan zeggen ze dat Melanie zacht zong.![]()
Alsof de Melanie-bashers dat niet doen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:57 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles op Melanie te betrekken.
Het lijkt alsof je het zachte geluid van Melanie goed wilt praten, omdat het bij Richy ook wat zachter was,quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:02 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Alsof de Melanie-bashers dat niet doen.![]()
Dat is me eigenlijk nog niet opgevallen nee, bij jou wel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:02 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Alsof de Melanie-bashers dat niet doen.![]()
quote:Het thema van de derde Liveshow is FILM. We weten inmiddels wat de favoriete films van de kandidaten zijn. Maar hoe zit het met de levens van onze sterren zelf? Zijn die geschikt voor een blockbuster in de bioscopen? De internetredactie ging op pad en stelde de vraag ‘Hoe zou een film over jouw leven er uitzien en wie zou de hoofdrol mogen spelen?’ aan de overgebleven Jonge Solisten.
Richy
“Cuba Gooding jr. vind ik wel een goede acteur. Ik denk dat het een zo’n gebaseerd op een waar gebeurd verhaal wordt. Waarschijnlijk een slechte comedy dus…”
De eerste Jonge Solist die het podium betreedt is Richy. Hij kruipt in de huid van Seal en zingt het lied ‘Kiss from a Rose’. Dit lied werd een hit, nadat het gebruikt werd in de soundtrack van de film Batman Forever. Dit optreden is speciaal voor de jonge zanger, omdat zijn familie terug is van vakantie in Suriname. Nu zijn dus onder anderen zijn ouders voor het eerst aanwezig bij een Liveshow.
Het jurycommentaar
Henkjan is tevreden met zijn pupil: “Het is een ontzettend moeilijk nummer. Richy heeft het heel goed gedaan. Hij had wel wat last van nervositeit, maar als je zo’n nummer zo bezield kan zingen dan moet je een hapering voor lief nemen.”
Henk sluit zich aan bij zijn collega: “Ik vond het goed. Halverwege werd het een beetje onzeker, maar de performance was goed.”
Ook Marianne is te spreken over het optreden van Richy: “Richy is een matinee-idool met zijn zwoele blik met warme stem. Het lied paste als een handschoen, hoewel het de vraag is of het vocaal helemaal in orde was.”
Niets aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het een beetje tegenvallen. Maar het geluid stond niet heel hard dus ik ga het nog eens naluisteren. Het was best okee hoor, maar het miste iets voor mij deze week.
Hij ziet er af en toe nog steeds een beetje uit alsof hij een chromosoompje teveel heeft, maar is inderdaad wel poepig.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:35 schreef PeRi het volgende:
Stukje van Richy met Anja en Wendy bij Life & Cooking. Wat is ie toch scheetig.
Heb je zn zus gister gezien? Dat leek wel Richy met een pruik, zag er niet uit johquote:Op zondag 14 januari 2007 18:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij ziet er af en toe nog steeds een beetje uit alsof hij een chromosoompje teveel heeft, maar is inderdaad wel poepig.
Haha ja inderdaadquote:Op zondag 14 januari 2007 18:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je zn zus gister gezien? Dat leek wel Richy met een pruik, zag er niet uit joh![]()
.
Op de site staat toch waar hun kleding vandaan komtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:13 schreef Natalie het volgende:
Wáárom fotograferen ze zijn voeten. Dat begin ik me wel af te vragen intussen.
johquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:51 schreef Woelli het volgende:
Liedje vond ik niet echt bij hem passen
jaquote:Op zondag 21 januari 2007 10:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Is het online te zien?
Inderdaadquote:Op zondag 21 januari 2007 10:23 schreef PeRi het volgende:
Oeh dit klonk lekker! Niet helemaal zijn ding, maar het klonk toch nog best goed! Hij komt echt wel ver. Ik blijf fan.
Wat vond je van 'het' shirtje.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het echt goed. En het was een zeer smakelijk optreden ook om naar te kijken.
Verkeerde topic, maar tog, Richy heeft al zo weinig postsquote:Op maandag 22 januari 2007 08:32 schreef Natalie het volgende:
Ik dacht écht dat ze eruit zou gaan vandaag. Of toch tenminste in de sing-off zou komen.
Dorine was echt niet beter dan Anja...
Je hebt gelijkquote:Op maandag 22 januari 2007 09:19 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Verkeerde topic, maar tog, Richy heeft al zo weinig posts![]()
Dat zou ook betekenen dat Hearts bij de eerste show de meeste stemmen had. Lijkt me niet dus.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Telkens had degene die bij de laatste 3 zat maar toch doorwas, het meeste aantal stemmen.. zou dat betekenen dat Richy dat gister had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |