quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:11 schreef Mr.Trelawney het volgende:
(...) en afgelopen zaterdag was het hier en daar zo vals als een fluit met aangekoekt kwijl in de luchtbuis. (...)
Zal ik eens eventjes mijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:51 schreef sharonfactor het volgende:
wat zijn we weer positivo
Doe ik wel mee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Zal ik eens eventjes mijnuiten over Richy?
![]()
Afgezien van die uithalen was het echt niet slecht.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:58 schreef Lynx666 het volgende:
De laatste keer was ie gewoon bar slecht bezig.
Melanie had geen valse noot in haar nummer (volume kon wel meer), maar Richy had een paar pijnlijk valse momenten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het klonk mij iig tien keer lekkerder in mn oren dan dat angstige gepiep van Melanie.
Ja, en dit is dus waar ik mij aan erger. Als ik kan kiezen tussen een vlak, emotieloos, saai optreden dat volledig in toon is of een passievol, mooi, boeiend optreden waar dan toevallig 2 slippertjes inzitten, dan ga ik voor het tweede.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Melanie had geen valse noot in haar nummer (volume kon wel meer), maar Richy had een paar pijnlijk valse momenten.
Uh ja, dat dusquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, en dit is dus waar ik mij aan erger. Als ik kan kiezen tussen een vlak, emotieloos, saai optreden dat volledig in toon is of een passievol, mooi, boeiend optreden waar dan toevallig 2 slippertjes inzitten, dan ga ik voor het tweede.
Zingen, performen is niet iets waarin je moet proberen zo min mogelijk vals te zingen, maar om mensen zoveel mogelijk te raken.
Richy durft tenminste uit te halen, waar jij altijd bij Melanie voor aan het pleiten bentquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Melanie had geen valse noot in haar nummer (volume kon wel meer), maar Richy had een paar pijnlijk valse momenten.
Dat komt gewoon omdat jij Richy minder smakelijk vindt dan Melaniequote:Op donderdag 11 januari 2007 19:08 schreef Lynx666 het volgende:
Das verder een kwestie van smaak. Ik heb prima van Melanie's optreden kunnen genieten en wist me goed te boeien. Richy durft wel meer op het podium, dat wel, maar naast die foutjes (wat imo erg afbreuk deed aan zn optreden) boeit hij me ook een stuk minder.
Dat klopt, helemaal gelijk in, dat zal ik niet ontkennenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:07 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Richy durft tenminste uit te halen, waar jij altijd bij Melanie voor aan het pleiten bent
Zo simpel ligt het nou ook weer nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat jij Richy minder smakelijk vindt dan Melanie.
.
Dat moment wil ik ook meemaken, maar als ze dat niet heel erg snel gaat doen dan mag ze wieberen, dan heb ik liever mensen die op dit moment wél weten te knallen en een zelfverzekerde goede preformance neer weten te zetten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat klopt, helemaal gelijk ik, dat zal ik niet ontkennen. Wat Melanie tegenhoudt is puur een zelfvertrouwenskwestie, al kwam ze zondag wel wat losser. Ik geloof dat zodra ze wat zelfverzekerder wordt en eenmaal uit gaat halen het ook waanzinnig kan. En dat moment wil ik graag meemaken.
.
waarom kom je dan in dit topic?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:39 schreef MyMilkshake het volgende:
ik ben afgehaakt, volg dat hele x factor niet meer.
mee eensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:35 schreef m-materazzi het volgende:
Melanie was gewoon slecht, en Richy was wel goed.
Klopt. Richy zong ook niet hard, maar wel zuiver en goed. Dat is het grote verschil. Richy zong met gevoel, ik vond het echt geweldig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:34 schreef SpecialGuest het volgende:
En dan zeggen ze dat Melanie zacht zong.![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:34 schreef SpecialGuest het volgende:
En dan zeggen ze dat Melanie zacht zong.![]()
Alsof de Melanie-bashers dat niet doen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:57 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles op Melanie te betrekken.
Het lijkt alsof je het zachte geluid van Melanie goed wilt praten, omdat het bij Richy ook wat zachter was,quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:02 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Alsof de Melanie-bashers dat niet doen.![]()
Dat is me eigenlijk nog niet opgevallen nee, bij jou wel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:02 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Alsof de Melanie-bashers dat niet doen.![]()
quote:Het thema van de derde Liveshow is FILM. We weten inmiddels wat de favoriete films van de kandidaten zijn. Maar hoe zit het met de levens van onze sterren zelf? Zijn die geschikt voor een blockbuster in de bioscopen? De internetredactie ging op pad en stelde de vraag ‘Hoe zou een film over jouw leven er uitzien en wie zou de hoofdrol mogen spelen?’ aan de overgebleven Jonge Solisten.
Richy
“Cuba Gooding jr. vind ik wel een goede acteur. Ik denk dat het een zo’n gebaseerd op een waar gebeurd verhaal wordt. Waarschijnlijk een slechte comedy dus…”
quote:Richy
De eerste Jonge Solist die het podium betreedt is Richy. Hij kruipt in de huid van Seal en zingt het lied ‘Kiss from a Rose’. Dit lied werd een hit, nadat het gebruikt werd in de soundtrack van de film Batman Forever. Dit optreden is speciaal voor de jonge zanger, omdat zijn familie terug is van vakantie in Suriname. Nu zijn dus onder anderen zijn ouders voor het eerst aanwezig bij een Liveshow.
Het jurycommentaar
Henkjan is tevreden met zijn pupil: “Het is een ontzettend moeilijk nummer. Richy heeft het heel goed gedaan. Hij had wel wat last van nervositeit, maar als je zo’n nummer zo bezield kan zingen dan moet je een hapering voor lief nemen.”
Henk sluit zich aan bij zijn collega: “Ik vond het goed. Halverwege werd het een beetje onzeker, maar de performance was goed.”
Ook Marianne is te spreken over het optreden van Richy: “Richy is een matinee-idool met zijn zwoele blik met warme stem. Het lied paste als een handschoen, hoewel het de vraag is of het vocaal helemaal in orde was.”
Niets aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het een beetje tegenvallen. Maar het geluid stond niet heel hard dus ik ga het nog eens naluisteren. Het was best okee hoor, maar het miste iets voor mij deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |