Christian en Richy was mij ook opgevallen maar nu door jou de rest ookquote:Op donderdag 28 december 2006 19:22 schreef PeRi het volgende:
Nu zit ik dus echt op neuzen te letten..
quote:Richy
“Het is volkomen terecht dat Dorine die Wildcard heeft gewonnen. Ik denk ook wel dat ze ver kan gaan komen in het programma.”
Ging niet altijd even goed, maar complimenten dat het hem over algemeen goed afging. Maar ik hoor toch liever wat meer zijn normale stem.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar ik hoor toch liever wat meer zijn normale stem..
Stem ik helemaal mee inquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:07 schreef SpecialGuest het volgende:
Leuke kerel met een vriendelijke, warme persoonlijkheid. Hij is de enige man die ik het echt gun om ver te komen.![]()
Zeker weten. Dat zullen niet veel mensen hem kunnen nadoen, (maar Shayne!quote:Op zondag 31 december 2006 00:20 schreef Natalie het volgende:
Wat een lef om zulke hoge noten te zingen tijdens de eerste liveshow!
Voor hetzelfde geld was 't misgegaan. Respect! (en geweldig om naar te kijken en naar te luisteren)
quote:De danscoach
Tim Noble geeft zijn mening over de Jonge Solisten.
Richy:
“Hij groeit heel snel uit van een jongen naar een man. Hij heeft een fantastische stem en is erg intelligent. Hij vraagt veel en beschikt over een bepaalde openheid, zonder naïef te zijn.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |