Grote kans denk ik, ze staan op meer festivals rond die tijd kennelijk. Zullen ze wel bekend maken als dit uitverkocht is oid.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:24 schreef Michellus het volgende:
[..]
Hmm... betekent dit nou juist WEL of NIET Lowlands?
dit, op dat st-album na, zijn ze allemaal erg tof imhoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:31 schreef Bosbeetle het volgende:
klinkt veel belovendze doen het eigenlijk al heel lang goed eigenlijk de deftones
bronquote:Voormalig Deftones-bassist overleden
Geplaatst op 14-04-2013 om 09:56
Onderwerp: Algemeen metal nieuws
Chi Cheng is gisteren (zaterdag 13 april) overleden. Om 3 uur 's nachts is zijn hart plotseling gestopt. De toenmalige Deftones-bassist raakte op 4 november 2008 zwaargewond bij een auto-ongeluk. Hij bevond zich sindsdien in een semi-comateuze toestand en is nooit meer volledig bij bewustzijn geweest. Met hun originele bassist Cheng brachten de mannen van Deftones tussen 1995 en 2006 vijf succesvolle studio-albums uit. Tijdens Chengs tragische auto-ongeval werkte de Amerikaanse nu-metalband aan de zesde langspeler Eros. Die opnames zijn terzijde gelegd, maar zullen in de toekomst wellicht nog worden uitgebracht. Met Chengs opvolger Sergio Vega (Quicksand) heeft Deftones naderhand weliswaar twee nieuwe platen opgenomen en uitgebracht, maar de band hoopte dat hun originele bassist ooit zou kunnen terugkeren. Helaas is aan die hoop nu definitief een einde gekomen. Chi Cheng is 42 jaar oud geworden.
O ik heb de lek gehoord... misschien even afwachten dan. Vond het inderdaad al heel erg leeg klinken allemaal.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:26 schreef Gehenna het volgende:
Alleen de singles die op Spotify staan, en die vind ik wel aardig
Ik las dat de lek echt dramatisch moest klinken (amper drums etc..) dus ik wacht gewoon die paar dagen wel op de echte release
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |