Ik denk dat men dan de eerste 4 jaar bezig is met het terug draaien van maatregelen van het andere kabinet. Dat is iets want links op dit moment ook van plan isquote:Op zondag 19 november 2006 13:26 schreef onemangang het volgende:
[..]
De VVD is al sinds 1990 onafgebroken bezig met 'de klus aan het afmaken'. En nee, het is dus niet zo dat het op alle gebieden beter is dan in 1990. Het kan dus helemaal geen kwaad als de VVD nu maar eens in de oppositie gaat zitten. Persoonlijk denk ik dat het zowieso het beste is om om de zoveel tijd een compleet ander kabinet te hebben om de simpele reden dat macht corrumpeerd. Dus bv 8 jaar rechts, 8 jaar links etc. (Paars was dat betreft fraai gebalanceerd) Bovendien wordt op die manier zo evenwichtig mogelijk aandacht gegeven aan de punten waar 'links' en 'rechts' zich sterk voor maken. Per saldo is daar het hele volk het meeste bij gebaat.
in tegendeel, ik ben er van overtuigd dat continuïteit zoveel beter zou zijn dan steeds maar afwisselende coaltities die elkaar tegenwerken. Ik zou veel liever zien dat Nederland voor een links beleid gaat, en vlaanderen voor een rechts beleid, even de bevolking splitsen, en weg zijn héél veel problemen.quote:Op zondag 19 november 2006 13:26 schreef onemangang het volgende:
[..]
De VVD is al sinds 1990 onafgebroken bezig met 'de klus aan het afmaken'. En nee, het is dus niet zo dat het op alle gebieden beter is dan in 1990. Het kan dus helemaal geen kwaad als de VVD nu maar eens in de oppositie gaat zitten. Persoonlijk denk ik dat het zowieso het beste is om om de zoveel tijd een compleet ander kabinet te hebben om de simpele reden dat macht corrumpeerd. Dus bv 8 jaar rechts, 8 jaar links etc. (Paars was dat betreft fraai gebalanceerd) Bovendien wordt op die manier zo evenwichtig mogelijk aandacht gegeven aan de punten waar 'links' en 'rechts' zich sterk voor maken. Per saldo is daar het hele volk het meeste bij gebaat.
Dus we mogen nog 4 jaar.quote:Op zondag 19 november 2006 13:26 schreef onemangang het volgende:
Dus bv 8 jaar rechts, 8 jaar links etc. (Paars was dat betreft fraai gebalanceerd)
De methodes zijn gewoon bekend.quote:Op zondag 19 november 2006 13:07 schreef nonzz het volgende:
De onderzoeksmethoden van alle opiniepeilers zijn geheim en dus niet te controleren.
Dus? Waarom is iets oncontroleerbaars zinloos?quote:Peilingen zijn dus eigenljik zinloos.
Vroeg ik me ook af iddquote:Op zondag 19 november 2006 18:34 schreef Genverbrander het volgende:
Neemt Maurice de gggristelijke rustdag in acht?![]()
Die zal lager zijn dan vier jaar geleden.quote:Op zondag 19 november 2006 17:14 schreef Terreros85 het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de opkomst van dit jaar. Weet iemand daar meer over?
Inderdaad! En dat van onze belastingcenten!quote:Op zondag 19 november 2006 20:12 schreef Arcee het volgende:
Apart trouwens dat 't Journaal en Nova 2 verschillende peilingen hebben.
Het woord "belastingcenten" alleen alquote:Op zondag 19 november 2006 20:16 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Inderdaad! En dat van onze belastingcenten!![]()
ik lijk wel een vvd'er![]()
Zometeen in zembla over hoe betrouwbaar peilingen eigenlijk zijn.quote:Op zondag 19 november 2006 20:12 schreef Arcee het volgende:
Apart trouwens dat 't Journaal en Nova 2 verschillende peilingen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |