Klopt. Al was dat doelpunt van Cruijff nog net iets mooier. Maar oh oh oh wat mooiquote:
Dat is met name de emotie die erbij komt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt. Al was dat doelpunt van Cruijff nog net iets mooier. Maar oh oh oh wat mooi![]()
Krankzinnig iddquote:
Wat een blamage!quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:59 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van de azijnmannen.
http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=855
* methodmich voelt zich als Noca & Clauwheee afgelopen zondag.
Oe en numero uno leest dit straks en denkt wat heb ik verkeerd gedaan ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:12 schreef Bluezz het volgende:
Telefoon uit de Utregse kroeg.
De meetgangers zijn nu met zijn 7-en, numero uno is ook geweest (niemand kende hem, zei golfer) en ze gaan nu lekker eten, het is gezellig.
je had Xena toch mee kunnen nemenquote:
Heelhuids thuis dusquote:
Hij is lief hequote:Op zaterdag 18 november 2006 20:13 schreef Beschouw het volgende:
Zaltbommel zonder kleerscheuren overleefd.
Tong? Ja, hoor. Maar hij ging wel verdacht vroeg weg. Moest zeker weer gaan fokken om zijn quotum posts te halen.quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:46 schreef borisz het volgende:
bier
Oe, een paar dagen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:07 schreef lookinforyou het volgende:
Avond![]()
Mijn computer besloot ineens het vandaag nog te gaan doen.
Een vriend van me komt hem morgen halen, dus wordt enige dagen niet computeren![]()
Mooi kut.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:07 schreef lookinforyou het volgende:
Avond![]()
Mijn computer besloot ineens het vandaag nog te gaan doen.
Een vriend van me komt hem morgen halen, dus wordt enige dagen niet computeren![]()
jij trapt golfert gewoon van zijn PCquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe, een paar dagen.
Dat zou ik geloof ik niet overleven
dat zal je nooit weten, want die heb ik nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi kut.
Hoe moeten we nou weten of je dochter verkouden is ?
ik heb de indruk dat je je oordeel wel hebt geveldquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:45 schreef tong80 het volgende:
Ja ik probeeer alleeen maar je te leren kennen hoor
ze spelen ook maar op 1 helft?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:51 schreef DarkShine het volgende:
Voetbal in België
Racing Mechelen - Turnhout word gespeeld met 1 scheidsrechter en 1 grensrechter
de zus van Clau..een beetje die categorie als ik tong mag gelovenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:51 schreef lookinforyou het volgende:
ik heb de indruk dat je je oordeel wel hebt geveld
Zekerquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:40 schreef lookinforyou het volgende:
Je hebt in ieder geval een paar mooie doelpunten gezien Bos![]()
Zie meeting topic.quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze spelen ook maar op 1 helft?
Foto's?quote:
ha ha ha die Passiequote:Op zaterdag 18 november 2006 23:40 schreef pascalheister het volgende:
clauwsel ziet er in het echt nog mooier uit
quote:
Zeg hou eens opquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:40 schreef pascalheister het volgende:
weer terug van utrecht, het was gezellig
quote:Op zondag 19 november 2006 00:08 schreef SCH het volgende:
Mooiste uitspraak van Desmond van de dag: "Jaap, wist je dat de mensen op de waddeneilanden depressiever zijn dan hier bij ons, komt door al dat zand"
en dan bloedserieus he![]()
* Bjoro gaat ook maar eens richting bed...wellicht daar nog even voetbal kijkenquote:Op zondag 19 november 2006 00:50 schreef clauwheee het volgende:
Clau gaat zo maar eens richting bed...of misschien eerst nog ff voetballen kijken...
zit net terug te lezenquote:
Beetje jammere opmerking van Tong, dat je op een meet,notabene in je eigen stad, als Brabo wordt gezienquote:Leek wel een Brabantse avond trouwens met Noca en Clauwheee als gasten
Dat durfde ph op de meet zelf natuurlijk niet te zeggen ... die was veel te bang voor Noca!quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:40 schreef pascalheister het volgende:
weer terug van utrecht, het was gezellig
quote:
Dank je.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:35 schreef RayMania het volgende:
Tot morgen Bos, feli met de overwinning nog.
quote:Op zondag 19 november 2006 09:33 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of we MM de komende 8 weken nog online zullen zien![]()
Dit heeft MM zelf geschreven, dus zal hij echt wel weer online komen. Gisteravond was hij ook toch nog online?quote:
Ik had hem op MSN, heb hem alleen maar geplaagd. Ik kon er niks aan doen, het was sterker dan mezelfquote:Op zondag 19 november 2006 11:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit heeft MM zelf geschreven, dus zal hij echt wel weer online komen. Gisteravond was hij ook toch nog online?
Succesquote:Op zondag 19 november 2006 11:20 schreef clauwheee het volgende:
Goeiemorgen.
Straks eens kijken wat de heren in het groenwit nu weer voor ons in petto hebben
Jij weet de uitslag alquote:
en dan Suarez die in de 92ste minuut de 2-1 aantekent ofzoquote:Op zondag 19 november 2006 11:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jij weet de uitslag al![]()
Ik denk dat we eerst achter komen en dan in ieder geval gelijk maken
Nee, denk dat Eijkelkamp de 2-1 maakt, net als de 1-1. Toch tong?quote:Op zondag 19 november 2006 11:31 schreef borisz het volgende:
[..]
en dan Suarez die in de 92ste minuut de 2-1 aantekent ofzo![]()
Zei ik toch gisteren ?quote:Op zondag 19 november 2006 11:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee, denk dat Eijkelkamp de 2-1 maakt, net als de 1-1. Toch tong?
Als het postopkrikkend bedoeld was, was ik nog wel even doorgegaanquote:Op zondag 19 november 2006 11:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en Diekie niet meer doen he. Postopkrikken is echt niet de bedoeling.
Naäperquote:
Gastonquote:
quote:
Stomme spelling tegenwoordig.quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 12:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als het postopkrikkend bedoeld was, was ik nog wel even doorgegaan
Maar ik zal het noooooooooooooit meeeer doehoen
Gooooeeeeeedenavond!quote:
Lijkt hier wel Postcodeloterijbingoééntegenhonderd of zo iets dergelijks.quote:
Roep je hup voor mij?!quote:Op zondag 19 november 2006 13:10 schreef clauwheee het volgende:
Zij die naar het stadion gaan groeten u
Sandje, hopen dat ik je vaak 'spreek' vandaag
quote:
quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 15:06 schreef tong80 het volgende:
Voor de liefhebbers Oranje - Cuba honkbal finale 3-3 in de 11de inning.
Heeft te maken met je korte termijn geheugen tong. Ik had al echt gezegd dat ik Jan heette. Of speelde het bier een rol in het geheel?quote:Op zondag 19 november 2006 15:16 schreef tong80 het volgende:
Trouwens beschouw wel raar gisteren toen ik je aan een vriend voorstelde. 'Dit is Peter een voetbalmaat, Peter dit is eh, uhm, eh beschouw hoe heet je eigenlijk ?'
quote:Op zondag 19 november 2006 15:16 schreef tong80 het volgende:
Trouwens beschouw wel raar gisteren toen ik je aan een vriend voorstelde. 'Dit is Peter een voetbalmaat, Peter dit is eh, uhm, eh beschouw hoe heet je eigenlijk ?'
Heb je nog VI's uit het seizoen 1995-1996 Ray?quote:Op zondag 19 november 2006 15:23 schreef RayMania het volgende:
Grote schoonmaak hier, alle kasten en lades leeggehaald. Je komt wat dingen tegen zeg. VI's uit 2000, stripboeken, Donald Ducks
, foto's van de middelbare school, allemaal diskettes
. Werd wel eens tijd volgens mij
.
Nee helaasquote:Op zondag 19 november 2006 15:25 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heb je nog VI's uit het seizoen 1995-1996 Ray?
Nee, ik spaar geen VI's. Die jaargang stonden er stukkies van mij in.quote:Op zondag 19 november 2006 15:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee helaas. Mijn eerste komen uit 1999, toen was ik 13
.
Spaar je VI's dan en mis je dat jaargang?
Is net afgelopen Tong, toen ik eenmaal op het internet kon kijken liet ik het daar ik durfde niet meer naar elders en ben nu pas weer op fok wedstijd begon om 11.30 naar een spannend de wedstijd verloren we met 6-3 in de 11e inning pas.quote:Op zondag 19 november 2006 11:39 schreef tong80 het volgende:
Maril hoe laat speelt Oranje de finale ?
Honderd jaar VI's, ben je zeker lang mee bezig geweest of niet?quote:Op zondag 19 november 2006 15:37 schreef rubbereend het volgende:
hab jaren terug eens een partij VI's uit 1888-1989 gekocht, best leuk om zo door te lezen
Dat hoorde ik van tong ja. Dan moet ik ze wel gelezen hebben.quote:Op zondag 19 november 2006 15:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nee, ik spaar geen VI's. Die jaargang stonden er stukkies van mij in.
JaloerSCH?quote:Op zondag 19 november 2006 16:48 schreef SCH het volgende:
Wisten jullie dat Beschouw en tong80 samen op stap zijn geweest? Naar een parkeerplaats naar het schijnt, de viezeriken
Ik weet ook de kleur van je onderbroekquote:Op zondag 19 november 2006 16:58 schreef Beschouw het volgende:
Godver, vertelt die tong alles door?
Beschouw gaat nooit meer naar Zaltbommelquote:Op zondag 19 november 2006 16:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet ook de kleur van je onderbroek
Tong weet vast wel andere plekjesquote:Op zondag 19 november 2006 17:01 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw gaat nooit meer naar Zaltbommel![]()
doe maar bier, in het stadion alleen maar Grolsch gedronke (dat moest een voorteken zijn natuurlijkquote:Op zondag 19 november 2006 16:26 schreef borisz het volgende:
azijn of bier?
quote:Op zondag 19 november 2006 17:17 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag iedereen![]()
iemand de voetbal uitslagen gehoord![]()
![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 16:47 schreef Eilanden het volgende:
Goedemiddag!
Doe mij maar een lekker drankje en doe Darkshine maar een Bazijntje!
Nou ben benieuwd naar de beelden vanavondquote:Op zondag 19 november 2006 17:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
ADO gestaakt hoorden wij, ik zie nu dat dat defintief gestaakt is.......
Helaas toch met 3-6 verloren.quote:Op zondag 19 november 2006 15:06 schreef tong80 het volgende:
Voor de liefhebbers Oranje - Cuba honkbal finale 3-3 in de 11de inning.
In ieder geval had Twente meer verdiend dan 1 puntquote:Op zondag 19 november 2006 17:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd naar de beelden vanavond
quote:Op zondag 19 november 2006 17:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
In ieder geval had Twente meer verdiend dan 1 punt
quote:
Niks, want het was foutquote:
quote:Op zondag 19 november 2006 17:48 schreef dndiek het volgende:
En de quizvraag van vandaag: wie zit er achter Rubbereend?
Hehe hij zit er idd lekker voorquote:Op zondag 19 november 2006 17:48 schreef dndiek het volgende:
En de quizvraag van vandaag: wie zit er achter Rubbereend?
Ik herken maar 3 mensenquote:Op zondag 19 november 2006 17:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
was het spel van Ajax dan zo slecht ??
ff een crosspost
En zelf sta ik er niet op
[..]wat kunnen jullie drinken zeg
ik zat amper en ik moest al weer halen
Tja we vroegen ons nog af waar de modjes waren..quote:
Zie mijn post in het meettopicquote:Op zondag 19 november 2006 17:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja we vroegen ons nog af waar de modjes waren..
ik was nu de lul.. ik moest lopen
Helaas, jammer dat MEss en Ray ook niet konden. Maar wanneer ga je nu naar PSVquote:Op zondag 19 november 2006 17:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja we vroegen ons nog af waar de modjes waren..
ik was nu de lul.. ik moest lopen
nee, misschien niet......quote:Op zondag 19 november 2006 18:01 schreef Bos81 het volgende:
Is die arm misschien van Diekie?
Dan ga ik voor die rooie rakker uit Utregquote:
quote:Op zondag 19 november 2006 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helaas, jammer dat MEss en Ray ook niet konden. Maar wanneer ga je nu naar PSV![]()
Hij bedoelt... het is geen Misschien.. Het is z'n armquote:Op zondag 19 november 2006 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ga ik voor die rooie rakker uit Utreg
die ging met een fles mayonaise aan de haalquote:Op zondag 19 november 2006 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ga ik voor die rooie rakker uit Utreg
Dek je maar lekker in.quote:Op zondag 19 november 2006 18:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar hadden we het gisteren ook nog over
halve finale zit ik er in ieder geval met Rubber
Okeequote:Op zondag 19 november 2006 18:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hij bedoelt... het is geen Misschien.. Het is z'n arm
heldquote:Op zondag 19 november 2006 18:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hij bedoelt... het is geen Misschien.. Het is z'n arm
quote:Op zondag 19 november 2006 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dek je maar lekker in.Kom gewoon de achtste finale en niet afwachten of ze wel zover komen.
een PSV-meetquote:Op zondag 19 november 2006 18:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar hadden we het gisteren ook nog over
halve finale zit ik er in ieder geval met Rubber
Dat zal wel leuk zijn. Alleen zal ik wel op mijn eigen plaats gaan zitten. Want ik neem aan dat je daar eerst voor kan gaan halen.quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 17:50 schreef tong80 het volgende:
Ik zie de linker arm van Clauwheee niet.Waarom lacht Golfert zo voldaan ?
DIe heeft Clau.. en dan zie je mij ookquote:Op zondag 19 november 2006 18:16 schreef SCH het volgende:
Ik wil foto's van Noca
Tja ik was het er ook niet mee eens...quote:
Ik heb dat vrijdag voor het eerst sinds lang gehad, en nu ben ik ziek?quote:Op zondag 19 november 2006 18:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik was het er ook niet mee eens...
Daarom ging ik al vrij snel over op de Corona.quote:
Jupiler!quote:Op zondag 19 november 2006 18:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt liever een glaasje azijn?
daar stapte ik gisteravond op overquote:
Clau laat die foto's maar zittenquote:Op zondag 19 november 2006 18:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
DIe heeft Clau.. en dan zie je mij ook
Met dammen?quote:Op zondag 19 november 2006 19:10 schreef sjimz het volgende:
Mooie dag voor mij vandaag!
Ierland heeft thuis Australie klop gegeven!
Ik las eerst kutjes. Tong laat het bier nou staan.quote:
Welk bier wordt er gedronken?quote:Op zondag 19 november 2006 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las eerst kutjes. Tong laat het bier nou staan.
quote:
nog een paar achter over en dan slaap je goedquote:Op zondag 19 november 2006 21:07 schreef Bos81 het volgende:
ik moet er morgen vroeg uit, dus neem ik maar mijn eerste Bavaria van de avond.
Dan slaap je inderdaad goed, maar dat is niet aan te raden als je wekker al om 4.30 af gaatquote:Op zondag 19 november 2006 21:09 schreef borisz het volgende:
[..]
nog een paar achter over en dan slaap je goed
tenminste bij leffe werkt het wel zo![]()
Pak dan eenmaal het kanonquote:Op zondag 19 november 2006 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan slaap je inderdaad goed, maar dat is niet aan te raden als je wekker al om 4.30 af gaat
Oh ja.quote:
Ja, ik zag al de voor niet mods onzichtbare waarschuwingenquote:
Knap dat er met alle koffers in het spel het juiste bedrag werd geraden.quote:
Gatver, had er iemand van die TR's neergezet?quote:Op zondag 19 november 2006 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zag al de voor niet mods onzichtbare waarschuwingen
Schandalig jaquote:Op zondag 19 november 2006 21:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Gatver, had er iemand van die TR's neergezet?![]()
![]()
Op zich speelden wij net als tegen PSV, en dat was volgens mij net wat Twente verwachte. Dus doken zij direct in de aanval, en als je dan beloond wordt met zo'n snelle goal, dan werkt dat natuurlijk erg motiverend.quote:Op zondag 19 november 2006 17:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
was het spel van Ajax dan zo slecht ??
wel vroeg op, geen file op de fietsquote:Op zondag 19 november 2006 21:44 schreef appelsientje het volgende:
ff lekker aan het biermorgen weer vroeg op... en dan meteen de file in duiken..
lekker op de fiets morgenquote:Op zondag 19 november 2006 21:44 schreef appelsientje het volgende:
ff lekker aan het biermorgen weer vroeg op... en dan meteen de file in duiken..
idd... om 6 uur begint het ongeveer met regenen... om kwart voor ongeveer zit ik in de auto.... als ik mazzel hebquote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
wel vroeg op, geen file op de fietsZiet er ruk uit trouwens morgenochtend in de spits: veel wind en regen: iets waar Nederlanders niet mee kunnen rijden
een lotgenoot, hoe coolquote:
ik zou inderdaad vroeg vertrekken, voor de meute uit. Maar ja, dan moet je wat makkelijker je nest uit kunnen komen dan ik natuurlijkquote:Op zondag 19 november 2006 21:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd... om 6 uur begint het ongeveer met regenen... om kwart voor ongeveer zit ik in de auto.... als ik mazzel hebdan ben ik net voor de mega drukte eruit..... maar tja..
ja hoor, waar moet ik tekenen?quote:Op zondag 19 november 2006 21:50 schreef golfer het volgende:
197.000 euro is ook leuk.
communistquote:
Kwart voor 6 vind ik een mooie tijd.. eerder ga ik gewoon niet.. jammer dan van mijn werk. Maar ik ga gewoon niet vroeger van huis...quote:Op zondag 19 november 2006 21:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zou inderdaad vroeg vertrekken, voor de meute uit. Maar ja, dan moet je wat makkelijker je nest uit kunnen komen dan ik natuurlijk
Juist, gewoon goed blijven trainen, en dan haal je je werk wel op de fiets!quote:Op zondag 19 november 2006 21:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kwart voor 6 vind ik een mooie tijd.. eerder ga ik gewoon niet.. jammer dan van mijn werk. Maar ik ga gewoon niet vroeger van huis...
ooit op een dag kan ik ook op de fiets naar m'n werk
Dat kon ik altijd, en had gedacht dat ik veel makkelijker en sneller een baan hier in de buurt zou vindenquote:Op zondag 19 november 2006 21:54 schreef appelsientje het volgende:
Kwart voor 6 vind ik een mooie tijd.. eerder ga ik gewoon niet.. jammer dan van mijn werk. Maar ik ga gewoon niet vroeger van huis...
ooit op een dag kan ik ook op de fiets naar m'n werk
quote:Op zondag 19 november 2006 21:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Juist, gewoon goed blijven trainen, en dan haal je je werk wel op de fiets!
of je neemt hem in de auto mee en stapt er 5km voor je werk opquote:Op zondag 19 november 2006 21:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Juist, gewoon goed blijven trainen, en dan haal je je werk wel op de fiets!
ACh je bent nog jongquote:Op zondag 19 november 2006 21:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat kon ik altijd, en had gedacht dat ik veel makkelijker en sneller een baan hier in de buurt zou vinden
De andere kant is dat ik wel een heel erg leuke baan heb, die ik niet snel wil inruilen voor wat anders.
Je mag wel bij mij badjuf worden.quote:Op zondag 19 november 2006 21:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat kon ik altijd, en had gedacht dat ik veel makkelijker en sneller een baan hier in de buurt zou vinden
De andere kant is dat ik wel een heel erg leuke baan heb, die ik niet snel wil inruilen voor wat anders.
Heb ik straks nog mijn oom aan de telefoon dat er een kofferinhoud is langsgekomenquote:Op zondag 19 november 2006 22:02 schreef borisz het volgende:
het koffertjes inhoud is bij een zapmoment wel op een goede plaats terecht gekomen en niet bij Aerdenhout ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |