Waarschijnlijk omdat je nog nooit een objectief topic hebt kunnen openen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:47 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Sja ik snap ook niet waarom dat topic gecensureerd en op slot moest.Moet je maar aan de VVD-modjes van POL vragen.
Wel hoor, zoveel.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je nog nooit een objectief topic hebt kunnen openen?
ja, net zo lang zoeken totdat er iets gunstigs naar voren komt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:30 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?Nederland doet het heel middelmatig in Europa. Zie hier.
[afbeelding]
Geef er eens een paar?quote:
http://www.rtl.nl/(/finan(...)conomische_groei.xmlquote:Nederland
De economische groei in Nederland is hoger dan het EU-gemiddelde. Voor dit jaar wordt 3,0% groei verwacht. In de twee komende jaren zou dat 2,9 en 2,6%.
Op dit moment is het echter nog zo:quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:52 schreef Bob-B het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/finan(...)conomische_groei.xml
Ik ben blij met zijn uitspraak want het werkt namelijk averechts.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:03 schreef Genverbrander het volgende:
Net had ik Balkenende spreekt zijn afkeur uit voor een links kabinet. geopend, maar die werd gesloten. Nog een poging dan.
Dit staat in de Telegraaf:
[..]
Wat vinden jullie van deze kritiek van de premier? Heeft ie een punt of is dit slechts een poging om links te demoniseren? En is het wel verstandig om te demoniseren of werkt dat alleen maar averechts?
Nee dan zaten we op de andere kant van de as met reeële getallen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:59 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Op dit moment is het echter nog zo:
[afbeelding]
We blijven dus achter op onze buren en het zou mij niks verbazen als dat anders was geweest als links had geregeerd en de economie niet zo kapot was bezuinigd.
Ik kan bijna niet geloven dat we zo ver achterblijven...quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:59 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
We blijven dus achter op onze buren en het zou mij niks verbazen als dat anders was geweest als links had geregeerd en de economie niet zo kapot was bezuinigd.
figuurtje, in dat artikel staat toch duidelijk dat we dit jaar op 3% zitten wat boven het gemiddelde is, ik weet niet waar jij je info vandaag haalt, maar up to date issie niet.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:59 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uit het RTL-journaal van afgelopen dinsdag [filmpje], recenter dus dan jouw linkje.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:08 schreef Bob-B het volgende:
[..]
figuurtje, in dat artikel staat toch duidelijk dat we dit jaar op 3% zitten wat boven het gemiddelde is, ik weet niet waar jij je info vandaag haalt, maar up to date issie niet.
http://www.rtl.nl/(/finan(...)conomische_groei.xmlquote:Europese Commissie stelt groeiraming economie naar boven bij
De economische groei in de Europese Unie is dit jaar nog iets uitbundiger dan twee maanden geleden geraamd. De Europese Commissie stelt de groeiraming voor 2006 bij van 2,7 naar 2,8%. Begrotingsdiscipline
“Na jaren van teleurstellende resultaten is de Europese economie in 2006 op zijn best sinds het begin van het decennium", zei EU-commissaris Joaquin Almunia (economische zaken) vandaag. “Dit toont de voordelen van economische hervormingen en begrotingsdiscipline."
Eurozone
Vorig jaar groeide de economie in de Europese Unie 1,7%. In de twaalf landen met de euro is de groei bijgesteld van 2,5 naar 2,6% dit jaar na 1,4% vorig jaar.
Investeringen
De bijstelling is gedaan na de beter dan verwachte resultaten in het eerste halfjaar. Belangrijke impulsen zijn de robuuste investeringen en de aanhoudende groei van de wereldeconomie (5,1%).
Afzwakken
De groei van de Europese economie zal in 2007 en 2008 ietwat afzwakken tot 2,4%. Dat komt volgens Brussel overeen met de trend in de wereld, vooral in de Verenigde Staten.
Banen
Dankzij de groei ontstaan 7 miljoen nieuwe banen in de Europese Unie in de jaren 2006-2008. Daarvan zijn er 5 miljoen in landen met de euromunt te vinden, verwacht Brussel. De werkloosheid zakt van 9% in 2004 naar 7,3% in 2008.
Nederland
De economische groei in Nederland is hoger dan het EU-gemiddelde. Voor dit jaar wordt 3,0% groei verwacht. In de twee komende jaren zou dat 2,9 en 2,6%.
Hoogste
De hoogste groei in de EU is dit jaar in Litouwen (11,0%) en Estland (10,9%). Het slechtst gaat het momenteel in Portugal (1,2%).
Dat is dus van een week eerder, dus mijn info is niet achterhaald.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:18 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoe dan ook, deze cijfers spreken je volledig tegen en zijn vele malen betrouwbaarder en sowieso lange termijn:
[..]
http://www.rtl.nl/(/finan(...)conomische_groei.xml
Doen we ook nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:04 schreef R.J.P.HOOD het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet geloven dat we zo ver achterblijven...
Vreemde cijfers..quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:30 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?Nederland doet het heel middelmatig in Europa. Zie
hier.
[afbeelding]
Je vind je bron betrouwbaarder dan de cijfers van de Europese Commissie van een week geleden? Die zijn écht betrouwbaarder, maar dat zal je wel nooit beseffen. Jammer.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:19 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Dat is dus van een week eerder, dus mijn info is niet achterhaald.
Jij geeft toekomstige cijfers, ik geef cijfers van nu. De economie is laat op gang gekomen en blijft achter bij de buren. Volgens sommige economen komt dat doordat Zalm de economie kapot heeft bezuinigd.
Nee, die had ik al bekeken. Daar zijn geen objectieve tussen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:18 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Zoek hier maar tussen. Het zijn er teveel om hier te behandelen.
Dat beweren ze niet. Leugenaar.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:28 schreef onemangang het volgende:
Heeft iemand een grafiekje van de economische groei van 1994 -2006?
De VVD beweerd namelijk dat als zij in de regering zitten, het goed gaat met de economie. Leuk om te staven naar de realiteit.
Oh zeker beweren ze dat wel en dat kun je ook wel verwachten van dergelijke lieden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:37 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat beweren ze niet. Leugenaar.
Geef maar een bron dat de VVD beweert dat het goed gaat met de Nederlandse Economie als zij aan de macht zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:46 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oh zeker beweren ze dat wel en dat kun je ook wel verwachten van dergelijke lieden.
Hoeveel financiën krijgt Spanje van de EU?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:50 schreef Genverbrander het volgende:
[afbeelding]
Is dat Spanje - met die linkse regering - die daar zo torenhoog bovenuit piekt?![]()
Steeds minder met zulke enorme economische groei neem ik aan.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:51 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hoeveel financiën krijgt Spanje van de EU?
Nope, daar hebben ze immers een vetorecht voor.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:52 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Steeds minder met zulke enorme economische groei neem ik aan.![]()
Hoe beperkt je qua denkniveau bent, verbaast me keer op keer. Nederland en Spanje zijn twee compleet verschillende landen die je in de huidige situatie niet kan vergelijken op economisch gebied t.a.v. de politiek. We hebben hele andere problemen hier dan daar, zeker t.a.v. onze veel te dure verzorgingsstaat. En ja, dat is slechts een voorbeeld.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:56 schreef Genverbrander het volgende:
Wel mooi, als een linkse regering een goeie economie heeft ligt het aan de europese subsidie, maar als Nederland net een beetje bijkrabbelt met het Europees gemiddelde moet Balkenende gelouwerd worden.
Kletskoek.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hoe beperkt je qua denkniveau bent, verbaast me keer op keer. Nederland en Spanje zijn twee compleet verschillende landen die je in de huidige situatie niet kan vergelijken op economisch gebied t.a.v. de politiek. We hebben hele andere problemen hier dan daar, zeker t.a.v. onze veel te dure verzorgingsstaat. En ja, dat is slechts een voorbeeld.
Ik snap je frustratie, maar Spanje is wel 'booming'. Het is een beetje het Brazilië/China van Europa.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:05 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Kletskoek.
Keer op keer wordt er beweerd dat links niet samen kan met economische groei, en als je met linkse landen aankomt die extreem hoge economische groei hebben is het ineens niet vergelijkbaar en komt de groei door de EU.
Dit is geen eerlijke discussie en dus stop ik ermee. De feiten spreken voorzich.
Hercencapaciteit en kundigheid hebben niets met politieke voorkeur te maken.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik denk dat iedereen die wat meer verstand heeft een links kabinet niet zit zitten.
Dan wordt er genivileerd, belast en uitgegeven.
Het grote omverdelen start weer, en het loont zich niet om te investeren of te ondernemen.
Hierdoor stijgt de werkeloosheid, de staatsschulden, de pensioenen opbrengen wordt steeds moeilijker.
2. Dat wordt intens triest
Inderdaad, beter is het wanneer die prutsende vetklep verdwijnt. Tjonge jonge, hij was vanavond ook in het Rondom Tien debat over integratie. Wat een botte boer is dat. Een harteloze imbeciel.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:51 schreef Joesse het volgende:
nou ja het is ook algemeen bekend dat de wereld zal vergaan als we een links kabinet krijgenkom op zeg..
Nawijn gaat trouwens emigreren in het geval van een links kabinet met GL, dus wat mij betreft wordt het er dan alleen maar beter op
Je hoort Verhagen al de messen extra bijslijpen terwijl op de stoel tegenover hem Balkenende zijn volgende speech over normen en waarden oefent.quote:Op zondag 19 november 2006 00:29 schreef SCH het volgende:
Heerlijk die angst van het CDA dat het alsnog mis gaat. Ik geniet ervan.
Ze hebben echt alle troefen op Bos-bashing ingezet - zo zwak maar blijkbaar werkt het.quote:Op zondag 19 november 2006 01:10 schreef Roeni3 het volgende:
Heerlijk, die good cop / bad cop tactiek van het CDA.
Dat is toeval, jeweettoch. Kwam door alles , maar niet de linkse regering.quote:Op zondag 19 november 2006 02:26 schreef mcyodogg het volgende:
En is Zweden niet economisch het meest concurrerende land ter wereld, en hadden die niet tot voor kort een linkse regering?
Waarom word altijd ik en nooit iemand anders met naam en toenaam genoemd wanneer er een negatieve uitspraak wordt gedaan over een groep users?quote:Op zondag 19 november 2006 02:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een stel melangomanen in dit topic. En dan bedoel ik jou vooral FuifDuif.
Nee, Dan was het land al binnen 4 jaar naar de klootte!quote:Op zondag 19 november 2006 09:15 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat is toeval, jeweettoch. Kwam door alles , maar niet de linkse regering.
Volgens de rechtse mensen hier dan...
Goh, daar snap je niks van he, in R&P hadden de users ook al collectief een schijthekel aan je, tot een ban erop volgde. Zelfreflectie is lastig hé.quote:Op zondag 19 november 2006 09:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom word altijd ik en nooit iemand anders met naam en toenaam genoemd wanneer er een negatieve uitspraak wordt gedaan over een groep users?
Ik heb nooit een R&P ban gehad hoorquote:Op zondag 19 november 2006 10:30 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Goh, daar snap je niks van he, in R&P hadden de users ook al collectief een schijthekel aan je, tot een ban erop volgde. Zelfreflectie is lastig hé.
Het gaat hier niet over of het mis gaat maar het gaat hier over de rampzallige gevolgen die een links kabinet zou hebben op de economie zoals ik dit ook al eerder schetste in dit topic.quote:Op zondag 19 november 2006 00:29 schreef SCH het volgende:
Heerlijk die angst van het CDA dat het alsnog mis gaat. Ik geniet ervan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |