Hierquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:53 schreef wormwood het volgende:
Crowded house treed 13 juli op tijdens een festival in Belgie.
Kans dat ze ook in Nederland komen voor een nieuw (openlucht) concert. Misschien wel Westergasterrein in Amsterdam, net als Radiohead.
Ha! Verslag? Setlist? PLease, vertel het ons!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:26 schreef Sersjee het volgende:
Vandaag op Bospop en morgen op Werchter Boutique!
Nietes, want ik dacht dat het een 'ze spelen binnenkort bij shmoopy in de buurt'-kick was.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:24 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik wil even melden dat ik Together Alone toch wel verreweg hun beste album vind. Private Universe en Nails In My Feet. En ja, dit is een nuttige kick.
En dat de kaartjes gratis zijn en ze er roze lollies uitdelen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nietes, want ik dacht dat het een 'ze spelen binnenkort bij shmoopy in de buurt'-kick was.
Split Enzquote:Op woensdag 22 november 2006 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
Goede band
Wist dan weer niet dat ze voortkomen uit Split Enz, was ook al heel lekkere muziek
Als het over Crowded House gaat is iedere kick nuttigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:24 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik wil even melden dat ik Together Alone toch wel verreweg hun beste album vind. Private Universe en Nails In My Feet. En ja, dit is een nuttige kick.
Voor degenen die van plan zijn te zoeken in de nieuwsgroepen: esd-adchquote:The magnificent Masonic Hall Grand Lodge was the dramatic setting for a dramatic event: the first Crowded House concert in New York since the legendary band reformed after more than a decade apart. The hall’s enormous, brightly painted pipe organ opened this special show celebrating the release of the band’s new album, Time on Earth (ATO Records), for a crowd of long-time fans who traveled from as far as New Zealand to attend.
Check.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:50 schreef Sersjee het volgende:
De nieuwe single, Saturday Sun is gratis te downloaden alhier!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |