Ik ook! Zag de aankondiging net op tijd, een half uur later waren er al geen kaarten meer...quote:
Zou ook wel kunnen. De jaren en de alcohol hebben inmiddels hun sporen achtergelaten in mijn grijze hersencellenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:08 schreef Michiel72 het volgende:
Die avond was ik er ook. Helemaal geweldig was dat toen.
Was eerder die week naar Vredenburg geweest en besloot daarna ook naar Eindhoven te gaan. Gelukkig kon ik bij de zaal nog een kaartje bemachtigen van iemand die er één teveel had.
Het was inderdaad een bijzondere avond. Beter dan in Vredenburg. Het strooigoed en de sinterklaasliedjes werkten absoluut sfeerverhogend!
Was het overigens niet in 1993?
Klopt, 1993. Was mooi!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:55 schreef mazeind het volgende:
[..]
Zou ook wel kunnen. De jaren en de alcohol hebben inmiddels hun sporen achtergelaten in mijn grijze hersencellen![]()
Kortom: nieuwe ronden, nieuwe kansen!quote:
MUZIEK Crowded House
ER ZIJN OPNIEUW KAARTJES BESCHIKBAAR
De Belgische fans kijken duidelijk uit
naar de terugkeer van Crowded House.
Nog geen maand na de start van de voor-
verkoop zijn alle kaartjes voor het
concert van 19 oktober in Vorst Club al
uitverkocht. Daarom is beslist om over
te schakelen naar Vorst Nationaal,
zodat meer mensen het concert kunnen
bijwonen. Dat betekent dat er nu
opnieuw kaartjes te verkrijgen zijn.
De Nieuw-Zeelandse band kondigde in
januari een comeback aan. Die komt er
ruim tien jaar nadat hij op de trappen
van het Sydney Opera House een
afscheidsconcert had gegeven.
Ik ben het met je eens dat de plaat niet bijzonder sterk is. Maar de situatie ligt wel wat anders dan dat jij het schetst. Neil had oorspronkelijk dit materiaal geschreven voor een nieuwe soloplaat. Na het overlijden van Paul Hester is er weer intensief contact gekomen met Nick Seymour en Mark Hart. Van het een kwam het ander. Nick en Mark gingen mee de studio in en Crowded House kreeg een natuurlijke doorstart.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:04 schreef Michiel72 het volgende:
Ben teleurgesteld in Neil dat hij deze plaat aangrijpt om te teren op het oude succes.
Maar omdat de man zo geniaal is, kan ik het hem wel vergeven. En natuurlijk ga ik naar Carré.
Je vergeet helemaal Hole in the river...quote:Op zondag 9 september 2007 01:35 schreef tinoburg het volgende:
Now we're getting somewhere
Fall at your Feet
I feel possessed
Into temptation
There goes God
zijn absoluut aanraders, wat mij betreft.
In The Stand zit "Don't dream it's over"quote:Op zondag 9 september 2007 01:35 schreef tinoburg het volgende:
Welk nummer zat in de film, iemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |