Je bedoelt: het is een schande dat in november de search het nog steeds niet deed. Crowded Housequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:33 schreef peaceman het volgende:
Eigenlijk schande dat er pas in november dit jaar een topic over is geopend.
Verrek! Ik heb nota bene gepost in dat topicquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:48 schreef dwerg het volgende:
[..]
Je bedoelt: het is een schande dat in november de search het nog steeds niet deed. Crowded House
Deze openingspost is mooier.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:12 schreef Baba-O-Riley het volgende:
De drummer van Crowded House, Paul Hester, heeft toch in 1995 zelfmoord gepleegd he?
Kijk eens wat ik heb gevondenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:47 schreef peaceman het volgende:
Ik mag mijzelf gelukkig noemen dat ik ze ook nog op Pinkpop heb mogen aanschouwen. Ge-wel-dig optreden was dat!
Dat en dat ik het topic ook niet tegenkwam in "Band en artiesten". Dat is toch een rete-complete lijst, dus ik dacht als het er niet is, dan moet het er komen...quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:48 schreef dwerg het volgende:
[..]
Je bedoelt: het is een schande dat in november de search het nog steeds niet deed. Crowded House
Deze openingspost is mooier.
How Will You Go is inderdaad geweldig. Een typisch Finn Brothers-lied, overigens. Mocht je 'm niet kennen dan is de broertjes-plaat "Everyone Is Here" een dikke aanrader. Sluit naadloos aan bij de Woodface-nummers die Tim & Neil schreven en zongen...quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:10 schreef Spuit12 het volgende:
How will you go, van Woodface is een nog niet genoemd topnummer. Eigenlijk is Woodface zo ongeveer een best of, er staan maar weinig slechte liedjes tussen
Ja, ik ben helemaal blij ende gelukkig.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:03 schreef PLAE@ het volgende:
Ze komen weer bij elkaar en zoeken nog een drummer hoorde ik half slapend op de radioom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maart 2005 ja, aan een boom in een park verhangenquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:12 schreef Baba-O-Riley het volgende:
De drummer van Crowded House, Paul Hester, heeft toch in 1995 zelfmoord gepleegd he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop