Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:54 schreef Sylvana het volgende:
Ik dacht trouwens dat per 1 oktober rijbewijs maximaal x euro mocht kosten? Hier kost ie nog steeds gewoon 60 euro
Ja, echt lullig dat het in je eigen gemeente moet, anders had ik het er echt wel voor over om poos in de trein te zitten om hem ergens te halen waar ie goedkoper is, goedkoopste gemeente issie 20 euro ofzo...quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Heb mijn rijbewijs vandaag aangevraagd, was 34,40 kwijt.
Tuurlijk, alleen het blijft wel duur.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:43 schreef Me_Wesley het volgende:
GEFELICITEEEEERD![]()
En ach, aan die examens ben je ook al 1000 euro kwijt, kan die 60 euro er nog wel bij toch
Idd en ik vind het vooral belachelijk dat er zoveel prijsverschil in zit, waarom kan het in de ene gemeente wel voor 30 euro en in de andere gemeente pas voor 60 euro, terwijl het hetzelfde pasje is?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:51 schreef MelvinB het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen het blijft wel duur.
Op dat moment maakt het je niks uit en wil je het pasje zsm hebben. Ik denk dat als et ¤100 zou kosten, er nog steeds mensen zijn die dit ook wel best vinden.
Ja wat dat betreft is het wel misbruik maken van een soort van monopoliepositiequote:Op dinsdag 28 november 2006 16:51 schreef MelvinB het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen het blijft wel duur.
Op dat moment maakt het je niks uit en wil je het pasje zsm hebben. Ik denk dat als et ¤100 zou kosten, er nog steeds mensen zijn die dit ook wel best vinden.
nog tips voor mij? ik moet donderdagquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:15 schreef plus20 het volgende:
Vandaag mijn theorie gehaald. 2 foutjes![]()
Vragen oefenen. En nog een keer. En nog een keer. Tot je ze allemaal kent.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:19 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
nog tips voor mij? ik moet donderdag
Welk boek had je?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:31 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Vragen oefenen. En nog een keer. En nog een keer. Tot je ze allemaal kent.
Smit. Beetje onoverzichtelijk theorieboek vond ik, en telkens was er weer een andere schrijfstijl alsof er meerdere auteurs waren waarvan ze alles op een hoop gepleurd haddenquote:
Ik had vekabest, 1 theorieboek en 1 boek met 1350 vragen ofzoquote:
Die had ik ook. En nog een theorie cursus. Daar heb ik nog het meeste van opgestoken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:17 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Smit. Beetje onoverzichtelijk theorieboek vond ik, en telkens was er weer een andere schrijfstijl alsof er meerdere auteurs waren waarvan ze alles op een hoop gepleurd hadden![]()
MAar uiteindleijk wel in 1x gehaald met 3 fouten.
die had ik ook, samen met een cdrom en dvd van de anwb.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:24 schreef Sylvana het volgende:
Thnx allemaal
[..]
Ik had vekabest, 1 theorieboek en 1 boek met 1350 vragen ofzoAl lijkt een cd-rom mij handiger
Ik heb had verjo. Handig boekje. Kort, duidelijk, goeie vragen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:58 schreef Marloes het volgende:
iemand die ook verjo heeft?
Vond je het ook zo'n vaag boek?quote:
Ik heb idd rond de ¤21,- betaald.. En gefelciteerd!quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:08 schreef Sylvana het volgende:
Thnx allemaal weer
[..]
Ja, echt lullig dat het in je eigen gemeente moet, anders had ik het er echt wel voor over om poos in de trein te zitten om hem ergens te halen waar ie goedkoper is, goedkoopste gemeente issie 20 euro ofzo...
Echt belachelijk dat er zoveel verschil in zit voor hetzelfde pasje, zeker nu het toch allemaal centraal gedaan wordt...
van 1 uur of langer per les?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:07 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik begin donderdag met mijn eerste rijles![]()
20 lessen voor 800 euro's, denk alleen wel dat ik wat meer lessen nodig heb, maar dat zie ik dan wel weer
waarom zou je het niet met 20 kunnen doen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:47 schreef B_BOY het volgende:
20 lesse ga je niet halen denk ik.
Jaah, gelukt. In Haarlemquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:26 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Probeer ook nog even andere locaties in je buurt.
Ook van mij de felicitaties!! Ik heb in deze topicreeks slechts één keer wat gepost, maar heb wel heel vaak de berichten gelezen, en uiteraard ook die van jou. Gefeliciteerd dat je hem eindelijk hebt!quote:Op woensdag 29 november 2006 00:40 schreef Sylvana het volgende:
thnx iedereen
toch wel een traantje weg moeten pinken vandaag hoor, 2 jaar zo hard er voor gewerkt en eindelijk heeft het tot resultaat geleidt
Die Stichtse rotonde is er ook wel erg op vooruit gegaan. Veel veiliger zo. Eerst kwam iedereen er met 80 kilometer per uur op af rijden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:02 schreef Sylvana het volgende:
Thnx iedereen
Het ging gewoon echt supergoed, had vanochtend wel buikpijn van de spanning, en toen ik werd opgehaald was het ook nog eens door een hele onbekende instrcuteur, dus dat was ook wel ff wennen, maar toen ik eenmaal in auto zat waren de spanningen over en heb gewoon een super goeie rit gereden.Helemaal geen fouten gemaakt, invoegen ging 2 keer helemaal perfect, Stichtse Rotonde ( groot verkeersplein) ging helemaal toppie, ook al was het op snelweg en op rotonde erg druk en ook met veel vrachtwagens enzo, het ging gewoon echt helemaal super. Ik had er ook echt een super goed gevoel over toen ik uitstapte en examinator zei meteen dat het er goed uit zag en dat hij verder niks had aan te merken en dat ik geslaagd was
![]()
![]()
Eindelijk van die rijlessen af en niet meer zoveel geld er aan kwijt, kan ik nu mooi gaan sparen voor een eigen autootjeVreugdedansje doet
Heb niet veel in het boek gelezen. Meer aan mijn theorie lessen gehad en gelijktijdig een briefje geschreven met de belangrijkste dingen erop.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:07 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Vond je het ook zo'n vaag boek?
Ja, die bijzondere verrichtingen zijn het moeilijkste niet...Het is vooral het inschatten van situaties, vooruit kijken, borden zien, om je heen kijken, achter je kijken, anticiperen, en dan ook goed reageren. Dat is moeilijk, tenminste, dat vind ik moeilijk....quote:Op woensdag 29 november 2006 16:01 schreef ymme het volgende:
Morgen mijn 7ste rijles. En het gaat ontzettend goed.
Keren op de weg, gaat perfect. Helling proef gaat perfect.
Parkeren gaat perfect,fileparkeren moet we nog wat meer oefenen.
Bochtje achteruit gaan we morgen mee beginnenIk ben benieuwd.
Het scheelt zoveel, dat ik 4 jaar geleden al wat lessen gehad heb.
Hoop over 10 lessen toch wel op te kunnenEn mijn rijschoolhouder, denkt dit ook.
Nou ik weet niet wat jij dan gelezen hebt, zeker de intro pagina ofzo. Ik heb dat boekje een keertje doorgebladert, paar examens van bijbehorende cd geoefend en klaar...quote:Op woensdag 29 november 2006 11:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Dat boek van Vekabest, Theorie leren Auto verkeersregels ofzo, is bijzonder slecht. Dat kan ik niemand aanraden. Althans, het is in ieder geval niet bedoeld om er je theorie-examen mee te halen, want de helft van de vragen ontbreekt gewoon. Daar kwam ik dus de dag voor m'n theorie-examen achter. Niet zo grappig.
Oh, en congrats Sylvana!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |