Ik wil niet zeiken ofzo, maar ben je dan niet bang dat je ook zo onzeker bent als je alleen moet rijden?? Vond dat nl zelf ook al best spannend. Zeker na dat ongeluk...je weet dan dat er niemand meer is die in kan grijpen als je iets stoms doet. Daarom ben ik nu ook zo gespannen als ik moet rijden. Je wist bij je rijlessen altijd dat je nog op iemand kon vertrouwen en dat gaat alleen niet meer. Daar zit natuurlijk ook nog een extra punt van onzekerheid in. En als ik je zin zo lees lijkt het me in je uppie dan helemaal lastig. Zeker in het begin maak je in je eentje nogal eens wat fouten en als je daar alleen maar onzekerder over wordt helpt dat natuurlijk niet echt. Hoe zie je dat zelf dan??quote:Op maandag 27 november 2006 16:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
BNOR is niet echt een versoepeld examen, maar het is dus voor mensen die last hebben van faalangst, mag je doen nadat je 4 keer gezakt bent en de examinator die stelt je dus helemaal op je gemak enzo, praatje van te voren duurt langer, als het tijdens het rijden even niet meer gaat dan mag je even stoppen enzoIk ben heel erg onzeker in de auto, en als ik dan een fout maak dan kan ik dat niet loslaten en word ik nog onzekerder waardoor ik nog meer fouten ga maken zeg maar.
het is vooral tijdens examens zo, dan ben ik extra gespannnen en onzeker en als ik dan een fout maak dan blijf ik de hele tijd denken dat ik dan vast gezakt benquote:Op maandag 27 november 2006 17:47 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik wil niet zeiken ofzo, maar ben je dan niet bang dat je ook zo onzeker bent als je alleen moet rijden?? Vond dat nl zelf ook al best spannend. Zeker na dat ongeluk...je weet dan dat er niemand meer is die in kan grijpen als je iets stoms doet. Daarom ben ik nu ook zo gespannen als ik moet rijden. Je wist bij je rijlessen altijd dat je nog op iemand kon vertrouwen en dat gaat alleen niet meer. Daar zit natuurlijk ook nog een extra punt van onzekerheid in. En als ik je zin zo lees lijkt het me in je uppie dan helemaal lastig. Zeker in het begin maak je in je eentje nogal eens wat fouten en als je daar alleen maar onzekerder over wordt helpt dat natuurlijk niet echt. Hoe zie je dat zelf dan??
Heel veel succes trouwens morgen hoor, hoop echt dat je hem haalt
Maar met alleen rijden is het wel weer erger dan bij je examenquote:Op maandag 27 november 2006 18:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
gewoon met rijlessen heb ik het tegenwoordig niet meer dat ik onzeker ben en dan kan ik het ook wel loslaten als ik een fout maak, omdat het dan minder erg is dan met een examen, omdat je dan niet kan zakken zeg maar. Dus tegen alleen rijden zie ik niet zo op
Ik merk nu pas dat ik totaal niet vooruit kijk en geen plan heb bij in- en uitvoegstrokenquote:Op maandag 27 november 2006 18:30 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Ja suc6 morgen, komt vast wel goed.![]()
De echte rij-ervaring komt pas als je alleen in de auto zit. Nu moet je dit doen, nu moet het op zo'n manier, nu moet je luisteren naar wat degene naast je zegt.
Straks als je alleen in de auto zit, dan valt het reuze mee. Dan ga je er zeker veel plezier aan hebben. Rijlessen moet gewoon, ik heb er lang niet altijd plezier van. Er heerst toch altijd een apart sfeertje in de auto, merk ik. Maja, das mijn ervaring.![]()
zou ik daar toch wat aan doen.quote:Op maandag 27 november 2006 18:35 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik merk nu pas dat ik totaal niet vooruit kijk en geen plan heb bij in- en uitvoegstrokenIk blijf gewoon rechts rijden en als er dan een auto moet invoegen kon ik ineens 80 te rijden op de snelweg
Hééquote:Op maandag 27 november 2006 23:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
En wat ga je doen als je het weer niet haalt?
Dan haal ik het gewoon de 6e keer, of de 7e keer, of de 8e keer, of van mijn part de 561e keerquote:Op maandag 27 november 2006 23:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
En wat ga je doen als je het weer niet haalt?
Probeer ook nog even andere locaties in je buurt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 03:14 schreef Drifter__ het volgende:
Dus ik wil zo'n afspraak maken bij het CBR voor de theorie(auto). Kan ik pas op 9-01-2007
Dat wordt dus als reserve gaan. Wie heeft er ervaring als reserve?(Amsterdam)
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:23 schreef Baan1980 het volgende:
Ik ben vanmorgen GESLAAAAAAAAGD !!!!!!![]()
![]()
![]()
Gebak iemand?![]()
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:23 schreef Baan1980 het volgende:
Ik ben vanmorgen GESLAAAAAAAAGD !!!!!!![]()
![]()
![]()
En Sylvana ik durf het bijna niet te vragen, maar is het gelukt?quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:35 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind de OP op de wiki een stuk mooier dan de OP aan het begin van dit topic eerlijk gezegd![]()
Ik heb het net gezien, gefeliciteerd! hoe is het gegaan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:35 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind de OP op de wiki een stuk mooier dan de OP aan het begin van dit topic eerlijk gezegd![]()
"geen commentaar"quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:36 schreef ruudjuh31 het volgende:
[..]
Ik heb het net gezien, gefeliciteerd! hoe is het gegaan?![]()
![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
"geen commentaar"
had de examinator dan, hij had gewoon he-le-maal niks op te merken![]()
woaquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
"geen commentaar"
had de examinator dan, hij had gewoon he-le-maal niks op te merken![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:35 schreef Sylvana het volgende:
G-E-F-E-L-I-C-I-T-E-E-R-D!!!quote:- Sylvana ( 28 november)
Zijn er niet..quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:26 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Probeer ook nog even andere locaties in je buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |