dat kan prima hoor, als je eerst je motorrijbewijs hebt gehaald hoor...quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:00 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Toen ik examen ging doen vroeg die man op mijn paspoort/rijbewijs
Ja flikker jij maar op vieze gore slet met je lelijke kutmotorquote:Op woensdag 22 november 2006 22:03 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
dat kan prima hoor, als je eerst je motorrijbewijs hebt gehaald hoor...
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:08 schreef Demius het volgende:
[..]
Ja flikker jij maar op vieze gore slet met je lelijke kutmotor
M'n ouders waren voor mij ook bij de 3000 euro kwijt hoor.. 4 keer op gegaan + ttt.. waarvan 1 keer werd terugbetaald door t cbr (ongeldig verklaard rijexamen)..quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, want het loopt niet altijd zoals je verwacht, ik ben bijvoorbeeld al bijna 4000 euro kwijt
[..]
Waarom precies? ben altijd nieuwsgierig naar dat soort dingenquote:Op donderdag 23 november 2006 01:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarvan 1 keer werd terugbetaald door t cbr (ongeldig verklaard rijexamen)..
Tuurlijk ken ik je nog welquote:Op donderdag 23 november 2006 11:23 schreef Thrilled het volgende:
Hallo lessersweet niet of jullie me nog kennen? Heb ook hevig gepost in deze reeks in mei/juni/juli , 13 juli geslaagd, theorie en praktijk in 1x, 36 lessen... Hebben de (toen) faalangstige mensen nu al hun rijbewijs? Ik heb nu dik 4 maanden mijn rijbewijs en auto, 1x kleine schade gereden bij het inparkeren, via de verzekering afgehandeld, verder 2 weken na het halen van mijn rijbewijs 400km gereden richting spanje, was wel eng, maar goede ervaring op de route de soleil
Nou heel veel succes danquote:Op donderdag 23 november 2006 12:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik je nog welMooi dat je zoveel plezier van je rijbewijs hebt
Ik heb hem nog steeds niet, mag dinsdag BNOR-examen doen
Dat komt denk ik vooral omdat er iemand op je vingers meekijkt die elk klein foutje opmerkt en commentaar geeft erop.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:32 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Terwijl ik me tijdens rijlessen heel erg onzeker voelde.
zal idd ook wel uitgemaakt hebben, denk ook dat het gewoon komt omdat alles nieuw is, je kent de auto niet goed, je moet overal op letten omdat in principe alles nieuw is op de weg, anticiperen moet je leren, en als je langer rijd went dat vanzelf..quote:Op donderdag 23 november 2006 13:56 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat komt denk ik vooral omdat er iemand op je vingers meekijkt die elk klein foutje opmerkt en commentaar geeft erop.
Als je alleen rijdt maken die foutjes minder uit en merk je ze zelf ook wel op.. maar dat is dan wel een stuk relaxder
heb je de tekst voor het felicitatietopics al klaar voor dinsdag?quote:
Sorry was even vergeten dat een bepaald slag mensen het leuk vinden om voor slet te worden uitgemaakt, vieze slet.quote:
Zakken zonder duidelijke opgaaf van reden.. Instructeur reed mij en had bezwaar aangetekend.. en weet niet pcies waarom maar die hadden t examen "nietig"verklaard ofzo..quote:Op donderdag 23 november 2006 11:16 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Waarom precies? ben altijd nieuwsgierig naar dat soort dingen
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:54 schreef Demius het volgende:
[..]
Sorry was even vergeten dat een bepaald slag mensen het leuk vinden om voor slet te worden uitgemaakt, vieze slet.
JERRY JERRY JERRY!quote:Op woensdag 22 november 2006 22:08 schreef Demius het volgende:
Haha ja geweldigquote:Op donderdag 23 november 2006 17:21 schreef Jenny_ het volgende:
JERRY JERRY JERRY!
.* Sylvana pakt theorieboek erbijquote:Op donderdag 23 november 2006 17:57 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Oh nog een theorievraagje: in mijn boekje staat dat in de breedte ondeelbare lading niet meer dan 20 cm buiten 'elke zijkant' mag uitsteken. Een vriendin van mij had op haar theorie-examen die vraag, en toen bleek volgens haar dat dat in totaal was, dus 10 cm per kant (of 15 rechts en 5 links oid). Volgens mij staat er in het boekje 20 cm per kant, dus totaal 40 cm. Wat denken jullie ervan?![]()
Dus jij hebt gelijk iddquote:Een personenauto en een aanhangwagen mogen inlusief de lading niet breder zijn dan 2.55 meter. In elk geval mag de lading nooit meer dan 20 cm buiten elke zijkant van de auto uitsteken.
Het is inderdaad 20 centimeter per kant, mits gelijk verdeelt (dus niet aan één kant 18 centimeter en aan de andere kant 3 centimeter), tot een totale breedte van maximaal 2,55 meter.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:57 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Oh nog een theorievraagje: in mijn boekje staat dat in de breedte ondeelbare lading niet meer dan 20 cm buiten 'elke zijkant' mag uitsteken. Een vriendin van mij had op haar theorie-examen die vraag, en toen bleek volgens haar dat dat in totaal was, dus 10 cm per kant (of 15 rechts en 5 links oid). Volgens mij staat er in het boekje 20 cm per kant, dus totaal 40 cm. Wat denken jullie ervan?![]()
Volgens mij ziet ie je wel zittenquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:09 schreef Knuffelslet het volgende:
nope
want ik heb al een onbeperkt rijbewijs![]()
Ik heb gewoon een theorievragen en antwoordenboek geleend bij de rijschool. Veel praktischer dan een informatieboek.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:02 schreef Marloes het volgende:
Even een vraagje...
Ik moet zsm m'n theorie halen, en ben dus ook bezig met leren. Maar ik vroeg me af welke methode het beste is. Op dit moment gebruik ik VERJO, volgens m'n instructeur het beste (doh).
Ik heb een cd-rom van veka best, maar dat vind ik echt helemaal niet fijn! Ze stellen daar zulke rare vragen... Ik vroeg me dus af of mensen die ervaring hebben met VERJO vinden dat dat overeenkomt met het werkelijke CBR examen? En hoe kun je je het beste voorbereiden?
1. theorie leren uit boekquote:Op donderdag 23 november 2006 23:02 schreef Marloes het volgende:
Even een vraagje...
Ik moet zsm m'n theorie halen, en ben dus ook bezig met leren. Maar ik vroeg me af welke methode het beste is. Op dit moment gebruik ik VERJO, volgens m'n instructeur het beste (doh).
Ik heb een cd-rom van veka best, maar dat vind ik echt helemaal niet fijn! Ze stellen daar zulke rare vragen... Ik vroeg me dus af of mensen die ervaring hebben met VERJO vinden dat dat overeenkomt met het werkelijke CBR examen? En hoe kun je je het beste voorbereiden?
idd, zal wel 30 geweest zijnquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:45 schreef FranticDJ het volgende:
300 meter.. knappe ogen heb je!
Ik hoop dat ik de auto van mn ouders mag lenen als ik mn rijbewijs haal, anders heb ik ook zo weinig aan mn rijbewijsquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:41 schreef Yankee_One het volgende:
Alleen rijden is echt té vet![]()
Gister een rondje gedaan in de omgeving, snelweg en knooppuntje gepakt. Het is zo ongelooflijk relaxMorgen misschien van Wageningen naar Rotterdam rijden
vast wel. ervaring op doen is echt een must. het is toch heel anders zo zonder instructeur. leuker vooralquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik de auto van mn ouders mag lenen als ik mn rijbewijs haal, anders heb ik ook zo weinig aan mn rijbewijs
Nee, het was niet zóveel maar wel echt belachelijk ver. Maargoed ik zag t en daar gaat het om.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:45 schreef FranticDJ het volgende:
300 meter.. knappe ogen heb je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |