Ik bedoel overmorgenquote:Op woensdag 22 november 2006 13:25 schreef Mathijz het volgende:
Ja als ze dat gister zeiden kan dat vandaag lijkt me
Ah, oke, ik kreeg het idee dat je hem een lul vond omdat er op zo'n termijn niks meer te regelen viel en dat begreep ik wel. Maar als dit al het zoveelste is...quote:Op maandag 20 november 2006 17:01 schreef Pino_666 het volgende:
Weet je.... het is gewoon een opstapeling van dingen. En begrijp me niet verkeerd: ik geef de rijschool niet de schuld van het feit dat ik geen examen kan doen. Ik vind ze wel veelst te duur en ik denk dat als ze moeten kiezen tussen geld of mij eerder laten afrijden, ze kiezen voor het extra geld.
Nou, succes alvast.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
gefeliciteerd
over 6 dagen hoop ik hetzelfde te kunnen zeggen
deed mijn instructeur ook wel eensquote:Op woensdag 22 november 2006 14:33 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nou, succes alvast.![]()
Was wel even spannend vanmorgen. Rijles voor het examen ging niet bepaald goed; en m'n rijleraar is dan niet iemand die even wat aardiger of milder doet en heeft me werkelijk alle hoeken van de auto laten zien, zo boos was ie. Gelukkig ging 't examen zelf wat beter.![]()
Heb ik ook een keer gehadquote:Op woensdag 22 november 2006 14:39 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
deed mijn instructeur ook wel eens
denk dat hij dat doet omdat hij wel weet dat ik kan rijden, maar dat ik mijn aandacht er niet volledig bij heb. scherp houden dusal denk ik niet dat zo'n aanpak bij iedereen aanslaat..
ik ben tot nu toe aan kosten kwijt:quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:53 schreef Steephh het volgende:
Hmm.. Ik wil eens gaan beginnen met rijlessen!! Maarja.. Ik had eigenlijk beloofd dat niet te doen totdat ik in mei mijn examen heb, terwijl ik al wel 3 maanden achttien ben. Maar het begint toch te kriebelen en ik wil er toch echt aan gaan beginnen. Dus.. Ik had nu het idee om elke dag om 9 uur te stoppen met de computer en dat ik dan in de kerstvakantie zou beginnen.. Mijn ouders waren er niet echt positief over, maarja.. Ik ben er toch maar alvast mee begonnen (dat 9 uur afsluiten)..Hopen dat ik ze alsnog kan overhalen...
En weet iemand iets over ge gemiddelde kosten van een autorijbewijs? De een zegt dat het met 1500 moet lukken, iemand anders zegt dat je minimaal 3000 euro kwijt bent.. Ik weet het niet meer.. Wat zijn jullie er ongeveer aan kwijt? En is een 10 dagen cursus duurder dan gewoon elke week 1 of 2 keer lessen?
23,50?! Rijd je in een 10 jaar oude Polo ofzo?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:54 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik ben tot nu toe aan kosten kwijt:
theorieboeken: 45 euro
theorie: 30,10
40 lessen plus examen: 1140
TTT: 110 plus 25 euro auto huur (uit mijn hoofd)
heb trouwens een van de goedkopere rijscholen in rotterdam genomen, ga toch geen 35 tot 40 euro per les betalenhier betaal ik 23,50 per les.
nope redelijk nieuwe seat leon.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
23,50?! Rijd je in een 10 jaar oude Polo ofzo?
wow, dat is echt goedkoop zegquote:Op woensdag 22 november 2006 15:08 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
nope redelijk nieuwe seat leon.
hij is trouwens zo goedkoop omdat het een super grote rijschool is. hebben uit mijn hoofd 35 instructeurs. en ze rijden in volkswagens, seats of opels.
tis wel 23,50 per 50 minuten, maar in rotterdam kan het ook tot 45 euro per 50 minuten zijn (hier doen ze niet aan een uur of zo)quote:Op woensdag 22 november 2006 15:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
wow, dat is echt goedkoop zegIk betaal 52,50 voor 1,5 uur ( en rij in een nieuwe bmw 3 serie)
Maareh, heb je dan elke keer een andere instructeur en/of auto?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:08 schreef gothic-blackie het volgende:
hij is trouwens zo goedkoop omdat het een super grote rijschool is. hebben uit mijn hoofd 35 instructeurs. en ze rijden in volkswagens, seats of opels.
Ahhhhhquote:Op woensdag 22 november 2006 15:07 schreef tho_Omas het volgende:
Ben gezakt. Kwam een tegemoetkomende auto aan, en ik kon er zelfs met een BMW 760Li nog langs. Maarja de examinator vond van niet en kwam toen aan het stuur en dat was balen.
Die vond het twijfelachtig. Maarja daarna was ik nog maar half aanwezig, want stuuringrepen zijn doorgaans fataal.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ahhhhh
En zei je instructeur daar niks van dan?
nope zelfde instructeur en zelfde auto elke les. wat ze wel vaak doen is aan het einde een keer met een andere instructeur mee, als je niet meer naar je eigen instructeur luistert (iets wat vaak gebeurt)quote:Op woensdag 22 november 2006 16:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maareh, heb je dan elke keer een andere instructeur en/of auto?
Aww, wat gemeenquote:Op woensdag 22 november 2006 15:07 schreef tho_Omas het volgende:
Ben gezakt. Kwam een tegemoetkomende auto aan, en ik kon er zelfs met een BMW 760Li nog langs. Maarja de examinator vond van niet en kwam toen aan het stuur en dat was balen.
lol, je rijschool gaat gelijk uit van een herexamenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:53 schreef Demius het volgende:
21-11 voor het eerst rijles gehad, 2 uur!Ging super! Ook snelweg op enzo, en ik heb alleen maar in het donker gereden hij haalde me pas 5 uur op
.
Morgen weer 2 uur rijles, hij haalt me van school opzin in!
Btw,
25 uur les (dacht hij dat ik nodig had)
TTT, Herexamen, Examen
1269 euro
TTT is handig om stiekem toch 2x examen te doen, maar te kunnen zeggen dat je het in 1x hebt gehaaldquote:Op woensdag 22 november 2006 20:26 schreef Yankee_One het volgende:
ttt, is trouwens grote onzin en geldklopperij. vandaar dat rijscholen het ook in die pakketen gooien
Ja ik bedoel examengarantie!quote:Op woensdag 22 november 2006 20:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
lol, je rijschool gaat gelijk uit van een herexamen
ttt, is trouwens grote onzin en geldklopperij. vandaar dat rijscholen het ook in die pakketen gooien
dat kan prima hoor, als je eerst je motorrijbewijs hebt gehaald hoor...quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:00 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Toen ik examen ging doen vroeg die man op mijn paspoort/rijbewijs
Ja flikker jij maar op vieze gore slet met je lelijke kutmotorquote:Op woensdag 22 november 2006 22:03 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
dat kan prima hoor, als je eerst je motorrijbewijs hebt gehaald hoor...
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:08 schreef Demius het volgende:
[..]
Ja flikker jij maar op vieze gore slet met je lelijke kutmotor
M'n ouders waren voor mij ook bij de 3000 euro kwijt hoor.. 4 keer op gegaan + ttt.. waarvan 1 keer werd terugbetaald door t cbr (ongeldig verklaard rijexamen)..quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, want het loopt niet altijd zoals je verwacht, ik ben bijvoorbeeld al bijna 4000 euro kwijt
[..]
Waarom precies? ben altijd nieuwsgierig naar dat soort dingenquote:Op donderdag 23 november 2006 01:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarvan 1 keer werd terugbetaald door t cbr (ongeldig verklaard rijexamen)..
Tuurlijk ken ik je nog welquote:Op donderdag 23 november 2006 11:23 schreef Thrilled het volgende:
Hallo lessersweet niet of jullie me nog kennen? Heb ook hevig gepost in deze reeks in mei/juni/juli , 13 juli geslaagd, theorie en praktijk in 1x, 36 lessen... Hebben de (toen) faalangstige mensen nu al hun rijbewijs? Ik heb nu dik 4 maanden mijn rijbewijs en auto, 1x kleine schade gereden bij het inparkeren, via de verzekering afgehandeld, verder 2 weken na het halen van mijn rijbewijs 400km gereden richting spanje, was wel eng, maar goede ervaring op de route de soleil
Nou heel veel succes danquote:Op donderdag 23 november 2006 12:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik je nog welMooi dat je zoveel plezier van je rijbewijs hebt
Ik heb hem nog steeds niet, mag dinsdag BNOR-examen doen
Dat komt denk ik vooral omdat er iemand op je vingers meekijkt die elk klein foutje opmerkt en commentaar geeft erop.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:32 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Terwijl ik me tijdens rijlessen heel erg onzeker voelde.
zal idd ook wel uitgemaakt hebben, denk ook dat het gewoon komt omdat alles nieuw is, je kent de auto niet goed, je moet overal op letten omdat in principe alles nieuw is op de weg, anticiperen moet je leren, en als je langer rijd went dat vanzelf..quote:Op donderdag 23 november 2006 13:56 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat komt denk ik vooral omdat er iemand op je vingers meekijkt die elk klein foutje opmerkt en commentaar geeft erop.
Als je alleen rijdt maken die foutjes minder uit en merk je ze zelf ook wel op.. maar dat is dan wel een stuk relaxder
heb je de tekst voor het felicitatietopics al klaar voor dinsdag?quote:
Sorry was even vergeten dat een bepaald slag mensen het leuk vinden om voor slet te worden uitgemaakt, vieze slet.quote:
Zakken zonder duidelijke opgaaf van reden.. Instructeur reed mij en had bezwaar aangetekend.. en weet niet pcies waarom maar die hadden t examen "nietig"verklaard ofzo..quote:Op donderdag 23 november 2006 11:16 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Waarom precies? ben altijd nieuwsgierig naar dat soort dingen
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:54 schreef Demius het volgende:
[..]
Sorry was even vergeten dat een bepaald slag mensen het leuk vinden om voor slet te worden uitgemaakt, vieze slet.
JERRY JERRY JERRY!quote:Op woensdag 22 november 2006 22:08 schreef Demius het volgende:
Haha ja geweldigquote:Op donderdag 23 november 2006 17:21 schreef Jenny_ het volgende:
JERRY JERRY JERRY!
.* Sylvana pakt theorieboek erbijquote:Op donderdag 23 november 2006 17:57 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Oh nog een theorievraagje: in mijn boekje staat dat in de breedte ondeelbare lading niet meer dan 20 cm buiten 'elke zijkant' mag uitsteken. Een vriendin van mij had op haar theorie-examen die vraag, en toen bleek volgens haar dat dat in totaal was, dus 10 cm per kant (of 15 rechts en 5 links oid). Volgens mij staat er in het boekje 20 cm per kant, dus totaal 40 cm. Wat denken jullie ervan?![]()
Dus jij hebt gelijk iddquote:Een personenauto en een aanhangwagen mogen inlusief de lading niet breder zijn dan 2.55 meter. In elk geval mag de lading nooit meer dan 20 cm buiten elke zijkant van de auto uitsteken.
Het is inderdaad 20 centimeter per kant, mits gelijk verdeelt (dus niet aan één kant 18 centimeter en aan de andere kant 3 centimeter), tot een totale breedte van maximaal 2,55 meter.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:57 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Oh nog een theorievraagje: in mijn boekje staat dat in de breedte ondeelbare lading niet meer dan 20 cm buiten 'elke zijkant' mag uitsteken. Een vriendin van mij had op haar theorie-examen die vraag, en toen bleek volgens haar dat dat in totaal was, dus 10 cm per kant (of 15 rechts en 5 links oid). Volgens mij staat er in het boekje 20 cm per kant, dus totaal 40 cm. Wat denken jullie ervan?![]()
Volgens mij ziet ie je wel zittenquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:09 schreef Knuffelslet het volgende:
nope
want ik heb al een onbeperkt rijbewijs![]()
Ik heb gewoon een theorievragen en antwoordenboek geleend bij de rijschool. Veel praktischer dan een informatieboek.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:02 schreef Marloes het volgende:
Even een vraagje...
Ik moet zsm m'n theorie halen, en ben dus ook bezig met leren. Maar ik vroeg me af welke methode het beste is. Op dit moment gebruik ik VERJO, volgens m'n instructeur het beste (doh).
Ik heb een cd-rom van veka best, maar dat vind ik echt helemaal niet fijn! Ze stellen daar zulke rare vragen... Ik vroeg me dus af of mensen die ervaring hebben met VERJO vinden dat dat overeenkomt met het werkelijke CBR examen? En hoe kun je je het beste voorbereiden?
1. theorie leren uit boekquote:Op donderdag 23 november 2006 23:02 schreef Marloes het volgende:
Even een vraagje...
Ik moet zsm m'n theorie halen, en ben dus ook bezig met leren. Maar ik vroeg me af welke methode het beste is. Op dit moment gebruik ik VERJO, volgens m'n instructeur het beste (doh).
Ik heb een cd-rom van veka best, maar dat vind ik echt helemaal niet fijn! Ze stellen daar zulke rare vragen... Ik vroeg me dus af of mensen die ervaring hebben met VERJO vinden dat dat overeenkomt met het werkelijke CBR examen? En hoe kun je je het beste voorbereiden?
idd, zal wel 30 geweest zijnquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:45 schreef FranticDJ het volgende:
300 meter.. knappe ogen heb je!
Ik hoop dat ik de auto van mn ouders mag lenen als ik mn rijbewijs haal, anders heb ik ook zo weinig aan mn rijbewijsquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:41 schreef Yankee_One het volgende:
Alleen rijden is echt té vet![]()
Gister een rondje gedaan in de omgeving, snelweg en knooppuntje gepakt. Het is zo ongelooflijk relaxMorgen misschien van Wageningen naar Rotterdam rijden
vast wel. ervaring op doen is echt een must. het is toch heel anders zo zonder instructeur. leuker vooralquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik de auto van mn ouders mag lenen als ik mn rijbewijs haal, anders heb ik ook zo weinig aan mn rijbewijs
Nee, het was niet zóveel maar wel echt belachelijk ver. Maargoed ik zag t en daar gaat het om.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:45 schreef FranticDJ het volgende:
300 meter.. knappe ogen heb je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |