Leuk, heel leuk .. die analysies van Kingdome vs Twin Towers.quote:Op zondag 19 november 2006 13:46 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik vind (ik weet het eigenwijs) dat de seismografische prints (wat er van over is)
[..]
ook zo te interpreteren zijn.
http://janedoe0911.tripod.com/StarWarsBeam1.html#Results
Steel turned to dust?
[afbeelding]
ik vind het 'n mooie site.
met goeie vragen;
[afbeelding]
Does this look more like a pancake collapse, a volcano, or a dust fountain "bubbler"?
De conclusie van deze site:
All the data are consistent with a beam weapon. Take the round holes in buildings 5 and 6. A high-energy weapon by definition could cut into buildings, destroy material and leave discreet boundaries in the buildings. We have know of no other explanation that has been offered for these peculiar holes. Similarly, some 1,400 cars were toasted in inexplicable patterns, and no alternative explanation to energy wave reflections has been offered. As Sherlock Holmes declared,
"When you have eliminated all which is impossible, then whatever remains, however improbable, must be the truth."
Daar gaat het helemaal niet om. Jij en anderen beweren dat Bush er op zijn minst van op de hoogte was. Of heb ik het helemaal verkeerd en beweer je iets anders wat dat betreft?quote:Op zondag 19 november 2006 19:03 schreef pietje77 het volgende:
Waar is het bewijs dat Bin Laden achter de aanslagen zit??
Jouw uitspraken worden ook steeds lachwekkender Lambiekjequote:Op zondag 19 november 2006 19:06 schreef Lambiekje het volgende:
Heerlijk om te zien dat de debunkers steeds verder in de nauw worden gedreven. En steeds meer aan strawmans vast houden. Of dingen gaan debunken wat nooit geclaimd is door theorien.
Oke, dus jij zegt nu eigenlijk dat je Bush er helemaal niet van beschuldigd dat die betrokken was bij de aanslagen.quote:Op zondag 19 november 2006 19:11 schreef pietje77 het volgende:
Nee, Bush beweerde na 9-11 dat Bin Laden& co erachter zaten en daarna hebben ze jouw grondrechten afgeschaft etc etc etc
Dus zij moeten als eerste bewijs leveren voordat hij landen mag binnenvallen.
Bewijs voor Bin Laden dus?? of Al Ciaeda??
Zo triest dit, ALS je WKJO bv. kijkt en NACHECKED, weet je dat je niets weet.
Pietje, dat is een heel andere discussie.quote:Op zondag 19 november 2006 19:26 schreef pietje77 het volgende:
Laat nou gewoon eens bewijs zien wie de daders zijn!
Draai er nou eens niet omheen, het allerbelangrijkste is OF BUSH ZIJN VERHAAL KLOPT, daar moet dus BEWIJS voor zijn !!
En welk overtuigend bewijs heb je daarvoor?quote:Op zondag 19 november 2006 19:43 schreef pietje77 het volgende:
op zijn minst is Bush schuldig aan: "accessory after the fact ".
Bush en Co zijn degenen die er voor hebben gekozen zoveel verantwoording te dragen ! zij hebben inderdaad bewiijs te leveren en niet de burger.quote:Op zondag 19 november 2006 19:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En welk overtuigend bewijs heb je daarvoor?
Van Bush verwacht jij duidelijk bewijs. Dus moet je dat zelf ook wel leveren he!
Maar goed, we zijn al een stap verder. Volgens jou wist Bush dus niks over de aanslagen voordat ze gepleegd werden
Als je die animatie goed bekijkt zie je dat de kern wegzaakt ipv tot stof vergaat althans zo zie ik het. Gezien de enorme stofwolk lijkt het mij ook niet raar dat er dan ook stof op dat stuk is terecht gekomen en zodra de kern wegzinkt zie je alleen nog het stof wat het zicht op de instortende kern ontneemt. Heb ooit veel beter filmpje gezien, zal kijken of ik die kon vinden tot nu toe alleen deze erg goede foto's van de kern gevonden:quote:Op zondag 19 november 2006 13:46 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Steel turned to dust?
[afbeelding]
ik vind het 'n mooie site.
met goeie vragen;
[afbeelding]
Does this look more like a pancake collapse, a volcano, or a dust fountain "bubbler"?
De conclusie van deze site:
All the data are consistent with a beam weapon. Take the round holes in buildings 5 and 6. A high-energy weapon by definition could cut into buildings, destroy material and leave discreet boundaries in the buildings. We have know of no other explanation that has been offered for these peculiar holes. Similarly, some 1,400 cars were toasted in inexplicable patterns, and no alternative explanation to energy wave reflections has been offered. As Sherlock Holmes declared,
"When you have eliminated all which is impossible, then whatever remains, however improbable, must be the truth."
Een goed motief hebben is geen bewijs dat je de dader bentquote:Op zondag 19 november 2006 20:18 schreef atmosphere1 het volgende:
Bush en Co zijn degenen die er voor hebben gekozen zoveel verantwoording te dragen ! zij hebben inderdaad bewiijs te leveren en niet de burger.
Irak heeft alles met het motief te maken de waarschuwingen te negeren .
Interessant wat die boeings betreft. Heb je daar meer info over?quote:Op zondag 19 november 2006 20:16 schreef pietje77 het volgende:
Vanhal:
Moeilijke vraag, feit is dat ze Boeings al 40 jaar van afstand konden besturen.
http://video.google.com/videoplay?docid=-6708190071483512003&q=911 (deze docu gaat vrij goed in op de demolities )
http://video.google.com/videoplay?docid=-3781113200636275190&q=o%27neill ( zie de schurken en alles los van de demolitie zelf, zeeeer uitgebreid)
Er zijn best wel wat frot documentaires in omloop maar ook genoeg hele zorgvuldige, die het beter kunnen uitleggen dan ik dat kan en ook nog eens lekker wegkijken.
Hoor het graag als je meer wilt zien.
Hoe check jij dan de feiten die in die docu's worden genoemd?quote:Op zondag 19 november 2006 20:01 schreef pietje77 het volgende:
checkbare feiten heet datgeloof doet deze jongen niet aan.
Ik lul niet over dingen die ik niet weet. Ik lul juist over dingen die ik wel weet. En ik weet dat de complottheorien meer gaten bevatten dan het officiele verhaal.quote:Schaamte en zelfreflectie is op zijn plaats, god jongen toch wat ben je dom, sorry, hoe kun je nou blijven lullen over dingen die je niet weet.
Het is inderdaad heel duidelijk wat er bedoeld wordt, building 6 werd namelijk met grote kabels omgetrokken precies waarvoor pull staat in de demolition wereld. Dit staat ook gewoon in het implosionworld onderzoek.quote:Op zondag 19 november 2006 20:18 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
ff over het "pull it" http://www.youtube.com/watch?v=-qm1Knwl97I hier hoor je het weer ,en is duidelijk wat er bedoeld wordt , heel duidelijk .
Voordat je wordt meegesleurd in alle conspirancy sites is het ook goed om een andere kant van het verhaal te zien en te lezen, zie bijv.quote:Op zondag 19 november 2006 20:27 schreef vanhal het volgende:
[..]
Interessant wat die boeings betreft. Heb je daar meer info over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |