Dankjewel, grapjas!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:43 schreef RiDo78 het volgende:
Gefeliciteerd joh!
Vandaar dat je zo om boeken zit te springen, je nieuwe boekenkast moet vol
Ik ben benieuwd naar de foto's!
Nee, is helemaal voor mij alleen!quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:19 schreef RiDo78 het volgende:
Leuk stekkie! Helemaal voor jouw alleen of mag er iemand van meegenieten?
Klopt, het was ook niet de bedoeling stil te zitten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:32 schreef RiDo78 het volgende:
Jij zit ook niet stil![]()
Maar een nieuw stekkie is voldoende motivatie toch?
Heeerlijk... dan kun je alles volledig naar je eigen smaak inrichten zonder rekening te hoeven houden met anderen. Als jij een muur pimpelpaars wil, dan wordt die pimpelpaars! Punt! En als je de tweede slaapkamer wilt gebruiken als washok/rommelhok... who cares?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:33 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Nee, is helemaal voor mij alleen!![]()
Klopt, en ga ik ook wel zeker doen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:38 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Heeerlijk... dan kun je alles volledig naar je eigen smaak inrichten zonder rekening te hoeven houden met anderen. Als jij een muur pimpelpaars wil, dan wordt die pimpelpaars! Punt! En als je de tweede slaapkamer wilt gebruiken als washok/rommelhok... who cares?
Hahahhaa ja dat was nogal duidelijk hequote:Op zondag 19 november 2006 14:43 schreef Ieneminie het volgende:
ik gok, dat de vorige bewoner ronald en marloes heetten!
Die wilde ik juist compléét veranderen, omdat ik 't helemaal niks vind.quote:
Impliceert dit dat we allemaal uitgenodigd zijn?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:06 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Dankje!Housewarming is binnenkort, op 'n donderdagavond denk ik..
![]()
Thanksquote:Op zaterdag 25 november 2006 08:47 schreef RiDo78 het volgende:
Ziet er leuk uit! Het gaat lekker snel zo, je boft maar met al die steun!
Mhoah dat lijkt me ook weer 'n beetje veel van het goede.quote:Op zaterdag 25 november 2006 08:47 schreef RiDo78 het volgende:Impliceert dit dat we allemaal uitgenodigd zijn?
Duuuuuuuurt langquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:07 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ga dadelijk even nieuwe foto's maken en hier plaatsen!
Sorry!quote:
je moet even de echte foto link neerzetten dan (even op de foto gaan staan met rechts klikken en dan naar eigenschappen dan even het adres wat eindigt op .jpg kopieeren en die dus plaatsen tussen de tagsquote:Op maandag 11 december 2006 12:39 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Dankjewel!
Ja klopt, weet ik, had ik ook al geprobeerd, maar dat wil dus niet.kreeg eerst ook allemaal kruisjes, toen had ik die post maar weer aangepast en er linkjes van gemaakt. Iemand 'n andere oplossing?
Oooohwww.. ik had telkens de bovenste link genmen, en die tussen [img][/img] gezet..quote:Op maandag 11 december 2006 14:19 schreef Burbujas het volgende:
Tada. Ik heb ff jouw post gecopied.
Op de putfile site vindt je bij elke foto een BB url, die moet je gewoon copy/pasten en voila![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:43 schreef Merson het volgende:
Waar zit je dan en wat betaal je ervoor?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:11 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Het is in Leeuwarden (Schepenbuurt) en ik betaal er 303 exclusief voor... en krijg dan ook nog huursubsidie.
Ziet er erg gezellig uitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:07 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Zooooo hier was ik weer eens een keer. Het klussen gaat langzaam verder, omdat ik me nu wel red met hoe alles is. Moet eigenlijk wel eens de puntjes op de i gaan zetten allemaal, dan is het daarna ook gewoon klaar!![]()
![]()
![]()
M'n zithoek in de woonkamer!
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/1/2614022436.jpg]afbeelding][/URL]
Zij aanzicht!
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/1/2614022456.jpg]afbeelding][/URL]
Foto's op inbouwkast, fotoklok, bankje...
Dankje!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:25 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Ziet er erg gezellig uit!! Fijn hea dat het bijna af is
.
Waar heb je trouwens die klok vandaan?
Heb je misschien een artikelnummer of linkje, ik kan hem zo gauw niet vindenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:31 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Dankje!Ja, is idd echt heerlijk!
![]()
Klok is van de otto... www.otto.nl --> exclusive shops --> exclusive living
Link 1quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:54 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Heb je misschien een artikelnummer of linkje, ik kan hem zo gauw niet vinden.
Thank youquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:06 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Link 1
Link 2
De site is opnieuw 'ingedeeld', kon hem zelf eerst ook niet meer terug vinden.
Asje! Nu is alleen de lay-out naar de knoppen.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 03:22 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Asje! Nu is alleen de lay-out naar de knoppen.modje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |