abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43651629
Whoehoeeee... Eindelijk eindelijk EINDELIJK... Heb ik afgelopen dinsdag een appartement toegewezen gekregen, door de woningbouw.

Ben er dinsdag meteen gaan kijken... En woensdag nog even met m'n moeder, toen ook alles opgemeten en maar meteen besloten het te doen.

Gister het contract ondertekend , de sleutels gekregen , en begonnen met schoonmaken en spulletjes kopen. Morgen verven..

Ga er dadelijk nog even heen... Voor-foto's maken!

Wordt vervolgd...
pi_43651871
Gefeliciteerd!

Jaah we willen foto's!!
  Redactie Games zaterdag 18 november 2006 @ 11:20:22 #3
154766 crew  Lord_Hydra
pi_43651882
Woehoe! gefeliciteerd!
pi_43652048
gefeliciteerd!
pi_43652448
Zoals ik ook al in het andere topic had gezegd, gefeliciteerd!
pi_43652819
Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar de foto's
pi_43654965
Gefeliciteerd , veel plezier met inrichten !!
  Moderator zaterdag 18 november 2006 @ 13:24:44 #8
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_43655131
Gefeliciteerd !

Wat moet er allemaal nog aan gedaan worden; of wat doe je er aan ?
pi_43663224
Gefeliciteerd !

Feauteaux!!
pi_43668813
Bedankt allemaal!

De foto's ben ik nu aan het uploaden! Komt helemaal goed!

En plezier met inrichten komt helemaal goed!

Wat ik er allemaal aan ga doen:
* Behang weghalen van de kleinste slaapkamer
* Alles verven, in eerste instantie alles witten en een paar wanden limegroen denk ik!
* Wc ook verven, is nu een 'koeienwc', ben ik niet zo gecharmeerd van
* Zeil leggen in de keuken en in de wc.
* Vloerbedekkingtegels leggen in alle andere kamers (de hal, 2 slaapkamers & woonkamer)
* Inrichten

En daarna vast ook nog wel wat, maar dit moet voorlopig eerst even, dan kan ik daar verder pas over beslissen.
pi_43669290
Gefeliciteerd joh!

Vandaar dat je zo om boeken zit te springen, je nieuwe boekenkast moet vol

Ik ben benieuwd naar de foto's!
Don't hurry, be crappy!
pi_43670207
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 21:43 schreef RiDo78 het volgende:
Gefeliciteerd joh!

Vandaar dat je zo om boeken zit te springen, je nieuwe boekenkast moet vol

Ik ben benieuwd naar de foto's!
Dankjewel, grapjas! M'n boekenkast is al aardig vol, hoor. Ik heb je een mailtje teruggestuurd.
pi_43670584
En toen zag ik allemaal kruisjes.
pi_43670807
Wat doe ik hier aan?
pi_43671209
Ik kan ze zien als ik de adressen van de plaatjes in mn adresbalk kopieer
Leuk huisje hoor!

Heb je op voeg een afbeelding toe de links goed ingevuld met http enzo ervoor?
Misschien is dat het?
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_43672024
Dankjewel!

Nee, ik had de links wel goed ingevuld... Maar heb nu de gedeeltes [img] & [/img] verwijderd.. dus nu zijn ze klikbaar!
pi_43672580
Leuk stekkie! Helemaal voor jouw alleen of mag er iemand van meegenieten?
Don't hurry, be crappy!
pi_43672802
Jij zit ook niet stil
Maar een nieuw stekkie is voldoende motivatie toch?
Don't hurry, be crappy!
pi_43672826
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:19 schreef RiDo78 het volgende:
Leuk stekkie! Helemaal voor jouw alleen of mag er iemand van meegenieten?
Nee, is helemaal voor mij alleen!
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:32 schreef RiDo78 het volgende:
Jij zit ook niet stil
Maar een nieuw stekkie is voldoende motivatie toch?
Klopt, het was ook niet de bedoeling stil te zitten.
Wil zo snel mogelijk verhuizen!

[ Bericht 25% gewijzigd door Zonnestraaltje op 18-11-2006 23:40:25 ]
pi_43672945
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:33 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Nee, is helemaal voor mij alleen!
Heeerlijk... dan kun je alles volledig naar je eigen smaak inrichten zonder rekening te hoeven houden met anderen. Als jij een muur pimpelpaars wil, dan wordt die pimpelpaars! Punt! En als je de tweede slaapkamer wilt gebruiken als washok/rommelhok... who cares?
Don't hurry, be crappy!
pi_43673084
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:38 schreef RiDo78 het volgende:

[..]

Heeerlijk... dan kun je alles volledig naar je eigen smaak inrichten zonder rekening te hoeven houden met anderen. Als jij een muur pimpelpaars wil, dan wordt die pimpelpaars! Punt! En als je de tweede slaapkamer wilt gebruiken als washok/rommelhok... who cares?
Klopt, en ga ik ook wel zeker doen.
Niet pimpelpaars dan, maar limegroen!
pi_43673293
Daar zou ik beter mee kunnen leven dan met pimpelpaars

... en je hebt een mailtje terug ...
Don't hurry, be crappy!
pi_43678417
Ziet er echt leuk uit qua indeling..
Heerlijk dat het helemaal voor jezelf is
Erg leuk douchegordijn ook!

Ik blijf het volgen, ben benieuwd hoe het gaat worden
Succes!
pi_43684521
ik gok, dat de vorige bewoner ronald en marloes heetten!
pi_43685121
quote:
Op zondag 19 november 2006 14:43 schreef Ieneminie het volgende:
ik gok, dat de vorige bewoner ronald en marloes heetten!
Hahahhaa ja dat was nogal duidelijk he
Wel een beetje fout zo eigenlijk, die namen

Leuk huisje trouwens

[ Bericht 13% gewijzigd door Bartjebart op 19-11-2006 15:41:11 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 19 november 2006 @ 15:24:52 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43685891
Ziet er goed uit hoor!
pi_43688792
Bedankt voor alle reacties en complimentjes!

Ik gok ook dat de vorige bewoners Ronald en Marloes heten, sterker nog, ik weet het zeker, want de mevrouw van de woningbouw kende hen persoonlijk.

En het douchegordijn is van de Kwantum... Vond 'm ook erg leuk , alleen er stond op inclusief ringen... maar er zitten 8 ringen bij in plaats van 12, dus hij hangt niet heel goed. Ga er nog wel even langs van de week om 4 ringen bij te halen.

Vandaag ook weer aan de slag geweest, met schilderen, wat eigenlijk niet te doen is. De muren zijn totaal niet egaal. Dus we gaan behangen.

M'n moeder gaat nu morgen met glasvezelbehang ( ) ofzo behangen (de woonkamer en de grootste slaapkamer) en dan gaan we dat oververven. Ik moet alleen van maandag t/m donderdag naar school, elke dag zowat tot vier of vijf uur. en uitgerekend dit weekend een weekendje weg (oke, da's een luxeprobleem).

Verder wordt er dinsdag zeil in de keuken gelegd... de (geel-met-paarse ) kozijnen en deuren in de keuken worden wit geverfd... de plinten in de keuken worden wit geverfd..

Verder worden er vloerbedekkingtegels gelegd in de woonkamer en in de slaapkamers..

En dan zo ongeveer ook de meubeltjes overdoen.. En andere dingen kunnen dan 'later' wel (kerstvakantie ofzo).. want moet ook voor 1 december ook m'n studentenkamer zijn..
pi_43692300
Gaaf Toilet
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_43694052
quote:
Op zondag 19 november 2006 18:48 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Gaaf Toilet
Die wilde ik juist compléét veranderen, omdat ik 't helemaal niks vind.

Althans, wél grappig, maar niet voor in MIJN huis.. haha
pi_43694932
Joh maakt niet uit toch, hier alleen maar omdat ik helemaal weg ben van koeien.

In elk geval veel klusplezier en dat je maar een fijne tijd in je eigen stekkie mag hebben
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_43724705
Dankjewel Bar_en_Mar, gaat vast goedkomen.

Vandaag is m'n halve familie zo ongeveer weer aan de slag geweest, terwijl ik op school zat, tot half zes.
De woonkamer, de hal en de grote slaapkamer zijn behangen met glasvezelbehang en dat wordt morgen overgesaust.. In de slaapkamer 3 wanden wit en 1 limegroen.. in de woonkamer 4 wanden wit en 1 limegroen en 1 oranje! (ja, het is geen vierkante of rechthoekige woonkamer, vandaar.. )

Dan kan daar daarna de vloer er in gelegd worden en kan ik beginnen met verhuizen!
Hopelijk ben ik vrijdag helemaal over..
pi_43744636
gefeliciteerd en veel suc6 met je nieuw en vooral leuke appartement. Waar is het? ik zal de vraag alvast maar stellen, iedereen wil het graag weten meestal.
pi_43754580
Waar zit je dan en wat betaal je ervoor?
  Moderator dinsdag 21 november 2006 @ 17:46:54 #36
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_43757393
Dank u allen!

Het is in Leeuwarden (Schepenbuurt) en ik betaal er 303 exclusief voor... en krijg dan ook nog huursubsidie.

Heb eigenlijk even geen tijd voor foto's, hele dag naar school geweest, dadelijk sporten. Misschien vanavond als ik terug kom! Is wel leuk, want vandaag zijn alle muren (over het behang heen dus) gesaust! Neemt nu z'n definitieve vorm aan en vandaag donkerbruin tapijt gekocht!

pi_43809574
Nieuwe foto's! Wandjes, geverfd en al.

http://www.putfile.com/pic.php?img=4062577
Langste wand in de woonkamer

http://www.putfile.com/pic.php?img=4062578
Woonkamer, L hoek (de rest van de wanden in de woonkamer zijn dus wit )

http://www.putfile.com/pic.php?img=4062576
De grootste slaapkamer. ‘Achterste’ muur is limegroen, rest van de muren wit, de raamkozijnen zijn wit, de kastdeurtjes zijn gewit, weg zijn de namen Ronald & Marloes

http://www.putfile.com/pic.php?img=4062575
De hal. Nu met mooie egaal witte muren!

Morgen wordt (nu echt) het tapijt gelegd.. en dan beginnen met meubeltjes over doen donderdag, en vrijdag afmaken! De woonkamer, hal en de slaapkamer waar ik ga slapen, zijn dan namelijk af. Van het weekend gaan m'n ouders de deuren en plinten etc in de keuken nog verven, maar dan kan ik zelf helaas (alweer) niet helpen , ben dan weekendje weg, wat al heel lang gepland stond en allang geboekt etc was.

Zondagavond er dus voor 't eerst slapen. Ik ben blij!
pi_43811462
Ziet er echt leuk uit..! Leuke kleurtjes ook dat oranje en groen
  donderdag 23 november 2006 @ 09:08:14 #40
154795 remcoharmsen
wannabee molenaar
pi_43811807
Ziet er mooi strak uit! ik hou wel van een goede afwerking en dit ziet er zo op het eerste oog goed uit! Hoe ga je de vloerbedekking leggen, los, spijkeren of lijmen? Wij moeten dat namelijk ook nog doen
pi_43812898
Ziet er leuk en fris uit, je treft het wel met al die steun, want zo te horen ben je zelf redelijk vaak verhinderd.
pi_43820088
Danku allen!

Het tapijt is vandaag gelegd... wordt gelijmd.. althans de randen.. verder was niet nodig, omdat het een 'dubbel' (prijzig ) tapijt is, met 'n onderlaag.. dus die zou wel blijven liggen..

Vind zelf de kleurtjes ook erg leuk heb nu in m'n studentenkamers (heb er twee , in één huis) ook allerlei groene accesoires, dus nog wat oranje dingetjes bij kopen en dan wordt het helemaal leuk.

Wilde zelf idd ook een strakke afwerking, ik bedoel ik moet nog minstens 3.5 jaar studeren en wil dan wel 'n beetje in een mooi huis wonen.

En ik tref het idd enorm met alle steun. Zit zelf nou eenmaal vier (lange) dagen per week op school. Moet daar minstens 80% aanwezig zijn... En m'n vader is arbeidsongeschikt, dus dat is in dit geval wel even handig.. Vanavond eerste spulletjes verhuizen, morgen de zware en grotere meubels en dan kan ik er echt in trekken!
pi_43821029
zit er goed uit joh!! wanneer is het housewarming party? veel succes ermee!!
pi_43821143
Dankje! Housewarming is binnenkort, op 'n donderdagavond denk ik..
pi_43821350
Door de week!! jammer dan moet ik werken

Ik vraag me af of het echt leuk staat zo verschillende gekleurde muren. ik ga mijn appa. volgend jaar ook schilderen. en ik zou ook graag verschillende kleuren gebruiken. Gaat wel veel werk zijn, mja tis toch je woonst he. Dus jij bent er content van?
pi_43821832
Mhoah er komt ook een donkere vloer in, er komen nog meubels te staan, dus zo 'knallend' staat het dan al niet meer, he.

Vind 't wel gezellig staan, alle wanden wit (bijvoorbeeld) is ook zo saai..
pi_43873370
Ziet er leuk uit! Het gaat lekker snel zo, je boft maar met al die steun!
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:06 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Dankje! Housewarming is binnenkort, op 'n donderdagavond denk ik..
Impliceert dit dat we allemaal uitgenodigd zijn?
Don't hurry, be crappy!
pi_43969852
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 08:47 schreef RiDo78 het volgende:
Ziet er leuk uit! Het gaat lekker snel zo, je boft maar met al die steun!
Thanks en ja, ik weet het.
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 08:47 schreef RiDo78 het volgende:Impliceert dit dat we allemaal uitgenodigd zijn?
Mhoah dat lijkt me ook weer 'n beetje veel van het goede.

Ga dadelijk even nieuwe foto's maken en hier plaatsen!
pi_44113043
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:07 schreef Zonnestraaltje het volgende:

Ga dadelijk even nieuwe foto's maken en hier plaatsen!
Duuuuuuuurt lang
pi_44163555
quote:
Op zondag 3 december 2006 20:37 schreef Stevie_ het volgende:

[..]

Duuuuuuuurt lang
Sorry!

Heb nog geen internet in m'n huisje. Kon eerste paar dagen op het draadloze internet van m'n buren.. Maar nu wil dat niet meer.

Als ik dat geregeld heb, komt hier een heel grote update!

Vandaag is m'n moeder met m'n oom ondertekende zit weer hele dag op school aan het behangen, de tweede slaapkamer en het toilet. Verder leggen ze nieuw zeil in de keuken en dan kan ik zowaar zeggen dat het bijna af is!
pi_44318969
En hij is de update dan!!!!! Sorry dat 't zolang duurde!

*** Tijdens-foto’s! ***

http://www.putfile.com/pic.php?img=4222208
Nieuw bureau gekocht, wegens overstroming van de portiekkelder (met rioolwater , lekkage ofzo !!) Het bureau heet Torben, dat krijg je met leenbakker meubels!

http://www.putfile.com/pic.php?img=4222207
Opgeknapt klein slaapkamertje! Hier met nieuw behang en met tapijt!

http://www.putfile.com/pic.php?img=4222206
Mooie streepjesmuur!

http://www.putfile.com/pic.php?img=4222205
Met het rolgordijn uit m’n studentenkamer. :’) Komt misschien nog wel eens wat anders te hangen.

*** Na-foto’s! ***

Het kleinste kamertje uit het huis is zowaar af!

Dag koeien , hallo mooie stipjes & circeltjes!

http://www.putfile.com/pic.php?img=4222229

http://www.putfile.com/pic.php?img=4222230

http://www.putfile.com/pic.php?img=4222232

To do list:

* Keuken: ophangen kraaltjesgordijn voor de balkondeur, wegens inkijk. Verder is vrijwel alles klaar hier. M'n moeder gaat morgen nog even het aanrechtblad grondig reinigen, ivm verfvlekken enzo die moeilijk te verwijderen zijn.
* Slaapkamer 1: hier komt nog een monteur van de woningbouw naar kijken, er zit geen electriciteitaansluiting op de plaats waar ik m'n plafoniere neer wilde hangen. Monteur zou eigenlijk vorige week al komen, maar die was toen ziek, nieuwe afspraak staat op 21 december. Verder moet er nog wat aan de muur gehangen worden, maar verder is ook mijn slaapkamer al zo goed als af.
* Woonkamer: Heb nu eindelijk internet , de kabels hiervan moeten nog fatsoenlijk weggewerkt worden, laatste dingen van mijn pc moeten nog even aangesloten worden en dan schuif ik mijn pcmeubel tegen de muur. Er moet nog een hoge eetkamertafel komen (maar m'n geld is even op, ik wacht met smart op de 24e ), verder komt er nog een extra bankstel bij , komen er nog wat dingen aan de muur te hangen, nog gordijnen voor de ramen (ook geen geld voor nu ) en dan is de woonkamer (voorlopig) ook klaar!
pi_44321333
Ziet er mooi uit, vooral de wc ziet er stuk-ken beter uit
Oh en tis misschien handig om de foto's meteen te linken door de url hier -> [img][/img] tussen te plakken, zo kun je ook veel duidelijker het verschil zien
pi_44324492
Dankjewel!
Ja klopt, weet ik, had ik ook al geprobeerd, maar dat wil dus niet. kreeg eerst ook allemaal kruisjes, toen had ik die post maar weer aangepast en er linkjes van gemaakt. Iemand 'n andere oplossing?
pi_44325133
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:39 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Dankjewel!
Ja klopt, weet ik, had ik ook al geprobeerd, maar dat wil dus niet. kreeg eerst ook allemaal kruisjes, toen had ik die post maar weer aangepast en er linkjes van gemaakt. Iemand 'n andere oplossing?
je moet even de echte foto link neerzetten dan (even op de foto gaan staan met rechts klikken en dan naar eigenschappen dan even het adres wat eindigt op .jpg kopieeren en die dus plaatsen tussen de tags )

Het is trouwens echt leuk geworden vooral je wc is hip zo
pi_44325860
Tada . Ik heb ff jouw post gecopied.
Op de putfile site vindt je bij elke foto een BB url, die moet je gewoon copy/pasten en voila

En hij is de update dan!!!!! Sorry dat 't zolang duurde!

*** Tijdens-foto’s! ***

Nieuw bureau gekocht, wegens overstroming van de portiekkelder (met rioolwater , lekkage ofzo !!) Het bureau heet Torben, dat krijg je met leenbakker meubels!

Opgeknapt klein slaapkamertje! Hier met nieuw behang en met tapijt!

Mooie streepjesmuur!

Met het rolgordijn uit m’n studentenkamer. :’) Komt misschien nog wel eens wat anders te hangen.

*** Na-foto’s! ***

Het kleinste kamertje uit het huis is zowaar af!

Dag koeien , hallo mooie stipjes & circeltjes!

[ Bericht 8% gewijzigd door Burbujas op 11-12-2006 14:40:53 ]
pi_44337191
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:19 schreef Burbujas het volgende:
Tada . Ik heb ff jouw post gecopied.
Op de putfile site vindt je bij elke foto een BB url, die moet je gewoon copy/pasten en voila
Oooohwww.. ik had telkens de bovenste link genmen, en die tussen [img][/img] gezet..

Anyway, bedankt voor jouw post!
pi_45734489
Zooooo hier was ik weer eens een keer. Het klussen gaat langzaam verder, omdat ik me nu wel red met hoe alles is. Moet eigenlijk wel eens de puntjes op de i gaan zetten allemaal, dan is het daarna ook gewoon klaar!

M'n zithoek in de woonkamer!

Zij aanzicht!

Foto's op inbouwkast, fotoklok, bankje...
pi_45734533
Even ter vergelijking.. Het gaat om dit hoekje!

pi_45734555
hoeveel betaal je hiervoor?
pi_45734690
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 17:43 schreef Merson het volgende:
Waar zit je dan en wat betaal je ervoor?
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:11 schreef Zonnestraaltje het volgende:

Het is in Leeuwarden (Schepenbuurt) en ik betaal er 303 exclusief voor... en krijg dan ook nog huursubsidie.
.
pi_45734953
Kost ook geen drol zeg
Maarja, wat wil je in Leeuwarden
pi_45735239
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:07 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Zooooo hier was ik weer eens een keer. Het klussen gaat langzaam verder, omdat ik me nu wel red met hoe alles is. Moet eigenlijk wel eens de puntjes op de i gaan zetten allemaal, dan is het daarna ook gewoon klaar!

M'n zithoek in de woonkamer!

[[url=http://img1.putfile.com/thumb/1/2614022436.jpg]afbeelding][/URL]
Zij aanzicht!

[[url=http://img1.putfile.com/thumb/1/2614022456.jpg]afbeelding][/URL]
Foto's op inbouwkast, fotoklok, bankje...
Ziet er erg gezellig uit !! Fijn hea dat het bijna af is .
Waar heb je trouwens die klok vandaan?
pi_45735478
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:25 schreef Burbujas het volgende:

[..]

Ziet er erg gezellig uit !! Fijn hea dat het bijna af is .
Waar heb je trouwens die klok vandaan?
Dankje! Ja, is idd echt heerlijk!

Klok is van de otto... www.otto.nl --> exclusive shops --> exclusive living
pi_45738439
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:31 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Dankje! Ja, is idd echt heerlijk!

Klok is van de otto... www.otto.nl --> exclusive shops --> exclusive living
Heb je misschien een artikelnummer of linkje, ik kan hem zo gauw niet vinden .
pi_45738799
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:54 schreef Burbujas het volgende:

[..]

Heb je misschien een artikelnummer of linkje, ik kan hem zo gauw niet vinden .
Link 1

Link 2

De site is opnieuw 'ingedeeld', kon hem zelf eerst ook niet meer terug vinden.

[ Bericht 19% gewijzigd door Marsepein op 28-01-2007 08:51:16 (Link aangepast ivm lay-out) ]
pi_45739749
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 22:06 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Link 1

Link 2

De site is opnieuw 'ingedeeld', kon hem zelf eerst ook niet meer terug vinden.
Thank you

[ Bericht 20% gewijzigd door Marsepein op 28-01-2007 08:51:51 (Link aangepast ivm lay-out) ]
pi_45748551
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 22:39 schreef Burbujas het volgende:

[..]

Thank you
Asje! Nu is alleen de lay-out naar de knoppen. modje?

[ Bericht 3% gewijzigd door Zonnestraaltje op 28-01-2007 03:30:53 ]
  zondag 28 januari 2007 @ 03:34:35 #68
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45748754
Zo leuk ingericht en voor elkaar gebokst hoor!

veel plezier d'r mee!
pi_45749871
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:22 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Asje! Nu is alleen de lay-out naar de knoppen. modje?
pi_45760740
quote:
Op zondag 28 januari 2007 08:53 schreef Marsepein het volgende:

[..]

.
pi_46083547
Keuken, voor:

Keuken, na:

Ingezoomd op het raam/kralengordijn...

pi_46102135
Leuk hoor! Misschien nog een tip: koop bij bijv. IKEA nieuwe greepjes (roestvrijstaal o.i.d) voor je keukenkastjes. Dat ziet er stijlvoller uit dan van die witte plastic dingen
amokaapjeeh O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')