Van Ebay, hij is van Amplified. Hij is gewoon nieuw en echt.quote:
Jackie-Oquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:08 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Shirtdress, leggings en flatjes.
(...)
Nou ja, dat was het wel weer zo'n beetje van de afgelopen maand
V&R topje is leuk!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:08 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Shirtdress, leggings en flatjes.
[afbeelding]
Nog een shirtdress dus.
[afbeelding]
Oorbelletjes...
[afbeelding]
Tweedehands Gabor pumps besteld, komen as week binnen
[afbeelding]
Strikvestje met pofmouwen
[afbeelding]
Viktor & Rolf shirtje dat gisteren geretourneerd werd.
[afbeelding]
Linten voor om m'n middel.
[afbeelding]
Tweedehands adidasjes.
[afbeelding]
En m'n Viktor & Rolf jas natuurlijk.
Nou ja, dat was het wel weer zo'n beetje van de afgelopen maand
aardige schoenen, alleen moet je niet de lip van je schoen over je broek heen doen want dat ziet er nogal belachelijk uit.quote:Op zondag 26 november 2006 18:06 schreef Bhuddy het volgende:
Nieuwe schoenen:
[afbeelding]
[afbeelding]
En een nieuwe jeans van de WE (Julian model, zie je gedeeltelijk op de schoen foto's)
Het zijn 2 broeken. Gelukkig lijken ze totaal niet op elkaarquote:Op maandag 27 november 2006 17:51 schreef Proper_fucked het volgende:
Broek vind ik vrij standaard eigenlijk, trui is wel leuk...
Dat zijn toch zeker 2 dezelfde broeken?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:36 schreef _petjan het volgende:
[..]
Het zijn 2 broeken. Gelukkig lijken ze totaal niet op elkaar![]()
Een vriend bij de score.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:46 schreef dialMforMonkey het volgende:
Haha, werkt je vader bij Chasin' ?
Ja zoiets opzich! , alleen hij moet aan de onderkant + aan de uiteindes van de mouwen niet zo'n elastiek ding hebben zittenquote:
Diesel store in eindhoven heeft een vette groene jas te koop. 200 euro. Kleur is wel een beetje apart groen, maar zeker de moeite waard om er eens te gaan kijken!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:36 schreef Soldier2000 het volgende:
Weet er iemand nog een goede shop omgeving eindhoven waar ze nog mooie winterjassen verkopen? (online mag op zich ook wel)
Wat ik zoek is een groene jas, met muts, maar dan een muts zonder dat bondhaar erop.
Krijg helaas zo'n jas maar niet gevonden
Waar ligt diesel store ook al weer in de buurt?quote:Op woensdag 6 december 2006 22:03 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Diesel store in eindhoven heeft een vette groene jas te koop. 200 euro. Kleur is wel een beetje apart groen, maar zeker de moeite waard om er eens te gaan kijken!
Dat mocht je willen, emo.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:13 schreef birdydontfly het volgende:
dat ben ik!
Ja echt cool, je gezicht op een forum laten zien.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:23 schreef birdydontfly het volgende:
ik durf teminste mn gezicht te laten zien
Whehehequote:Op donderdag 7 december 2006 15:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja echt cool, je gezicht op een forum laten zien.
Getuigt van lef! Ik heb zowaar respect voor je. Nee, echt.
Vet. Ik wil ook een 'Even Steven' gaan halen. Waar hebt u 'm gekocht en voor welke prijs?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:25 schreef Stansfield het volgende:
Rustig aan mensen.
Je hebt in ieder geval leuke nieuwe kleding gekocht. Ik heb net een nudie even steven dry gekocht. Foto volgens misschien morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |