Hehe, dat baby-idee heb ik ook welquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:54 schreef mefke79 het volgende:
O leuk Leonieke, dat lijkt me ook leuk. Ik ga juist echt les geven, maar ook kwaliteitszorg doen. Tenminste, als ik die baan neem..
Ik mailde mijn vriend net al, ik wil helemaal geen baan, ik wil een baby. Maar ja, er moeten ook centjes binnenkomen...(los van het feit dat ik helemaal gek zou worden van verveling als ik thuis kom te zitten)
Een beetje zoals ik: eerst job, dan huis en DAN eens kijken naar de bankrekening en DAN kijken hoe we er voor staanquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:43 schreef mefke79 het volgende:
Pff, ik had nooit gedacht dat ik er zoveel mee bezig zou zijn. Ik wil gewoon een kindje ja. Liever nog morgen dan volgende week. Maar ja, van de andere kant ben ik ook een heel onzeker trutje en wil ik allerlei zekerheden inbouwen, zoals bijvoorbeeld die baan.
Ik zou gewoon minder verstandig moeten zijnquote:Leonieke, jij zit in een heel lastig parket, met inwonen bij je schoonouders enzo. Je kan wel zeggen dat je die hormonenrotzooi niet wilt, maar ja, je moet wat. En ik snap dan weer wel dat je dat liever niet bij de schoonouders doet. Van de andere kant...lastig he, die twijfel.
Ja, he, ik zit nu weeral met de tranen in mijn ogen als ik het lees. Watje dat ik benquote:
Dat zou gewoon fantastisch zijnquote:Tuurlijk, ik wil mijn kleintje alles geven wat nodig is. Maar van de andere kant, als we moeten wachten tot ik een vast contract krijg dan kan het nog wel jaren duren. En dat wil ik dan weer niet, want ik wil voor mijn 30ste mama zijn. (tja, dat zet je dan ooit in je hoofd en dat wil er nu ook echt niet meer uit). Ach, we zien wel, ik hoop maar dat we volgend jaar in ieder geval een maand kunnen bedenken om te gaan stoppen met die pil, dan heb je iets om naar uit te kijken.
Da's wel leukquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:11 schreef Nijna het volgende:
Ik had op het laatst ook steeds dat ik twijfelde of ik nou weer een nieuwe strip zou beginnen of niet.
Ben in augustus gestopt. Toen leek het even of we er bijna helemaal klaar voor waren.
Alleen mn stemming gooide wat roet in het eten, ik weer aan het twijfelen. Maar toch maar niet weer begonnen met de pil. Zonder is het ook aardig regelmatig.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:24 schreef mefke79 het volgende:
nijna, geheelonthouding...![]()
tuurlijk...
Wat gaaf Mefke, alleen kiezen lijkt me ook nog best lastigquote:Op woensdag 20 december 2006 10:33 schreef mefke79 het volgende:
ik moet gaan kiezen tussen twee banen
![]()
Enorm lastig, dat wel, maar ik denk dat ik de keuze al wel gemaakt heb. Morgen bij baan 2 op voorwaarden gesprek.
En ik was gisteren nogalover het hele kindjes-plan maar volgens
zie ik het gewoon te treurig allemaal. Dus, als er meer bekend is over de baan dan gaan we plannen wanneer we gaan stoppen met de pil. En dat zal dus heel waarschijnlijk 2007 worden.
Wat goed!! Kiezen tussen twee banenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:33 schreef mefke79 het volgende:
ik moet gaan kiezen tussen twee banen
![]()
Enorm lastig, dat wel, maar ik denk dat ik de keuze al wel gemaakt heb. Morgen bij baan 2 op voorwaarden gesprek.
En ik was gisteren nogalover het hele kindjes-plan maar volgens
zie ik het gewoon te treurig allemaal. Dus, als er meer bekend is over de baan dan gaan we plannen wanneer we gaan stoppen met de pil. En dat zal dus heel waarschijnlijk 2007 worden.
Nijna, dat je dat durft...ik durf nog niet zonder pil, ik ga dat echt pas doen als een zwangerschap welkom is.
Hoe is het met de rest? Rammelt iedereen nog lekker door...?
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:40 schreef leonieke het volgende:
Ik blijf al mijn hoop zetten op die bouwgrond die binnen nu een maand zou kunnen eventueel misschien wie weet doorgaan en dan kan ik me daarop focussen. Beslissingen nemen aan de lopende band, gedachten verzetten....
Zoals ik al eens zei: 2007 moet toch echt eens ons jaar worden hevoor ons allemaal hier
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:01 schreef leonieke het volgende:
Wat het stoppen met rammelen betreft, Flower, wordt 2007 sowieso ook mijn jaar niet, maar mijn goede voornemen (voor zover ik daar al aan meedoe) is toch proberen mijn gedachten er een beetje vanaf te zetten...
Of dat zal lukken, weet ik natuurlijk niet, het blijft gewoon een goed voornemen he
Dat wel, maar verder nog niet in actie hoor, dat duurt nog wel even denk ik.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:50 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Nijna ook al de pil de deur uit gedaan![]()
Maar de eerste stap is er toch? Alles positief bekijkenquote:Op woensdag 20 december 2006 21:18 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat wel, maar verder nog niet in actie hoor, dat duurt nog wel even denk ik.
Als ik daar wat beter in was dan hadden we had ik misschien ook niet al die twijfels... Maar ok, mocht het ooit zover komen dat we er echt voor zouden gaan dan hoef ik in elk geval niet meer met de pil te stoppenquote:Op donderdag 21 december 2006 19:48 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Maar de eerste stap is er toch? Alles positief bekijken
Het maakt de stap in ieder geval wel kleinerquote:Op donderdag 21 december 2006 21:11 schreef Nijna het volgende:
Maar ok, mocht het ooit zover komen dat we er echt voor zouden gaan dan hoef ik in elk geval niet meer met de pil te stoppen
ik moet nog tot juli, ik ben nu bezig als Leraar In Opleiding(LIO), voor mijn eerstegraads bevoegdheid scheikunde.. Ik geef drie klassen les, en ik moet daarnaast nog opdrachten voor de opleiding doen..quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:27 schreef mefke79 het volgende:
Joehoe voor Leonieke! Hehe, eindelijk. Enne, als je nou opschiet met dat bouwen dan kun je eind 2007 misschien toch nog wel...![]()
Hier heb ik mijn vriend nou ook echt aangestoken. Wij hebben min of meer besloten dat we het gewoon gaan proberen in de loop van dit jaar ondanks het feit dat ik weer een tijdelijk contract heb gekregen. Ik wil wel ietsje minder werken als we eenmaal een kindje hebben, maar dat kan het probleem eigenlijk niet zijn.
Teigan, succes met je studie. Hoe lang moet je nog?
rond de jaarwisseling stoppen met de pil?quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:27 schreef mefke79 het volgende:
Joehoe voor Leonieke! Hehe, eindelijk. Enne, als je nou opschiet met dat bouwen dan kun je eind 2007 misschien toch nog wel...![]()
Het doet me allemaal een beetje herinneren aan de friends-aflevering die ik onlangs zag waarin Chandler opeens geen kinderen meer wou omdat hij geen job had. Toen zei Monica dat het altijd wel een 'verkeerd' moment zal zijn om aan kinderen te beginnen. Toen heb ik eens hoopvol inquote:Hier heb ik mijn vriend nou ook echt aangestoken. Wij hebben min of meer besloten dat we het gewoon gaan proberen in de loop van dit jaar ondanks het feit dat ik weer een tijdelijk contract heb gekregen. Ik wil wel ietsje minder werken als we eenmaal een kindje hebben, maar dat kan het probleem eigenlijk niet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |