Waar wat gehouden werd?quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
dank je. SQ wilde niet zeggen waar het gehouden werd![]()
de lokaatsie!quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waar wat gehouden werd?.
Wat heb ik nu weer verklapt.
Je zou er bijna over denken om met de trein te gaan tegenwoordig... Phoe... al die files.
[afbeelding]
Ooow maar is die zo spannend dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
de lokaatsie!
He. das niet goed voor de lak wat ik daar zie...
dwing mij niet te quoten uit een vorig topic, jij, jij werkpaard!quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb het met FUFR heul niet eens over kerst gehad dus hij zit uit zijn nek te zwetsen
Nu ga ik weer werken.
Einde bericht.
** besteld gourmetschotel bij SQquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Sterker nog, mijn gourmet / buffetschalen zien er mooier uit dan die kant-en-klare.
Nu ga ik weer werken.
Einde bericht.
Eh, jawel, want ik heb totaal geen recollection hiervan...quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
dwing mij niet te quoten uit een vorig topic, jij, jij werkpaard!
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:43 schreef FUFR het volgende:quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh, jawel, want ik heb totaal geen recollection hiervan...
ah! ah!quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
das nie veul. waar?
Daar waar we het kerstfeest vieren
Ik wil hier nog even op reageren ook al is het van een week geledenquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:16 schreef bleiblei het volgende:
Lekker hypocriet is dat.
Enorm balen als je fiets gejat wordt maar wel de klootzakken sponsoren/motiveren om er vooral mee door te gaan.
Waardeloos vind ik dat.
Net als die gasten die ik via via ken en wel eens vragen of ik interesse heb in een Digitale videocamera zonder handleiding en kabels of een mooie Plasmatv met wat lakschade in een hoekje (oeps deurpost) en zonder bonnetje
.
Je moet gewoon eerlijk betalen voor je spullen. Gewoon wat een normale prijs is bij iemand die er ook eerlijk aan komt.
Ik zou het niet eens willen, op/met gestolen spullen fietsen/computeren/tv kijken/bellen.
Hier kan ik echt bloedlink van worden.
Ik mag lijen dat die klootzakken bij jouw het hele huis leegroven.
Beetje wel maar dat geeft niet. Je bent al wat ouderquote:
Oke, dan hou ik daar rekening mee met plannenquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:23 schreef bleiblei het volgende:
En met O&N doe ik het denk ik net als volgend jaar. Op het laatste moment mensen uitnodigen die nog geen plannen hebben.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beetje wel maar dat geeft niet. Je bent al wat ouder
(SQ denkt dat FUFR Juup wel van zijn topic-opa-positie heeft gestoten)
Juup laat daar heul niks over los meestalquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:05 schreef FUFR het volgende:
hoe oud weeg jij Juup?
Minder oud als jij jezelf doet voorkomen in jouw typwerk hier op Fok!quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:05 schreef FUFR het volgende:
hoe oud weeg jij Juup?
Ik denk meer dattie je qua leeftijd inhaalt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:06 schreef Juup© het volgende:
Misschien ben ik de komende tijd wat meer aanwezig, kijken of ik mijn oude lul positie terug kan veroveren
Zal ook zo lang niet meer duren, het gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk meer dattie je qua leeftijd inhaalt.
Qua gewicht ben jij koning, Juup
ik ben er gewoon 40, niks mis mee hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Minder oud als jij jezelf doet voorkomen in jouw typwerk hier op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |