Geef maar aan mij dan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:26 schreef FUFR het volgende:
ik heb zojuist 52 euro gekregen van de staat!!
Belachelijk...
quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:01 schreef bleiblei het volgende:
Stel kinders.
Who gives a fuck wie er neukt en over wie andermans partner fantaseert in bed.
Gezeik ook allemaal..
Kandidaten voor wat?quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:09 schreef r8ality het volgende:
Nog meer kandidaten? Kom maarrrrrrrrr.
om over te fantaseren denk ikquote:
Ga maar een kopje thee drinken met Wouter Bos.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:01 schreef bleiblei het volgende:
Stel kinders.
Who gives a fuck wie er neukt en over wie andermans partner fantaseert in bed.
Gezeik ook allemaal..
Als je dat nog niet via je algemene opvoeding geleerd hebt, is het wel heel triestquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:53 schreef Ingridh007 het volgende:
Vanmorgen bij t ontbijtnieuws (oid) geleerd dat een gourmetpakket 8x duurder is dan los vlees kopen en t in stukken snijden.
Met sinterklaas een gourmetpakket kopen bij de keurslager
Je weet ook dat blokjes kip duurder zijn dan de zelfde hoeveelheid kip in 1 kipfilet?quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:53 schreef Ingridh007 het volgende:
Vanmorgen bij t ontbijtnieuws (oid) geleerd dat een gourmetpakket 8x duurder is dan los vlees kopen en t in stukken snijden.
Dus jij bent liever duurder uitquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:53 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik schuif dat af op gezond verstandquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als je dat nog niet via je algemene opvoeding geleerd hebt, is het wel heel triest.
ik denk dat die vergelijking alleen op gaat als je veel vlees inkooptquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:53 schreef Ingridh007 het volgende:
Als je een auto in onderdelen zou kopen is de totaalprijs ook hoger dan wanneer je de auto compleet kooptquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je weet ook dat blokjes kip duurder zijn dan de zelfde hoeveelheid kip in 1 kipfilet?
En dat frietjes duurder zijn dan complete aardappels?
ze woont net op dr eigen, je kunt niet alles wetenquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je weet ook dat blokjes kip duurder zijn dan de zelfde hoeveelheid kip in 1 kipfilet?
En dat frietjes duurder zijn dan complete aardappels?
Hangt ervanaf hoeveel variatie je wil.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik denk dat die vergelijking alleen op gaat als je veel vlees inkoopt
Zelf vinden we het wel makkelijk om het kant en klaar te halen, je betaalt hier bij SdB een euro of 9 voor 4 personen (lees: net genoeg voor fufr).
Soms heb ik geen zin om te klooien...
kijk ook es op www.barbeque.nl voor de hele luie moments..
met minihamburgertjes overleef ik de avond niet hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hangt ervanaf hoeveel variatie je wil.
Voor 9 euro kan je een hoop mini hamburgertjes draaien voor het gourmetten.
Dag 1: verjaardag zus en savonds diner gemaakt door mamma van SQquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:19 schreef FUFR het volgende:
en?
allemaal met de kerst weer het verplichte rondje familie?
hier niet.
dag 1: brunch bij schoonzus (ok, beetje familie dan..)
dag 2: gourmetten met het eigen gezin (dank voor de tip ingrid!)
strak plan, al dat geregel...quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:23 schreef bleiblei het volgende:
En met O&N doe ik het denk ik net als volgend jaar. Op het laatste moment mensen uitnodigen die nog geen plannen hebben.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:22 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind dat meer betalen niet opweegt tegen het gekloot van alles apart kopen en snijden (voor 5 pers). Plus ik vind t mooi als t op zo'n schaal ligt enz.
dank je. SQ wilde niet zeggen waar het gehouden werdquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dag 1: verjaardag zus en savonds diner gemaakt door mamma van SQ
Dag 2: uitslapen en savonds diner bij Treeswijck Hoeve met familie van BB (Ik heb een mamma die het vertikt uitgebreid te koken met kerst).
Zelf snijden en op een schaal leggen is mooier dan zo'n goedkoop stukje aluminiumkarton hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:22 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind dat meer betalen niet opweegt tegen het gekloot van alles apart kopen en snijden (voor 5 pers). Plus ik vind t mooi als t op zo'n schaal ligt enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |