mijn vrouw..quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:40 schreef Mex_ het volgende:
Wie is er wel eens bij het Wokparadijs geweest?
beetje geslapen?quote:
Heb gereserveerd, 3 uur eten + drinken voor 27¤. Komt goedquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:53 schreef FUFR het volgende:
je moet wel op tijd zijn anders is het behoorlijk wachten, tis vaak vol en warm.
Beetje vreetschuur idee volgens mijn vrouw.
Eten is wel goed. Genoeg keuze. Alleen vis en vlees ligt bij elkaar (kruisbesmetting?)
Geniet er van, is echt lekker.quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:55 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Heb gereserveerd, 3 uur eten + drinken voor 27¤. Komt goed![]()
gaat helemaal goed komen met jullie!quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:05 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen, Bobby volgens mij ook, maar wel onder t bed.
Hij zoekt t maar uit
Hij vindt wel zn speeltje van de dierenwinkel leuk
Je mag kiezen:quote:Op maandag 20 november 2006 18:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar ik neuk, en jij niet. En dat weten we ook alllemaal.
Ik 34 eergister.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:26 schreef FUFR het volgende:
ik heb zojuist 52 euro gekregen van de staat!!
Belachelijk...
das eh.. minderquote:
Zo heb je daar zo lang over na moeten denken....quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je mag kiezen:
- Ik ben inderdaad benieuwd over wie Mex fantaseert als ie jou ligt te douwen.
of
- Ik neuk nog liever niet dan jou.
you snapt het niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:52 schreef Ingridh007 het volgende:
52 euro krijgen en dan klagen.
Je mag t naar Bobje over maken hoor.
Sorry, mijn leven bestaat niet alleen uit Fokquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo heb je daar zo lang over na moeten denken....
Neemt niet weg dat IK wel neuk en JIJ niet.Ongeacht over wie Mex ligt te fantaseren.
beetje fantaseren moet kunnen, tenzij het over mij gaatquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo heb je daar zo lang over na moeten denken....
Neemt niet weg dat IK wel neuk en JIJ niet.Ongeacht over wie Mex ligt te fantaseren.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Sorry, mijn leven bestaat niet alleen uit Fok. En het is inderdaad onvoorstelbaar dat je geneukt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |