ja sorry hoor maar dat zegt echt geen rukquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:36 schreef Parzival het volgende:
Check www.avanade.nl
of google avanade + microsoft + preferred partner
wat een BS, vista is zover ik gezien heb al standaard erg goed.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet "echt: gelul en heel leuk dat jij namelijk bij avanade ofzo werkt en partner bent van microsoft want welk bedrijf is het tegenwoordig niet , elke hovenier is tegenwoordig ook microsoft partner.
Maar een service release en met name sp1 is toch wel degelijk belangrijk om te wachten of wil jouw bedrijf lekker buggie zijn het eerste half jaar.
En met SP1 komt waarschijklijk WinFS mee, dus kan je nog langer gaan testen...quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet "echt: gelul en heel leuk dat jij namelijk bij avanade ofzo werkt en partner bent van microsoft want welk bedrijf is het tegenwoordig niet , elke hovenier is tegenwoordig ook microsoft partner.
Maar een service release en met name sp1 is toch wel degelijk belangrijk om te wachten of wil jouw bedrijf lekker buggie zijn het eerste half jaar.
Partnership met microsoft is easy ! noway strict.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:45 schreef mschol het volgende:
[..]
wat een BS, vista is zover ik gezien heb al standaard erg goed.
en het wachten op een SR of SP1 voor je overstapt is echt zo 1999
als jij de normale release test en alles werkt.. waarom niet overstappen?
en buggy zijn is geen argument, alles is buggy
en wat betreft MS partner...
je hovier wordt echt niet zo maar MS partner , zijn ze redelijk strikt in
zo ken ik wel een bedrijf dat MS gold partner is; m.a.w. alle MS software tot hun beschikking
Een echt it-bedrijf zal ook nooit nu al adviseren om over te stappen .quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:57 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het echt bijzonder onprofessioneel om nu al te roepen dat je nu gaat overstappen op Vista. Dat is leuk als je een klein IT bedrijfje bent, en je wilt intern wat kloten, maar elke grote organisatie zal op zijn minst de kat uit de boom kijken totdat duidelijk is hoe e.e.a. precies presteert.
Klein kan inderdaad relatief makkelijk overstappen, nieuwe pc kopen en klaar.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:57 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het echt bijzonder onprofessioneel om nu al te roepen dat je nu gaat overstappen op Vista. Dat is leuk als je een klein IT bedrijfje bent, en je wilt intern wat kloten, maar elke grote organisatie zal op zijn minst de kat uit de boom kijken totdat duidelijk is hoe e.e.a. precies presteert.
Dat zei jarno ook niet .quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer je nu pas de migratie naar XP afgerond hebt, doe je naar mijn idee ook niets niet helemaal goed.
Ik zeg bijkomen, niet dat het nu nét klaar is. Als je onrust in je organisatie wilt, moet je elk nieuw OS van MS blindelings en direct na verschijnen uitrollen. Vista zie ik hier serieus pas over 1 à 2 jaar verschijnen. En waarom ook niet? Eigenlijk was er al geen directe noodzaak tot het upgraden naar XP, 2000 is een prima OS wat eigenlijk nog gewoon voldeed ware het niet dat MS de stekker uit de actieve support trekt. Hetzelfde zal gebeuren met XP op termijn.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:02 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer je nu pas de migratie naar XP afgerond hebt, doe je naar mijn idee ook niets niet helemaal goed.
Vooral de nieuwe beveiligingsstructuur is volgens mij een erg onderschat gebeuren. Je moet je echt goed gaan afvragen hoe je daar als organisatie mee om zal gaan voordat je dat over de schutting heen pleurt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:03 schreef GaRleC het volgende:
TE Beveiligd ; je krijgt 3 warnings voordat je iets kan veranderen/instaleren
Die minpunten van jouw vooral de beveiliging kan je gewoon UNC uitzetten en alles is like xp.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:03 schreef GaRleC het volgende:
Als ik jullie was zou ik vista er niet op zetten.
+Punten
Super snel
Super mooi
Als je online bent downed ie meteen al je drivers.
-Punten
Heel veel spellen doen het niet meer.
TE uitgebreid; Een simpele rechtermuis knop zit er niet bij, je krijgt meteen weer een menu voor alles behalve voor wat je wilt.
Enn het is net een Mac.![]()
Welke spellen doen het niet dan?quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:03 schreef GaRleC het volgende:
+Punten
Super snel
Super mooi
-Punten
TE uitgebreid; Een simpele rechtermuis knop zit er niet bij, je krijgt meteen weer een menu voor alles behalve voor wat je wilt.
Heb hem er op gezet gecracked en verwijdert.
Mn spellen deden het niet, Overal kinderziektes etc.
ik roep nergens dat ik dat wil ,dr loopt iemand te miepen over beveiliging en als het er niet inzit en volgende week is zn os verkloot met spyware miepen we daar gewoon overquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:10 schreef GaRleC het volgende:
Jah maar als je een gamer bent houd het ook al snel op. En die kinderziektes zitten er ook in.
En als je Like XP wilt, waarom zou je dan vista er dan nog opzetten ?
Men ! en dat houd jouw tegen een OS te installeren whehehheheequote:Op vrijdag 17 november 2006 12:13 schreef GaRleC het volgende:
Foutjes = kinderziektes, Call of duty deed het niet dus daar hield het voo rmij op.
de spellen die ik heb geprobeerd werkte prima...quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:03 schreef GaRleC het volgende:
+Punten
Super snel
Super mooi
-Punten
Heb hem er op gezet gecracked en verwijdert.
Mn spellen deden het niet, Overal kinderziektes etc.
Nogmaals, welke kinderziektes/foutjes?quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:13 schreef GaRleC het volgende:
Foutjes = kinderziektes, Call of duty deed het niet dus daar hield het voo rmij op.
Poe zo ff snel weet ik dat uit mn hoofd niet te vindenquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe zet ik die "Waarschuwings Assistent" uit? Nogal irritant dat ik telkens op "Allow" of "Continue" moet klikken.
Nee maar ik mag hopen dat je het snel hebt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:24 schreef Rorata het volgende:
ik heb ook een msdn abbo via school maar ik zie vista er niet bijstaan,
heb ik nu aids?
http://www.iexbeta.com/wi(...)e_Compatibility_Listquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nogmaals, welke kinderziektes/foutjes?
En CoD liep bij mij goed, dus misschien dat het aan jou ligt ipv Vista?
Voor de rest loop je wel te mekkeren maar iets concreets behalve 1 spel noemen lukt niet...
Download RC2 of RTM , geef het 30 dagen de kans en test het , RDP is backwards.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:39 schreef Maart85 het volgende:
Beste mensen, ik heb 4 vraagjes wat betreft de installatie van Windows Vista:
1) Ik wil Windows XP en WIndows Vista tegelijk op mijn laptop hebben. Moet ik hiervoor zelf mijn MBR etc aanpassen? Of kan ik dat gewoon instellen tijdens de installatie van Windows VIsta?
2) Is de Remote Desktop functie van Windows Vista backwards comaptible? Lees: Kan ik op de UvA met de Windows XP remote desktop, mijn Windows Vista Desktop benaderen thuis?
3) Beschikt Windows Vista over language packs? Of gaat dat komen? Is deze ook beschikbaar voor Vista Ultimate?
4) Kan ik via mijn XBOX BMC (Samba Protocol), mijn Vista Laptop benaderen? Waarschijnlijk niet toch?
Op je plaatje klikken in het startmenu, en daar kun je het heel simpel uitzettenquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe zet ik die "Waarschuwings Assistent" uit? Nogal irritant dat ik telkens op "Allow" of "Continue" moet klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |