abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 november 2006 @ 11:13:47 #26
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_43632718
Je kunt je RC1 of RC2 key ook gebruiken voor WIndows Vista RTM...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_43632735
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je kunt je RC1 of RC2 key ook gebruiken voor WIndows Vista RTM...
moet je wel een aantal bestanden van die release hebben toch?
  vrijdag 17 november 2006 @ 11:15:44 #28
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_43632759
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:14 schreef mschol het volgende:

[..]

moet je wel een aantal bestanden van die release hebben toch?
Ja.... *kuch* Usenet...
  vrijdag 17 november 2006 @ 11:15:56 #29
54408 Parzival
Where it happens
pi_43632760
Wat ik gehoord heb is dat WOW super werkt onder Vista.. maar ik ben zelf niet echt een gamert.. .. Office 2007 doet het trouwens zeer goed onder Vista
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_43632824
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:12 schreef Parzival het volgende:
Ons bedrijf heeft zelfs al een paar (stuk of 100) consultants rondlopen met Vista wereldwijd.. Ik werk nml bij Avanade een partnering tussen Accenture en Microsoft. Dat gewacht op SP1...pfff
Nou ik vind het niet "echt: gelul en heel leuk dat jij namelijk bij avanade ofzo werkt en partner bent van microsoft want welk bedrijf is het tegenwoordig niet , elke hovenier is tegenwoordig ook microsoft partner.

Maar een service release en met name sp1 is toch wel degelijk belangrijk om te wachten of wil jouw bedrijf lekker buggie zijn het eerste half jaar.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_43633018
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:15 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ja.... *kuch* Usenet...
ik weet waar ik alles moet krijgen
  vrijdag 17 november 2006 @ 11:36:59 #32
54408 Parzival
Where it happens
pi_43633040
Check www.avanade.nl

of google avanade + microsoft + preferred partner
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_43633101
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:36 schreef Parzival het volgende:
Check www.avanade.nl

of google avanade + microsoft + preferred partner
ja sorry hoor maar dat zegt echt geen ruk

Bovendien vind ik lopen pochen met je bedrijf niet echt stoer.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_43633145
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:20 schreef Joene het volgende:

[..]

Nou ik vind het niet "echt: gelul en heel leuk dat jij namelijk bij avanade ofzo werkt en partner bent van microsoft want welk bedrijf is het tegenwoordig niet , elke hovenier is tegenwoordig ook microsoft partner.

Maar een service release en met name sp1 is toch wel degelijk belangrijk om te wachten of wil jouw bedrijf lekker buggie zijn het eerste half jaar.
wat een BS, vista is zover ik gezien heb al standaard erg goed.
en het wachten op een SR of SP1 voor je overstapt is echt zo 1999
als jij de normale release test en alles werkt.. waarom niet overstappen?

en buggy zijn is geen argument, alles is buggy

en wat betreft MS partner...
je hovier wordt echt niet zo maar MS partner , zijn ze redelijk strikt in
zo ken ik wel een bedrijf dat MS gold partner is; m.a.w. alle MS software tot hun beschikking
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 17 november 2006 @ 11:49:35 #35
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43633205
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:20 schreef Joene het volgende:

[..]

En met SP1 komt waarschijklijk WinFS mee, dus kan je nog langer gaan testen...
Tenzij ze dat idee ook al hebben laten varen...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_43633256
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:45 schreef mschol het volgende:

[..]

wat een BS, vista is zover ik gezien heb al standaard erg goed.
en het wachten op een SR of SP1 voor je overstapt is echt zo 1999
als jij de normale release test en alles werkt.. waarom niet overstappen?

en buggy zijn is geen argument, alles is buggy

en wat betreft MS partner...
je hovier wordt echt niet zo maar MS partner , zijn ze redelijk strikt in
zo ken ik wel een bedrijf dat MS gold partner is; m.a.w. alle MS software tot hun beschikking
Partnership met microsoft is easy ! noway strict.
pi_43633281
Ik vind het echt bijzonder onprofessioneel om nu al te roepen dat je nu gaat overstappen op Vista. Dat is leuk als je een klein IT bedrijfje bent, en je wilt intern wat kloten, maar elke grote organisatie zal op zijn minst de kat uit de boom kijken totdat duidelijk is hoe e.e.a. precies presteert.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_43633342
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:57 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het echt bijzonder onprofessioneel om nu al te roepen dat je nu gaat overstappen op Vista. Dat is leuk als je een klein IT bedrijfje bent, en je wilt intern wat kloten, maar elke grote organisatie zal op zijn minst de kat uit de boom kijken totdat duidelijk is hoe e.e.a. precies presteert.
Een echt it-bedrijf zal ook nooit nu al adviseren om over te stappen .
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 17 november 2006 @ 12:02:18 #39
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43633350
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:57 schreef Jarno het volgende:
Klein kan inderdaad relatief makkelijk overstappen, nieuwe pc kopen en klaar.
Grote bedrijven gooien het inderdaad eerst in een test domain om te kijken wat er gebeurd met huisapplicaties.
Daarna gaan eerst de secretaresses over, dan pas de rest.
IT als eerste, maar dat spreekt voor zich.

Wanneer je nu pas de migratie naar XP afgerond hebt, doe je naar mijn idee ook niets niet helemaal goed.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:03:45 #40
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_43633371
Als ik jullie was zou ik vista er niet op zetten.

+Punten
Super snel
Super mooi
Als je online bent downed ie meteen al je drivers.

-Punten
Heel veel spellen doen het niet meer.
TE Beveiligd ; je krijgt 3 warnings voordat je iets kan veranderen/instaleren
TE uitgebreid; Een simpele rechtermuis knop zit er niet bij, je krijgt meteen weer een menu voor alles behalve voor wat je wilt.
Enn het is net een Mac.

Heb hem er op gezet gecracked en verwijdert.
Mn spellen deden het niet, Overal kinderziektes etc.
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_43633401
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:02 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Wanneer je nu pas de migratie naar XP afgerond hebt, doe je naar mijn idee ook niets niet helemaal goed.
Dat zei jarno ook niet .
pi_43633404
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:02 schreef Netsplitter het volgende:

Ik zeg bijkomen, niet dat het nu nét klaar is. Als je onrust in je organisatie wilt, moet je elk nieuw OS van MS blindelings en direct na verschijnen uitrollen. Vista zie ik hier serieus pas over 1 à 2 jaar verschijnen. En waarom ook niet? Eigenlijk was er al geen directe noodzaak tot het upgraden naar XP, 2000 is een prima OS wat eigenlijk nog gewoon voldeed ware het niet dat MS de stekker uit de actieve support trekt. Hetzelfde zal gebeuren met XP op termijn.

En wat zal jouw secretaresse het jeuken of ze haar briefjes in XP of Vista moet tikken? Niks toch? Bijblijven voor het bijblijven is leuk voor de werkverschaffing van de IT afdeling maar voegt verder weinig toe.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_43633426
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:03 schreef GaRleC het volgende:

Vooral de nieuwe beveiligingsstructuur is volgens mij een erg onderschat gebeuren. Je moet je echt goed gaan afvragen hoe je daar als organisatie mee om zal gaan voordat je dat over de schutting heen pleurt.
pi_43633430
quote:

+Punten
Super snel
Super mooi

-Punten
TE uitgebreid; Een simpele rechtermuis knop zit er niet bij, je krijgt meteen weer een menu voor alles behalve voor wat je wilt.
Enn het is net een Mac.
Die minpunten van jouw vooral de beveiliging kan je gewoon UNC uitzetten en alles is like xp.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 17 november 2006 @ 12:09:28 #45
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43633438
quote:

+Punten
Super snel
Super mooi

-Punten
Enn het is net een Mac.

Heb hem er op gezet gecracked en verwijdert.
Mn spellen deden het niet, Overal kinderziektes etc.
Welke spellen doen het niet dan?
Te uitgebreid?
Dat kan je allemaal uit zetten.
Welke kinderziektes?
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:10:49 #46
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_43633450
Jah maar als je een gamer bent houd het ook al snel op. En die kinderziektes zitten er ook in.

En als je Like XP wilt, waarom zou je dan vista er dan nog opzetten ?
pi_43633480
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:10 schreef GaRleC het volgende:
Jah maar als je een gamer bent houd het ook al snel op. En die kinderziektes zitten er ook in.

En als je Like XP wilt, waarom zou je dan vista er dan nog opzetten ?
ik roep nergens dat ik dat wil ,dr loopt iemand te miepen over beveiliging en als het er niet inzit en volgende week is zn os verkloot met spyware miepen we daar gewoon over
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:13:05 #48
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_43633481
Foutjes = kinderziektes, Call of duty deed het niet dus daar hield het voo rmij op.
pi_43633495
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:13 schreef GaRleC het volgende:
Foutjes = kinderziektes, Call of duty deed het niet dus daar hield het voo rmij op.
Men ! en dat houd jouw tegen een OS te installeren whehehhehee
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:17:20 #50
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_43633531
Hoe zet ik die "Waarschuwings Assistent" uit? Nogal irritant dat ik telkens op "Allow" of "Continue" moet klikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')