korting op een msdn abbo ?quote:
LOLquote:
Ok !quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:01 schreef Jarno het volgende:
Joene, kijk ff [daar]!
Lutsers ik ga hier toch geen keys verspreidenquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
me too me too,.
ik ehb me bill gates vista nu naar msdn getoverd, mis alleen de key![]()
Whehehhehe een NL versie whehehehehehehe Goeie Garpquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:04 schreef Hare het volgende:
Is er op msdn een NL versie uit of alleen Engels?
genoeg andere mogelijkheden:quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Lutsers ik ga hier toch geen keys verspreiden
ik weet het maar wat heb jij thuis dus aan een ENTERPRISE editie .quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:06 schreef Parzival het volgende:
Geen enterprise .. *zucht*
Er zijn twee grove edities.. MSDN (huis tuin en keuken Vista.. ) en VLK (Volume License Key). De Enterprise versie is alleen verkrijgbaar in VLK vorm.. Hiervoor moet een bedrijf zijn eigen activatie server opzetten. Daarnaast heeft het nog wat andere voordelen..
http://www.microsoft.com/(...)ions/enterprise.mspx
IK gaat geen KEYS verspreiden aan niemandquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg andere mogelijkheden:
Youtube, Mail, PM, txt op webserver, etc etc etc![]()
ahhh ik zie binnenkort een heleboel downloads van Virtual PCquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:06 schreef Parzival het volgende:
Geen enterprise .. *zucht*
Er zijn twee grove edities.. MSDN (huis tuin en keuken Vista.. ) en VLK (Volume License Key). De Enterprise versie is alleen verkrijgbaar in VLK vorm.. Hiervoor moet een bedrijf zijn eigen activatie server opzetten. Daarnaast heeft het nog wat andere voordelen..
http://www.microsoft.com/(...)ions/enterprise.mspx
Jullie bedrijf gaat dus voor SP1 al vista installeren op de bedrijfs pc's ?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:09 schreef Parzival het volgende:
Thuis thuis... voor mn werk.. natuurlijk...
We hebben al een tijdje een activatie server in huis staan..
waarschijnlijk test omgeving??quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Jullie bedrijf gaat dus voor SP1 al vista installeren op de bedrijfs pc's ?
Wij zijn net bekomen van de XP migratie, hou op schei uit!quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Jullie bedrijf gaat dus voor SP1 al vista installeren op de bedrijfs pc's ?
idd oprotten vista gaat er niet op voor SP1 hier in het bedrijf in elk geval nietquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij zijn net bekomen van de XP migratie, hou op schei uit!
moet je wel een aantal bestanden van die release hebben toch?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je kunt je RC1 of RC2 key ook gebruiken voor WIndows Vista RTM...
Ja.... *kuch* Usenet...quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je wel een aantal bestanden van die release hebben toch?
Nou ik vind het niet "echt: gelul en heel leuk dat jij namelijk bij avanade ofzo werkt en partner bent van microsoft want welk bedrijf is het tegenwoordig niet , elke hovenier is tegenwoordig ook microsoft partner.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:12 schreef Parzival het volgende:
Ons bedrijf heeft zelfs al een paar (stuk of 100) consultants rondlopen met Vista wereldwijd.. Ik werk nml bij Avanade een partnering tussen Accenture en Microsoft. Dat gewacht op SP1...pfff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |