abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43656944
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 14:44 schreef Incolumis het volgende:

[..]

ouch
dat is echt een eerste klas kutkaart, kun je echt helemaal niks mee. die zou ik ook veranderen als ik jou was
ZOEKT

XFX GeForce 7600GS 512 MB AGP is wat beter denk ik
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_43657051
denk het wel ja
pi_43660238
quickpar schijnt niet meer te werken..?
  zaterdag 18 november 2006 @ 17:38:33 #104
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_43661151
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:09 schreef Omkron het volgende:
een leven zonder quickpar Naja mijn RAID Controller wordt ook nog niet ondersteund dus moet toch wachten. Doen newsleechter en FTD enzo het wel?
pi_43664246
Geen idee.. gebruik enkel grabit..
pi_43664677
quote:
met SABNZBD heb je geen quickpar meer nodig (alleen als je wilt uploaden)
pi_43664929
quote:
Onder Vista? Ik heb net gewoon The.Exorcism.Of.Emily.Rose.PAL.NL.DVDr-PaTHe goed ge-PAR'd hoor?
pi_43664953
Oh dat is trouwens hartstikke illegaal, dat mag niet hè
pi_43665129
ik krijg de melding 'side-by-side configuration is incorrect'.. en nog wat bla bla.. zowel met quickpar als met ander applicaties.

pi_43665400
Dit is geen error van QuickPAR zo te zien?
pi_43665752
Nee klopt.. maar met quickpar kreeg ik een zelfde.

Ik heb zojuist een spontane reset gehad van mijn computer.. out of the blue.. tijdens de nieuwe opstart ging Vista de HD checken op consistency.. 8 min lang 'recovering orphaned file'.. gaat lekker..
pi_43665974
quickpar installen lukte na de crash wel opeens..?
pi_43666811
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 20:14 schreef Omkron het volgende:
Nee klopt.. maar met quickpar kreeg ik een zelfde.

Ik heb zojuist een spontane reset gehad van mijn computer.. out of the blue.. tijdens de nieuwe opstart ging Vista de HD checken op consistency.. 8 min lang 'recovering orphaned file'.. gaat lekker..
kan aan je voeding liggen
pi_43668744
met mijn voeding is niets mis.. draait al 2 jaar probleemloos op xp. en het was een goede voeding ook trouwens.. (zelfbouw systeem)
  zondag 19 november 2006 @ 05:35:00 #115
54408 Parzival
Where it happens
pi_43677910
Grappig dat veel mensen graag de beveiliging willen uitzetten.. ondanks dat het er is voor de BEVEILIGING van je pc.. Die pop-up komt in het begin wat vaker voor omdat je dingen aan het installeren bent.. Als je daarna gewoon normaal werkt komen ze bijna nooit meer voor.

De vraag of je upgrade of niet is per bedrijfs(cultuur) verschillend. In ons bedrijf hebben de consultants genoeg kennis om zichzelf te voorzien van technische antwoorden zodat de helpdesk geen vragen krijgt. Ik zeg ook niet dat ELK bedrijf per direct moet overgaan op het installeren van Vista.. ik zeg alleen dat het wachten op SP1 wel erg achterhaald is. Elk serieus nemend bedrijf gaat nu wel alvast Vista testen met hun applicaties. Want zoals ook aangegeven door MS is Vista echt een stuk strakker qua beveiliging en kunnen de nieuwe methodes voor het opsporen van data (seach assistant) het een en ander wel makkelijker maken voor de gebruikers. Met het installeren van Vista kan daardoor voldaan worden aan bepaalde compliancy regels welke voor enterprise bedrijven echt belangrijk worden gevonden.

Dat jullie NU PAS klaar zijn met het upgraden naar Windows XP zegt al genoeg over de IT capaciteiten van je bedrijf of de super slechte applicaties welke voor jullie gemaakt zijn, immers SP3 komt er al bijna aan!

MBT MS partnering, inderdaad elke idioot welke een aantal MCP'ers in dienst heeft kan MS Partner worden, maar daarin zitten nog wel een aantal gradaties hoor.. als je Gold partner wil worden zul je toch echt wel met wat meer aan moeten komen dan alleen 2 MCPers.. ..

En inderdaad Pimpen met je bedrijf hier is niet stoer.. maar trots zijn op je bedrijf vindt ik een gezond iets!
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_43681387
Is Nero al beschikbaar voor Vista..?
pi_43682428
quote:
Op zondag 19 november 2006 05:35 schreef Parzival het volgende:

Dat jullie NU PAS klaar zijn met het upgraden naar Windows XP zegt al genoeg over de IT capaciteiten van je bedrijf of de super slechte applicaties welke voor jullie gemaakt zijn, immers SP3 komt er al bijna aan!
Tuurlijk knul! . Pimp my werkplek, of niet?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_43686943
quote:
tuurlijk..
zeker nooit de verzekerings wereld ingeweest
daar moeten ze het nog met ouderwetse dos programma's doen. waardoor het vaak makkelijker is om win2000 of eerder te draaien aangezien je voor je dos programma's de meest idiote goochel truuks moet uithalen zodat het helemaal werkt onder xp (inclusief usb printer of netwerk printer)
  zondag 19 november 2006 @ 15:56:27 #119
141482 Q.
JurassiQ
pi_43687023
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:33 schreef Jarno het volgende:

[..]

Hij heeft echt geen idee hoe het in de echte wereld gaat.
For great justice!
pi_43687266
quote:
En als het bedrijf XP niet nodig HAD voor de applicaties die het gebruikt? Waarom zou het dan de overstap naar XP moeten maken?
.
pi_43690651
Mijn hele vista leek gaar te zijn..? Kon niets meer downloaden.. kreeg IE niet meer open.. maar weer een volledige install weer gedaan.. we gaan vrolijk verder met testen..
pi_43692329
quote:
Op zondag 19 november 2006 17:50 schreef Omkron het volgende:
Mijn hele vista leek gaar te zijn..? Kon niets meer downloaden.. kreeg IE niet meer open.. maar weer een volledige install weer gedaan.. we gaan vrolijk verder met testen..
Moest dat testen al niet afgerond zijn met de pre-releases..?
Calmer than you are
pi_43700674
Vista net (weer) geinstalleerd, het is een tijd geleden dat ik 'm op m'n PC heb gehad
Anway, ik zoek nog een DVD afspeel programma die werkt (64bit Vista)...is die er überhaupt al?
pi_43700825
quote:
Op zondag 19 november 2006 18:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Moest dat testen al niet afgerond zijn met de pre-releases..?
Als particulier..? Moest toch mijn bak weer eens installen.. mooie gelegenheid om eens uitgebreid te testen voordat ik tot aanschaf overga.
pi_43701107
quote:
Op zondag 19 november 2006 22:21 schreef enlightenedwizza het volgende:
Vista net (weer) geinstalleerd, het is een tijd geleden dat ik 'm op m'n PC heb gehad
Anway, ik zoek nog een DVD afspeel programma die werkt (64bit Vista)...is die er überhaupt al?
Windows Media Player 11 die in Vista zit speelt DVD's.
pi_43701489
hmm ik wou vista dus ook ff uitproberen, maar als ik em gebrand heb krijg ik bij elke versie een error van file missing ofzo en kan em dus niet installeren, iemand hier ook last van (gehad)?
pi_43702350
Nope.. maar ik heb na het branden een verify gedaan.. wat ik dus never nooit doe.. om zeker te weten dat ik geen brand fouten heb.
pi_43705390
quote:
Op zondag 19 november 2006 22:39 schreef sexymofo het volgende:
hmm ik wou vista dus ook ff uitproberen, maar als ik em gebrand heb krijg ik bij elke versie een error van file missing ofzo en kan em dus niet installeren, iemand hier ook last van (gehad)?
Setup niet vanuit Windows zelf starten, maar vanaf de CD booten... Dat deed 't 'm bij mij
  maandag 20 november 2006 @ 00:55:43 #129
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_43706018
Van de week maar eens een van de laatste beta versies gedownload van de Nieuwe windows vista.

Installeren loopt allemaal heel vlot en alles draait goed na een verse install.

Alleen zit ik met het volgende probleem.

Als ik via mijn provider downloaden met diverse nieuwsgroepen providers dan zie ik dat alle files binnen lopen en gecontroleerd worden alleen als ik dan in de mappen kijk dan zie ik niks verschijnen in de map waar volgens het programma wat staat.

Wel kan ik binnen het programma de files controleren met quickpar maar helaas niet uitpakken omdat dat niet binnen het programma aanwezig is (uitpakken met winrar)

Ik gebruik de programma's

- Grabit (laatste 6 versies geprobeeerd)
- Newsleecher.. (meerdere versies)

Nou vraag ik me dus af of er in windows vista standaard mappe verborgen staan en dat je die moet unlocken. Het vreemde is namelijk ook dat de schijf als je aan het downloaden bent wel langzaaam volraakt.

Iemand die een oplossig heeft.

Thanks mensen...
pi_43706925
Ik heb meerdere computers. Voor hoeveel computers kan ik legaal één Vista-key gebruiken? En als dat niet kan, hoe kan ik dan goedkoop voor een legale Windows op deze computers zorgen?
pi_43707057
quote:
Op maandag 20 november 2006 01:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb meerdere computers. Voor hoeveel computers kan ik legaal één Vista-key gebruiken? En als dat niet kan, hoe kan ik dan goedkoop voor een legale Windows op deze computers zorgen?
Dat kan niet . Bij XP mocht je de oem versie kopen als je minimaal 1 cruciaal onderdeel erbij kocht (bv geheugen, moederbord, hdd). Ik weet alleen niet of dat ook nog bij VIsta kan.
pi_43707915
quote:
Op maandag 20 november 2006 02:10 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Dat kan niet . Bij XP mocht je de oem versie kopen als je minimaal 1 cruciaal onderdeel erbij kocht (bv geheugen, moederbord, hdd). Ik weet alleen niet of dat ook nog bij VIsta kan.
Maar ze verwachten toch niet serieus dat je 2 keer 250 euro uitgeeft omdat je een PC en een laptop hebt? :/
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 20 november 2006 @ 07:36:45 #133
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43708178
quote:
Op maandag 20 november 2006 05:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Maar ze verwachten toch niet serieus dat je 2 keer 250 euro uitgeeft omdat je een PC en een laptop hebt? :/
Ja, waarom niet?
Je gebruikt het toch?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_43709999
quote:
Op zondag 19 november 2006 22:30 schreef Omkron het volgende:

[..]

Windows Media Player 11 die in Vista zit speelt DVD's.
Vreemd, dan moet ie iig nog geassocieerd worden met DVDs (gaan we vanavond doen), ik kreeg niet veel te zien bij het afspelen
Je hebt dus geen 3rd party software nodig om 'm in MP11 te laten draaien?
  maandag 20 november 2006 @ 10:12:34 #135
54408 Parzival
Where it happens
pi_43710183
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:33 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nou laten we het even netjes houden.. ik ben voor jou geen "knul" maar gewoon een mede-fokker die zijn mening uit.

Het gaat niet om of je je werkplek wil pimpen of niet.. of dat je de nieuwe windows geil vindt.. het gaat om nieuwe functionaliteit welke geimplementeerd is in Vista die de business extra geld kan opleveren. Zoals bijv. maar niet uitsluitend.. Vista installatie welke het overbodig maakt images te maken voor verschillende hardware platformen omdat Vista HAL independent is..
Daarnaast willen bedrijven graag hun MS support houden. Zoals je zei.. de meeste bedrijven gaan nu niet alla minuut over op vista.. en dat is logisch.. maar men moet wel beginnen met testen (zeker enterprise bedrijven) omdat het test traject nou eenmaal tijd in beslag neemt. Windows XP sp2 support eindigt immer over (ik dacht) een jaar of 2..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_43710654
Gelukkig krijgen we nog SP3 voor XP waarmee de support voor XP ook weer gegarandeerd is tot de of de opvolger van vista of zeker tot eind 2009 .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 20 november 2006 @ 10:36:20 #137
54408 Parzival
Where it happens
pi_43710674
maarja installeer je dan Sp3 pas als SP4 uitkomt? :S dan zijn immers alle bugs eruit....... (ofzoiets..)
pi_43710784
quote:
Op maandag 20 november 2006 10:36 schreef Parzival het volgende:
maarja installeer je dan Sp3 pas als SP4 uitkomt? :S dan zijn immers alle bugs eruit....... (ofzoiets..)
of je gaat nu gewoon lopen mierenneuken

Sp3 zal wel eerst getest worden een dag of wat voor ik ga uitrollen ja.
Overigens zal die taak niet op mijn schouders terechtkomen daar ik vanaf januari een consultants rol zal gaan vervullen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_43711652
quote:
Op maandag 20 november 2006 10:03 schreef enlightenedwizza het volgende:

[..]

Vreemd, dan moet ie iig nog geassocieerd worden met DVDs (gaan we vanavond doen), ik kreeg niet veel te zien bij het afspelen
Je hebt dus geen 3rd party software nodig om 'm in MP11 te laten draaien?
Nee.. niet zoals bij XP het geval was. Media center heb ik niet aan de praat gekregen vanwege geen drivers voor geluidskaart.. Media player zelf daarintegen speelde mijn dvd af.

Gear Pro 7 - Mastering Editions (brandprogramms) schijnt te werken.. net een cd gefikt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Omkron op 20-11-2006 13:09:41 ]
pi_43712012
quote:
Op maandag 20 november 2006 10:12 schreef Parzival het volgende:

die de business extra geld kan opleveren.
Lekker commercieel nalullen van MS is dit. Noem eens wat van die voordelen? En met imaging hoef je niet aan te komen want dat doen we op een echte manier met ZENworks Imaging.

Nee, ik durf bijna hard te beweren dat de overstap van 2000 naar XP voor 9 van de 10 bedrijven (puur functioneel gezien dan - even afgezien van support vanuit MS) een loze was. En dat de overstap naar Vista dit voorlopig ook zal zijn.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_43712081
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

Lekker commercieel nalullen van MS is dit. Noem eens wat van die voordelen? En met imaging hoef je niet aan te komen want dat doen we op een echte manier met ZENworks Imaging.

Nee, ik durf bijna hard te beweren dat de overstap van 2000 naar XP voor 9 van de 10 bedrijven (puur functioneel gezien dan - even afgezien van support vanuit MS) een loze was. En dat de overstap naar Vista dit voorlopig ook zal zijn.
ik zie in elk geval geen reden waarom een willekeurig bedrijf naar vista zal gaan (wat kan je er meer ? mee? ) zolang de support voor XP nog aanwezig is.
pi_43712128
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:35 schreef Joene het volgende:

[..]

ik zie in elk geval geen reden waarom een willekeurig bedrijf naar vista zal gaan (wat kan je er meer ? mee? ) zolang de support voor XP nog aanwezig is.
Behalve versie geilheid en het bezig moeten houden van de IT afdeling niet nee. (Overigens hoeft met beide niet echt iets mis te zijn hoor.)
pi_43712197
Prive ben ik ook versie geil en update ik alles wat ik maar kan updaten.
Maar workrelated stuff doe ik altijd maar "netjes" rustig aan.
pi_43712256
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:38 schreef Joene het volgende:
Prive ben ik ook versie geil en update ik alles wat ik maar kan updaten.
Maar workrelated stuff doe ik altijd maar "netjes" rustig aan.
Iets met if it ain't broke ofzo. .
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 20 november 2006 @ 11:45:24 #145
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43712377
Aan de andere kant, Bitlocker bv kan wel leuk zijn voor bedrijven, zeker voor de laptops.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_43712431
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:40 schreef Jarno het volgende:

[..]

Iets met if it ain't broke ofzo. .
Werk zoeken is niet zo mijn ding.
  maandag 20 november 2006 @ 11:47:30 #147
4180 Hare
Come fly with me!
pi_43712440
quote:
Op maandag 20 november 2006 01:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
In Duitsland is het zo dat als je daar Windows Media Center koopt je een coupon krijgt waarmee je voor ongeveer 15 euro een upgrade naar Windows Vista Home Premium Edtition krijgt. Ben je dus zo'n 115 euro kwijt.

http://www.alternate.de/html/product/details.html?artno=YOBM4A&showTechData=true
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  maandag 20 november 2006 @ 12:06:18 #148
159979 G.Fawkes
pi_43712950
volgens viaarena.com zal mijn RAID Controller niet ondersteund worden, mijn laptop is pas een jaar oud en heeft godverdomme 1200 euro gekost, kunnen ze dat maken?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 20 november 2006 @ 12:08:33 #149
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43713007
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:06 schreef G.Fawkes het volgende:
volgens viaarena.com zal mijn RAID Controller niet ondersteund worden, mijn laptop is pas een jaar oud en heeft godverdomme 1200 euro gekost, kunnen ze dat maken?
Helaas wel.
Ik vrees dat er niks anders op zit dan gaan klagen bij die gasten...
  maandag 20 november 2006 @ 12:13:11 #150
159979 G.Fawkes
pi_43713140
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:08 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Helaas wel.
Ik vrees dat er niks anders op zit dan gaan klagen bij die gasten...
kan ik die kut raid dan niet gewoon ombouwen naar IDE?
  maandag 20 november 2006 @ 17:09:28 #151
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_43721626
quote:
Op maandag 20 november 2006 00:55 schreef Diego27 het volgende:
Van de week maar eens een van de laatste beta versies gedownload van de Nieuwe windows vista.

Installeren loopt allemaal heel vlot en alles draait goed na een verse install.

Alleen zit ik met het volgende probleem.

Als ik via mijn provider downloaden met diverse nieuwsgroepen providers dan zie ik dat alle files binnen lopen en gecontroleerd worden alleen als ik dan in de mappen kijk dan zie ik niks verschijnen in de map waar volgens het programma wat staat.

Wel kan ik binnen het programma de files controleren met quickpar maar helaas niet uitpakken omdat dat niet binnen het programma aanwezig is (uitpakken met winrar)

Ik gebruik de programma's

- Grabit (laatste 6 versies geprobeeerd)
- Newsleecher.. (meerdere versies)

Nou vraag ik me dus af of er in windows vista standaard mappe verborgen staan en dat je die moet unlocken. Het vreemde is namelijk ook dat de schijf als je aan het downloaden bent wel langzaaam volraakt.

Iemand die een oplossig heeft.

Thanks mensen...
Iemand enig idee met dit probleem !!!
pi_43723406
dat van dat kwijtraken van files met grabit heb ik ook regelmatig.. wel downen enzo in grabit.. maar nergens te vinden daarna meer.. ligt aan de poster van de files.. heb het telkens bij dezelfde personen.
pi_43723683
Waar sla je je temp files op van Grabit?
pi_43723956
Ik draai Vista voor de grap even op mijn MacBook, draait wel, maar ik kreeg laatst een blauwscherm tijden het spelen van dat kaart spelletje...

ik houd het maar bij OS X
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_43724126
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:09 schreef Diego27 het volgende:

[..]

Iemand enig idee met dit probleem !!!
Kijk hier eens
1C:UsersUSERNAMEAppDataLocalVirtualStoreProgram FilesNewsLeecherdownloads

Schijnt met beveiliging te maken te hebben , maar handig is het niet
pi_43724511
quote:
Op maandag 20 november 2006 18:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waar sla je je temp files op van Grabit?
Als je het tegen mij hebt : op de standaard plek die grabit gebruikt.
pi_43724611
quote:
Op maandag 20 november 2006 07:36 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ja, waarom niet?
Je gebruikt het toch?
Ja maar ik gebruik ze niet tegelijk. Als ik een game op twee computers wil installeren dan kan dat toch ook.

Hoe zit het dan met bedrijven die 1000 computers hebben ofzo. Dat loopt nogal in de kosten zeg.
pi_43724669
Die krijgen een vette discount dan..
pi_43725441
quote:
Op maandag 20 november 2006 19:07 schreef Omkron het volgende:

[..]

Als je het tegen mij hebt : op de standaard plek die grabit gebruikt.
Nah, Diego
  maandag 20 november 2006 @ 19:33:49 #160
159979 G.Fawkes
pi_43725491
Ik heb vista op mijn laptop

Ziet er vet uit
  Lieve Belg maandag 20 november 2006 @ 19:36:46 #161
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_43725596
Ik ben nu aan het twijfelen als ik heb binnenkort eens zou testen. Ik heb hem toch legaal via msdnaa. Is het de moeite waard voor schoolgebruik, programma ontwikkeling enzo?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  maandag 20 november 2006 @ 19:58:01 #162
159979 G.Fawkes
pi_43726345
quote:
Op maandag 20 november 2006 19:36 schreef Jump het volgende:
Ik ben nu aan het twijfelen als ik heb binnenkort eens zou testen. Ik heb hem toch legaal via msdnaa. Is het de moeite waard voor schoolgebruik, programma ontwikkeling enzo?
Ik heb em via MA3D legaal. Naar mijn mening is het de moeite waard omdat ik het leuk vind. Maar als je programmeur bent, zul je toch moeten weten of je creatie ook aardijg zijn werk doet via vista of niet?
  maandag 20 november 2006 @ 21:07:34 #163
159979 G.Fawkes
pi_43729089
Weet iemand of deamon tools of alcohol werkt op Vista. Ik installeer het ff niet omdat het bij een vriend van mij zorgde dat windows niet meer opstartte....
  maandag 20 november 2006 @ 21:11:55 #164
4180 Hare
Come fly with me!
pi_43729269
quote:
Op maandag 20 november 2006 21:07 schreef G.Fawkes het volgende:
Weet iemand of deamon tools of alcohol werkt op Vista. Ik installeer het ff niet omdat het bij een vriend van mij zorgde dat windows niet meer opstartte....
Daemon werkt.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_43729613
sketchup werkt niet met opengl

shit, wat nu?
  maandag 20 november 2006 @ 21:21:47 #166
159979 G.Fawkes
pi_43729699
quote:
Op maandag 20 november 2006 21:11 schreef Hare het volgende:

[..]

Daemon werkt.
Ga em proberen dank!
pi_43730240
Daemon werkt hier gewoon... Waarom hebben mensen toch zo veel problemen met Daemontools en QuickPAR
pi_43730607
2de keer dat ik het vraag:

werkt deze laatste Vista release (RTM) in VMware onder Windows XP?
bij enkele eerdere releases was dit namelijk niet zo.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_43730912
Iemand trouwens (al) ervaring met Windows.Vista.RTM.Activation.Crack-iND onder Microsoft.Windows.Vista.Final-BillGates
pi_43731388
quote:
Op maandag 20 november 2006 22:08 schreef Jerkmaine het volgende:
Iemand trouwens (al) ervaring met Windows.Vista.RTM.Activation.Crack-iND onder Microsoft.Windows.Vista.Final-BillGates
ik heb de bill gates naar officiele msdn getransofrmeerd en daar werkt hij prima onder (lees: hij werkt nu met rc1 key)
pi_43733904
quote:
Op maandag 20 november 2006 22:08 schreef Jerkmaine het volgende:
ahum zoek de reebsaw dinges
  dinsdag 21 november 2006 @ 05:32:45 #172
54408 Parzival
Where it happens
pi_43737965
quote:
Op maandag 20 november 2006 19:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ja maar ik gebruik ze niet tegelijk. Als ik een game op twee computers wil installeren dan kan dat toch ook.

Hoe zit het dan met bedrijven die 1000 computers hebben ofzo. Dat loopt nogal in de kosten zeg.
Daarom hebben die bedrijven speciale licentie overeenkomsten met Microsoft.. per machine betalen ze een stuk minder als jij in de winkel.. maar nadeel is weer dat ze dat bedrag elk jaar moeten betalen..

(ja voor de mensen die denken wijs te zijn.. de meeste bedrijven met heeel veel computers doen dat.. de kleinere bedrijven kopen OEM blablablablablabla)

Als je twee auto's koopt moet je toch ook 2x wegenbelasting betalen? ondanks dat je er maar in 1 tegelijk kan rijden..

(en voor de mensen die denken wijs te zijn: ik gok dat MS niet zo moeilijk doet over een software pakketje van 20-25 jaar oud net als bij auto's)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 21 november 2006 @ 07:26:30 #173
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43738256
quote:
Op maandag 20 november 2006 21:54 schreef Caesu het volgende:
2de keer dat ik het vraag:

werkt deze laatste Vista release (RTM) in VMware onder Windows XP?
bij enkele eerdere releases was dit namelijk niet zo.
Ja
pi_43738794
quote:
Op maandag 20 november 2006 23:34 schreef Incolumis het volgende:

[..]

ahum zoek de reebsaw dinges
Mag ik u bedanken
pi_43739316
quote:
Op maandag 20 november 2006 21:11 schreef Hare het volgende:

[..]

Daemon werkt.
de x64 wel te verstaan
de x86 doet niet veel
pi_43739518
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 08:31 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

Mag ik u bedanken
gaat uw gang
  dinsdag 21 november 2006 @ 09:18:14 #177
54408 Parzival
Where it happens
pi_43739542
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 09:04 schreef enlightenedwizza het volgende:

[..]

de x64 wel te verstaan
de x86 doet niet veel
4.06 X86 doet het gewoon bij mij hoor
pi_43739667
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 09:16 schreef Incolumis het volgende:

[..]

gaat uw gang
Alleen als 'ie écht werkt, die serial heb ik inmiddels aangevraagd en gekregen... U hoort vanavond van mij ...
pi_43739709
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 09:26 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

Alleen als 'ie écht werkt, die serial heb ik inmiddels aangevraagd en gekregen... U hoort vanavond van mij ...
bij mij werkt ie iig, wel een beetje geklooi met rechten enzo, maar uiteindelijk lukte het
pi_43740169
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 08:31 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

Mag ik u bedanken
is dezelfde crack als die van Ind echter met een klein ander einde
  dinsdag 21 november 2006 @ 10:00:16 #181
54408 Parzival
Where it happens
pi_43740241
Ik mag hopen dat Microsoft een nieuw truukje heeft ingebouwd.. crack detected.. format all disks.. !
pi_43740362
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 10:00 schreef Parzival het volgende:
Ik mag hopen dat Microsoft een nieuw truukje heeft ingebouwd.. crack detected.. format all disks.. !
oei met 5 hdd's wordt dat wel minders
pi_43741119
Dus we moeten nog even wachten op de keygen..?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 21 november 2006 @ 10:40:47 #184
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43741153
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 10:39 schreef Omkron het volgende:
Dus we moeten nog even wachten op de legale versie..?
pi_43742164
Waar kan ik checken of mijn PC goed is voor Vista?

Ik heb een AMD64 3000 en 1.5GB intern geheugen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 21 november 2006 @ 11:23:01 #186
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43742227
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 11:21 schreef honderd het volgende:
Waar kan ik checken of mijn PC goed is voor Vista?

Ik heb een AMD64 3000 en 1.5GB intern geheugen.
http://www.microsoft.com/(...)advisor/default.mspx
pi_43742233
goed genoeg
pi_43742611
Wie kan mij wat meer vertellen over Superfetch icm EMD ? Ik wil graag een nieuwe USB stick, is het de moeite waard een 'heule snelle' te halen en deze dan te gaan gebruiken icm Vista?
pi_43742903
Het zal vast niet langzamer gaan dan XP
pi_43743961
wat ik me afvraag, het zal wss de usb stick wel een stukje minder oud maken, aangezien zo'n stick maar ong 1 miljoen keer kan worden herschreven, en hoe vaak wordt die superfetch wel niet herschreven?
pi_43743989
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:23 schreef Incolumis het volgende:
wat ik me afvraag, het zal wss de usb stick wel een stukje minder oud maken, aangezien zo'n stick maar ong 1 miljoen keer kan worden herschreven, en hoe vaak wordt die superfetch wel niet herschreven?
Ja, dat schijnt dus allemaal wel mee te vallen, de sticks van tegenwoordig gaan 15 jaar mee als je ze elke dag 8 uur laat Superfetchen is ergens eens berekend, nou, over 15 jaar weten we geeneens meer wat USB was dus dat geloof ik wel.
pi_43744009
ah ok nuff said
  dinsdag 21 november 2006 @ 14:33:50 #193
104871 remlof
Europees federalist
pi_43747846
quote:
Boeien, dan koppel ik m'n datadisks wel effe af tijdens de installatie

MSDN subscribers kunnen Vista trouwens hier downloaden, of was dat al bekend?
pi_43748794
quote:
dan is het: Lawsuit voor microsoft die ze kei en keihard gaan verliezen (MS that is)
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:28:23 #195
159979 G.Fawkes
pi_43760844
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, dat schijnt dus allemaal wel mee te vallen, de sticks van tegenwoordig gaan 15 jaar mee als je ze elke dag 8 uur laat Superfetchen is ergens eens berekend, nou, over 15 jaar weten we geeneens meer wat USB was dus dat geloof ik wel.
Hoe zit het nou precies dan met dat Superfetch, bestaat het al. Hoe zet ik het aan. Merk ik dan nog iets aan het superfetch gebeuren?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 21 november 2006 @ 20:52:09 #196
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43761768
quote:
Op maandag 20 november 2006 19:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Google is op VLK.
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:02 schreef mschol het volgende:

[..]

dan is het: Lawsuit voor microsoft die ze kei en keihard gaan verliezen (MS that is)
Want
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 21 november 2006 @ 20:54:09 #197
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43761855
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:28 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Hoe zit het nou precies dan met dat Superfetch, bestaat het al. Hoe zet ik het aan. Merk ik dan nog iets aan het superfetch gebeuren?
Windows SuperFetch
Windows SuperFetch, a new technology in Windows Vista, allows applications and files to load much faster than on Windows XP-based computers. In previous versions of Windows, system responsiveness could be uneven. You may have experienced sluggish behavior after booting your machine, after performing a fast user switch, or even after lunch. Although too many carbohydrates might slow you down after lunch, your computer slows down for different reasons. When you're not actively using your computer, background tasks—including automatic backup and antivirus software scans—take this opportunity to run when they will least disturb you. These background tasks can take space in system memory that your applications were using. After you start to use your PC again, it can take some time to reload your data into memory, slowing down performance.

SuperFetch understands which applications you use most, and preloads these applications into memory, so your system is more responsive. SuperFetch uses an intelligent prioritization scheme that understands which applications you use most often, and can even differentiate which applications you are likely to use at different times (for example, on the weekend versus during the week), so that your computer is ready to do what you want it to do. Windows Vista can also prioritize your applications over background tasks, so that when you return to your machine after leaving it idle, it's still responsive.

http://www.microsoft.com/(...)one/performance.mspx
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 21 november 2006 @ 20:56:18 #198
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43761935
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 11:36 schreef Jarno het volgende:
Wie kan mij wat meer vertellen over Superfetch icm EMD ? Ik wil graag een nieuwe USB stick, is het de moeite waard een 'heule snelle' te halen en deze dan te gaan gebruiken icm Vista?
Ik denk dat dit interessanter is dan via een usb interface:

Hybride vaste schijf
Een hybride vaste schijf is een nieuw type vaste schijf met een geïntegreerde niet-volatiele flashgeheugenbuffer. Als uw machine is uitgerust met een hybride vaste schijf benut Windows Vista deze hardware om uw computer sneller op te starten, in de slaapstand te zetten en weer te gaan gebruiken. De technologie van een hybride vaste schijf kan ook de betrouwbaarheid van het systeem verbeteren en de levensduur van batterijen verlengen.

De hybride schijf is bedoeld voor mobiele pc's waarop Windows Vista wordt uitgevoerd. Uw gegevens worden naar het flashgeheugen geschreven, zodat de mechanische vaste schijf wordt ontlast en daarmee ook de batterij. Dankzij de hybride schijf kan Windows Vista sneller terugkeren uit de slaapstand omdat gegevens sneller kunnen worden hersteld uit flashgeheugen dan vanaf de mechanische vaste schijf. En omdat de mechanische vaste schijf niet actief is wanneer de hybride vaste schijf in slaapstand is, hebt u minder kans op hardwareproblemen met de vaste schijf wanneer u onderweg bent. Windows Vista maakt gebruik van hybride vaste schijven om de levensduur van batterijen te verlengen, een snellere terugkeer uit de slaapstand te bewerkstelligen en de betrouwbaarheid te verbeteren.

Ow ja, komt ook van jou link...
pi_43764412
weer een paar kleine dingen gevonden:
-netwerkverbinding vliegt er om de haverklap uit...vooral bij het gebruik van bittorrent vliegt ie weg
oplossing: disable/enable NIC
-m'n muis verdwijnt af en toe
-WMP11 werkend gekregen om DVDs af te spelen...deed 't eerst niet
-bij het afsluiten blijft ie op het afsluitscherm staan

dan vraag ik me nog af waarom er een IE en een IE x64 in het startmenu staat
pi_43764916
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]

Want
oke, in iedergeval in NL, je mag niet zomaar andermans gegevens verwijderen zonder toestemming.
stel dat het documenten zijn van letterlijk levensbelang. en die worden verwijderd om dat systeembeheer een illegale versie heeft geinstalleerd...
dan is a ) systeembeheer de schuldige -> ontslaan..
maar aangezien MS een format techniek gebruikt , zonder dat eerst toestemming is gevraagd, zijn zij ook strafbaar. en een EULA is leuk, maar niet rechtsgeldig in nederland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')