ZOEKTquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:44 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ouch![]()
dat is echt een eerste klas kutkaart, kun je echt helemaal niks mee. die zou ik ook veranderen als ik jou was
een leven zonder quickparquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:09 schreef Omkron het volgende:
quickpar schijnt niet meer te werken..?
met SABNZBD heb je geen quickpar meer nodig (alleen als je wilt uploaden)quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:09 schreef Omkron het volgende:
Onder Vista? Ik heb net gewoon The.Exorcism.Of.Emily.Rose.PAL.NL.DVDr-PaTHe goed ge-PAR'd hoor?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:09 schreef Omkron het volgende:
kan aan je voeding liggenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:14 schreef Omkron het volgende:
Nee klopt.. maar met quickpar kreeg ik een zelfde.
Ik heb zojuist een spontane reset gehad van mijn computer.. out of the blue.. tijdens de nieuwe opstart ging Vista de HD checken op consistency.. 8 min lang 'recovering orphaned file'.. gaat lekker..
Tuurlijk knul!quote:Op zondag 19 november 2006 05:35 schreef Parzival het volgende:
Dat jullie NU PAS klaar zijn met het upgraden naar Windows XP zegt al genoeg over de IT capaciteiten van je bedrijf of de super slechte applicaties welke voor jullie gemaakt zijn, immers SP3 komt er al bijna aan!
tuurlijk..quote:Op zondag 19 november 2006 05:35 schreef Parzival het volgende:
Dat jullie NU PAS klaar zijn met het upgraden naar Windows XP zegt al genoeg over de IT capaciteiten van je bedrijf of de super slechte applicaties welke voor jullie gemaakt zijn, immers SP3 komt er al bijna aan!
Hij heeft echt geen idee hoe het in de echte wereld gaat.quote:Op zondag 19 november 2006 13:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tuurlijk knul!. Pimp my werkplek, of niet?
En als het bedrijf XP niet nodig HAD voor de applicaties die het gebruikt? Waarom zou het dan de overstap naar XP moeten maken?quote:Op zondag 19 november 2006 05:35 schreef Parzival het volgende:
Moest dat testen al niet afgerond zijn met de pre-releases..?quote:Op zondag 19 november 2006 17:50 schreef Omkron het volgende:
Mijn hele vista leek gaar te zijn..? Kon niets meer downloaden.. kreeg IE niet meer open.. maar weer een volledige install weer gedaan.. we gaan vrolijk verder met testen..
Als particulier..? Moest toch mijn bak weer eens installen.. mooie gelegenheid om eens uitgebreid te testen voordat ik tot aanschaf overga.quote:Op zondag 19 november 2006 18:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Moest dat testen al niet afgerond zijn met de pre-releases..?
Windows Media Player 11 die in Vista zit speelt DVD's.quote:Op zondag 19 november 2006 22:21 schreef enlightenedwizza het volgende:
Vista net (weer) geinstalleerd, het is een tijd geleden dat ik 'm op m'n PC heb gehad
Anway, ik zoek nog een DVD afspeel programma die werkt (64bit Vista)...is die er überhaupt al?
Setup niet vanuit Windows zelf starten, maar vanaf de CD booten... Dat deed 't 'm bij mijquote:Op zondag 19 november 2006 22:39 schreef sexymofo het volgende:
hmm ik wou vista dus ook ff uitproberen, maar als ik em gebrand heb krijg ik bij elke versie een error van file missing ofzoen kan em dus niet installeren, iemand hier ook last van (gehad)?
Dat kan nietquote:Op maandag 20 november 2006 01:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb meerdere computers. Voor hoeveel computers kan ik legaal één Vista-key gebruiken? En als dat niet kan, hoe kan ik dan goedkoop voor een legale Windows op deze computers zorgen?
Maar ze verwachten toch niet serieus dat je 2 keer 250 euro uitgeeft omdat je een PC en een laptop hebt? :/quote:Op maandag 20 november 2006 02:10 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Dat kan niet. Bij XP mocht je de oem versie kopen als je minimaal 1 cruciaal onderdeel erbij kocht (bv geheugen, moederbord, hdd). Ik weet alleen niet of dat ook nog bij VIsta kan.
Ja, waarom niet?quote:Op maandag 20 november 2006 05:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Maar ze verwachten toch niet serieus dat je 2 keer 250 euro uitgeeft omdat je een PC en een laptop hebt? :/
Vreemd, dan moet ie iig nog geassocieerd worden met DVDs (gaan we vanavond doen), ik kreeg niet veel te zien bij het afspelenquote:Op zondag 19 november 2006 22:30 schreef Omkron het volgende:
[..]
Windows Media Player 11 die in Vista zit speelt DVD's.
Nou laten we het even netjes houden.. ik ben voor jou geen "knul" maar gewoon een mede-fokker die zijn mening uit.quote:Op zondag 19 november 2006 13:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tuurlijk knul!. Pimp my werkplek, of niet?
of je gaat nu gewoon lopen mierenneukenquote:Op maandag 20 november 2006 10:36 schreef Parzival het volgende:
maarja installeer je dan Sp3 pas als SP4 uitkomt? :S dan zijn immers alle bugs eruit....... (ofzoiets..)
Nee.. niet zoals bij XP het geval was. Media center heb ik niet aan de praat gekregen vanwege geen drivers voor geluidskaart.. Media player zelf daarintegen speelde mijn dvd af.quote:Op maandag 20 november 2006 10:03 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Vreemd, dan moet ie iig nog geassocieerd worden met DVDs (gaan we vanavond doen), ik kreeg niet veel te zien bij het afspelen
Je hebt dus geen 3rd party software nodig om 'm in MP11 te laten draaien?
Lekker commercieel nalullen van MS is dit. Noem eens wat van die voordelen? En met imaging hoef je niet aan te komen want dat doen we op een echte manier met ZENworks Imaging.quote:Op maandag 20 november 2006 10:12 schreef Parzival het volgende:
die de business extra geld kan opleveren.
ik zie in elk geval geen reden waarom een willekeurig bedrijf naar vista zal gaan (wat kan je er meer ? mee? ) zolang de support voor XP nog aanwezig is.quote:Op maandag 20 november 2006 11:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Lekker commercieel nalullen van MS is dit. Noem eens wat van die voordelen? En met imaging hoef je niet aan te komen want dat doen we op een echte manier met ZENworks Imaging.
Nee, ik durf bijna hard te beweren dat de overstap van 2000 naar XP voor 9 van de 10 bedrijven (puur functioneel gezien dan - even afgezien van support vanuit MS) een loze was. En dat de overstap naar Vista dit voorlopig ook zal zijn.
Behalve versie geilheid en het bezig moeten houden van de IT afdeling niet nee. (Overigens hoeft met beide niet echt iets mis te zijn hoor.)quote:Op maandag 20 november 2006 11:35 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zie in elk geval geen reden waarom een willekeurig bedrijf naar vista zal gaan (wat kan je er meer ? mee? ) zolang de support voor XP nog aanwezig is.
Iets met if it ain't broke ofzo.quote:Op maandag 20 november 2006 11:38 schreef Joene het volgende:
Prive ben ik ook versie geil en update ik alles wat ik maar kan updaten.
Maar workrelated stuff doe ik altijd maar "netjes" rustig aan.
Werk zoeken is niet zo mijn ding.quote:
In Duitsland is het zo dat als je daar Windows Media Center koopt je een coupon krijgt waarmee je voor ongeveer 15 euro een upgrade naar Windows Vista Home Premium Edtition krijgt. Ben je dus zo'n 115 euro kwijt.quote:Op maandag 20 november 2006 01:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb meerdere computers. Voor hoeveel computers kan ik legaal één Vista-key gebruiken? En als dat niet kan, hoe kan ik dan goedkoop voor een legale Windows op deze computers zorgen?
Helaas wel.quote:Op maandag 20 november 2006 12:06 schreef G.Fawkes het volgende:
volgens viaarena.com zal mijn RAID Controller niet ondersteund worden, mijn laptop is pas een jaar oud en heeft godverdomme 1200 euro gekost, kunnen ze dat maken?
kan ik die kut raid dan niet gewoon ombouwen naar IDE?quote:Op maandag 20 november 2006 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Helaas wel.
Ik vrees dat er niks anders op zit dan gaan klagen bij die gasten...
Iemand enig idee met dit probleem !!!quote:Op maandag 20 november 2006 00:55 schreef Diego27 het volgende:
Van de week maar eens een van de laatste beta versies gedownload van de Nieuwe windows vista.
Installeren loopt allemaal heel vlot en alles draait goed na een verse install.
Alleen zit ik met het volgende probleem.
Als ik via mijn provider downloaden met diverse nieuwsgroepen providers dan zie ik dat alle files binnen lopen en gecontroleerd worden alleen als ik dan in de mappen kijk dan zie ik niks verschijnen in de map waar volgens het programma wat staat.
Wel kan ik binnen het programma de files controleren met quickpar maar helaas niet uitpakken omdat dat niet binnen het programma aanwezig is (uitpakken met winrar)
Ik gebruik de programma's
- Grabit (laatste 6 versies geprobeeerd)
- Newsleecher.. (meerdere versies)
Nou vraag ik me dus af of er in windows vista standaard mappe verborgen staan en dat je die moet unlocken. Het vreemde is namelijk ook dat de schijf als je aan het downloaden bent wel langzaaam volraakt.
Iemand die een oplossig heeft.
Thanks mensen...
Kijk hier eensquote:Op maandag 20 november 2006 17:09 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Iemand enig idee met dit probleem !!!
| 1 |
Als je het tegen mij hebt : op de standaard plek die grabit gebruikt.quote:Op maandag 20 november 2006 18:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waar sla je je temp files op van Grabit?
Ja maar ik gebruik ze niet tegelijk. Als ik een game op twee computers wil installeren dan kan dat toch ook.quote:Op maandag 20 november 2006 07:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
Je gebruikt het toch?
Nah, Diegoquote:Op maandag 20 november 2006 19:07 schreef Omkron het volgende:
[..]
Als je het tegen mij hebt : op de standaard plek die grabit gebruikt.
Ik heb em via MA3D legaal. Naar mijn mening is het de moeite waard omdat ik het leuk vind. Maar als je programmeur bent, zul je toch moeten weten of je creatie ook aardijg zijn werk doet via vista of niet?quote:Op maandag 20 november 2006 19:36 schreef Jump het volgende:
Ik ben nu aan het twijfelen als ik heb binnenkort eens zou testen. Ik heb hem toch legaal via msdnaa. Is het de moeite waard voor schoolgebruik, programma ontwikkeling enzo?
Daemon werkt.quote:Op maandag 20 november 2006 21:07 schreef G.Fawkes het volgende:
Weet iemand of deamon tools of alcohol werkt op Vista. Ik installeer het ff niet omdat het bij een vriend van mij zorgde dat windows niet meer opstartte....
Ga em proberen dank!quote:
ik heb de bill gates naar officiele msdn getransofrmeerd en daar werkt hij prima onder (lees: hij werkt nu met rc1 key)quote:Op maandag 20 november 2006 22:08 schreef Jerkmaine het volgende:
Iemand trouwens (al) ervaring met Windows.Vista.RTM.Activation.Crack-iND onder Microsoft.Windows.Vista.Final-BillGates
ahum zoek de reebsaw dingesquote:Op maandag 20 november 2006 22:08 schreef Jerkmaine het volgende:
Iemand trouwens (al) ervaring met Windows.Vista.RTM.Activation.Crack-iND onder Microsoft.Windows.Vista.Final-BillGates
Daarom hebben die bedrijven speciale licentie overeenkomsten met Microsoft.. per machine betalen ze een stuk minder als jij in de winkel.. maar nadeel is weer dat ze dat bedrag elk jaar moeten betalen..quote:Op maandag 20 november 2006 19:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja maar ik gebruik ze niet tegelijk. Als ik een game op twee computers wil installeren dan kan dat toch ook.
Hoe zit het dan met bedrijven die 1000 computers hebben ofzo. Dat loopt nogal in de kosten zeg.
Jaquote:Op maandag 20 november 2006 21:54 schreef Caesu het volgende:
2de keer dat ik het vraag:
werkt deze laatste Vista release (RTM) in VMware onder Windows XP?
bij enkele eerdere releases was dit namelijk niet zo.
4.06 X86 doet het gewoon bij mij hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:04 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
de x64 wel te verstaan
de x86 doet niet veel
Alleen als 'ie écht werkt, die serial heb ik inmiddels aangevraagd en gekregen... U hoort vanavond van mijquote:
bij mij werkt ie iig, wel een beetje geklooi met rechten enzo, maar uiteindelijk lukte hetquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:26 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Alleen als 'ie écht werkt, die serial heb ik inmiddels aangevraagd en gekregen... U hoort vanavond van mij...
oei met 5 hdd's wordt dat wel mindersquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:00 schreef Parzival het volgende:
Ik mag hopen dat Microsoft een nieuw truukje heeft ingebouwd.. crack detected.. format all disks.. !
quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:39 schreef Omkron het volgende:
Dus we moeten nog even wachten op de legale versie..?
http://www.microsoft.com/(...)advisor/default.mspxquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:21 schreef honderd het volgende:
Waar kan ik checken of mijn PC goed is voor Vista?
Ik heb een AMD64 3000 en 1.5GB intern geheugen.
Ja, dat schijnt dus allemaal wel mee te vallen, de sticks van tegenwoordig gaan 15 jaar mee als je ze elke dag 8 uur laat Superfetchen is ergens eens berekend, nou, over 15 jaar weten we geeneens meer wat USB was dus dat geloof ik wel.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:23 schreef Incolumis het volgende:
wat ik me afvraag, het zal wss de usb stick wel een stukje minder oud maken, aangezien zo'n stick maar ong 1 miljoen keer kan worden herschreven, en hoe vaak wordt die superfetch wel niet herschreven?
Boeien, dan koppel ik m'n datadisks wel effe af tijdens de installatiequote:Op dinsdag 21 november 2006 10:00 schreef Parzival het volgende:
Ik mag hopen dat Microsoft een nieuw truukje heeft ingebouwd.. crack detected.. format all disks.. !
dan is het: Lawsuit voor microsoft die ze kei en keihard gaan verliezen (MS that is)quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:00 schreef Parzival het volgende:
Hoe zit het nou precies dan met dat Superfetch, bestaat het al. Hoe zet ik het aan. Merk ik dan nog iets aan het superfetch gebeuren?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt dus allemaal wel mee te vallen, de sticks van tegenwoordig gaan 15 jaar mee als je ze elke dag 8 uur laat Superfetchen is ergens eens berekend, nou, over 15 jaar weten we geeneens meer wat USB was dus dat geloof ik wel.
Google is op VLK.quote:Op maandag 20 november 2006 19:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja maar ik gebruik ze niet tegelijk. Als ik een game op twee computers wil installeren dan kan dat toch ook.
Hoe zit het dan met bedrijven die 1000 computers hebben ofzo. Dat loopt nogal in de kosten zeg.
Wantquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is het: Lawsuit voor microsoft die ze kei en keihard gaan verliezen (MS that is)
Windows SuperFetchquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe zit het nou precies dan met dat Superfetch, bestaat het al. Hoe zet ik het aan. Merk ik dan nog iets aan het superfetch gebeuren?
Ik denk dat dit interessanter is dan via een usb interface:quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:36 schreef Jarno het volgende:
Wie kan mij wat meer vertellen over Superfetch icm EMD ? Ik wil graag een nieuwe USB stick, is het de moeite waard een 'heule snelle' te halen en deze dan te gaan gebruiken icm Vista?
oke, in iedergeval in NL, je mag niet zomaar andermans gegevens verwijderen zonder toestemming.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |