mwah total commander heeft wel zijn voordelen hoor, explorer kan niet met 2 mappen tegelijk werkenquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:48 schreef mschol het volgende:
[..]
Omg... net even bekeken...
WTf, gewoon een klere win 3.11 programma dat een rechtermuisknop menu niet eens kent, zielig
Nee..quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:48 schreef mschol het volgende:
[..]
Omg... net even bekeken...
WTf, gewoon een klere win 3.11 programma dat een rechtermuisknop menu niet eens kent, zielig
Dat staat ook in het linkje dat ik gaf, en dat werkt helaas niet... Volgens mij is WMP11 compleet anders opgebouwd dan WMP10quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:12 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zoek eens bij google naar "firefox embedded video"
staat wel een linkje om je te helpen, je moet 3 bestanden downloaden en naar je plug ins map van firefox kopiëren, dan doet ie het. (tenminste in XP, zal wss in vista ook wel doen)
Het draait hier enorm soepel op een AMD26000+ (2.11Ghz) met 1.5GB, dus ik denk dat jij nu best blij bentquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Draait Vista met 2,16 Ghz Core2Duo en 2Gb intern geheugen een beetje soepel..?
heb 2 scherm en kan dus makkelijk met 6 explorer mappen tegelijk werkenquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:50 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mwah total commander heeft wel zijn voordelen hoor, explorer kan niet met 2 mappen tegelijk werken
512mb erbij prikkenquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:28 schreef -CRASH- het volgende:
Zit hier met een P4 2.66 GHz, 512MB geheugen
En de vista advisor raad me Vista Basic aan (wat ik echt niet wil)
Wat moet ik veranderen.... geheugen upgraden iig
Het is een GF FX 5200 (no action required)quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:34 schreef Omkron het volgende:
Videokaart is belangrijk, moet minimaal 128MB zijn en pixelshader 2.0 ondersteunen voor Aero.
quote:
ouchquote:
ZOEKTquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:44 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ouch![]()
dat is echt een eerste klas kutkaart, kun je echt helemaal niks mee. die zou ik ook veranderen als ik jou was
een leven zonder quickparquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:09 schreef Omkron het volgende:
quickpar schijnt niet meer te werken..?
met SABNZBD heb je geen quickpar meer nodig (alleen als je wilt uploaden)quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:09 schreef Omkron het volgende:
Onder Vista? Ik heb net gewoon The.Exorcism.Of.Emily.Rose.PAL.NL.DVDr-PaTHe goed ge-PAR'd hoor?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:09 schreef Omkron het volgende:
kan aan je voeding liggenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:14 schreef Omkron het volgende:
Nee klopt.. maar met quickpar kreeg ik een zelfde.
Ik heb zojuist een spontane reset gehad van mijn computer.. out of the blue.. tijdens de nieuwe opstart ging Vista de HD checken op consistency.. 8 min lang 'recovering orphaned file'.. gaat lekker..
Tuurlijk knul!quote:Op zondag 19 november 2006 05:35 schreef Parzival het volgende:
Dat jullie NU PAS klaar zijn met het upgraden naar Windows XP zegt al genoeg over de IT capaciteiten van je bedrijf of de super slechte applicaties welke voor jullie gemaakt zijn, immers SP3 komt er al bijna aan!
tuurlijk..quote:Op zondag 19 november 2006 05:35 schreef Parzival het volgende:
Dat jullie NU PAS klaar zijn met het upgraden naar Windows XP zegt al genoeg over de IT capaciteiten van je bedrijf of de super slechte applicaties welke voor jullie gemaakt zijn, immers SP3 komt er al bijna aan!
Hij heeft echt geen idee hoe het in de echte wereld gaat.quote:Op zondag 19 november 2006 13:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tuurlijk knul!. Pimp my werkplek, of niet?
En als het bedrijf XP niet nodig HAD voor de applicaties die het gebruikt? Waarom zou het dan de overstap naar XP moeten maken?quote:Op zondag 19 november 2006 05:35 schreef Parzival het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |