abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43655751
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 13:48 schreef mschol het volgende:

[..]

Omg... net even bekeken...
WTf, gewoon een klere win 3.11 programma dat een rechtermuisknop menu niet eens kent, zielig
mwah total commander heeft wel zijn voordelen hoor, explorer kan niet met 2 mappen tegelijk werken
pi_43655891
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 13:48 schreef mschol het volgende:

[..]

Omg... net even bekeken...
WTf, gewoon een klere win 3.11 programma dat een rechtermuisknop menu niet eens kent, zielig
Nee.. totalcommander doe je ook met het toetsenbord voor razendsnelle en vliegensvlugge bediening.. maar goed.. daar gaat het niet over hier nu.. ieder zijn ding..

Ik ben erg positief tot nu toe over vista.. ff kijken of ik mijn tv-kaartje aan de praat krijg in media center..
pi_43656101
TVP VPT PTV
FF H.G.W.V.t deel 1,2,3 doorspitten
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_43656371
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 12:12 schreef Incolumis het volgende:

[..]

zoek eens bij google naar "firefox embedded video"
staat wel een linkje om je te helpen, je moet 3 bestanden downloaden en naar je plug ins map van firefox kopiëren, dan doet ie het. (tenminste in XP, zal wss in vista ook wel doen)
Dat staat ook in het linkje dat ik gaf, en dat werkt helaas niet... Volgens mij is WMP11 compleet anders opgebouwd dan WMP10 ...
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 13:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Draait Vista met 2,16 Ghz Core2Duo en 2Gb intern geheugen een beetje soepel..?
Het draait hier enorm soepel op een AMD26000+ (2.11Ghz) met 1.5GB, dus ik denk dat jij nu best blij bent . Ik draai trouwens de Ultimate versie .
pi_43656562
Zit hier met een P4 2.66 GHz, 512MB geheugen
En de vista advisor raad me Vista Basic aan (wat ik echt niet wil)
Wat moet ik veranderen.... geheugen upgraden iig
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_43656640
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 13:50 schreef Incolumis het volgende:

[..]

mwah total commander heeft wel zijn voordelen hoor, explorer kan niet met 2 mappen tegelijk werken
heb 2 scherm en kan dus makkelijk met 6 explorer mappen tegelijk werken

maar ja ieder z'n eigen ding..
ik vind alleen dat een programma niet meer met een windows 3.11 look aan moet komen zetten...
pi_43656700
Videokaart is belangrijk, moet minimaal 128MB zijn en pixelshader 2.0 ondersteunen voor Aero.
pi_43656777
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 14:28 schreef -CRASH- het volgende:
Zit hier met een P4 2.66 GHz, 512MB geheugen
En de vista advisor raad me Vista Basic aan (wat ik echt niet wil)
Wat moet ik veranderen.... geheugen upgraden iig
512mb erbij prikken
pi_43656830
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 14:34 schreef Omkron het volgende:
Videokaart is belangrijk, moet minimaal 128MB zijn en pixelshader 2.0 ondersteunen voor Aero.
Het is een GF FX 5200 (no action required)
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 14:39 schreef Incolumis het volgende:

[..]

512mb erbij prikken

Ben ik ook van plan...
en een grotere HD
pi_43656897
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 14:41 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Het is een GF FX 5200
ouch
dat is echt een eerste klas kutkaart, kun je echt helemaal niks mee. die zou ik ook veranderen als ik jou was
pi_43656944
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 14:44 schreef Incolumis het volgende:

[..]

ouch
dat is echt een eerste klas kutkaart, kun je echt helemaal niks mee. die zou ik ook veranderen als ik jou was
ZOEKT

XFX GeForce 7600GS 512 MB AGP is wat beter denk ik
pi_43657051
denk het wel ja
pi_43660238
quickpar schijnt niet meer te werken..?
  zaterdag 18 november 2006 @ 17:38:33 #104
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_43661151
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:09 schreef Omkron het volgende:
een leven zonder quickpar Naja mijn RAID Controller wordt ook nog niet ondersteund dus moet toch wachten. Doen newsleechter en FTD enzo het wel?
pi_43664246
Geen idee.. gebruik enkel grabit..
pi_43664677
quote:
met SABNZBD heb je geen quickpar meer nodig (alleen als je wilt uploaden)
pi_43664929
quote:
Onder Vista? Ik heb net gewoon The.Exorcism.Of.Emily.Rose.PAL.NL.DVDr-PaTHe goed ge-PAR'd hoor?
pi_43664953
Oh dat is trouwens hartstikke illegaal, dat mag niet hè
pi_43665129
ik krijg de melding 'side-by-side configuration is incorrect'.. en nog wat bla bla.. zowel met quickpar als met ander applicaties.

pi_43665400
Dit is geen error van QuickPAR zo te zien?
pi_43665752
Nee klopt.. maar met quickpar kreeg ik een zelfde.

Ik heb zojuist een spontane reset gehad van mijn computer.. out of the blue.. tijdens de nieuwe opstart ging Vista de HD checken op consistency.. 8 min lang 'recovering orphaned file'.. gaat lekker..
pi_43665974
quickpar installen lukte na de crash wel opeens..?
pi_43666811
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 20:14 schreef Omkron het volgende:
Nee klopt.. maar met quickpar kreeg ik een zelfde.

Ik heb zojuist een spontane reset gehad van mijn computer.. out of the blue.. tijdens de nieuwe opstart ging Vista de HD checken op consistency.. 8 min lang 'recovering orphaned file'.. gaat lekker..
kan aan je voeding liggen
pi_43668744
met mijn voeding is niets mis.. draait al 2 jaar probleemloos op xp. en het was een goede voeding ook trouwens.. (zelfbouw systeem)
  zondag 19 november 2006 @ 05:35:00 #115
54408 Parzival
Where it happens
pi_43677910
Grappig dat veel mensen graag de beveiliging willen uitzetten.. ondanks dat het er is voor de BEVEILIGING van je pc.. Die pop-up komt in het begin wat vaker voor omdat je dingen aan het installeren bent.. Als je daarna gewoon normaal werkt komen ze bijna nooit meer voor.

De vraag of je upgrade of niet is per bedrijfs(cultuur) verschillend. In ons bedrijf hebben de consultants genoeg kennis om zichzelf te voorzien van technische antwoorden zodat de helpdesk geen vragen krijgt. Ik zeg ook niet dat ELK bedrijf per direct moet overgaan op het installeren van Vista.. ik zeg alleen dat het wachten op SP1 wel erg achterhaald is. Elk serieus nemend bedrijf gaat nu wel alvast Vista testen met hun applicaties. Want zoals ook aangegeven door MS is Vista echt een stuk strakker qua beveiliging en kunnen de nieuwe methodes voor het opsporen van data (seach assistant) het een en ander wel makkelijker maken voor de gebruikers. Met het installeren van Vista kan daardoor voldaan worden aan bepaalde compliancy regels welke voor enterprise bedrijven echt belangrijk worden gevonden.

Dat jullie NU PAS klaar zijn met het upgraden naar Windows XP zegt al genoeg over de IT capaciteiten van je bedrijf of de super slechte applicaties welke voor jullie gemaakt zijn, immers SP3 komt er al bijna aan!

MBT MS partnering, inderdaad elke idioot welke een aantal MCP'ers in dienst heeft kan MS Partner worden, maar daarin zitten nog wel een aantal gradaties hoor.. als je Gold partner wil worden zul je toch echt wel met wat meer aan moeten komen dan alleen 2 MCPers.. ..

En inderdaad Pimpen met je bedrijf hier is niet stoer.. maar trots zijn op je bedrijf vindt ik een gezond iets!
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_43681387
Is Nero al beschikbaar voor Vista..?
pi_43682428
quote:
Op zondag 19 november 2006 05:35 schreef Parzival het volgende:

Dat jullie NU PAS klaar zijn met het upgraden naar Windows XP zegt al genoeg over de IT capaciteiten van je bedrijf of de super slechte applicaties welke voor jullie gemaakt zijn, immers SP3 komt er al bijna aan!
Tuurlijk knul! . Pimp my werkplek, of niet?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_43686943
quote:
tuurlijk..
zeker nooit de verzekerings wereld ingeweest
daar moeten ze het nog met ouderwetse dos programma's doen. waardoor het vaak makkelijker is om win2000 of eerder te draaien aangezien je voor je dos programma's de meest idiote goochel truuks moet uithalen zodat het helemaal werkt onder xp (inclusief usb printer of netwerk printer)
  zondag 19 november 2006 @ 15:56:27 #119
141482 Q.
JurassiQ
pi_43687023
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:33 schreef Jarno het volgende:

[..]

Tuurlijk knul! . Pimp my werkplek, of niet?
Hij heeft echt geen idee hoe het in de echte wereld gaat.
For great justice!
pi_43687266
quote:
En als het bedrijf XP niet nodig HAD voor de applicaties die het gebruikt? Waarom zou het dan de overstap naar XP moeten maken?
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')