Setup niet vanuit Windows zelf starten, maar vanaf de CD booten... Dat deed 't 'm bij mijquote:Op zondag 19 november 2006 22:39 schreef sexymofo het volgende:
hmm ik wou vista dus ook ff uitproberen, maar als ik em gebrand heb krijg ik bij elke versie een error van file missing ofzoen kan em dus niet installeren, iemand hier ook last van (gehad)?
Dat kan nietquote:Op maandag 20 november 2006 01:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb meerdere computers. Voor hoeveel computers kan ik legaal één Vista-key gebruiken? En als dat niet kan, hoe kan ik dan goedkoop voor een legale Windows op deze computers zorgen?
Maar ze verwachten toch niet serieus dat je 2 keer 250 euro uitgeeft omdat je een PC en een laptop hebt? :/quote:Op maandag 20 november 2006 02:10 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Dat kan niet. Bij XP mocht je de oem versie kopen als je minimaal 1 cruciaal onderdeel erbij kocht (bv geheugen, moederbord, hdd). Ik weet alleen niet of dat ook nog bij VIsta kan.
Ja, waarom niet?quote:Op maandag 20 november 2006 05:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Maar ze verwachten toch niet serieus dat je 2 keer 250 euro uitgeeft omdat je een PC en een laptop hebt? :/
Vreemd, dan moet ie iig nog geassocieerd worden met DVDs (gaan we vanavond doen), ik kreeg niet veel te zien bij het afspelenquote:Op zondag 19 november 2006 22:30 schreef Omkron het volgende:
[..]
Windows Media Player 11 die in Vista zit speelt DVD's.
Nou laten we het even netjes houden.. ik ben voor jou geen "knul" maar gewoon een mede-fokker die zijn mening uit.quote:Op zondag 19 november 2006 13:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tuurlijk knul!. Pimp my werkplek, of niet?
of je gaat nu gewoon lopen mierenneukenquote:Op maandag 20 november 2006 10:36 schreef Parzival het volgende:
maarja installeer je dan Sp3 pas als SP4 uitkomt? :S dan zijn immers alle bugs eruit....... (ofzoiets..)
Nee.. niet zoals bij XP het geval was. Media center heb ik niet aan de praat gekregen vanwege geen drivers voor geluidskaart.. Media player zelf daarintegen speelde mijn dvd af.quote:Op maandag 20 november 2006 10:03 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Vreemd, dan moet ie iig nog geassocieerd worden met DVDs (gaan we vanavond doen), ik kreeg niet veel te zien bij het afspelen
Je hebt dus geen 3rd party software nodig om 'm in MP11 te laten draaien?
Lekker commercieel nalullen van MS is dit. Noem eens wat van die voordelen? En met imaging hoef je niet aan te komen want dat doen we op een echte manier met ZENworks Imaging.quote:Op maandag 20 november 2006 10:12 schreef Parzival het volgende:
die de business extra geld kan opleveren.
ik zie in elk geval geen reden waarom een willekeurig bedrijf naar vista zal gaan (wat kan je er meer ? mee? ) zolang de support voor XP nog aanwezig is.quote:Op maandag 20 november 2006 11:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Lekker commercieel nalullen van MS is dit. Noem eens wat van die voordelen? En met imaging hoef je niet aan te komen want dat doen we op een echte manier met ZENworks Imaging.
Nee, ik durf bijna hard te beweren dat de overstap van 2000 naar XP voor 9 van de 10 bedrijven (puur functioneel gezien dan - even afgezien van support vanuit MS) een loze was. En dat de overstap naar Vista dit voorlopig ook zal zijn.
Behalve versie geilheid en het bezig moeten houden van de IT afdeling niet nee. (Overigens hoeft met beide niet echt iets mis te zijn hoor.)quote:Op maandag 20 november 2006 11:35 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zie in elk geval geen reden waarom een willekeurig bedrijf naar vista zal gaan (wat kan je er meer ? mee? ) zolang de support voor XP nog aanwezig is.
Iets met if it ain't broke ofzo.quote:Op maandag 20 november 2006 11:38 schreef Joene het volgende:
Prive ben ik ook versie geil en update ik alles wat ik maar kan updaten.
Maar workrelated stuff doe ik altijd maar "netjes" rustig aan.
Werk zoeken is niet zo mijn ding.quote:
In Duitsland is het zo dat als je daar Windows Media Center koopt je een coupon krijgt waarmee je voor ongeveer 15 euro een upgrade naar Windows Vista Home Premium Edtition krijgt. Ben je dus zo'n 115 euro kwijt.quote:Op maandag 20 november 2006 01:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb meerdere computers. Voor hoeveel computers kan ik legaal één Vista-key gebruiken? En als dat niet kan, hoe kan ik dan goedkoop voor een legale Windows op deze computers zorgen?
Helaas wel.quote:Op maandag 20 november 2006 12:06 schreef G.Fawkes het volgende:
volgens viaarena.com zal mijn RAID Controller niet ondersteund worden, mijn laptop is pas een jaar oud en heeft godverdomme 1200 euro gekost, kunnen ze dat maken?
kan ik die kut raid dan niet gewoon ombouwen naar IDE?quote:Op maandag 20 november 2006 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Helaas wel.
Ik vrees dat er niks anders op zit dan gaan klagen bij die gasten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |