abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43701489
hmm ik wou vista dus ook ff uitproberen, maar als ik em gebrand heb krijg ik bij elke versie een error van file missing ofzo en kan em dus niet installeren, iemand hier ook last van (gehad)?
pi_43702350
Nope.. maar ik heb na het branden een verify gedaan.. wat ik dus never nooit doe.. om zeker te weten dat ik geen brand fouten heb.
pi_43705390
quote:
Op zondag 19 november 2006 22:39 schreef sexymofo het volgende:
hmm ik wou vista dus ook ff uitproberen, maar als ik em gebrand heb krijg ik bij elke versie een error van file missing ofzo en kan em dus niet installeren, iemand hier ook last van (gehad)?
Setup niet vanuit Windows zelf starten, maar vanaf de CD booten... Dat deed 't 'm bij mij
  maandag 20 november 2006 @ 00:55:43 #129
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_43706018
Van de week maar eens een van de laatste beta versies gedownload van de Nieuwe windows vista.

Installeren loopt allemaal heel vlot en alles draait goed na een verse install.

Alleen zit ik met het volgende probleem.

Als ik via mijn provider downloaden met diverse nieuwsgroepen providers dan zie ik dat alle files binnen lopen en gecontroleerd worden alleen als ik dan in de mappen kijk dan zie ik niks verschijnen in de map waar volgens het programma wat staat.

Wel kan ik binnen het programma de files controleren met quickpar maar helaas niet uitpakken omdat dat niet binnen het programma aanwezig is (uitpakken met winrar)

Ik gebruik de programma's

- Grabit (laatste 6 versies geprobeeerd)
- Newsleecher.. (meerdere versies)

Nou vraag ik me dus af of er in windows vista standaard mappe verborgen staan en dat je die moet unlocken. Het vreemde is namelijk ook dat de schijf als je aan het downloaden bent wel langzaaam volraakt.

Iemand die een oplossig heeft.

Thanks mensen...
pi_43706925
Ik heb meerdere computers. Voor hoeveel computers kan ik legaal één Vista-key gebruiken? En als dat niet kan, hoe kan ik dan goedkoop voor een legale Windows op deze computers zorgen?
pi_43707057
quote:
Op maandag 20 november 2006 01:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb meerdere computers. Voor hoeveel computers kan ik legaal één Vista-key gebruiken? En als dat niet kan, hoe kan ik dan goedkoop voor een legale Windows op deze computers zorgen?
Dat kan niet . Bij XP mocht je de oem versie kopen als je minimaal 1 cruciaal onderdeel erbij kocht (bv geheugen, moederbord, hdd). Ik weet alleen niet of dat ook nog bij VIsta kan.
pi_43707915
quote:
Op maandag 20 november 2006 02:10 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Dat kan niet . Bij XP mocht je de oem versie kopen als je minimaal 1 cruciaal onderdeel erbij kocht (bv geheugen, moederbord, hdd). Ik weet alleen niet of dat ook nog bij VIsta kan.
Maar ze verwachten toch niet serieus dat je 2 keer 250 euro uitgeeft omdat je een PC en een laptop hebt? :/
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 20 november 2006 @ 07:36:45 #133
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43708178
quote:
Op maandag 20 november 2006 05:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Maar ze verwachten toch niet serieus dat je 2 keer 250 euro uitgeeft omdat je een PC en een laptop hebt? :/
Ja, waarom niet?
Je gebruikt het toch?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_43709999
quote:
Op zondag 19 november 2006 22:30 schreef Omkron het volgende:

[..]

Windows Media Player 11 die in Vista zit speelt DVD's.
Vreemd, dan moet ie iig nog geassocieerd worden met DVDs (gaan we vanavond doen), ik kreeg niet veel te zien bij het afspelen
Je hebt dus geen 3rd party software nodig om 'm in MP11 te laten draaien?
  maandag 20 november 2006 @ 10:12:34 #135
54408 Parzival
Where it happens
pi_43710183
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:33 schreef Jarno het volgende:

[..]

Tuurlijk knul! . Pimp my werkplek, of niet?
Nou laten we het even netjes houden.. ik ben voor jou geen "knul" maar gewoon een mede-fokker die zijn mening uit.

Het gaat niet om of je je werkplek wil pimpen of niet.. of dat je de nieuwe windows geil vindt.. het gaat om nieuwe functionaliteit welke geimplementeerd is in Vista die de business extra geld kan opleveren. Zoals bijv. maar niet uitsluitend.. Vista installatie welke het overbodig maakt images te maken voor verschillende hardware platformen omdat Vista HAL independent is..
Daarnaast willen bedrijven graag hun MS support houden. Zoals je zei.. de meeste bedrijven gaan nu niet alla minuut over op vista.. en dat is logisch.. maar men moet wel beginnen met testen (zeker enterprise bedrijven) omdat het test traject nou eenmaal tijd in beslag neemt. Windows XP sp2 support eindigt immer over (ik dacht) een jaar of 2..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_43710654
Gelukkig krijgen we nog SP3 voor XP waarmee de support voor XP ook weer gegarandeerd is tot de of de opvolger van vista of zeker tot eind 2009 .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 20 november 2006 @ 10:36:20 #137
54408 Parzival
Where it happens
pi_43710674
maarja installeer je dan Sp3 pas als SP4 uitkomt? :S dan zijn immers alle bugs eruit....... (ofzoiets..)
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_43710784
quote:
Op maandag 20 november 2006 10:36 schreef Parzival het volgende:
maarja installeer je dan Sp3 pas als SP4 uitkomt? :S dan zijn immers alle bugs eruit....... (ofzoiets..)
of je gaat nu gewoon lopen mierenneuken

Sp3 zal wel eerst getest worden een dag of wat voor ik ga uitrollen ja.
Overigens zal die taak niet op mijn schouders terechtkomen daar ik vanaf januari een consultants rol zal gaan vervullen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_43711652
quote:
Op maandag 20 november 2006 10:03 schreef enlightenedwizza het volgende:

[..]

Vreemd, dan moet ie iig nog geassocieerd worden met DVDs (gaan we vanavond doen), ik kreeg niet veel te zien bij het afspelen
Je hebt dus geen 3rd party software nodig om 'm in MP11 te laten draaien?
Nee.. niet zoals bij XP het geval was. Media center heb ik niet aan de praat gekregen vanwege geen drivers voor geluidskaart.. Media player zelf daarintegen speelde mijn dvd af.

Gear Pro 7 - Mastering Editions (brandprogramms) schijnt te werken.. net een cd gefikt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Omkron op 20-11-2006 13:09:41 ]
pi_43712012
quote:
Op maandag 20 november 2006 10:12 schreef Parzival het volgende:

die de business extra geld kan opleveren.
Lekker commercieel nalullen van MS is dit. Noem eens wat van die voordelen? En met imaging hoef je niet aan te komen want dat doen we op een echte manier met ZENworks Imaging.

Nee, ik durf bijna hard te beweren dat de overstap van 2000 naar XP voor 9 van de 10 bedrijven (puur functioneel gezien dan - even afgezien van support vanuit MS) een loze was. En dat de overstap naar Vista dit voorlopig ook zal zijn.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_43712081
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

Lekker commercieel nalullen van MS is dit. Noem eens wat van die voordelen? En met imaging hoef je niet aan te komen want dat doen we op een echte manier met ZENworks Imaging.

Nee, ik durf bijna hard te beweren dat de overstap van 2000 naar XP voor 9 van de 10 bedrijven (puur functioneel gezien dan - even afgezien van support vanuit MS) een loze was. En dat de overstap naar Vista dit voorlopig ook zal zijn.
ik zie in elk geval geen reden waarom een willekeurig bedrijf naar vista zal gaan (wat kan je er meer ? mee? ) zolang de support voor XP nog aanwezig is.
pi_43712128
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:35 schreef Joene het volgende:

[..]

ik zie in elk geval geen reden waarom een willekeurig bedrijf naar vista zal gaan (wat kan je er meer ? mee? ) zolang de support voor XP nog aanwezig is.
Behalve versie geilheid en het bezig moeten houden van de IT afdeling niet nee. (Overigens hoeft met beide niet echt iets mis te zijn hoor.)
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_43712197
Prive ben ik ook versie geil en update ik alles wat ik maar kan updaten.
Maar workrelated stuff doe ik altijd maar "netjes" rustig aan.
pi_43712256
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:38 schreef Joene het volgende:
Prive ben ik ook versie geil en update ik alles wat ik maar kan updaten.
Maar workrelated stuff doe ik altijd maar "netjes" rustig aan.
Iets met if it ain't broke ofzo. .
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 20 november 2006 @ 11:45:24 #145
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43712377
Aan de andere kant, Bitlocker bv kan wel leuk zijn voor bedrijven, zeker voor de laptops.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_43712431
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:40 schreef Jarno het volgende:

[..]

Iets met if it ain't broke ofzo. .
Werk zoeken is niet zo mijn ding.
  maandag 20 november 2006 @ 11:47:30 #147
4180 Hare
Come fly with me!
pi_43712440
quote:
Op maandag 20 november 2006 01:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
In Duitsland is het zo dat als je daar Windows Media Center koopt je een coupon krijgt waarmee je voor ongeveer 15 euro een upgrade naar Windows Vista Home Premium Edtition krijgt. Ben je dus zo'n 115 euro kwijt.

http://www.alternate.de/html/product/details.html?artno=YOBM4A&showTechData=true
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  maandag 20 november 2006 @ 12:06:18 #148
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_43712950
volgens viaarena.com zal mijn RAID Controller niet ondersteund worden, mijn laptop is pas een jaar oud en heeft godverdomme 1200 euro gekost, kunnen ze dat maken?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 20 november 2006 @ 12:08:33 #149
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43713007
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:06 schreef G.Fawkes het volgende:
volgens viaarena.com zal mijn RAID Controller niet ondersteund worden, mijn laptop is pas een jaar oud en heeft godverdomme 1200 euro gekost, kunnen ze dat maken?
Helaas wel.
Ik vrees dat er niks anders op zit dan gaan klagen bij die gasten...
  maandag 20 november 2006 @ 12:13:11 #150
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_43713140
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:08 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Helaas wel.
Ik vrees dat er niks anders op zit dan gaan klagen bij die gasten...
kan ik die kut raid dan niet gewoon ombouwen naar IDE?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')