Ooow, deze post had ik nog niet gezien. Ik wilde eigenlijk iets dergelijks schrijvenquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:24 schreef YPPY het volgende:Het moet Sugar en dus zal het lukken. Als een probleem niet op te lossen, moet je het als een gegeven zien. Het is nu een gegeven dat Anna snel afgeleid is en dat de productie niet goed is. Gewoon in mee gaan, het gaat vanzelf een keer over.
LadyS, ik heb nog heel lang (eigenlijk nog wel) Emma op verzoek gevoed, de hapjes kwamen er dan gewoon tussendoor, zonder echte regelmaat. Zeker tot een jaar kun je dat gewoon zo doen, de verhouding mm en bijvoeding mag tot een jaar 80/20 zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:06 schreef LadyS het volgende:
Ik zei vannacht nog tegen Peter: ik denk dat ik Iris maar gewoon aan de borst hou (geen hapjes enzo dus) want dit is wel zo ontzettend makkelijk... Eten wanneer zij wil en niet op de klok hoeven kijken of het al tijd is voor een hapje. Lijkt me heerlijk jammer dat het niet kan dan
Daar houd ik je aanquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:23 schreef chacama het volgende:
pv als je zittend voed kun je kendahl andersom leggen. rugby houding. Dan trekt ie de kloven dicht. tip van de kraam. En benthepam-creme helpt ook erg goed.
succes en het enige advies: kiezen op elkaar en volhouden.
oh,en hier mag je me straks mee terugpakken als ik over een tijdje kom huilen van de pijn.
getver PV, kloven zijn vervelend. Onrustig drinken en trekken aan de tepel zou op spruw kunnen wijzen...quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:47 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Daar houd ik je aan![]()
Ik smeer met Calendulazalf.
En die rugbyhouding... waar laat ik dan zijn benen? Hij trapt zich tegen alles af. Hij zet zich ook vaak met zijn armen tegen mij af, vandaar dat trekken en die kloofjes.![]()
*knars knars*quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:28 schreef Macka66 het volgende:
Mede-maf...eh...bv adeptenals jullie je willen ergeren (of je motivatie aan wilt scherpen) lees dan vooral dit NRC opinie artikel.
Ik denk dat ik dan idd gewoon maar wat probeer.... als wij gaan eten dan krijgt ze ook een stronk bloemkool ofzo en verder zien we wel, ofzo...quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:53 schreef Jelief het volgende:
[..]
LadyS, ik heb nog heel lang (eigenlijk nog wel) Emma op verzoek gevoed, de hapjes kwamen er dan gewoon tussendoor, zonder echte regelmaat. Zeker tot een jaar kun je dat gewoon zo doen, de verhouding mm en bijvoeding mag tot een jaar 80/20 zijn.
Nou ja, ik dacht, en ik me er verder (nog) niet in verdiept hoor, dat ze dan dus ook andere dingen nodig gaan hebben.quote:
Neuk, ik heb maar een advies voor je: doe wat je hart je ingeeft! Dan kan je gewoon niet fout doen, zeker als Brent gewoon lekker groeit en alert is als hij wakker is (daar hebben we hem weer!) dan komt het allemaal vanzelf wel goed. Een beetje meegaan inzijn ritme is heelniet zo erg. En als hij 's nachts veel wakker is dan moet je zelf zorgen dat je overdag wat extra slaapt, dus zodra hij slaapt zelf ook slapen. Ik ben ook niet zo'n fan van ritme's forceren.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:36 schreef Neuk het volgende:
Owlet: iedereen geeft weer ander adviesIk wil het helemaal niet zo maar ja, ik wil ook niet dat ie de hele nacht brult (en geloof me, hoe klein ie ook is, een strot heeft ie. En hij kan ook heeeeeel zielig snikken en kijken
)
Google maar eens op Heleen Mees, het is een dame die erg gericht is op vrouw en carriére.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:02 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wat een slecht artikel trouwens. Slecht opgebouwd en de conclusie komt ineens uit de lucht vallen.
En het zou me niet verbazen als het geschreven is door één of ander gefrustreerd, te ver doorgeëmancipeerd monster, aangemoedigd door haar man. óf de bv is falikant mislukt bij haar óf ze heeft de klok wel horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt.
Hoho, ik heb gezegd dat ik, als je 12 maanden lang uitgeput bent, ik wel eens de voors en tegens van bv opnieuw af zou willen wegen, samen met mijn vrouw. Ik heb geloof ik nooit jou gezegd te stoppen, ik lijk wel gek.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:40 schreef nebelung het volgende:
ik meteen te horen kreeg dat ik dan maar moest stoppen met de borstvoeding. In elk geval werd er raar op gereageerd (Jarno voorop),
Goed geregeld.quote:Als ze samen slapen houdt de moeder de slaap- en adempatronen van de baby in de gaten, zelfs als ze zelf slaapt. Als de baby in een apnoe komt, maakt ze de baby wakker door haar bewegingen en door de baby aan te raken.
quote:Op woensdag 29 november 2006 08:58 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het een beetje een stukje van 'zo ging het vroeger toen we in grotten woonden dus dat is okay'.
Yep, had ik gelezen. Geeft niets. Ik ga gewoon lekker op tijd met hem in bed liggen, beetje TV kijken, wat lekkers bij de hand, en tegen een uur of 9 kukel ik zelf ook in slaap.quote:
zulke opmerkingen zou ik ook niet tegenkunnen..quote:Op woensdag 29 november 2006 13:29 schreef YPPY het volgende:
"... desnoods stoppen we er pap in, groeien zal ze." Het zal best grappig bedoeld zijn, maar ik krijg er een beetje genoeg van. Net of ze ondervoed is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |